SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
behalve in OV; en er zullen wel meer uitzonderingen komenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:22 schreef Karzai het volgende:
Maar De Jonge komt goed nieuws brengen straks, de mondkapjes mogen eindelijk af
Duurt ook nog maar een maandje denk ik dan is dat ook voorbij, het OMT had al zijn twijfels over het nut van niet medische mondkapjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve in OV; en er zullen wel meer uitzonderingen komen
het nut is er wel; mits gewoon juist gebruikt..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Duurt ook nog maar een maandje denk ik dan is dat ook voorbij, het OMT had al zijn twijfels over het nut van niet medische mondkapjes
nne, het is gewoon aanpassen, als het straks misschien toch weer zo wordt, dan passen we ons ook gewoon weer aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het nut is er wel; mits gewoon juist gebruikt..
maar goed.. we merken wel waar het naartoe gaat.. ik denk dat ze te hard gaan..
In oktober gaan we gewoon weer alles plat gooien omdat variant E,F en G resistent zijn tegen de vaccinaties en de besmettingen weer richting de 10k per dag gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
zo de opnames lopen toch hard achteruit?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Denk dat het volk dat niet meer piktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
In oktober gaan we gewoon weer alles plat gooien omdat variant E,F en G resistent zijn tegen de vaccinaties en de besmettingen weer richting de 10k per dag gaan
En dan? Gaat iedereen het negeren tot de lijken in de straat liggen en klagen dat er niks aan gedaan is?quote:
dat denk ik niet, nu is al 30% er niet mee eens, dat wordt nog hogerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan? Gaat iedereen het negeren tot de lijken in de straat liggen en klagen dat er niks aan gedaan is?
85% van het volk zegt gewoon ja en amen en gaat zich er aan houden.
Dat ze het er niet mee eens zijn wil niet zeggen dat ze zich er niet aan gaan houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat denk ik niet, nu is al 30% er niet mee eens, dat wordt nog hoger
mwaoh ik merk toch wel meer opstandigheid, feestjes overal in het landquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ze het er niet mee eens zijn wil niet zeggen dat ze zich er niet aan gaan houden.
Vorig jaar na de versoepelingen en toen het weer strenger moest werd er ook geroepen dat het volk het niet zou pikken en dat er opstand zou komen.
Nou whoop whoop een paar demonstraties en dat was het. Wat een opstand
In bepaalde wijken, die wijken waar ze ook zovaak ziek worden, is die mondkap allang afgeschaft, het is allemaal wel leuk hoor, maar in NL kunnen ze het toch niet handhaven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwaoh ik merk toch wel meer opstandigheid, feestjes overal in het land
Hier was gister nog een groot scherm in de binnentuin met zeker 50 gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |