quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:21 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kwaaison, doe ik. Maar het is een vrij land, dus je mag zelf kiezen.
De officiële UEFA uitspraken gids biedt geen uitkomstquote:SWEDEN
That ‘g’ at the end of surnames sounds a lot like an English ‘y’; the 'j' also sounds like a 'y', while the first 'o' in many surnames is pronounced more akin to a 'u'. Where there's an 'rs' combo, it is an English 'sh'.
Marcus Berg – Berry
Emil Forsberg – Fosh-berry
Sebastian Larsson – La-shon
Victor Lindelöf – Lin-de-love
Robin Olsen – Ul-sen
Mattias Svanberg – Svan-berry
Het voetbal moet zelfs wijken voor die nietszeggende persco.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:23 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig is er straks weer een persconferentie waar niemand naar gaat kijken.
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spreek je dat op z'n Frans of op z'n Zweeds uit?
CORREDquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het voetbal moet zelfs wijken voor die nietszeggende persco.
Walgelijk, ik ga NIET naar die kutpersconferentie kijken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het voetbal moet zelfs wijken voor die nietszeggende persco.
Ik heb 1-0 voor Zweden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor de openingstreffer.
Die is wel nodig voor de pool. @:maxi-mus @:coco
Waar ben je?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Straks maar eens richting de pub
Katertje wegdrinken onder de Britten
Voor Polen lijkt mij deze uitslag anders vrij gunstig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor de openingstreffer.
Die is wel nodig voor de pool. @:maxi-mus @:coco
Die kijk ik al een half jaar ofzo niet meer, alles lekt wel uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat geen enkele voetballiefhebber die persco gaat kijken.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb 1-0 voor Zweden.
Die komen de 2e helft wel wat los.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
De officiële UEFA uitspraken gids biedt geen uitkomst
Forsberg kan ook wel aardig ballen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Isak
Ook de enige die kan voetballen daar.
Gewoon thuis nu, maar naar die pub komen altijd veel Engelsen en Schotten om voetbal te kijken.quote:
En Kulusevski. Maar daar wachten we nog even op.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forsberg kan ook wel aardig ballen hoor.
Ik was in 2004 in Portugal toen de Engelsen en wij van de Portugezen verloren. Ze braken heel het hotel af, genietonquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon thuis nu, maar naar die pub komen altijd veel Engelsen en Schotten om voetbal te kijken.
Prima volk welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was in 2006 in Portugal toen de Engelsen en wij van de Portugezen verloren. Ze braken heel het hotel af, genieton
2004 trouwens niet 2006. Ja mooie gasten. Wilde ook Nederlandse scheldwoorden wetenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima volk wel
Denk ook het enige land waar ik naar zou kunnen emigreren
Doe niet zo sneuquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
Moeten de spelers nu niet knielen omdat er een donkere jongen naar de grond ging? BLM
Prima pingel inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze man heeft ook wel een aardige traptechniek.
3 uit 7 nu!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Lothiriel het volgende:
Sow toch nog eens een geslaagde strafschop
Hier kan ik het mee eens zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is goed voor mijn pool jaaaaaa
Tijd voor het eindsignaal allen.
2010 ook nog koekoek. Stukje Costa Rica.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nederland won in 2004 (?) van Zweden!
Ik mag ook wel weer eens wat goed hebben ja. Al zullen de meesten wel een minieme zege voor Zweden hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is goed voor mijn pool jaaaaaa
Tijd voor het eindsignaal allen.
2014 Hansquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2010 ook nog koekoek. Stukje Costa Rica.
stukje TIM KRULquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt, winnende penalty van Robben. Hemeltergend slecht duel, dat wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
14. KRULLEDquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat was het definitieve einde tijdperk vloek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag. Doen we alleen niks mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar ben ik me zeker van bewust. Maar ja, ook hij mag eens aangesproken worden
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een emmer kots klaarstaan voor het ongetwijfeld hemeltergende gefap op Isak vanmiddag.
Ron Vlaar heeft dat nooit meegekregen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was het definitieve einde tijdperk vloek.
Dat weet iedereen hier helaas, ja.quote:
Hangt ook van de luchtvochtigheid enz af, soms voelt 25 graden als 20 en soms 20 als 30.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is ook geen regel omtrent drinkpauze he... In de CL finale was er drinkpauze bij 20 graden ofzo
Bij sommige wedstrijden wanneer het dertig graden was, was er geen drinkpauze
Ik vind alles boven 25 graden = verplichte drinkpauze.
Ik heb gehoord dat de grens dit toernooi op 32 graden bij het begin van de wedstrijd ligtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is ook geen regel omtrent drinkpauze he... In de CL finale was er drinkpauze bij 20 graden ofzo
Drinkpauzesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij zijn de UEFA regels: bij 32+ graden drinkpauzes na 30 en 60 minuten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Storm des Doods van 5 minutenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef franklop het volgende:
Er komt hier zo een onheilspellende onweersbui over.
Het is goed jullie gekend te hebben
Hier in Amsterdam nog een brandende zonquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef franklop het volgende:
Er komt hier zo een onheilspellende onweersbui over.
Het is goed jullie gekend te hebben
Heeft wel vaker van dit soort momenten, hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij dacht zeker dat Berg nog naast hem stond
Hopelijk smelt die stad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam nog een brandende zon
Op de website wordt Rosa gepresenteerd als een blonde hollandse dame. In werkelijkheid is het een antilliaans/surinaamse dame met geblondeerd haar!! Had een afspraak gemaakt en had geen zin om zonder daad thuiswaarts te keren dus toch maar gedaan. Achteraf gezien had ik beter kunnen vertrekken. Zeer matige service en/of had totaal geen klik. Beneden peil van het privehuis om met dit soort truucjes klanten te lokken.quote:
Maximaalquote:
Was meer een post met een knipoog.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft wel vaker van dit soort momenten, hoor.
Bijzonder.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de UEFA regels: bij 32+ graden drinkpauzes na 30 en 60 minuten.
Verkapte kijk-mij-eens-in-Amsterdam-wonen postquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam nog een brandende zon
Lijkt me sterk, daar is niemand trots op.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-in-Amsterdam-wonen post
Hierom twijfel ik nog een beetje of hij nu al de stap moet maken naar een betere club.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was meer een post met een knipoog.
Je moest eens weten hoeveel van dat inteeltvolk daar ontzettend trots op is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, daar is niemand trots op.
UEFA logicaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijzonder.
Het kan natuurlijk dat je na een halfuur echt aan wat drinken toe bent dus na een half uur kan ik snappen.
Maar waarom in de tweede helft dan ineens na een kwartier????
Is het zo donker?quote:
Houden 2x de nul + Isak voorin. Om even een cliché erin te gooien: daar win je niet zomaar van.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:42 schreef Coco het volgende:
Wat een contrast met de eerste helft dit.
Gelukkig zorgde dit topic ervoor dat ik toch bleef kijken!
quote:
stugquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Houden 2x de nul + Isak voorin. Om even een cliché erin te gooien: daar win je niet zomaar van.
Ik juich nog niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:maxi-mus en ik schrijven 200 punten bij.
@:coco
Coco had 3-1. Lach-wek-kend.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:maxi-mus en ik schrijven 200 punten bij.
@:coco
Het kan op 5 km van je deur langs komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:41 schreef franklop het volgende:
het zou hier nu moeten onweren, maar niks te zien. Ik word beflikkerd.
Keurig verhaal. 8/10.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het kan op 5 km van je deur langs komen.
Ik was in een dorp om wat spullen te halen. 5 minuutjes rijden met de auto. Daar ging het helemaal losAlle straten nat kom ik terug in mijn eigen dorp. Was alles kurkdroog
Het is kwart voor 5.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik ga pizza (@:Braddie) eten, ter ere van @:GGMM zijn verjaardag.
Tot 18:00
Dat is een grote pizza als dat tot 18:00 duurt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik ga pizza (@:Braddie) eten, ter ere van @:GGMM zijn verjaardag.
Tot 18:00
Wat is jouw mening over Kucka?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Als er nog iemand last heeft van de warmte. Heb dit op het bureau staan. Gaat 675ml water in geniaal en kost 8 eurotjes
[ afbeelding ]
ActionGENOT![]()
Cuckagod. Vreemde naam dus die nemen we niet serieus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Kucka?
Werkt dat ja? Hoe warm is het bij jou dan nu binnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Als er nog iemand last heeft van de warmte. Heb dit op het bureau staan. Gaat 675ml water in geniaal en kost 8 eurotjes
[ afbeelding ]
ActionGENOT![]()
Beneden erg koel, enkel zolder is warm. Denk boven de 30 wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkt dat ja? Hoe warm is het bij jou dan nu binnen?
Neem gewoon een split unit aircoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
ActionGENOT![]()
Eerste helft akkoord maar de 2e helft was best vermakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Top 3 grootste zaadwedstrijden van het toernooi
Ik heb me eigenlijk bij elke wedstrijd wel vermaakt behalve bij dezequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Top 3 grootste zaadwedstrijden van het toernooi
*werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-in-Amsterdam-wonen post
Prioriteiten. Heb ook al een nieuwe voordeur gekocht joh. En kleine baby komt eraan hequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ok. Dacht als je het over een Porsche hebt kan een split unit er ook wel vanaf.
Daarom dat ik ook top 3 zeg, op basis van het eerste helft was dit gewoon de GROOTSTE zaadwedstrijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:51 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerste helft akkoord maar de 2e helft was best vermakelijk
Polen wordt keihard gedold door Spanjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:51 schreef SamCooke het volgende:
Nu moet Polen minimaal 1 punt halen tegen Spanje, anders is het over voor Lewa.
2e helft was prima.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk bij elke wedstrijd wel vermaakt behalve bij deze
Dat moet een ieder inderdaad helemaal zelf bepalen, wat belangrijker is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prioriteiten. Heb ook al een nieuwe voordeur gekocht joh. En kleine baby komt eraan he
Hoe snel moet je water bijvullen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
ActionGENOT![]()
Zo is dat ouwe dibbes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet een ieder inderdaad helemaal zelf bepalen, wat belangrijker is.
Dat ben ik nu aan het testen genot. Ik heb nog geen idee.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:53 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Hoe snel moet je water bijvullen?
Zit even te kijken. Ik dacht dat die dingen veel duurder waren.quote:
Kijkt alleen het WKquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Waar is @:JR-Style-93 eigenlijk? Die heb ik het hele toernooi nog niet gezien.
Maat van mij zet die dingen. Ook van die enorme units voor kantoorgebouwen enz wel genot maar duur koekoek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit even te kijken. Ik dacht dat die dingen veel duurder waren.
Alleen wel tering lelijk aan de buitenkant van je huis.
Las laatst dat als je er nu eentje wil ze pas in september kunnen plaatsen, zo druk hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit even te kijken. Ik dacht dat die dingen veel duurder waren.
Alleen wel tering lelijk aan de buitenkant van je huis.
1250 euro heb ik zon grote thuisunit, uiteraard geen factuur genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Las laatst dat als je er nu eentje wil ze pas in september kunnen plaatsen, zo druk haha
Alle hoop gericht op Berghuis tegen Noord-Macedoniëquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog steeds geen minuten voor een Feyenoorder.
Kan toch gewoon zelf plaatsen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Las laatst dat als je er nu eentje wil ze pas in september kunnen plaatsen, zo druk haha
HAHAHAH GLquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zelf plaatsen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Ik dacht eigenlijk dat Kokcu daar best dicht bij de basis zat en regelmatig minuten maakte.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle hoop gericht op Berghuis tegen Noord-Macedonië
Kökcü als Turkije kansloos achter staat kan ook nog
Cafe. Pub is in Engeland joh gek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ben richting pub. Joejoe!
[ twitter ]
Haha. 'Mijn man is een klusser' of hoe heet dat programma. Eeven stukje muur eruit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zelf plaatsen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Drank is 5-3-2 gaan spelen om Feyenoord te naaien!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hunnie vader was er tenminste wel voor zequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van anorexiameisjes naar Ruinerwold naar Depay.
Ook dat en het is heerlijk als je iemand inhuurt dat je dan uiteraard even de uitvoerder uit gaat hangen genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha. 'Mijn man is een klusser' of hoe heet dat programma. Eeven stukje muur eruit.
Dit zal 'm zijn https://www.action.com/nl-be/p/nor-tec-luchtkoeler/quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het testen genot. Ik heb nog geen idee.
Goeie vraag. Lidl goden verzenden ook nog geen boodschappen, walgelijk. Nettorama ook niet trouwens godverdomme.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:00 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Dit zal 'm zijn https://www.action.com/nl-be/p/nor-tec-luchtkoeler/
Moet je wel een winkel voor in, waarom verzend die toko niet?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk niet dat die morgen lekker wakker wordt.quote:
Geniet ervan makker!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Morgen zo ziek als een hond waarschijnlijkquote:
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:01 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Depay zijn lijger in Jessica Vilerius hebben gehangen? #dtv
Wellicht dat Berghuis mag invallen tegen Noord-Macedoniequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ie ook, terwijl Bozenik en Berghuis de afgelopen maanden basisspeler warenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Kokcu daar best dicht bij de basis zat en regelmatig minuten maakte.
Mason Mount voor Vitesse genot.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Danilo heeft voor Roda JC gespeeld
Naja laat ik het zo maar stellen dat ze bij Roda weinig tot geen verstand hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danilo trouwensDie kan er toch geen reet van of wel.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Terechte vraag, een vraag die je kan bevragen.
Sinds @Haags mod-af is escaleert het daar volledig uit de hand.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |