Vorige zomer. Tiergarten was mooi en we hebben ons vooral in Potsdam heel erg vermaakt, maar verder trok het me niet helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Weet niet wanneer je er was maar Berlin in winter vs zomer is idd een compleet Jeckyl & Hyde ding.
In de zomer is het mooi groen, heerlijke parken waar je kan hangen, of aan de spree bij het water. Goddelijk.
In de winter is het haast nog grijzer dan NL en wilt iedereen basically heel veel zuipen en doodgaan
Uitstekendquote:
Dinsdag denk ik.quote:
Lekker hartje zomer in de stromende regen in Potsdam lopenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Weet niet wanneer je er was maar Berlin in winter vs zomer is idd een compleet Jeckyl & Hyde ding.
In de zomer is het mooi groen, heerlijke parken waar je kan hangen, of aan de spree bij het water. Goddelijk.
In de winter is het haast nog grijzer dan NL en wilt iedereen basically heel veel zuipen en doodgaan
202.308 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 13.269.681 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Fair enough, kan hoor. Ik had dan weer weinig met London. Veel te hectisch en enigszins opgefokt vond ik die stad overkomen. Maar is idd persoonlijke perceptiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vorige zomer. Tiergarten was mooi en we hebben ons vooral in Potsdam heel erg vermaakt, maar verder trok het me niet helaasVond het zelfs in kleur allemaal wat somber en grauw ogen. Maar hey, soms valt het ook gewoon niet uit te leggen. Londen is onze favoriete stad in Europa, en die stad is nou ook niet bepaald heel kleurrijk of zo. Maar toch voelt het enorm anders.
Aantal keer in november in Berlijn geweest, dat depri sfeertje in sommige stadsdelen heeft ook wel watquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Er is wel voor betaald dus begrijpelijk dat ze de vaccins willen hebben/weten waar ze aan toe zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was ook een raar verhaal. Aan de ene kant wil de EU ermee stoppen, aan de andere kant wilden ze wel geleverd krijgen. Laat dat lekker naar een land gaan dat er wel op zit te wachten.
Hopelijk wel. Maar de daling kan natuurlijk ook afvlakken. Over 2 weken weten we meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, deze cijfers stellen dus echt geen reet meer voor.. over een week moet je op ongeveer 600-700 besmettingsmeldingen per dag gemiddeld zitten met deze daling van ongeveer 40%.
Mijn gemeente is nog roodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |