Dan ken jij Kees niet hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kees gaat toch uit de media blijven nu hij raad van commissaris wordt?
Is die ouwe taart nog niet dood en begraven inmiddels?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat wil mevrouw van Zetten uit Tiel toch echt weten!
Bert had nog wel een grappig filmpje gemaakt, wist zelf ook wel dat het niet om zijn vragen te doen was.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bert Maalderink mag een vraag stellen aan Joachim Low. Interessante invalshoeken te bedenken. Grote, spannende wedstrijd, immers. Wat voor accenten is hij van plan aan te passen voor deze wedstrijd? Wat maakt Portugal anders om te bespelen dan Frankrijk? Heeft hij overwogen de boel helemaal om te gooien? Nee, de vraag der vragen voor Bert is of Joachim Low al nadenkt over een achtste finale tegen Nederland.
Die Robin Gosens, was dat niet wat voor ONS geweest?quote:
Jong Vitesse, FC Dordrecht, Heracles Almelo. Het is toch een merkwaardige sport dat wielrennen voetbal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Robin Gosens, was dat niet wat voor ONS geweest?
Al die toppers bij Heraclesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jong Vitesse, FC Dordrecht, Heracles Almelo. Het is toch een merkwaardige sport dat wielrennen voetbal.
Ik ben in te huren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is het niet eens. Hij is niveautje Getafe. Hoe gaat hij van Real naar Juventus naar Real naar Chelsea naar Atletico naar Juventus? Ik bedoel, na een tijd is het wel klaar zou je denken. Maar nee, hij krijgt iedere keer weer een nieuwe kans en dan maakt ie toch maar weer mooi een doelpunt of 10. Als spits van de grootste clubs op aarde. Lachwekkend.
Na deze post gaat hij morgen scoren, overigens.
Ik gok niet, want dat is voor proleten, maar hier had ik prima een paar euro op kunnen inzetten.quote:
Het is echt verschrikkelijk.quote:
Heeft geen social media dus we kunnen ook niet schelden en tieren onder zijn berichten.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het leven toch een oneindige aaneenschakeling van teleurstellingen.
Oh niks, ik haakte aan op de ietwat melodramatische post van Stijn. Ik heb zelf een formidabele dag gehad, ik heb mijn PR met boulderen verbeterd en vier dat met mijn inmiddels 3de Corona Sunrise.quote:
Ah, juist. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh niks, ik haakte aan op de ietwat melodramatische post van Stijn. Ik heb zelf een formidabele dag gehad, ik heb mijn PR met boulderen verbeterd en vier dat met mijn inmiddels 3de Corona Sunrise.
Niet meer wat het geweest is inderdaad.quote:
Wat vind je van Morata?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Dani Olmo heeft een ernstige geestelijke beperking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |