abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199941740
Ik heb al jaren een Fitbit Charge 2, waar ik voor het merendeel tevreden over ben, maar hij heeft een paar (grote) nadelen: hij is niet waterdicht en de gps werkt via je telefoon, en dat werkt amper. Hij raakt heel vaak de verbinding kwijt. Kortom, het wordt tijd voor een opvolger. De charge 4 is logisch, maar misschien is er wel een andere uit dezelfde prijscategorie, die veel beter is.

Mijn eisen:
- waterdicht
- betrouwbare gps
- goede slaaptracking
- klein (ik ben vrouw en heb een smalle pols)
- goed compatibel met Android telefoon

Heeft iemand aanraders?
  vrijdag 18 juni 2021 @ 11:06:16 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199941851
Fitbit charge 4. Mooi, handig en gelijk ook waterdicht
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 18 juni 2021 @ 11:06:56 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199941858
Of een Versa als je meer een smartwatch design wil. Wel paar tientjes duurder
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 12:03:07 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199942552
De Charge 4 heeft inderdaad wel alles van je eisenlijstje. Zou wel een logische keuze zijn
pi_199942859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
Fitbit charge 4. Mooi, handig en gelijk ook waterdicht
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:03 schreef noodgang het volgende:
De Charge 4 heeft inderdaad wel alles van je eisenlijstje. Zou wel een logische keuze zijn
Maar fitbit plaatst alles achter een premium lijn. Voor openwater zwemmen geen gps tracking.

Ik zou voor Garmin gaan. Garmin slaap tracking was vroeger slechter maar schijnt nu ook weer wat beter te zijn. Bovendien garmin geeft je alle gegeven bij fitbit moet je premium betalen :')

als ik nog eens moest kopen zou ik voor garmin venu sq gaan iets duurder maar ja denk erover na. zou ook op youtube wat kijken

https://www.google.com/se(...)BABqYQ4dUDCBE&uact=5
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 12:25:41 #6
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199942899
quote:
87s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:22 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]


[..]

Maar fitbit plaatst alles achter een premium lijn. Voor openwater zwemmen geen gps tracking.

Ik zou voor Garmin gaan. Garmin slaap tracking was vroeger slechter maar schijnt nu ook weer wat beter te zijn. Bovendien garmin geeft je alle gegeven bij fitbit moet je premium betalen :')

als ik nog eens moest kopen zou ik voor garmin venu sq gaan iets duurder maar ja denk erover na. zou ook op youtube wat kijken

https://www.google.com/se(...)BABqYQ4dUDCBE&uact=5
De premiumfuncties heb ik na een proefperiode geen moment gemist eigenlijk, alle functies die ik gebruik zitten wel in de gratis variant. De tracker heeft wel een standalone GPS (wel killing voor de batterij, maar goed) Kun je die niet met een koppeling met bv Strava gebruiken voor openwaterzwemmen?
pi_199942937
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:25 schreef noodgang het volgende:

[..]

De premiumfuncties heb ik na een proefperiode geen moment gemist eigenlijk, alle functies die ik gebruik zitten wel in de gratis variant. De tracker heeft wel een standalone GPS (wel killing voor de batterij, maar goed) Kun je die niet met een koppeling met bv Strava gebruiken voor openwaterzwemmen?
dat kan maar sinds fitbit is overgenomen door google is het minder. hoeveel bedrijven heeft google al kapot gemaakt? https://killedbygoogle.com/

ook gaan de fitbits slechter mee elke jaargeven ze een nieuwe uit charge 3 charge 4 charge 5 charge 6 garmin verkoopt ook nog oudere modellen

ik heb zelf ook fitbit maar moest ik nog eens doen zou ik een garmin kopen daarom raad ik aan ts aan om goed te kijken en te vergelijken

wil je alleen stappen tellen en doe je hardlopen is fitbit prima

wil je meer statistieken en meer informatie moet je voor garmin gaan
pi_199943695
Dank!

De premium functies van Fitbit mis ik nu ook niet, dus dat maakt niet zo veel uit. Garmin is wel echt een stuk duurder. Of is zo'n vivosmart wat? En minder bekende merken?
pi_199943727
Inspire2 natuurlijk, krijg je ook gelijk een jaar gratiesch premium.
Let op: hij telt geen verdiepingen voor de rest kan hij alles wat fitbit charge3 ook kan.
pi_199943981
Ik ben erg tevreden met mijn Amazfit GTR. Misschien minder goed dan Garmin, maar een heel stuk goedkoper.
pi_199946667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 13:25 schreef Hamzoef het volgende:
Inspire2 natuurlijk, krijg je ook gelijk een jaar gratiesch premium.
Let op: hij telt geen verdiepingen voor de rest kan hij alles wat fitbit charge3 ook kan.
Die heeft geen eigen gps.
pi_199946724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:03 schreef Bleie het volgende:

[..]

Die heeft geen eigen gps.
Dat had de charge 3 ook niet toch. Loop je vaak zonder telefoon?
pi_199947030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat had de charge 3 ook niet toch. Loop je vaak zonder telefoon?
Nu niet, want dan werkt de gps niet. Maar zou wel fijn zijn als ik hem niet mee hoef te nemen. En bovendien valt de gps nu dus heel vaak uit, en registreert hij heel slecht wat ik heb gedaan. Laatst van de ene kant van Amsterdam naar de andere kant gefietst, zeker 20 km. Volgens mijn fitbit had ik iets van 5 km gedaan ...
pi_199947085
quote:
87s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:28 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

dat kan maar sinds fitbit is overgenomen door google is het minder. hoeveel bedrijven heeft google al kapot gemaakt? https://killedbygoogle.com/

ook gaan de fitbits slechter mee elke jaargeven ze een nieuwe uit charge 3 charge 4 charge 5 charge 6 garmin verkoopt ook nog oudere modellen

ik heb zelf ook fitbit maar moest ik nog eens doen zou ik een garmin kopen daarom raad ik aan ts aan om goed te kijken en te vergelijken

wil je alleen stappen tellen en doe je hardlopen is fitbit prima

wil je meer statistieken en meer informatie moet je voor garmin gaan
Wat een vertekenende lijst, AngularJS is gewoon Angular2+ geworden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199947096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:35 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nu niet, want dan werkt de gps niet. Maar zou wel fijn zijn als ik hem niet mee hoef te nemen. En bovendien valt de gps nu dus heel vaak uit, en registreert hij heel slecht wat ik heb gedaan. Laatst van de ene kant van Amsterdam naar de andere kant gefietst, zeker 20 km. Volgens mijn fitbit had ik iets van 5 km gedaan ...
Ik heb de charge 4 ook gehad. Maar ik gebruik toch liever gps via telefoon, dit omdat de fix veel sneller is. En je hoeft je wearable niet zo vaak op te laden.

Maar ik heb wel altijd mijn telefoon bij, bij lopen en fietsen. (Voor het geval dat ik lekker band of ongeluk of whatever krijg)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')