Wat een stommerds. Meer voor jou hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Bied ik de bouwvakkers wat aan, willen ze niet![]()
Tis vrijdag. Die willen koffie met gevulde koeken en vanmiddag broodjes frikandel met mayo.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Aleo vera is een droge woestijnplant toch? Die voelt zich eindelijk thuis.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook nog geen regen.. we zitten waarschijnlijk iets te hoog..
Vandaag maar bikini mee op dagtripje..eens kijken hoe koud het fjord is![]()
En tele, wat doe jij met je aleo vera nu? Ik geloof dat ik ook zon plant heb.. moet ik doe nog iets andere aandacht geven in deze weersomstandigheden?
Maar er zitten vitaminen inquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Benauwd?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Vaderplant heet Tradescantia, denk dat je die moeilijke naam bedoelde, @:Tele6
Ik heb overigens al dik uur met hond gelopen. Zo even een kleine boodschap en wat in huis prutsen en dan vegeteren. Het is al enorm benauwd.
Mocht je onderweg moeten plassen, er staat een Dixie voor je klaar in mijn voortuinquote:
Mooiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/435680863284072/posts/1726910000827812/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:25 schreef AnneX het volgende:
@:FutureFairyTale hoe is het nu ermee? Werk je nog thuis enzo?Zit jij een beetje te omtzigten hier tegen FFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo had ik het nog heul niet bekeken.! Tuuuurlijk zegt g hij heeft gelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het grappig dat Jross die heel veel van voetbal houdt, het EK (en WK) helemaal niets aan vindt
Hij vindt internationaal voetbal maar gestuntel, want die mannen zijn helemaal niet op elkaar ingespeeld.
Het is weer ff wennen he?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:00 schreef fietsie het volgende:
Raar, werken op kantoor. Om ;'t kwartier binnenlopers voor een socioverleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |