Vond ik ook, maar als ze en masse bloeien dan zijn vooral de klimrozen overweldigend qua zee van bloemen, kleur en geurquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:51 schreef Angelfrouk het volgende:
Ben ik de enige die rozen echt de meest verschrikkelijke bloemen vindt? Ik vind ze echt zo lelijk...
Vanmorgen foto’s gemaakt voor de tuinmeneer, die vorige zaterdag op ziekenbezoek kwam.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:16 schreef Blues het volgende:
Wow mooi!
@:annex nu genoeg regen gevallen voor grasplekkenzie je al resultaat? Mss nog te vroeg.
Wat zijn je steenbreekvarens leuk! Die moet ik hebben. Het lijken wel octopussen:quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:17 schreef Seven. het volgende:
Iets vindt m'n salomonszegel heel lekker![]()
[ afbeelding ]
Mogelijk dezelfde dader hier(veel minder schade)
[ afbeelding ]
M'n steenbreekvarens zijn wel heel happy op hun nieuwe stek!
[ afbeelding ]
M'n lelies zijn ook bijna zover!
[ afbeelding ]
De enige bloei op dit moment (maar die doet het wel heel goed gelukkig):
[ afbeelding ]
Te regelmatig sproeien is ook helemaal niet goed want je planten wortelen dan slecht en als ze dan een week geen water krijgen zijn ze meteen dood.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:55 schreef yinu het volgende:
Hier eindelijk wat regen nu! Gisteren een miezerig buitje terwijl er 2 km verderop een 10 minuten durende wolkbreuk was. Dus sproeien hoeft even niet. Ik sproei ook alleen nieuwe aanplant of als het echt heel bar en boos is qua droogte. Maar mijn nieuw aangeplante pereboom houd ik wel echt heel goed bij, bijvoorbeeld. Ik heb ook nog een nieuw borrdertje/haagje aangeplant deze lente en die heb ik nog helemaal geen water gegeven, maar daar doet alles het prima, plus het staat in de halfschaduw dus het is ook niet zo nodig.
Leuk, lijsterbes! Er staat er nog een die meerstammig aan het groeien is. Tof.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:14 schreef LXIV het volgende:
Lijsterbes en akkerwinde, zo uit mijn hoofd
Sommige mensen waarderen deze boom niet, maar met al die besjes die lang blijven zitten fleurt hij de boel wel op. Ook goed voor de vogels en zo. Ik laat ze gewoon lekker groeien.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:26 schreef sommige mensen Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk, lijsterbes! Er staat er nog een die meerstammig aan het groeien is. Tof.
Die akkerwinde mag gaan concurreren met Oost Indische Kers langs het hek.
Die haagwinde zou ik zo snel mogelijk gaan "behandelen". Dat woekert als een gek en klimt overal doorheen en overheen!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We vonden vandaag nieuwe dingen. Geen idee wat het is. Jullie?
Een boom
[ afbeelding ]
Een klimplant
[ afbeelding ]
Ach, hij staat op een plaats waar we niet goed bij kunnen en kan eigenlijk geen kwaad. Hij concurreert nu de brandnetel weg, vinden we ook niet erg.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die haagwinde zou ik zo snel mogelijk gaan "behandelen". Dat woekert als een gek en klimt overal doorheen en overheen!
Puur onkruid die plant
Die laatste....quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
We vonden vandaag nieuwe dingen. Geen idee wat het is. Jullie?
Een boom
[ afbeelding ]
Een klimplant
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat doet gewoon pijn. Tuinieren is emotie!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Die achterlijke wind en hagel vonden nodig onze nieuwe tuin te geselen net op het moment dat veel vaste planten op het punt stonden om voor het eerst te gaan bloeien.![]()
Maar van de zonnige kant gezien: de meeste planten zullen alsnog wel gaan bloeien en anders volgend jaar wel. En ik hoef voorlopig geen water te geven.
Potverrrr! Waarschijnlijk wel, ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:32 schreef Claudia_x het volgende:
@:Seven., mogelijk wordt je salomonszegel door bladwesp opgegeten. Zie Kies ik partij voor mijn salomonszegel of toch voor de bladwesp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |