Voor dit soort bespiegelingen kom ik op FOK!.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Denemarken nu scoort staat het 2-0
ZIGGOEDquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas kan ik niet zappen naar de Deen want die zit hier niet.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas kan ik niet zappen naar de Deen want die zit hier niet.
En nu?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Denemarken nu scoort staat het 2-0
Nu staat het 1-0.quote:
En ik maar denken dat jij geen fan was van Haxball.quote:
ja weer even kwartiertje neger worden op het zuidenquote:
De meltdown hopelijk van den Belgen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? Komt er dan weer een act?
Een spelletje waar men doet aan identiteitsfraude kun je beter afschaffen, dat zijn hele ernstige zaken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij geen fan was van Haxball.
Hee Lennyquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? Komt er dan weer een act?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee LennyHier mag ik jou wel eigenlijk
![]()
Op de rest van fok vind ik je meestal maar een zwakzinnige eikel eigenlijk. Zal een stukje verwachtingsmanagement zijn denkelijk
En geen walgelijke reclames. dus sowieso altijd al.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:29 schreef Newone82 het volgende:
Tip. Straks VRT kijken in de pauze. Teleurgestelde belgjes
wowquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Op de rest van fok vind ik je meestal maar een zwakzinnige eikel eigenlijk. Zal een stukje verwachtingsmanagement zijn denkelijk
[..]
![]()
Gelachen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Welnee. Warm bad allesquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard krijgt hier uit het niets een enorme oplawaai.
koekoek @onlogisch @GGMM @Wereldgozer @Cocoquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ik laat mijn goede vriend @Lenny_Leonard nooit vallen. Geen like, helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Middelmaat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is het ook te bekijken op een ander kanaal.
EK is dan ook een warm bad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ja Courtois bij het doelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er bij Belgie ook iemand eentje ten aarde gestort?
Wat slecht zeg.
Alleen tijdens de BLM act.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat slecht zeg.
De nummer 1 van de fifa coca cola ranking kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat slecht zeg.
Spijtig. Toch eentje voor jouw principesquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik laat mijn goede vriend @:Lenny_Leonard nooit vallen. Geen like, helaas.
Als de Belgjes de groep nog winnen wacht Italië al vrij snel, toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die verdediging kan écht niet. Dit wordt leuk tegen een echt goede ploeg.
Tweeling?quote:
Jij hebt dat beter in je hoofd dan ik denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Belgjes de groep nog winnen wacht Italië al vrij snel, toch?
Die nummer 1 ranking zegt niets als je ziet tegen welke landen ze de laatste jaren voetballen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
De nummer 1 van de fifa coca cola ranking kan er gewoon niet zoveel van.
Indien 4-3-3 wel ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:35 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Nederland wint van dit België.
Ik ben wel van de KO-fase schema's jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt dat beter in je hoofd dan ik denk ik.
Dat lijkt mij op deze positie waar hij nu steeds komt ook gewoon een minder voetballende versie van Blind.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Vertonghen speelt een ongelukkige wedstrijd.
[..]
![]()
pics van je whiteboardquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel van de KO-fase schema's ja
Ik meen een nummer 3 in de achtste finale, Italië in de kwartfinale. Of als ze tweede worden dan komt Nederland in de kwartfinale.
Die zijn al bezig met Nederlanders naturaliseren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Heeft België dan helemaal 0 talent achterin?
Bedankt vriend. Fijn dat we elkaar kunnen vinden in het warme bad van EK.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Er zijn meer zenders dan alleen NPO 1.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef DonDruiper het volgende:
Die Snoeks kan ook gewoon niet 1 minuut zn bek houden
Het lult en lult maar
Heb hem op sporza staan, een verademing.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef DonDruiper het volgende:
Die Snoeks kan ook gewoon niet 1 minuut zn bek houden
Het lult en lult maar
Sjek zit er elke dag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen Hoemberto vanavond. @:zipportal
Die krijgen tegen Mbappe gewoon met 8-0 billenkoek,quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze achterhoede gaat het nooit 7 wedstrijden lang goed voor die Belgen.
Met m'n dikke vingers per ongeluk deze post een like gegeven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze achterhoede gaat het nooit 7 wedstrijden lang goed voor die Belgen.
Erg mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met m'n dikke vingers per ongeluk deze post een like gegeven.
Dit mag je houden!
Of Frank Kramer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je Frank Snoeks zo hoort ga je gewoon de commentator missen die 30 minuten lang dacht dat het 3-1 stond bij een 2-1 stand
Succes!quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
haha nabeschouwing met djekWordt weer laat
Morgenochtend eerste functioneringsgesprek bij nieuwe baan. Wat kan er nou helemaal mis gaan hmm?
Snoeks zich al aan het waarom Swings niet in de basis start?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je Frank Snoeks zo hoort ga je gewoon de commentator missen die 30 minuten lang dacht dat het 3-1 stond bij een 2-1 stand
Je wandelt weer de 43e minuut het topic binnen. Dit begint op te vallen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met m'n dikke vingers per ongeluk deze post een like gegeven.
Dit mag je houden!
Humberto fan gespotquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjek zit er elke dag.
Marcel Draaijer zat er ook gisteren.
Ik ga deze zin nog een paar keer lezen, misschien komt het nog.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snoeks zich al aan het waarom Swings niet in de basis start?
Ja. @Paul heeft dit onderzocht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanavond zeker weer Grueter bij de NOS?
Weet je wie er in 43 El Alemein kwamen binnengevallen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wandelt weer de 43e minuut het topic binnen. Dit begint op te vallen.
Ik was er al eerderquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wandelt weer de 43e minuut het topic binnen. Dit begint op te vallen.
jazekerquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanavond zeker weer Grueter bij de NOS?
Die gasten op weg naar de kroeg soms?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie er in 43 El Alemein kwamen binnengevallen?
@raptorix graag jouw meningquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Heb hem op sporza staan, een verademing.
Stukje lurker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen. (ik kreeg een like)
<<derksen-nou-nou-nou.gif>>quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:46 schreef BB-King het volgende:
Die Braithwaite is iets voor Barcelona.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je wie er in 43 El Alemein kwamen binnengevallen?
quote:
Ga je je gigantisch misdragen, ja?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal er wel niet teveel van meekrijgen.
Dat zeg ik. Maar een like omdat het waar is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Was gewoon duidelijk een hoekschop schele
Oh nee zeker niet maar als je met een mannetje of 8 bent ontgaat het commentaar mij wel eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ga je je gigantisch misdragen, ja?
Weet ik niet. Aan de andere kant, Vleminckx maakte ze daar ook gewoon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef TLC het volgende:
Lukaku zou wel een leuke aanwinst zijn voor de eredivisie.
Lekker man. Geniet ervan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet maar als je met een mannetje of 8 bent ontgaat het commentaar mij wel eens.
Nu gaat er weer iemand over eigen goals beginnen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als België niet meer scoort winnen de Denen.
Een kennerquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En als Denemarken geen goal meer tegen krijgt verliezen de Belgen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar met het Europese record aan eigen doelpunten op EK's is alles nog mogelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is geen reclame, dit zijn boodschappen van algemeen nut.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand zei dat er geen reclame was bij den Belg..............
ja ja, potato dit datquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is geen reclame, dit zijn boodschappen van algemeen nut.
Of zoiets.
Ik even kijken op die site. Krijg ik dit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
fokweekendje op Vakantiepark Molenwaard![]()
dit wordt lachen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb weleens wedstrijden gezien dat Courtois er net zo onpasseerbaar uitzag als Preud'Homme in de Europese Supercup in '88-'89.
Dit is niet zo'n wedstrjid
Imke lijkt mij echt een topwijf.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:53 schreef MC-Morgan het volgende:
@:maxi-mus en ik zijn een beetje op Imke.
zal wel veganmeuk zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor onsmakelijk ogende hapjes daar op tafel voor Perez ?
https://streamable.com/05ldahquote:
ja dan wordt het lastigquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik even kijken op die site. Krijg ik dit.
502 Bad Gateway
nginx
FLOPSITE.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Marco heeft het warm. Aardige zweetvlek
Achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:53 schreef MC-Morgan het volgende:
@:maxi-mus en ik zijn een beetje op Imke.
Mensen die roepen dat Belgen altijd zo bescheiden zijn hebben het niet begrepen. Die kennen de Belg alleen uit Suske & Wiske.quote:
Die is te neuken geen enkel probleem.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mening jongons?
Speel hem door naar @RamboDirkquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mening jongons?
Dommige uitstraling. 5/10quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mening jongons?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[ twitter ]
Jij vindt de mevrouw linksboven vast leuk @:3rr0r
Ik wil met m'n tong over haar buik glijden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mening jongons?
Te aso, te Flodderig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mening jongons?
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Meunier vorige keer gescoord?
Maar het gebeurde wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:03 schreef Marcoss het volgende:
Met zoveel speelsteden is een commentator op locatie sowieso niet praktisch, los van Corona.
Die was ik vergeten voor de Nostradamus.quote:
Danny Deneuker > Jason De Nayerquote:
Ze staan achter.quote:
die kunnen er niet zo veel vanquote:
Beetje puntige elleboog. Zou wel doenquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mening jongons?
Dit Belgie mist een type Hugo Claus.quote:
Heb geduld, de Belgen gaan dit nog winnen.quote:
Jesper Gronkjaer flashbacks.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Damsgaard is wel een lekkere pingelaar
U bent de eerstequote:Op donderdag 17 juni 2021 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel mensen hebben er inmiddels al gezegd dat België een slot op de deur mist?
Allez ge komt hier nie doorheen. 't is ne betaalmuur. ahahaha Gertjuhquote:
Meer van de Deenquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meh die kon alleen hard sprinten . Aldi-Overmars
Voor een verklaring zou ik minuut 43 van die wedstrijd nog eens bekijken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:10 schreef Hathor het volgende:
Onbegrijpelijk dat die Denen niet van Finland konden winnen.
Finland heeft daar ook wel op een diefje gewonnen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:10 schreef Hathor het volgende:
Ja het is niet alsof er iets bijzonders gebeurd is ofzo wat dat kan verklaren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:10 schreef Hathor het volgende:
Dan nog...quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een verklaring zou ik minuut 43 van die wedstrijd nog eens bekijken.
Dit is echt niet grappig.quote:
Daarvoor was Denemarken toch ook niksquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een verklaring zou ik minuut 43 van die wedstrijd nog eens bekijken.
Gestopt met lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus. Volgens Frank Snoeks
boeiend, hij zitquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus. Volgens Frank Snoeks mikte hij op en carasco
Snoeks moet het houden bij rondjes 31.5quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus. Volgens Frank Snoeks mikte hij op en carasco
En voor Den Bel niet minder dan een haar in iemands anders soep.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is voor de Denen veel meer dan een haar in de soep hoor ik net
En Kooke bij hockey, dat was ook een crime gisteravond.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snoeks moet het houden bij rondjes 31.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |