Voor dit soort bespiegelingen kom ik op FOK!.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Denemarken nu scoort staat het 2-0
ZIGGOEDquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas kan ik niet zappen naar de Deen want die zit hier niet.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas kan ik niet zappen naar de Deen want die zit hier niet.
En nu?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Denemarken nu scoort staat het 2-0
Nu staat het 1-0.quote:
En ik maar denken dat jij geen fan was van Haxball.quote:
ja weer even kwartiertje neger worden op het zuidenquote:
De meltdown hopelijk van den Belgen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? Komt er dan weer een act?
Een spelletje waar men doet aan identiteitsfraude kun je beter afschaffen, dat zijn hele ernstige zaken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij geen fan was van Haxball.
Hee Lennyquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? Komt er dan weer een act?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee LennyHier mag ik jou wel eigenlijk
![]()
Op de rest van fok vind ik je meestal maar een zwakzinnige eikel eigenlijk. Zal een stukje verwachtingsmanagement zijn denkelijk
En geen walgelijke reclames. dus sowieso altijd al.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:29 schreef Newone82 het volgende:
Tip. Straks VRT kijken in de pauze. Teleurgestelde belgjes
wowquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Op de rest van fok vind ik je meestal maar een zwakzinnige eikel eigenlijk. Zal een stukje verwachtingsmanagement zijn denkelijk
[..]
![]()
Gelachen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Welnee. Warm bad allesquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard krijgt hier uit het niets een enorme oplawaai.
koekoek @onlogisch @GGMM @Wereldgozer @Cocoquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ik laat mijn goede vriend @Lenny_Leonard nooit vallen. Geen like, helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Middelmaat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is het ook te bekijken op een ander kanaal.
EK is dan ook een warm bad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ja Courtois bij het doelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is er bij Belgie ook iemand eentje ten aarde gestort?
Wat slecht zeg.
Alleen tijdens de BLM act.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat slecht zeg.
De nummer 1 van de fifa coca cola ranking kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat slecht zeg.
Spijtig. Toch eentje voor jouw principesquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik laat mijn goede vriend @:Lenny_Leonard nooit vallen. Geen like, helaas.
Als de Belgjes de groep nog winnen wacht Italië al vrij snel, toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die verdediging kan écht niet. Dit wordt leuk tegen een echt goede ploeg.
Tweeling?quote:
Jij hebt dat beter in je hoofd dan ik denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Belgjes de groep nog winnen wacht Italië al vrij snel, toch?
Die nummer 1 ranking zegt niets als je ziet tegen welke landen ze de laatste jaren voetballen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:34 schreef Nober het volgende:
[..]
De nummer 1 van de fifa coca cola ranking kan er gewoon niet zoveel van.
Indien 4-3-3 wel ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:35 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Nederland wint van dit België.
Ik ben wel van de KO-fase schema's jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt dat beter in je hoofd dan ik denk ik.
Dat lijkt mij op deze positie waar hij nu steeds komt ook gewoon een minder voetballende versie van Blind.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Vertonghen speelt een ongelukkige wedstrijd.
[..]
![]()
pics van je whiteboardquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel van de KO-fase schema's ja
Ik meen een nummer 3 in de achtste finale, Italië in de kwartfinale. Of als ze tweede worden dan komt Nederland in de kwartfinale.
Die zijn al bezig met Nederlanders naturaliseren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Heeft België dan helemaal 0 talent achterin?
Bedankt vriend. Fijn dat we elkaar kunnen vinden in het warme bad van EK.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Er zijn meer zenders dan alleen NPO 1.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef DonDruiper het volgende:
Die Snoeks kan ook gewoon niet 1 minuut zn bek houden
Het lult en lult maar
Heb hem op sporza staan, een verademing.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef DonDruiper het volgende:
Die Snoeks kan ook gewoon niet 1 minuut zn bek houden
Het lult en lult maar
Sjek zit er elke dag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen Hoemberto vanavond. @:zipportal
Die krijgen tegen Mbappe gewoon met 8-0 billenkoek,quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze achterhoede gaat het nooit 7 wedstrijden lang goed voor die Belgen.
Met m'n dikke vingers per ongeluk deze post een like gegeven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deze achterhoede gaat het nooit 7 wedstrijden lang goed voor die Belgen.
Erg mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met m'n dikke vingers per ongeluk deze post een like gegeven.
Dit mag je houden!
Of Frank Kramer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je Frank Snoeks zo hoort ga je gewoon de commentator missen die 30 minuten lang dacht dat het 3-1 stond bij een 2-1 stand
Succes!quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
haha nabeschouwing met djekWordt weer laat
Morgenochtend eerste functioneringsgesprek bij nieuwe baan. Wat kan er nou helemaal mis gaan hmm?
Snoeks zich al aan het waarom Swings niet in de basis start?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je Frank Snoeks zo hoort ga je gewoon de commentator missen die 30 minuten lang dacht dat het 3-1 stond bij een 2-1 stand
Je wandelt weer de 43e minuut het topic binnen. Dit begint op te vallen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met m'n dikke vingers per ongeluk deze post een like gegeven.
Dit mag je houden!
Humberto fan gespotquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjek zit er elke dag.
Marcel Draaijer zat er ook gisteren.
Ik ga deze zin nog een paar keer lezen, misschien komt het nog.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snoeks zich al aan het waarom Swings niet in de basis start?
Ja. @Paul heeft dit onderzocht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanavond zeker weer Grueter bij de NOS?
Weet je wie er in 43 El Alemein kwamen binnengevallen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wandelt weer de 43e minuut het topic binnen. Dit begint op te vallen.
Ik was er al eerderquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je wandelt weer de 43e minuut het topic binnen. Dit begint op te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |