Die kun je gewoon zelf verwijderen johquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik notes aanvechten?
@:fok-it
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen seks hebben staat niet gelijk meer aan het zijn van een incel
Gratis advocaat als je er geen kan betalenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Maar dan heb je weer griffie en advocaatkosten enzo
Nou voor de rest is het een retorische vraag hihahoquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daarvoor in aanmerking komquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gratis advocaat als je er geen kan betalen
Dus dat wordt Ash
Ben je dan een vocel?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val er beetje tussenin denk ik. Maar de term is gestolen door de Osodevos van de wereld. De sekslozen met een fatsoenlijk wereldbeeld willen echt niet geassocieerd worden met incels. Dus dan liever maar een vocel jaquote:
Gewoon maagd. Prima niks meer aan doen. Al die termen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik val er beetje tussenin denk ik. Maar de term is gestolen door de Osodevos van de wereld. De sekslozen met een fatsoenlijk wereldbeeld willen echt niet geassocieerd worden met incels. Dus dan liever maar een vocel ja
Nadat je ontmaagd bent heb je je hele leven toegang tot seks?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon maagd. Prima niks meer aan doen. Al die termen.
Ik ben geen maagd gekquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon maagd. Prima niks meer aan doen. Al die termen.
Ja dan krijg je een pasje en een speciaal telefoonnummerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nadat je ontmaagd bent heb je je hele leven toegang tot seks?
24/7 toegang tot premium girlsquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan krijg je een pasje en speciaal telefoonnummer
Je hebt niet gewacht op de ware, valt me van je tegenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd gek
Heb gewoon al lang geen seks meer gehad
Toen ik 16 was zag ik haar wel als de ware hoor. Nou ja. Misschien zag mijn piemel haar als de warequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt niet gewacht op de ware, valt me van je tegen
Kwam je snelquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 16 was zag ik haar wel als de ware hoor. Nou ja. Misschien zag mijn piemel haar als de ware
Jeetje wat een intieme vraagquote:
Excuus, ik dacht van wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd gek
Heb gewoon al lang geen seks meer gehad
En de brief van de GGD waarin ze je uitnodigen voor een SOA-testquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan krijg je een pasje en een speciaal telefoonnummer
Nee heb al wel wat bedpartners gehad en 1 langdurige relatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |