hahahahahahahhahahahahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al. Hoop oprecht dat Braddie iets gaat doen met dit advies want die salade is wel een grote stap in de juiste richting.
Donder opquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen jullie ophouden met dat ordinaire gedrag?
Voor deze keer zal ik geen TR maken maar als jullie niet stoppen gaat dat wel gebeuren!
hahahaa SpinazieTT hahahahquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Voor deze keer zal ik geen TR maken maar als jullie niet stoppen gaat dat wel gebeuren!
Het is groen en het drijft op het water?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2021 14:37:36 ]
AnDRIJViequote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het is groen en het drijft op het water?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het is groen en het drijft op het water?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Is goed Mortaxxquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Lekker bezig juist.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben nu plaatsvervangend teamleider en het bevalt me helemaal niks want kan bijna niet fokken
gelukkig is het zeer tijdelijk
Frustratie heet dat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat iedereen nogal ontdaan is van de hitte. Zoveel onderliggende spanning (seksueel?![]()
)
Zitten er buiten R&p ook nog incels in de klb-sc dan?quote:
lolquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit een salade zien eten dus wie zegt dat dit meteen de laatste is?
Wel gefrustreerde mensen iig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten er buiten R&p ook nog incels in de klb-sc dan?
Daar hebben wij geen last vanquote:
Nog geneuktquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten er buiten R&p ook nog incels in de klb-sc dan?
Geen seks hebben staat niet gelijk meer aan het zijn van een incelquote:
Hilversum Sportparkquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik notes aanvechten?
@:fok-it
De kantonrechterquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik notes aanvechten?
@:fok-it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |