Oh ja want een papiertje sluit uit dat iemand jarenlang gewerkt heeft als boer natuurlijk. Een studie sluit andere vaardigheden niet uit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Maar op het moment dat overleven een key issue wordt heb je helemaal niets aan iemand met een diploma in genderstudies. Waar je wel iets aan hebt is een boer, visser, metaalbewerker of een meubelmaker.
Echte boeren hebben geen papiertje nodigquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja want een papiertje sluit uit dat iemand jarenlang gewerkt heeft als boer natuurlijk. Een studie sluit andere vaardigheden niet uit.
Tegenwoordig is het helemaal hip om zelf een voedselbos te kweken en een cursus meubel maken te doen naast je kantoorbaan hoor.
Precies mijn puntquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echte boeren hebben geen papiertje nodig
Groene vingers en handelsinzicht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echte boeren hebben geen papiertje nodig
Lekker wandelen als NL speelt dan ziet niemand hem waggelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Toe maar... Heb je een donatie gekregen of is je YouTube geld weer uitbetaald?
Hahahquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Nee hij is straight edge.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Drinkt Bradboi wel alcie. Zou mij wel grappig lijken om anders een keer stoned te worden met bradgeboi
Wel zelf je shizzle meenemen denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Drinkt Bradboi wel alcie. Zou mij wel grappig lijken om anders een keer stoned te worden met bradgeboi
Ah daarom was dat filmpje dusquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Klagen dat je "vrienden" alleen om spullen geven maar intussen je setup een "upgrade" geven in de hoop dat ze dan willen komen
Doet me denken aan al die briljante vriendentopics van Braddie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
En dan zichzelf uit nodigen om daar te zitten en dan nog nee bedankt krijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Klagen dat je "vrienden" alleen om spullen geven maar intussen je setup een "upgrade" geven in de hoop dat ze dan willen komen
Hahah met benzinegeld enzoquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die briljante vriendentopics van Braddie.
Lessons learned: rijd je vrienden naar Antwerpen om voetbal te kijken dan kunnen ze je niet in de steek latenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die briljante vriendentopics van Braddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |