quote:
En weg is bij BIlly haar laatste posting met alle foto's en gifjequote:
Ja ik had het ook gezien, slim is hij iig nooit geweestquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:21 schreef DaniqueV het volgende:
Cemal plaatst in zijn story's ook steeds vaker al dat wappie gedoe over vacinaties
Ja dat klopt, een hoogvlieger is hij niet, wel harde werkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had het ook gezien, slim is hij iig nooit geweest
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En weg is bij BIlly haar laatste posting met alle foto's en gifje
Blijkbaar toch minder "lol" voor BIlly![]()
quote:
Billy is kalendquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef DaniqueV het volgende:
Ik lees trouwensbij de reacties dat verschillende mensen los gaan op hoe Billy er nu uit ziet en dan met name haar lippen.
Mij vielen die lippen ook meteen op (wat doet zij zichzelf toch aan) maar ik vind haar haargrens op die foto er ook zo vreemd uitzien![]()
Aanvulling: bepaalde reacties verdwijnen ook spontaan weer, Batsie is aan het wissen geloof ik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus ja, ik vind het een erg mannelijke haargrensquote:
Welnee, gewoon een rare foto of slecht bewerkt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Botox heeft haar haarlijn verlegd, en niet zo weinig ook.
Een beetje om dezelfde reden waarom sommige mensen hun lippen bewegen bij het lezen denk ikquote:
Klopt dat is vaak ook zo vreemd gezicht. of mensen die hun lippen mee bewegen terwijl een ander praatquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje om dezelfde reden waarom sommige mensen hun lippen bewegen bij het lezen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |