quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Even op klikken voor het hele draadje.
Phillips én Rice tegen Schotland is wat overdreven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:50 schreef Bolasie het volgende:
Pickford; James, Stones, Mings, Shaw; Phillips, Rice, Mount; Foden, Kane, Sterling
Marshall; McTominay, Hanley, Tierney; O'Donnell, McGregor, Gilmour, McGinn, Robertson; Dykes, Adams
Shaw en James erin, heel goed. Sancho en Maguire op de bank.
Welkom in het leven van Gareth die zelfs tegen Albanië of all places behoudend begon.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Phillips én Rice tegen Schotland is wat overdreven.
Hallo Jumbo.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spannend wie de finale mag gaan fluiten.
Wel lekker veel balans op het middenveld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Phillips én Rice tegen Schotland is wat overdreven.
nu weer over NLquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef -XOR- het volgende:
Is de voorbeschouwing wat? Ik moest even voorbij laten gaan want keek naar een Oerol-registratie van Cornald Maas en allemaal 40+ vrouwen op bergschoenen en teva's.
Stukje sociaal-democratie.
Bri'ish would say: Oi! wot's this then?!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:34 schreef TLC het volgende:
Behalve Spanje - Zweden nog geen verrassende uitslagen, dus wellicht vanavond dan maar.
Ik ben eigenlijk wel voor de Sco'ish, maar ik vrees het ergste...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:34 schreef TLC het volgende:
Behalve Spanje - Zweden nog geen verrassende uitslagen, dus wellicht vanavond dan maar.
Hij is er.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:54 schreef TLC het volgende:
Is de verslaggever nu echt op Wembley of doet ie maar alsof ? (en dus net als Snoeks in een Hilversumse bezemkast verslag zit te doen)
Volgens mij zijn sommige reporters wel aanwezig in de stadions. Deze dus ook volgens mijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:54 schreef TLC het volgende:
Is de verslaggever nu echt op Wembley of doet ie maar alsof ? (en dus net als Snoeks in een Hilversumse bezemkast verslag zit te doen)
Beter want de monden bewegen op een heel ander ritme dan de muziekquote:
Omdat al die tyfusengelsen als mongolen zitten te joelen en boe zitten te roepenquote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor de Sco'ish, maar ik vrees het ergste...
Grote kans dat het de regie is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef RipCity het volgende:
Ze zingen allemaal heel ander ritme.
Net als in NL. Is het de regie? Of anders in t stadion dan op tv??
Selectietechnisch gezien welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Engeland is een van de favorieten toch?
Nou liever niet hequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Wij bereiden ons voor op wat debiele reacties in dit topic
Al vele jaren ondermaats presteren die Engelsenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Selectietechnisch gezien wel
Qua coach en prestaties niet
Je bent afquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Achterlijke folklore dit. Wij geven Friesland toch ook geen eigen elftal?
Ja, maar die weten het altijd te verneuken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Engeland is een van de favorieten toch?
Ah daar is iequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef TLC het volgende:
Oh ja die domme hype uit de VS moest nog ff gedaan worden
Wie zou daar in vredesnaam in moeten spelen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Achterlijke folklore dit. Wij geven Friesland toch ook geen eigen elftal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |