Die zien het vanavond dan vanzelf welquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg het @:mazaru en @:chufi ff.
Ik ben het er helemaal mee eens. Vanavond gezellig met vrienden de wedstrijd kijken. Wij willen juichen! Zonder juichshirt!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zien het vanavond dan vanzelf wel
Gewoon je eigen shirt omhoog doen bij een goalquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens. Vanavond gezellig met vrienden de wedstrijd kijken. Wij willen juichen! Zonder juichshirt!![]()
Lekker laten genietenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dit letterlijk elke zondag ongeacht jaargetijde. Twijfel nog steeds of ik haar moet laten opnemen of lekker van haar duik moet laten genieten.
Het zijn een ander soort vriendenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon je eigen shirt omhoog doen bij een goal
Ik heb gisteren was opgehangen, die is nog net zo nat als gisteren ( hangt wel binnen ivm processierupshaartjes)quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:53 schreef mazaru het volgende:
Er is hier geen stukje blauwe lucht meer te zien en het is vies.... klef....kleverig....overdreven warm
Spannendquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn was droogt als een malle.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren was opgehangen, die is nog net zo nat als gisteren ( hangt wel binnen ivm processierupshaartjes)
Waar moeten ze voetballen? (sorry heb geen idee waar het allemaal plaatsvindt)quote:
Hier in Amsterdam in de JC Arena...quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar moeten ze voetballen? (sorry heb geen idee waar het allemaal plaatsvindt)
Ja buiten misschien, binnen echt niet. Ik dacht gisteren die zal wel snel droog zijn ligt vanmiddag weer in de kast. Nou echt niet dusquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn was droogt als een malle.
mel, en dat met dat warme weer ppfff ik benijd ze nietquote:
Deze vrouw.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze wedstrijd nog thuis in Amsterdamquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar moeten ze voetballen? (sorry heb geen idee waar het allemaal plaatsvindt)
Ach ze krijgen goed betaald .quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
O he
[..]
mel, en dat met dat warme weer ppfff ik benijd ze niet
Hier is het binnen 25,5 graden. Heb je je was in de vriesruimte opgehangen of zo?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja buiten misschien, binnen echt niet. Ik dacht gisteren die zal wel snel droog zijn ligt vanmiddag weer in de kast. Nou echt niet dus
Ja belachelijk veel ,erg overdreven wat die lui verdienenquote:
Het is hier ook 23 graden binnen maar het is vochtig warm de vochtigheid zal binnen wel hoog zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier is het binnen 25,5 graden. Heb je je was in de vriesruimte opgehangen of zo?
Jammer eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het heel warm is en vakantietijd dan is het op het strand ook niet leuk meer hoor. Veel te druk. Ik ga niet als een haring in een ton in die zee staan
2 wassen gedraaid vanochtend en nu al binnenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn was droogt als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |