Jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi. Lange dag gehad op werk. Wat gemist?
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, je mag naar bed.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschienquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar is die dan. Chielinie de oude rot van Juventus.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:17 schreef Remco2021 het volgende:
Het is wachten op de 1e echte grote kans.
Geen WLR hier.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:19 schreef peaceman het volgende:
Nou consolideren graag en niet meer aanvallen ivm de poel..
Ik zag ook maar 1 hand.quote:
Bedankt, Handsquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Tja aanvallend hands is altijd hands
Jammer doch terecht
Mentale dreun, dat zie je nu al.quote:
De Italiaan is een emotionele mens.quote:
Dit ligt niet aan de VAR.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Terecht NO GOAL
Desalniettemin blijft de VAR kut ende achterlijk.
Dat geeft zo'n rommel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan de VAR.
Dit ligt aan de 'vernieuwde handsregel'.
Ik snap er geen reet meer van, maar blijkbaar 'mag' dit in aanvallend opzicht niet, en wordt er in verdedigend opzicht gezegd "hij kan toch moeilijk ze hand eraf hakken?". Daar hebben we ook op dit toernooi alweer een paar voorbeelden van gezien.
Chiellini deed zelf eigenlijk niets fout, geen bewuste foute beweging, in ieder geval niet met z'n hand.
De 'omhelzing' zou een betere reden tot afkeuren zijn geweest.
Schiet mij maar lek.
Met je moeder is het 15 minutenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegenwoordig maar 24 minuutjes voor Giorgio. Het gaat hard achteruit.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:
Mensen willen duidelijkheid.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van, maar blijkbaar 'mag' dit in aanvallend opzicht niet, en wordt er in verdedigend opzicht gezegd "hij kan toch moeilijk ze hand eraf hakken?". Daar hebben we ook op dit toernooi alweer een paar voorbeelden van gezien.
Chiellini deed zelf eigenlijk niets fout, geen bewuste foute beweging, in ieder geval niet met z'n hand.
Schiet mij maar lek.
Hands = hands is op zich prima (behalve voor lullig hands waaruit een penalty voort zou komen)quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.
Stukje Navalnyquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die Italiaantjes spelen wel met gif in hun flikker.
Duitsland?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na Frankrijk en Duitsland zijn ook de Italianen kanshebber
Hebben geen milka.quote:
daklat soms zeggen ze ook eens deklat.quote:
Daar zit ik persoonlijk veel minder mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hands = hands is op zich prima (behalve voor lullig hands waaruit een penalty voort zou komen)
Het gaat me meer om het feit dat je nooit meer kunt juichen en genieten van een doelpunt maar eerst twee minuten zit te wachten op groen licht van de VAR. Wat mij betreft schaffen ze de VAR af totdat er een AI-systeem is ontwikkeld dat 90% van de overtredingen/buitenspel er binnen een paar seconden kan uitfilteren.
Vond ze nog best goed tegen de Fransenquote:
Daar heb je lang over nagedacht zegquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
daklat soms zeggen ze ook eens deklat.
Dwarslat dacht ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is er met dwarsligger gebeurd?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn probleem is: het is volgens mij juist niet duidelijker geworden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Mensen willen duidelijkheid.
Dan krijg je dit.
[...]
Heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dwarslat dacht ik.
Evert zegt ook wel eens deklat.
@Evert_ten_Napelquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In de winkelhaak, klassiekertje vroegah bij sportweekend.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Chielini heeft zo'n heerlijk Italiaans hoofd
Waarschijnlijk uit vrees dat je dan hockeytaferelen krijgt waarbij ze je hand proberen te raken voor een pingelquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn probleem is: het is volgens mij juist niet duidelijker geworden.
Waarom mogen verdedigers zo'n handsbal nu wel maken (we hebben al wat strafschopclaims weggewuifd zien worden), en aanvallers niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ho ho ho, die dekselse DirkKuijt uit Katwijk. Kent u de Daltons nog? Nou dan is Gattuso de kleinste. Het bleef nog lang onrustig in het volksparkstadion.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zweet hier de pleuris man, ik zit hier in m'n onderbroekDikzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken niet zoveel van voetbal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was Duitsland gisteren goed ja?
Hahaha
Hm. Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit vrees dat je dan hockeytaferelen krijgt waarbij ze je hand proberen te raken voor een pingel
gespierd*quote:
Op naar Sevilla.quote:
Ik heb het idee dat die Belg een heel ander EK kijkt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was Duitsland gisteren goed ja?
Hahaha
Alleen vetkleppen zweten als ze voetbal kijken.quote:
Heeft een dvd-tje opgezet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Belg een heel ander EK kijkt.
Fitte mensen zitten nu niet te zwetenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op woensdag 16 juni 2021 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moeder kon er ook wat vanquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Alleen vetkleppen zweten als ze voetbal kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Fokster?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Date afgerond. Komt geen vervolgdate.
@:fetx
@:lenny_leonard
@:oriente
@:maxi-mus
Doe dit lekker op VIVAquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fitte mensen hebben het nooit warm?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fitte mensen zitten nu niet te zweten
Ze doet aangifte?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tuurlijk niet, naardegallemiezen heeft tentamens.quote:
DateIsNietOkequote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het dateseizoen zal nu wel extra druk zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:
Zon is allang weg joh. Als je nu nog zit te zweten ben je ranzig dik of woon je in een sauna.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fitte mensen hebben het nooit warm?
Ik dacht dat dat al eerder vaststondquote:
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zon is allang weg joh. Als je nu nog zit te zweten ben je ranzig dik of woon je in een sauna.
Is dat net zoiets als onlyfans?quote:
*geleiquote:
Jij weet niets van me idiootquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zon is allang weg joh. Als je nu nog zit te zweten ben je ranzig dik of woon je in een sauna.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik kijk niet eens.
Tot morgen ook maar.
Het loopt weer tegen 21:30.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik kijk niet eens.
Tot morgen ook maar.
Gepikeerdquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij weet niets van me idioot
sowquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Maar heb vooral mokerveel zin om gewoon weer op festivals/clubs op jacht te gaan, het is nog vooral online datenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Het dateseizoen zal nu wel extra druk zijn
Je kwam uit Belgi toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Decibel genotquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Maar heb vooral mokerveel zin om gewoon weer op festivals/clubs op jacht te gaan, het is nog vooral online daten
Geen warm badquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stop met FOK!ken vandaag, niet zo gezellig hier
Geen warm bad allen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee het is een soort Tinder maar een match betekent direct een date, wat wel leuk is want geen eindeloze kutgesprekken meer via appquote:
Wel potverdrie.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik adviseer je mee te doen met het evenement in de rust.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker naar 9lives.be danquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad. Al heb ik toch te weinig gepland nog deze zomer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Maar heb vooral mokerveel zin om gewoon weer op festivals/clubs op jacht te gaan, het is nog vooral online daten
Ik ken een user die slaapt altijd met een pyjama + badjas + hoodie.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lag capuchon soms in een warm bad met dit weer?
Dan zweet je wel ja
Ik zal eens kijken, kan nooit kwaad om mijn digitale huntingground eens wat uit te breiden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het is een soort Tinder maar een match betekent direct een date, wat wel leuk is want geen eindeloze kutgesprekken meer via app
Same. Kaartjes krijg je toch nergens meer voor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Al heb ik toch te weinig gepland nog deze zomer.
Ach laat je niet wegjagen door zo'n megatoetsenbordkneus maat.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens. Louter enge kliekjes hier.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
@JR-Style-93?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die slaapt altijd met een pyjama + badjas + hoodie.
Geen Vicky Pruim voor jou?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Scaryquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Eens. Louter enge kliekjes hier.
Dan maar nieuwe cv ketel kopen. Net zo leukquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Same. Kaartjes krijg je toch nergens meer voor.
mimimimimiquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Eens. Louter enge kliekjes hier.
Zondag naar de kerk/yogaklas?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar het bleek zo’n superspiritueel links meisje te zijn, niet per se een probleem want ik praat graag over reizen en moderne kunst maar dit was iets te. Het begon al gelijk dat ze super streng was met corona maatregelen en daarbij dat ze niet dronk. Blijkt ze ook niks te gebruiken en dan weet je al dat er weinig uit gaat komen.
Geloven is toch niet links?quote:
Prima app hoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, kan nooit kwaad om mijn digitale huntingground eens wat uit te breiden.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
"Op jacht gaan" is wel een van de meest matige woordcombinaties die ik de afgelopen maanden gelezen heb
Maargoed misschien verklaart dat ook waarom ik eeuwig single ben
Sadist.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komt mijn favoriete reclame met Diederik Ebbinge tijdens dit reclameblok!
Ben net een uurtje thuis joh. Zit nog aan mijn opkikkertjequote:
Ze spelen beter dan de antivoetballers uit Frankrijk en Portugal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Itali speelt wel leuk voor een subtopper. Jammer dat die aanval zo kut is.
Dat is ook wel redelijk onzinquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Same. Kaartjes krijg je toch nergens meer voor.
Zag het ja. Alle bronies huilen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:19 schreef Coco het volgende:
Nouja @:Dr_Flash het VIVA forum stopt ermee.
Zal ie wel zweten..quote:
Tja beetje corporaal gebler natuurlijk maar toch, is meer dat je weer in een setting komt waarin proberen te regelen normaal is. Das voor mij alweer lang geleden dus ben blij dat het over een paar weken weer opstartquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:46 schreef Tagliano het volgende:
"Op jacht gaan" is wel een van de meest matige woordcombinaties die ik de afgelopen maanden gelezen heb
Maargoed misschien verklaart dat ook waarom ik eeuwig single ben
Ik ben ook net thuis. Maar ik kijk gewoon mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben net een uurtje thuis joh. Zit nog aan mijn opkikkertje
En toch zullen ze daarvan verliezen. Frankrijk is jammer van die laffe coach.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:49 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Ze spelen beter dan de antivoetballers uit Frankrijk en Portugal.
Volgend toernooi ZidaneGOD als coach.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En toch zullen ze daarvan verliezen. Frankrijk is jammer van die laffe coach.
Welk groter festival lukt nog wel dan?quote:
Komt ook omdat veel mensen hun kaartje nog hebben.... zoals ikquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Welk groter festival lukt nog wel dan?
Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een beetje Ticketswap in de gaten houden. En volgens mij is Verknipt zondag 4 juli nog wel beschikbaar maar de dag na pillen poppen werken is altijd een beetje jammer natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jup. Helaas mag ik mijn awakenings kaartjes nog een jaartje bewaren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt ook omdat veel mensen hun kaartje nog hebben.... zoals ik
Dat heb ik met Pinkpop, maar dauwpop en down the rabbithole kijken door te gaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jup. Helaas mag ik mijn awakenings kaartjes nog een jaartje bewaren.
Decibel, free your mind en harmony of hardcore zijn mij allemaal nog gelukt de laatste maand, even los van de kaarten die zijn doorgeschoven en ik nog heb.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Verknipt kan ook niet meer helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een beetje Ticketswap in de gaten houden. En volgens mij is Verknipt zondag 4 juli nog wel beschikbaar maar de dag na pillen poppen werken is altijd een beetje jammer natuurlijk
Gelukkig, toch nog iemand de het over ECHTE festivals heeft en geen LaptopDJplaatjsesdraaiers.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik met Pinkpop, maar dauwpop en down the rabbithole kijken door te gaan
Jonge god gespotquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis. Maar ik kijk gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |