Oh lol.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:50 schreef SQ het volgende:
Dit is misschien de reden waarom er geen streak badge is
https://community.fitbit.(...)-Streak/td-p/4471009
Ik kan daar ook niet bijquote:Op maandag 21 juni 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
1200 dagen is wel écht lang voor een streak, da's wat, ruim drie jaar zonder ook maar één off-day?
Of de hond/kat/etc ritmisch aaienquote:Op maandag 21 juni 2021 11:11 schreef SQ het volgende:
als die een been breken gaan ze vast een maand op de trampoline liggen
Ik sluit niets uit, laat ik het daarbij houden.quote:
Niet eens de trampolinehack, gemiste kans.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed een search op how to cheat fitbit steps en je krijgt de meest idiote suggesties
Aan een touwje zwaaien, je fitbit vastmaken op je hont/kint, op een harley rijden, iets met een drilboor, aan een ventilator vast maken etc.
Ik zit op zo'n 3,5 jaar nuquote:Op maandag 21 juni 2021 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet bij![]()
Zijn die mensen nou nooit ziek? Nooit een dag dat je gedwongen de hele dag moet zitten? (congres, vergaderingen, enkel verzwikt?)
Ik kwam de aai je huisdierhack ook niet tegen, de lijstjes zijn absoluut onvolledig!quote:
Handjes schudden na een afscheidsdienst werkt ook. * Lonaa had 45 minuten fietsen geregistreerd tijdens de afscheidsdienst van opa.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed een search op how to cheat fitbit steps en je krijgt de meest idiote suggesties
Aan een touwje zwaaien, je fitbit vastmaken op je hont/kint, op een harley rijden, iets met een drilboor, aan een ventilator vast maken etc.
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef Lonaa het volgende:
Handjes schudden na een afscheidsdienst werkt ook. * Lonaa had 45 minuten fietsen geregistreerd tijdens de afscheidsdienst van opa.
ja stom he, dat is omdat je dan te langzaam gaatquote:Op maandag 21 juni 2021 11:40 schreef Isabeau het volgende:
En als ik dan de best zware rolstoel van mijn moeder voortduw dan registreert het ding amper stappenFaal.
Oh, goeie, wel even m'n fitbit aan m'n rechterhand doen dan.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Handjes schudden na een afscheidsdienst werkt ook. * Lonaa had 45 minuten fietsen geregistreerd tijdens de afscheidsdienst van opa.
Ja, heb ik altijd want links.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, wel even m'n fitbit aan m'n rechterhand doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |