Dat is ook wel herkenbaar hoor. En soms doe ik het ook op voorhand al. Zo van 'joh, dan ga ik toch een weekend weg en slecht vreten, dan maakt het vandaag ook niet uit.'.quote:Op maandag 21 juni 2021 08:33 schreef SQ het volgende:
Ik eet wel echt veel junkfood.
Mijn struggles variëren door de jaren heen, maar momenteel is het vooral dat ik doorsla in een vreetbui zodra ik over mijn kcals heen ga (zoals gisteren na een bbq). Mijn hoofd maakt dan kortsluiting. Zo van "nu is het toch al verkløt, dan kan ik net zo goed alles eten". En dan eet ik ook echt alles, alsof ik vanuit de hongerwinter zo de jamin in loop
Hier hoef ik overigens geen rationeel advies op omdat het geen rationeel gedrag is. Want ik weet natuurlijk best dat dit niet oké is.
Het schíjnt vanavond iets op te drogen...quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef Declan-Harp het volgende:
600 Vitality punten deze week
Ik dacht even mijn rondje van 35min op hoog tempo te lopen zodat ik hartslagpunten kreeg; ging ik zo snel dat ik maar 29 minuten liepGoffer. Moet ik alsnog 10k stappen zetten vandaag! In de stromende regen
/eindemaandagmorgenrant
Ik ben 's avonds huisgebondenquote:Op maandag 21 juni 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schíjnt vanavond iets op te drogen...
Ja ook herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2021 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel herkenbaar hoor. En soms doe ik het ook op voorhand al. Zo van 'joh, dan ga ik toch een weekend weg en slecht vreten, dan maakt het vandaag ook niet uit.'.
Ik wil misschien ook teveel controle houden over iets wat gewoon niet helemaal onder controle te houden is. Maar juist om dat soort gedachten en vreetbuien te voorkomen, probeer ik dus minder streng tegen/over mezelf te zijn. Maar daar ben ik nog niet zo goed in.Soms voelt een extra gezond snackje buiten m'n planning om al alsof ik enorm faal.
Jammere timing.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:48 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik ben 's avonds huisgebonden![]()
Ik ga wel een extra rondje op m'n hometrainer.
Als het weten nou eens genoeg bleek...quote:Op maandag 21 juni 2021 09:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ook herkenbaar![]()
![]()
Ach, erkenning is de tweede stap toch?
Bewust onbekwaam, beter dan onbewust onbekwaam
Echt die éne minuut hèquote:Op maandag 21 juni 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammere timing.
[..]
Als het weten nou eens genoeg bleek...
Fuuuuuu.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Echt die éne minuut hèHartslag was hoog, dus ik hád 100pt kunnen krijgen.
Een beetje zoals mijn streak misser van de weekquote:Op maandag 21 juni 2021 09:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Echt die éne minuut hèHartslag was hoog, dus ik hád 100pt kunnen krijgen.
Dat jaquote:Op maandag 21 juni 2021 10:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn streak misser van de week![]()
RIP
Haha nou ja, het is voor mij ook niet het eind van de wereld hoor. En het waren wel 9850 stappen, dus eigenlijk telt het ook gewoon vind ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat jaAlleen kan ik het nog ''goedmaken''
Close enough hoor, genoeg dagen dat je meer dan 10k hebt ook gok ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nou ja, het is voor mij ook niet het eind van de wereld hoor. En het waren wel 9850 stappen, dus eigenlijk telt het ook gewoon vind ik.
Ja zeker, of momenten dat ie aan de lader ligt en dus niks registreert.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Close enough hoor, genoeg dagen dat je meer dan 10k hebt ook gok ik.
Ik zie geen streak-badge.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja zeker, of momenten dat ie aan de lader ligt en dus niks registreert.
Ik weet eigenlijk niet of er een badge bestaat voor een 365 dagen streak?dat zou het wel stukken erger maken
Ik vond van wel, maar die kwamen wel direct uit de Betuwe vandaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |