SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Wat kut zeg dat dat zadel niet helpt ook.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Gisteren zo'n 10km gefietst (met af en toe stoppen omdat ik even een winkel in moest) en heb weer zo'n pijn aan m'n staartbeentje.. zelf mét het speciale zadel.
Vorige week anderhalf uur op een brak bankje gezeten, zelfde probleem.
Dus m'n moed weer verzamelt en voor 8 juli nieuwe prikafspraken gemaakt op de pijnpoliWant ik moet en zal fietsen
Ow wat balen zeg! Sterktequote:Op woensdag 16 juni 2021 13:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Gisteren zo'n 10km gefietst (met af en toe stoppen omdat ik even een winkel in moest) en heb weer zo'n pijn aan m'n staartbeentje.. zelf mét het speciale zadel.
Dus m'n moed weer verzamelt en voor 8 juli nieuwe prikafspraken gemaakt op de pijnpoliWant ik moet en zal fietsen
Vervelende pijn is dat joh.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:41 schreef Declan-Harp het volgende:
Balen! Lukt vanavond misschien nog? Wanneer de kinders op bed liggen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:59 schreef LPFAN het volgende:
Ik wou zwemmen vandaag maar het is zo ontzettend druk dat ik denk van laat maar.![]()
Lijstje:
L: crackers met hummus
T: Een of andere vage meloen waarvan ik de naam even kwijt ben maar ik zag bij de Jumbo en heb meebesteld![]()
D: Watermeloen salade
Woohoo!quote:
Hmmm risotto!quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn lijste voor vandaag:
O niets
L tosti ketchup
D tomaten risotto met kip, feta en komkommer
T nog geen idee
[..]
Vervelende pijn is dat joh.
Ik heb ook vaak pijn op die plek als ik druk ben geweest en ik lig savonds in bed (denk dat ik in bed dan een verkeerde houding aanneem ofzo).
Ik had dat dus gisteravondwant met zakken brekerzand lopen sjouwen en tuin aangepakt.
Zwembad is om 5 uur dichtquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Balen! Lukt vanavond misschien nog? Wanneer de kinders op bed liggen?
[..]
quote:
Ja en tussen de middag ook al. Zwaar personeelstekort blijkbaar.quote:
Bijzonder, juist op deze dagen zou je van 07 tot 22 open moeten zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja en tussen de middag ook al. Zwaar personeelstekort blijkbaar.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Bijzonder, juist op deze dagen zou je van 07 tot 22 open moeten zijn
Dat is wel balen. Hopelijk werkt dat pilletje een beetje.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net maar zo’n vakantie-vochtafdrijvend pilletje genomen, dit drukkende weer is echt niet fijn (en dat zout van gisteren op de overheerlijke patatjes helpt ook niet mee, ik bestel zelf altijd zonder zout en ik gebruik thuis ook nauwelijks zout). Verder dan maar nog meer drinken en zomerfruit eten vandaag en met de pootjes omhoog op de bank liggen
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik moest even delen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |