Ik zie vooralsnog mn 1e idd..quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:57 schreef athlonkmf het volgende:
Voor degene die twee vaccinaties hebben. Wat staat er bij jou hij mijn.rivm.nl? Ik zie geen verschil met toen ik maar 1 vaccinatie had namelijk . De vraag is dus of het zo hoort of dat de 2e gewoon niet verwerkt is nog
quote:Er zijn 4 mogelijke redenen:
Het kan enkele dagen duren voordat uw vaccinatie in het overzicht staat.
Misschien heeft u geen toestemming gegeven om uw vaccinatiegegevens met het RIVM te delen.
Misschien heeft u zich eerder laten uitschrijven uit de registratie.
Uw vaccinatiegegevens zijn nog niet doorgegeven door de zorgverlener.
Waarschijnlijk nog niet verwerkt bij je.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:57 schreef athlonkmf het volgende:
Voor degene die twee vaccinaties hebben. Wat staat er bij jou hij mijn.rivm.nl? Ik zie geen verschil met toen ik maar 1 vaccinatie had namelijk . De vraag is dus of het zo hoort of dat de 2e gewoon niet verwerkt is nog
Dank je. Goed geslapen vannacht en nu nergens meer last van. Dus het was gelukkig van korte duur.quote:
Mijne ook 12 juni geprikt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:16 schreef JohnBercow het volgende:
Vannacht is mijn registratie bij het RIVM eindelijk bijgewerkt. 13 juni geprikt.
Heb je daarvoor zelf nog contact opgenomen? Of gewoon gewacht?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:16 schreef JohnBercow het volgende:
Vannacht is mijn registratie bij het RIVM eindelijk bijgewerkt. 13 juni geprikt.
bij mij in 24 uurquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:16 schreef JohnBercow het volgende:
Had een berichtje naar de GGD gestuurd en toen kreeg ik als reactie dat ze een achterstand hadden en dat het vanzelf zou goed komen én dat zodra je afspraak verwerkt is op coronatest.nl je goed zit qua QR code.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heb je daarvoor zelf nog contact opgenomen? Of gewoon gewacht?
Die van mij van 9 juni staat er ook sinds vandaag inquote:Op donderdag 24 juni 2021 08:16 schreef JohnBercow het volgende:
Alsof er lood in mn benen zit inderdaad... en zo vreselijk moe! Naja morgen vast weer beter en ik ben nu klaar gelukkigquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:32 schreef Stefanovich het volgende:
Ik vind de bijwerkingen best heftig. Geen koorts o.i.d. maar bewegen gaat moeizaam. Voel me stijf en vermoeid. 48u geleden dat ik geprikt ben. Het gaat al wel een stukje beter dan gisteren.
Ik zal niet onder de jongere generatie vallenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef Mazikeen het volgende:
Zal het aan de leeftijd liggen?
Ik merk om me heen dat de jongere generatie veel last heeft van de vaccinatieen dan vooral ziek zijn…..
Ja dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:38 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik zal niet onder de jongere generatie vallen, gok ik, maar ik heb alleen een soort 'blauwe plek achtig' gevoel gehad op de prikplek. Verder niets. Begrijp wel dat de tweede prik een wat heftiger verloop kan hebben qua bijwerkingen. Die moet ik nog krijgen. Dus we zullen zien.
Naja, ik ben 31..quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:26 schreef Mazikeen het volgende:
Zal het aan de leeftijd liggen?
Ik merk om me heen dat de jongere generatie veel last heeft van de vaccinatieen dan vooral ziek zijn…..
Kijk nog eens na 24 uurquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:57 schreef nils7 het volgende:
Niet te geloven dit:
Mijn 5G snelheid voor de vaccinatie vanochtend
[ afbeelding ]
Mijn 5G snelheid na de vaccinatie (beide getest op de vaccinatie locatie)
[ afbeelding ]
Ik voel me een beetje genept door die wappies want had verwacht dat het beter zou gaan.
Ik ken twee mensen die jonger zijn die ook soortgelijke klachten hebben gehad na vaccinatie.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel.
Maar ziek, zwak en misselijk niet.
Gister tweede prik gehad en heb nu minder last dan de eerste.
Collega’s zijn jonger dan ik 10-15 jaar en die zijn allemaal ziek zwak en misselijk of onderweg
Daarom heb ik hem nu in de rechterschouder laten zetten de tweede. Kan ik tenminste op mijn zij slapen zoals ik gewend benquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:37 schreef beantherio het volgende:
De 2e portie Pfizer hangt er in![]()
En nu niet vergeten om vannacht niet op de prikplek te gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |