quote:
Op zondag 20 juni 2021 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:Eerste Moderna prik gehad hier, op wat spierpijn na nergens last van na 2 dagen.
Logistiek allemaal top geregeld op de locatie, ondanks de flinke stroom mensen had ik vanaf het moment van parkeren binnen 7/8 minuten de prik erin zitten.
Die 15 minuten wachten duurden het langst.

Ik heb totaal geen bijwerkingen na de tweede prik. Het verwijderen van de pleister leverde meer ongemak op dan de prik zelf; die heb ik niet eens gevoeld, hij zat erin voor ik het door had.
Locatie was de RAI in Amsterdam. Logistiek was echt heel goed; er was goed aangegeven hoe je op de locatie moest komen, er werd aangewezen waar je moest parkeren; in mijn geval was dat nagenoeg direct voor de ingang. Bij de ingang moest ik wel mijn uitnodiging laten zien, maar kreeg daarbij ook de tip om gewoon de sms te laten zien als snelste methode. Binnen bleken ze ook voorbereid te zijn op mensen die (zoals ik) vergeten waren om de gezondheidsverklaring in te vullen. Elke verdere stap in het proces ging soepel met nagenoeg geen wachttijden.
Ik schat dat er (inclusief het invullen van de lijst) geen 10 minuten heeft gezeten tussen de auto uitstappen en gaan zitten in de wachtruimte. Bij de eerste prik was het niet veel anders; super efficient en je had nooit het gevoel deel uit te maken van een groot evenement.
Er zijn tijden dat ik zware kritiek had op de vaccinatie campagne, en ik vind nog steeds dat er in het begin veel te veel is gepraat over volgordes. Maar de feitelijke uitvoering door de GGD is onberispelijk. Ik kijk verbaasd naar de cijfers als ik zie dat Nederland op het punt staat om het VK in te halen met vaccinaties.