SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, daar moet ik echt eens iets aan doenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Hoe minder dagen op elkaar geleken hebben op je sterfbed des te rijker heb je geleefd.
Als kind veel tijd doorgebracht omdat m'n vader er woonde. En van alle staten aan de oostkust waar ik om die reden veel tijd door heb gebracht, vond ik NC het leukste om te wonen. Heeft nog die gezellige southern culture, maar niet zo benauwd heet als in florida en south carolinaquote:
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lagquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. gelukkig niet aan de andere kant van de stad. Werd tijdens het werk ooit op de Ulenpas aangesproken of ik wist waar de Grimselpas was. Ja dat wist ik wel, maar dat is wel aand e andere kant van de stad
https://www.google.com/ma(...)2d51.4148243!3e1!5i2
Ligt het ook, de Grimsel passquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lag
Plausibele verklaring wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als kind veel tijd doorgebracht omdat m'n vader er woonde. En van alle staten aan de oostkust waar ik om die reden veel tijd door heb gebracht, vond ik NC het leukste om te wonen. Heeft nog die gezellige southern culture, maar niet zo benauwd heet als in florida en south carolina
Heel dat blok is vernoemd naar allerlei "pas"senquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lag
Terug naar Budapestquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn verder met mijn migratieprojectje
Als het 54 graden isquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou ik misschien gewoon moeten doen.
Wie moet dan onze mijn fuckups oplossen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind vijf minuten wachten wel genoeg hoor. Merk het wel als ik dood van mijn fiets val.
Zo’n net tepelbedekkend ding?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijn bikini is wel klein maar past perfect
nee hoor normale bikiniquote:
@Fogelquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wie moet dan onze mijn fuckups oplossen?
Verschroeid of verschroeid, fair enough.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is het ook 40+. Die extra 14 graden voel je dan ook niet meer.
Het leest vooral heel warm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is het ook 40+. Die extra 14 graden voel je dan ook niet meer.
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet zo een rotklusje doen. De pannendragers van mijn gasfornuis schoonmaken.Ligt al de hele nacht in ammonia.
Ja over een maand zijn ze vast weer vies haha.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.
Ik heb een Joop, hij is echt heel lief en hij kan prima koken, maar hij maakt er wel een rommeltje van.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja over een maand zijn ze vast weer vies haha.
de roostertjes van de afzuigkap heb ik nog een veel grotere hekel aanquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.
Ik heb echt respect voor mensen die dat schoon weten te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een Joop, hij is echt heel lief en hij kan prima koken, maar hij maakt er wel een rommeltje van.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de roostertjes van de afzuigkap heb ik nog een veel grotere hekel aan
Dat heb ik niet, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nadeel is dat het dankzij überhaupt koken toch wel vettig wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor mensen die dat schoon weten te houden.
Ik dacht heel lang dat ze best schoon waren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel is dat het dankzij überhaupt koken toch wel vettig wordt.Maar het gebeurt me niet heel vaak dat ik er wat overheen gooi verder.
Hehehehe. Nee, de mijne horen wel zwart. Maar ze zijn weer van een of ander hatelijk materiaal waar alles aan blijft haken, ook sponsjes en schoonmaakdoekjes.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht heel lang dat ze best schoon waren.Tot ik goed keek en zag dat ze niet zo zwart horen te zijn
![]()
Zou het eigenlijk elke keer na het koken helemaal schoon moeten maken maar ja maar ja...quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe. Nee, de mijne horen wel zwart. Maar ze zijn weer van een of ander hatelijk materiaal waar alles aan blijft haken, ook sponsjes en schoonmaakdoekjes.
Die gaan gewoon de vaatwasser inquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk elke keer na het koken helemaal schoon moeten maken maar ja maar ja...
Gewoon inductie nemen, kun je gewoon zo hup met een doekje over de glasplaat en klaarquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk elke keer na het koken helemaal schoon moeten maken maar ja maar ja...
Neequote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon inductie nemen, kun je gewoon zo hup met een doekje over de glasplaat en klaar
Valt wel mee hoor, heb zelf gas op glas (dus ook met die irritante pannendragers) maar dar krast echt nauwelijks dat glas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ook dat vind ik nadelen hebben. Krasgevoelig etc.
Officieel mogen de mijne daar niet in.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ah ja als ik vaatwasser had kon ik daar die pannendragers ook wel ingooien natuurlijk.
Ik wil best elektrisch koken, maar dan moet er van alles aangepast en daar hebben we geen zin in nog.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon inductie nemen, kun je gewoon zo hup met een doekje over de glasplaat en klaar
Ik heb hem nu ruim 8 jaar en volgens mij zit er één krasje op? Maar zie het amper.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ook dat vind ik nadelen hebben. Krasgevoelig etc.
Bij mij was het toen vooral een keuze vanwege ruimtegebrek omdat ik geen extra groepen meer in de meterkast erbij kon zettenquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil best elektrisch koken, maar dan moet er van alles aangepast en daar hebben we geen zin in nog.
Dan moet de keuken eerst uit elkaar vallen, zeg maar.
heb ik niet.quote:
Snel overwogen met die pannendragers maar 1 rekje is al bijna 50 euro. Laat maar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik koop wel nieuwe roosterjes
Oh, de ruimte in de meterkast hebben we wel, alleen moet er dus nog een groep bij dan. Daar komt bij dat de keuken krap 10 jaar oud is nu, dus het begint nu pas een beetje interessant te worden om 'm aan te passen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het toen vooral een keuze vanwege ruimtegebrek omdat ik geen extra groepen meer in de meterkast erbij kon zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Bij een groot deel van de mensen treden bijwerkingen op als koorts, hoofdpijn en moeheid na vaccinatie met COVID-19-vaccins
Heb je 'mquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt moe ineens, dacht komt door de warmte.
[..]
Wel beetje spannend maar komt vooral omdat ik bang ben voor naalden enz. Maar ging verder wel goed alleen nu erg moe.quote:
oh ja, naaldenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje spannend maar komt vooral omdat ik bang ben voor naalden enz. Maar ging verder wel goed alleen nu erg moe.
Ja had ik ook, kan ook stiekeme stress zijn die loskomt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje spannend maar komt vooral omdat ik bang ben voor naalden enz. Maar ging verder wel goed alleen nu erg moe.
Ik heb aangegeven dat ik het wel spannend vond, en toen zei ze dat ik iets anders moest gaan zitten en begon ze me vragen te stellen om me wat af te leiden en hoppa dat was het.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, naalden
Ik zeg ze straks wel dat ze dat ding gewoon zonder vooraankondiging er in rammen
ja eigenlijk weet ik ook dat je het nauwelijks voelt, maar toch voel ik wel een beetje spanning.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik het wel spannend vond, en toen zei ze dat ik iets anders moest gaan zitten en begon ze me vragen te stellen om me wat af te leiden en hoppa dat was het.
Ik voelde 'm beide keren niet eens echt. Was een prikje van niks.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, naalden
Ik zeg ze straks wel dat ze dat ding gewoon zonder vooraankondiging er in rammen
Hongaars cocktailworstje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voelde 'm beide keren niet eens echt. Was een prikje van niks.
Meer alsof ze een ijs en ijskoud ijsklontje heel even tegen je arm hielden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De prikjes van de kaakchirurg hebben mij verpest voor het levenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar die zijn me ook vervelend en pijnlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De prikjes van de kaakchirurg hebben mij verpest voor het leven
Haha heb ik ook gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, naalden
Ik zei die vrouw nou prik maar hoor, maar dat had ze al gedaan. Letterlijk niets gevoeld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn ook gewoon naar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De prikjes van de kaakchirurg hebben mij verpest voor het leven
Ze ging ook niet aftellen zei zequote:Op woensdag 16 juni 2021 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha heb ik ook gezegd.Ik zo ja zeg maar niks, doe maar gewoon. Werkt wel.
Maar ze zei dat ze ook al kon zien dat ik zenuwachtig was haha.quote:
Nou mijn bovenarmen hebben ook genoeg vet hoor maar voelde wel een klein prikje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dikke bovenarmen, het gaat een wonder zijn als ik die pirk voel.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Snap nooit zo goed dat mensen die bang zijn voor spuitjes frisdrank drinken, vroeg of laat mag je jezelf een paar keer per dag injecteren wegens suikerziekte en dan is het vrij afgelopen met het gewiewel
Dat woordquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Snap nooit zo goed dat mensen die bang zijn voor spuitjes frisdrank drinken, vroeg of laat mag je jezelf een paar keer per dag injecteren wegens suikerziekte en dan is het vrij snel afgelopen met het gewiewel
Goed planquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan misschien even niet
Ik wil ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zwembad is vol aan het lopen, kan niet wachten.
Mag je ook aangeven waar je de injectie wil hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Arm is een beetje stijf nu huehue.
Ik denk dat jouw prikdame vast open staat voor suggestiesquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je ook aangeven waar je de injectie wil hebben?
Zoveel foute opmerkingen die gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat er ook naar te kijken maar ik heb geen schaduw, dan kan ik er alsnog pas na vijven in.quote:
US was al begonnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:05 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zoveel foute opmerkingen die gemaakt kunnen worden.![]()
Niceeeeequote:Op woensdag 16 juni 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgende week zaterdag misschien einde mondkapjes
Heeeyyyyyy kijk.quote:
👀quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyyyy kijk.
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-huis-in-hellum
einde zomer golf nummer 5 mer gemuteerde variantquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgende week zaterdag misschien einde mondkapjes
Mijn vriendin ook maar die kreeg er een beste bult op.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dikke bovenarmen, het gaat een wonder zijn als ik die pirk voel.
Jeeee!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
einde zomer golf nummer 5 mer gemuteerde variant
Zeg dan, gewoon veel te veel suiker en te weinig beweging.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Snap nooit zo goed dat mensen die bang zijn voor spuitjes frisdrank drinken, vroeg of laat mag je jezelf een paar keer per dag injecteren wegens suikerziekte en dan is het vrij snel afgelopen met het gewiewel
Neuhquote:
Oke mooi dan ga ik eens bedenken wat ik ga koken straksquote:
Daar vrees ik wel een beetje voor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook maar die kreeg er een beste bult op.
Gezichtje op tekenen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar vrees ik wel een beetje voor.
Jaloers..quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij dit soort dagen ben ik erg blij met mijn airco. Kan ik ook nog fatsoenlijk slapen vannacht.
Heb je trouwens een split unit of zo'n mobiele? Vroeg me af of zo'n split unit voor een beetje normale prijs te laten monteren is of dat dat klauwen met geld kost.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij dit soort dagen ben ik erg blij met mijn airco. Kan ik ook nog fatsoenlijk slapen vannacht.
Split-unit. Slaapkamer en de benedenverdieping. Heel goedkoop was het niet, maar met de zomers die we tegenwoordig hebben was het het me mij wel waard. Iets meer dan 3000 euro volgens mij; alleen de slaapkamer was rond de 1800 euro.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je trouwens een split unit of zo'n mobiele? Vroeg me af of zo'n split unit voor een beetje normale prijs te laten monteren is of dat dat klauwen met geld kost.
Bitterbal ben jij hetquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Oke. K geef mij gewonnen . Het is te heet. Help
1800 was met airco erbij of alleen installatiekosten?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Split-unit. Slaapkamer en de benedenverdieping. Heel goedkoop was het niet, maar met de zomers die we tegenwoordig hebben was het het me mij wel waard. Iets meer dan 3000 euro volgens mij; alleen de slaapkamer was rond de 1800 euro.
Vast wel een of andere beunhaas die het goedkoper kan installeren of die units in Zuid/Oost-Europa koopt waarmee je weer wat kunt besparen.
Airco is echt heerlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Allesquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1800 was met airco erbij of alleen installatiekosten?
Dat ja. En overdag ben ik ook altijd zo verschrikkelijk moe als het warm is, dan even kunnen afkoelen is wel lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een paar vieze plaknachten kun je me echt opvegen.
Wakker worden met een hoofd als kwark is ook niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een paar vieze plaknachten kun je me echt opvegen.
ha.. wist dat ik gelijk had..quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Mijne ook.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
helaas geen split airco, maar de mobiele unit gaat iig aan zodat het een beetje te doen is vannachtquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Alsof 85% niet allang weer op kantoor zit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
26e mondkapjes weg en weer met zijn allen terug naar kantoor.
Heerlijk weer tochquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Lig nu in hangmat in de schaduw met een briesje, da's te doen.
Doe normaalquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Zal me niet eens verbazen als die maatregel in het OV gewoon blijft ofzo.
Is voor een deel van de mensen wel een verbetering.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Die rijden waarschijnlijk een Golfje, dragen een petje en hebben pilletjes nodig om los te komen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:43 schreef shiitake het volgende:
Er zijn genoeg aso's die hem nu al half onder hun kin hebben hangen in het OV.
Het was gewoon een domme maatregel en de zoveelste flipflop van Mark Ruttequote:Op woensdag 16 juni 2021 17:43 schreef shiitake het volgende:
Er zijn genoeg aso's die hem nu al half onder hun kin hebben hangen in het OV.
Die gisteren voor me zaten en aan het niezen waren toevallig wel ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rijden waarschijnlijk een Golfje, dragen een petje en hebben pilletjes nodig om los te komen.
Nou als ik het ergens wel een prettige maatregel vind, dan is het in het OV.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was gewoon een domme maatregel en de zoveelste flipflop van Mark Rutte
niet alleen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rijden waarschijnlijk een Golfje, dragen een petje en hebben pilletjes nodig om los te komen.
Het is in ieder geval geen corona danquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Al drie dagen smaakt mijn eten raar. Dacht al dat ik ziek was. Maar nee, het is de olijfolie. Die ruikt anders dan anders
Einde bericht.
* dud0r prikt in armquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Arm voelt wel echt aan alsof iemand er megahard in heeft geknepen ofzo.
Ik wacht nog steeds op de kersen in pot analyse Buda..quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Al drie dagen smaakt mijn eten raar. Dacht al dat ik ziek was. Maar nee, het is de olijfolie. Die ruikt anders dan anders
Einde bericht.
Iemand je aan het vergiftigen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Einde bericht.
Dat hoor je veel en is een puur psychologisch idee, het is een meer teruggetrokken houding, ze kunnen je gezicht niet zien, je praat minder snel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou als ik het ergens wel een prettige maatregel vind, dan is het in het OV.
Net alsof je voor die tijd pratende mensen zag in de trein. Iedereen zit op z'n mobieltje te turen. De houding van mensen is nu echt niet anders dan daarvoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor je veel en is een puur psychologisch idee, het is een meer teruggetrokken houding, ze kunnen je gezicht niet zien, je praat minder snel.
Tegen virussen of whatever helpt het helaas geen zak.
Met gebakken ei en gebakken ananas?quote:
Blijft het ook. Mondkapje mag alleen af als er 1,5 meter afstand gegarandeerd kan worden dus in het ov blijft die lekker opquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal lekker aan de knopjes en handvaten en telefoon zitten en vervolgens aan hun masker fruttenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor je veel en is een puur psychologisch idee, het is een meer teruggetrokken houding, ze kunnen je gezicht niet zien, je praat minder snel.
Tegen virussen of whatever helpt het helaas geen zak.
Zijn ook echt alleen maar dramaqueens en zemelzeikerdjes die over het mondkapje klagen DiT iS eRgEr daN de HoloCaUst.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net alsof je voor die tijd pratende mensen zag in de trein. Iedereen zit op z'n mobieltje te turen. De houding van mensen is nu echt niet anders dan daarvoor.
En het zal niet veel helpen nee en misschien is het psychologisch, maar toch vind ik het een prettiger idee wanneer iemand in z'n mondkapje niest.
En die reizen waarschijnlijk zelf nog niet eens met het OV.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ook echt alleen maar dramaqueens en zemelzeikerdjes die over het mondkapje klagen DiT iS eRgEr daN de HoloCaUst.
En tomaat, komkommer, jalapeņo en sausquote:
En toch is het grote bullshit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net alsof je voor die tijd pratende mensen zag in de trein. Iedereen zit op z'n mobieltje te turen. De houding van mensen is nu echt niet anders dan daarvoor.
En het zal niet veel helpen nee en misschien is het psychologisch, maar toch vind ik het een prettiger idee wanneer iemand in z'n mondkapje niest.
Lekker hakken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
Maarreh schatjes, ik heb voor aankomende zaterdag een half duo ticket over voor An evening with ophidian. Iemand die mee wil?
Zit concertquote:
Parachute mooie bom en landen in het publiek.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
"Scherpschutters hadden de parachutist namelijk in het vizier. 'Toen ze het logo van Greenpeace zagen, besloten ze om niet in te grijpen. Maar als ze tot een andere conclusie waren gekomen en dachten dat dit een terroristische aanslag kon zijn, dan had het de activist waarschijnlijk zijn leven gekost."
Linkse hersenen op het voetbalveld.
Wow van mij mochten ze, wat een mongool.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
"Scherpschutters hadden de parachutist namelijk in het vizier. 'Toen ze het logo van Greenpeace zagen, besloten ze om niet in te grijpen. Maar als ze tot een andere conclusie waren gekomen en dachten dat dit een terroristische aanslag kon zijn, dan had het de activist waarschijnlijk zijn leven gekost."
Linkse hersenen op het voetbalveld.
Die vent heeft nog 2 gewonden gemaakt ook.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parachute mooie bom en landen in het publiek.
Gewoon gaan, dan is 't maar gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar wil niet.
Je smelt als te slap ijs buiten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar wil niet.
Ik ben alom geliefdquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand je aan het vergiftigen?
Is wel normaal geloof ik voor een dag of 2-3.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje gammel na mijn pirkje
Dat hebben we dan maar over voor de goede zaakquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is wel normaal geloof ik voor een dag of 2-3.
De witte bloedcellen verlaten op dit moment je beenmerg om ten strijde te trekken tegen de verzwakte verkenningseenheid van de vijand, die gaan het makkelijk winnen en fluisteren tegen je beenmerg de aanvalsplannen door en dat ze klaar moeten staan voor de echte frontale aanval.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, in die zin is een beetje gammel zijn goed, want dan werkt hetquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De witte bloedcellen verlaten op dit moment je beenmerg om ten strijde te trekken tegen de verzwakte verkenningseenheid van de vijand, die gaan het makkelijk winnen en fluisteren tegen je beenmerg de aanvalsplannen door en dat ze klaar moeten staan voor de echte frontale aanval.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden van alom geliefde mensen die vergiftigd zijn.
Goeie Fabeltjeskrantnaam wel.quote:
Gelukkig is het bij daten gebleven danquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vorige date laat even via Instagram weten dat ze geen vaccin wil. Die is van enorm strikt qua regels naar enorm wappie gegaan.
`quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vorige date laat even via Instagram weten dat ze geen vaccin wil. Die is van enorm strikt qua regels naar enorm wappie gegaan.
Niet meer dusquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de dochter van Tineke de Nooij. En de stem van de NS dus.
Er waren wat incompatibiliteiten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij daten gebleven dan
Op en af duurde dat toch een jaartjequote:Op woensdag 16 juni 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
En toch herken je gekte, soms achteraf maar toch erg duidelijk vaak
Aaaah, die!quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de dochter van Tineke de Nooij. En de stem van de NS dus.
ik dacht dat het eeb geschrokken smilie was ivm veel te grote bewegende dildoquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:04 schreef shiitake het volgende:
@:liesje1979 heb je deze al gezien? [ afbeelding ]
Beroepsdeformatie?quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het eeb geschrokken smilie was ivm veel te grote bewegende dildo![]()
Veel van wat mschol ooit in zijn handen heeft gehad verdwijnt gewillig in menig gaatje in den lande.quote:
Staat ze dan in Afrikaanse klederdracht.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Zo reageert zij ook als je een vuile onderbroek naast het bed laat liggen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ting-in-tweede-kamer
Wat ben je ook een halfzacht gekookt ei hč.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben je ook een halfzacht gekookt ei hč.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet wat afmaken vanavond voor de aannnemer morgen de wanden en plafond dichtmaakt.
Maar de ruimte staat in volle zon en moet ook op het platte dak bezig.
Timing
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben je ook een halfzacht gekookt ei hč.
ik wil tuterenquote:
Kan ook.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het eeb geschrokken smilie was ivm veel te grote bewegende dildo![]()
Dan moeten de Turken het wel iets beter doen...quote:
Ik heb niks met turken te makenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moeten de Turken het wel iets beter doen...
Tijdens mijn toch al lange carriere in het begeleid wonen, heb ik met iemand in het pand gewoond, waarvan de zus een relatie heeft gehad met Goedemond. Was ze niet echt positief over....quote:
De meltdown die je wist dat zo komenquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Zo reageert zij ook als je een vuile onderbroek naast het bed laat liggen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ting-in-tweede-kamer
OKee, maar ik doelde met Tüteren dus wel op de Turken...quote:
de vrouwelijke baudet iddquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meltdown die je wist dat zo komen![]()
Cabaretiers houden vooral van henzelf. En schreeuwen vaak letterlijk om aandacht.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tijdens mijn toch al lange carriere in het begeleid wonen, heb ik met iemand in het pand gewoond, waarvan de zus een relatie heeft gehad met Goedemond. Was ze niet echt positief over....
maakt qua batshit craziness niet veel uitquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat Baudet. dr.mr. voor zijn naam mag zetten en deze muts bij TMF vandaan komt
Blijkbaar wel want Baudet heeft meestal gelijk en Silly Sil kan alleen maar huilie doen over hoe kut donkere mensen het hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maakt qua batshit craziness niet veel uit
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want Baudet heeft meestal gelijk en Silly Sil kan alleen maar huilie doen over hoe kut donkere mensen het hebben.
Jij spoort echt niet helemaal of welquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want Baudet heeft meestal gelijk en Silly Sil kan alleen maar huilie doen over hoe kut donkere mensen het hebben.
Alleen heeft TMF dan weer wel daadwerkelijk iets bijgedragen aan de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat Baudet. dr.mr. voor zijn naam mag zetten en deze muts bij TMF vandaan komt
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heeft TMF dan weer wel daadwerkelijk iets bijgedragen aan de Nederlandse samenleving.
Het enige dat TMF heeft bijgedragen is afstomping en versletting van de samenleving.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heeft TMF dan weer wel daadwerkelijk iets bijgedragen aan de Nederlandse samenleving.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het enige dat TMF heeft bijgedragen is afstomping en versletting van de samenleving.
Dat was the box. Lekker de fiesta remix van r Kelly aanvragen na 22:00.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het enige dat TMF heeft bijgedragen is afstomping en versletting van de samenleving.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was prachtig manquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
zeg het zequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was prachtig manIk wordt tegenwoordig soms doodmoe van alle tere sneeuwvlokken.
niks mis meequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was prachtig manIk wordt tegenwoordig soms doodmoe van alle tere sneeuwvlokken.
Nou liever sneeuwvlokjes dan die 35+ en 90% luchtvochtigheid die we morgen krijgenquote:
Die was nog niet eens geboren toen TMF bestond johquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rolmodel voor jonge meisjes ja![]()
Oh ja, jongens mogen wel rondneuken... Was ik even vergeten, conservatieve dubbele standaarden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rocksterren in de jaren 70/80 waren ook vergif met hun duivelse teksten. Koeien geven zure melk door treinen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tipper Gore was het er ook al niet mee eens. vroegah.. Tot een rechtzaak aan toe..quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rocksterren in de jaren 70/80 waren ook vergif met hun duivelse teksten. Koeien geven zure melk door treinen.
Niks mis met verslettingquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoiiii pirk overleefd?quote:
Dat is volgens DIMM natuurlijk ook rotzooi. We moeten net als zijn idool gewoon weer netjes klassieke muziek gaan luisteren. Komt alles goed.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rocksterren in de jaren 70/80 waren ook vergif met hun duivelse teksten. Koeien geven zure melk door treinen.
presentquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoiiii pirk overleefd?
Deze sneeuwvlok had op dag 4,5 na injectie gigantisch hoofdpijn.... hoort dat er ook nog bij?
Misschien zit je hoofd zo vol met hersens, dat die eerst alle info naar Bill Gates moest sturen, waardoor de chip er langer voor nodig had om het hoofdpijnprogramma te starten...quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoiiii pirk overleefd?
Deze sneeuwvlok had op dag 4,5 na injectie gigantisch hoofdpijn.... hoort dat er ook nog bij?
Preach brotherquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Vind vertrutting erger, daar zijn de echte stiekeme griezels te vinden.
Dat is zeer plausibel....quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien zit je hoofd zo vol met hersens, dat die eerst alle info naar Bill Gates moest sturen, waardoor de chip er langer voor nodig had om het hoofdpijnprogramma te starten...
Ik was serieus 2 dagen flink chagerijnig.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoiiii pirk overleefd?
Wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weer een donatie gedaan. Ik moet er niet aan denken dat FOK! verwijnt, zoals nu gebeurt met Viva
Ik had 24 uur een afgestorven arm, daarna niks en gister ineens dit... kan overigens natuurlijk ook totaaaaaal er niks mee te maken hebben gehad he....quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was serieus 2 dagen flink chagerijnig.
Als jij daar iets seksueels in ziet is dat eerder jouw probleem denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nogal aangezien twerkende peuters tegenwoordig toegejuicht worden.
Nee hoor. Maar die verheerlijk van geweld en objectificatie van vrouwen in de huidige pop culture is gewoon schadelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is volgens DIMM natuurlijk ook rotzooi. We moeten net als zijn idool gewoon weer netjes klassieke muziek gaan luisteren. Komt alles goed.
Er is iets heel erg mis met je als je hier iets mis van vind en dan ben je rijp voor preventieve castratie.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoiiii pirk overleefd?
Yups.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als jij daar iets seksueels in ziet is dat eerder jouw probleem denk ik.
Dat was in de zedige middeleeuwen een stuk minder, inderdaad...quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die verheerlijk van geweld en objectificatie van vrouwen in de huidige pop culture is gewoon schadelijk.
Want twerken is totaal niet seksueel bedoelt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als jij daar iets seksueels in ziet is dat eerder jouw probleem denk ik.
Bij een kind? Nee... is niet direct een associatie die ik daar bij heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want twerken is totaal niet seksueel bedoelt.
Sommige dingen moet je ook gewoon lekker onschuldig houden en niks sexueels in zien. Dat Matt dat kennelijk wel ziet maakt hem de viezerik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor jou niks met je rijke volle leven. Verbazingwekkend dat je überhaupt tijd vindt om hier de hele dag te zijnquote:
Alsof die kinderen die associatie daarmee hebben. Alsof gezonde mensen die associatie hebben als kinderen dat doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie daar dus echt alleen een dansend kindje in, die man mag eigenlijk niet los lopen die dat anders ziet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je reet schudden is gewoon een seksueel provocatief gedrag en zou bij een vijf jarige niet aangemoedigd moeten worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij een kind? Nee... is niet direct een associatie die ik daar bij heb eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je reet schudden is gewoon een seksueel provocatief gedrag en zou bij een vijf jarige niet aangemoedigd moeten worden.
Verdwijnt de Viva dan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar weer een donatie gedaan. Ik moet er niet aan denken dat FOK! verdwijnt, zoals nu gebeurt met Viva
Duizend keer liever ordinair dan op het smaakvolle galjoen van DIMM en z'n conservatieve bobo'squote:
Je moest een weten wat mijn nichtje bij elkaar tiktokt. Te schandalig voor woorden. Kind heeft geen idee, lekker laten gaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je reet schudden is gewoon een seksueel provocatief gedrag en zou bij een vijf jarige niet aangemoedigd moeten worden.
WELKE DATUM PRECIES?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stekker gaat er eind juli uit
Dan wordt FOK! overlopen door vrouwen
VIVA HOLLANDIAquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stekker gaat er eind juli uit
Dan wordt FOK! overlopen door vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |