SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, daar moet ik echt eens iets aan doenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Hoe minder dagen op elkaar geleken hebben op je sterfbed des te rijker heb je geleefd.
Als kind veel tijd doorgebracht omdat m'n vader er woonde. En van alle staten aan de oostkust waar ik om die reden veel tijd door heb gebracht, vond ik NC het leukste om te wonen. Heeft nog die gezellige southern culture, maar niet zo benauwd heet als in florida en south carolinaquote:
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lagquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. gelukkig niet aan de andere kant van de stad. Werd tijdens het werk ooit op de Ulenpas aangesproken of ik wist waar de Grimselpas was. Ja dat wist ik wel, maar dat is wel aand e andere kant van de stad
https://www.google.com/ma(...)2d51.4148243!3e1!5i2
Ligt het ook, de Grimsel passquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lag
Plausibele verklaring wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als kind veel tijd doorgebracht omdat m'n vader er woonde. En van alle staten aan de oostkust waar ik om die reden veel tijd door heb gebracht, vond ik NC het leukste om te wonen. Heeft nog die gezellige southern culture, maar niet zo benauwd heet als in florida en south carolina
Heel dat blok is vernoemd naar allerlei "pas"senquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lag
Terug naar Budapestquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn verder met mijn migratieprojectje
Als het 54 graden isquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou ik misschien gewoon moeten doen.
Wie moet dan onze mijn fuckups oplossen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind vijf minuten wachten wel genoeg hoor. Merk het wel als ik dood van mijn fiets val.
Zo’n net tepelbedekkend ding?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijn bikini is wel klein maar past perfect
nee hoor normale bikiniquote:
@Fogelquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wie moet dan onze mijn fuckups oplossen?
Verschroeid of verschroeid, fair enough.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is het ook 40+. Die extra 14 graden voel je dan ook niet meer.
Het leest vooral heel warm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is het ook 40+. Die extra 14 graden voel je dan ook niet meer.
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet zo een rotklusje doen. De pannendragers van mijn gasfornuis schoonmaken.Ligt al de hele nacht in ammonia.
Ja over een maand zijn ze vast weer vies haha.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.
Ik heb een Joop, hij is echt heel lief en hij kan prima koken, maar hij maakt er wel een rommeltje van.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja over een maand zijn ze vast weer vies haha.
de roostertjes van de afzuigkap heb ik nog een veel grotere hekel aanquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.
Ik heb echt respect voor mensen die dat schoon weten te houden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een Joop, hij is echt heel lief en hij kan prima koken, maar hij maakt er wel een rommeltje van.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de roostertjes van de afzuigkap heb ik nog een veel grotere hekel aan
Dat heb ik niet, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nadeel is dat het dankzij überhaupt koken toch wel vettig wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor mensen die dat schoon weten te houden.
Ik dacht heel lang dat ze best schoon waren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel is dat het dankzij überhaupt koken toch wel vettig wordt.Maar het gebeurt me niet heel vaak dat ik er wat overheen gooi verder.
Hehehehe. Nee, de mijne horen wel zwart. Maar ze zijn weer van een of ander hatelijk materiaal waar alles aan blijft haken, ook sponsjes en schoonmaakdoekjes.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht heel lang dat ze best schoon waren.Tot ik goed keek en zag dat ze niet zo zwart horen te zijn
![]()
Zou het eigenlijk elke keer na het koken helemaal schoon moeten maken maar ja maar ja...quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe. Nee, de mijne horen wel zwart. Maar ze zijn weer van een of ander hatelijk materiaal waar alles aan blijft haken, ook sponsjes en schoonmaakdoekjes.
Die gaan gewoon de vaatwasser inquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk elke keer na het koken helemaal schoon moeten maken maar ja maar ja...
Gewoon inductie nemen, kun je gewoon zo hup met een doekje over de glasplaat en klaarquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk elke keer na het koken helemaal schoon moeten maken maar ja maar ja...
Neequote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon inductie nemen, kun je gewoon zo hup met een doekje over de glasplaat en klaar
Valt wel mee hoor, heb zelf gas op glas (dus ook met die irritante pannendragers) maar dar krast echt nauwelijks dat glas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ook dat vind ik nadelen hebben. Krasgevoelig etc.
Officieel mogen de mijne daar niet in.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ah ja als ik vaatwasser had kon ik daar die pannendragers ook wel ingooien natuurlijk.
Ik wil best elektrisch koken, maar dan moet er van alles aangepast en daar hebben we geen zin in nog.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon inductie nemen, kun je gewoon zo hup met een doekje over de glasplaat en klaar
Ik heb hem nu ruim 8 jaar en volgens mij zit er één krasje op? Maar zie het amper.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ook dat vind ik nadelen hebben. Krasgevoelig etc.
Bij mij was het toen vooral een keuze vanwege ruimtegebrek omdat ik geen extra groepen meer in de meterkast erbij kon zettenquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil best elektrisch koken, maar dan moet er van alles aangepast en daar hebben we geen zin in nog.
Dan moet de keuken eerst uit elkaar vallen, zeg maar.
heb ik niet.quote:
Snel overwogen met die pannendragers maar 1 rekje is al bijna 50 euro. Laat maar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik niet.
Ik koop wel nieuwe roosterjes
Oh, de ruimte in de meterkast hebben we wel, alleen moet er dus nog een groep bij dan. Daar komt bij dat de keuken krap 10 jaar oud is nu, dus het begint nu pas een beetje interessant te worden om 'm aan te passen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was het toen vooral een keuze vanwege ruimtegebrek omdat ik geen extra groepen meer in de meterkast erbij kon zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Bij een groot deel van de mensen treden bijwerkingen op als koorts, hoofdpijn en moeheid na vaccinatie met COVID-19-vaccins
Heb je 'mquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt moe ineens, dacht komt door de warmte.
[..]
Wel beetje spannend maar komt vooral omdat ik bang ben voor naalden enz. Maar ging verder wel goed alleen nu erg moe.quote:
oh ja, naaldenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje spannend maar komt vooral omdat ik bang ben voor naalden enz. Maar ging verder wel goed alleen nu erg moe.
Ja had ik ook, kan ook stiekeme stress zijn die loskomt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje spannend maar komt vooral omdat ik bang ben voor naalden enz. Maar ging verder wel goed alleen nu erg moe.
Ik heb aangegeven dat ik het wel spannend vond, en toen zei ze dat ik iets anders moest gaan zitten en begon ze me vragen te stellen om me wat af te leiden en hoppa dat was het.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, naalden
Ik zeg ze straks wel dat ze dat ding gewoon zonder vooraankondiging er in rammen
ja eigenlijk weet ik ook dat je het nauwelijks voelt, maar toch voel ik wel een beetje spanning.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik het wel spannend vond, en toen zei ze dat ik iets anders moest gaan zitten en begon ze me vragen te stellen om me wat af te leiden en hoppa dat was het.
Ik voelde 'm beide keren niet eens echt. Was een prikje van niks.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, naalden
Ik zeg ze straks wel dat ze dat ding gewoon zonder vooraankondiging er in rammen
Hongaars cocktailworstje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voelde 'm beide keren niet eens echt. Was een prikje van niks.
Meer alsof ze een ijs en ijskoud ijsklontje heel even tegen je arm hielden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De prikjes van de kaakchirurg hebben mij verpest voor het levenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar die zijn me ook vervelend en pijnlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De prikjes van de kaakchirurg hebben mij verpest voor het leven
Haha heb ik ook gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, naalden
Ik zei die vrouw nou prik maar hoor, maar dat had ze al gedaan. Letterlijk niets gevoeld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn ook gewoon naar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De prikjes van de kaakchirurg hebben mij verpest voor het leven
Ze ging ook niet aftellen zei zequote:Op woensdag 16 juni 2021 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha heb ik ook gezegd.Ik zo ja zeg maar niks, doe maar gewoon. Werkt wel.
Maar ze zei dat ze ook al kon zien dat ik zenuwachtig was haha.quote:
Nou mijn bovenarmen hebben ook genoeg vet hoor maar voelde wel een klein prikje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dikke bovenarmen, het gaat een wonder zijn als ik die pirk voel.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Snap nooit zo goed dat mensen die bang zijn voor spuitjes frisdrank drinken, vroeg of laat mag je jezelf een paar keer per dag injecteren wegens suikerziekte en dan is het vrij afgelopen met het gewiewel
Dat woordquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Snap nooit zo goed dat mensen die bang zijn voor spuitjes frisdrank drinken, vroeg of laat mag je jezelf een paar keer per dag injecteren wegens suikerziekte en dan is het vrij snel afgelopen met het gewiewel
Goed planquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan misschien even niet
Ik wil ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zwembad is vol aan het lopen, kan niet wachten.
Mag je ook aangeven waar je de injectie wil hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Arm is een beetje stijf nu huehue.
Ik denk dat jouw prikdame vast open staat voor suggestiesquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je ook aangeven waar je de injectie wil hebben?
Zoveel foute opmerkingen die gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Arm is een beetje stijf nu huehue.
Ik zat er ook naar te kijken maar ik heb geen schaduw, dan kan ik er alsnog pas na vijven in.quote:
US was al begonnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:05 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zoveel foute opmerkingen die gemaakt kunnen worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |