SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, daar moet ik echt eens iets aan doenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Hoe minder dagen op elkaar geleken hebben op je sterfbed des te rijker heb je geleefd.
Als kind veel tijd doorgebracht omdat m'n vader er woonde. En van alle staten aan de oostkust waar ik om die reden veel tijd door heb gebracht, vond ik NC het leukste om te wonen. Heeft nog die gezellige southern culture, maar niet zo benauwd heet als in florida en south carolinaquote:
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lagquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. gelukkig niet aan de andere kant van de stad. Werd tijdens het werk ooit op de Ulenpas aangesproken of ik wist waar de Grimselpas was. Ja dat wist ik wel, maar dat is wel aand e andere kant van de stad
https://www.google.com/ma(...)2d51.4148243!3e1!5i2
Ligt het ook, de Grimsel passquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lag
Plausibele verklaring wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als kind veel tijd doorgebracht omdat m'n vader er woonde. En van alle staten aan de oostkust waar ik om die reden veel tijd door heb gebracht, vond ik NC het leukste om te wonen. Heeft nog die gezellige southern culture, maar niet zo benauwd heet als in florida en south carolina
Heel dat blok is vernoemd naar allerlei "pas"senquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Grimselpas in Zwitserland lag
Terug naar Budapestquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn verder met mijn migratieprojectje
Als het 54 graden isquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou ik misschien gewoon moeten doen.
Wie moet dan onze mijn fuckups oplossen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind vijf minuten wachten wel genoeg hoor. Merk het wel als ik dood van mijn fiets val.
Zo’n net tepelbedekkend ding?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijn bikini is wel klein maar past perfect
nee hoor normale bikiniquote:
@Fogelquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wie moet dan onze mijn fuckups oplossen?
Verschroeid of verschroeid, fair enough.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is het ook 40+. Die extra 14 graden voel je dan ook niet meer.
Het leest vooral heel warm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is het ook 40+. Die extra 14 graden voel je dan ook niet meer.
Ik haat die dingen, binnen no time vies en kut om schoon te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet zo een rotklusje doen. De pannendragers van mijn gasfornuis schoonmaken.Ligt al de hele nacht in ammonia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |