ja graag wil er tweequote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:37 schreef Straatverlichting het volgende:
Bij nader inzien: geen zin. Kusje.
en je lulde nog terug ook zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
man man wat kunnen mensen blijven lullen dan he
zeer zekersquote:
Nee viel mee maar een vlaggetje is altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, was het nog spannend dan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nee viel mee maar een vlaggetje is altijd wel leuk.
ja lekker heb vrijquote:
Ja leuk!quote:
Trustenquote:
precies mooi bruin worden hoop ikquote:
gewoon in ijsbad gaan zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel een duivels dilemma. Vluchten naar kantoor en hopen dat een avond koelen genoeg is, of de hele dag de kamer koel houden met het risico dat het gewoon kut wordt...
Kantoor is gegarandeerd lekker, ik ben alleen bang dat alleen de avond thuis airco aan niet genoeg gaat zijn om lekker te slapen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon in ijsbad gaan zitten
Tuurlijk wel mijn airco op de slaapkamer maakt t ijskoud hierquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kantoor is gegarandeerd lekker, ik ben alleen bang dat alleen de avond thuis airco aan niet genoeg gaat zijn om lekker te slapen.
Vast welquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is die nieuwe airco voor gekocht, ik heb vertrouwen
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vast welMet z'n slang die ergens naar buiten moet? Daar heb ik wel ooit over nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |