SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:21:08 : Brett Stokes - Dance For The Stars
21:13 : Killer Clown - Tormented
21:18 : Zany - Science & Religion (Science Mix)
21:23 : Brennan Heart - Get Wasted (Brennan Heart vs JDX mix)
21:28 : Gerardo Roschini - Rollerock
21:31 : Orion's Voice - Cockroaches (DJ Scot Project Remix)
21:35 : Zenith Dj vs. Stephano Conti - I'm Your DJ (Warp Brothers Remix)
21:39 : Pavo and DJ Zany - Here We Go (Original Mix)
21:42 : Josh & Wesz - World At Peace (Original Mix)
21:46 : X-Pander & Sub Zero Project - Hell On Earth (Original Mix)
21:51 : Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Rmx)
21:58 : Deetox - Bring The Riot
22:02 : Noisecontrollers - Here We Go (Extended Mix)
22:06 : Zatox - Andromeda
22:12 : Digital Punk & Radical Redemption & Crypsis - Blood, Sweat & Tears (Original Mix)
22:16 : Frontliner - Self Deprecation
22:20 : Phrantic & Omegatypez - Party Like A Rockstar (Original Mix)
22:24 : Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 2009 Anthem) (Original Mix)
22:30 : Wildstylez - No Time To Waste (Defcon1 2010 Anthem)
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
Het is wel goede muziek voor een spookluisteraar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Twee jaar gelden stond ik langs de route van de Nijmeegse Vierdaagse, omdat een vriendin meeliep.
Tegenover ons zat/stond een stelletje in hun Aussie aan voor de geparkeerde auto en die speelde de hele dag dit soort muziek.
Ze hebben geen moment stil gezeten, zelden zo'n vrolijk koppel gezien...
Dat viel wel mee qua tempo, alles was zo'n 150BPM.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was best lekker zo. Op het eind ging je wat minder hard volgens mij.
Goedemorgen MadMaster. Nog wat hittevermijdende activiteiten vandaag op de planning?quote:
Sinds afgelopen week zijn de berkenpluizen volop in de lucht en heb ik flink last van mijn hooikoorts.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Nog wat hittevermijdende activiteiten vandaag op de planning?
Ja, de pollen en pluizen zijn inderdaad overal. Ik heb gelukkig geen last van hooikoorts. Moet heel erg zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week zijn de berkenpluizen volop in de lucht en heb ik flink last van mijn hooikoorts.
Mijn contactlenzen heb ik daarom al niet meer in, die wrijf ik alle kanten op.
Om jeukende ogen en continue niezen te vermijden blijf ik dus zo veel mogelijk binnen.
Zonneschermen uit en airco aan beneden, ik overleef het dan wel...
Met dit weer wat zal hij een mooi uitzicht hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft vandaag een ballonvlucht. Cadeautje van zijn werk als dank voor bewezen diensten afgelopen jaar. Dus ja. Ik ben een tikje jaloers denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |