Ben jij dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze liggen in Friesland.
[ afbeelding ]
Geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:55 schreef Dajha het volgende:
Staat zelfs al een standbeeld van hem op Madeira...
Is in een kerk in Wieuwerd liggen daar een paar.quote:
Hoe heet dat dorpje ook alweer?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze liggen in Friesland.
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is in een kerk in Wieuwerd liggen daar een paar.
Wieuwerd.quote:
Bekend idd...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is deze wel helemaal 100?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:59 schreef mario390 het volgende:
hier mann van telegraaf jeroen gevt vor onze tv
interview
[ afbeelding ]
Daar ga ik dus echt nooit heenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze doen je niks hoor,en ik ben bij je.quote:
100% Niet helemaal goed in zijn hoofd.quote:
Dat is liev maar nee dankjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze doen je niks hoor,en ik ben bij je.
Ben daar wel geweest en je ziet wel veel foto's van hem terug. En een Ronaldowinkeltje in zijn geboorteplaats voor toeristenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:55 schreef Dajha het volgende:
Staat zelfs al een standbeeld van hem op Madeira...
Mini ToT.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff z'n driewieler door de carwash halen.
Zeker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben daar wel geweest en je ziet wel veel foto's van hem terug. En een Ronaldowinkeltje in zijn geboorteplaats voor toeristen![]()
Maar begrijpelijk dat zo'n klein eilandje trots is dat ze zo'n grote voetballer hebben voortgebracht
Jack van Gelder is besser.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
dat is en legende van reporter
[ afbeelding ]
Altijd een genot om te zien.quote:
Keesiequote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
dat is en legende van reporter
[ afbeelding ]
Soms denk je even dat mis ik.quote:
Werkt het?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
Wat daar links hangt is onze professionele tijdelijke vogelverschrikker tegen de vogels die het gras er uit trekken om naar wormen te zoeken!
Ik gebruik een foto van de buufquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
Wat daar links hangt is onze professionele tijdelijke vogelverschrikker tegen de vogels die het gras er uit trekken om naar wormen te zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |