Klopt, ik snap die mensen die zelf scannen ook niet. Alsof het sneller is inderdaad. Not.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over algemeen kom ik vaak voor kleine boodschappen in de super. En zelfscan heeft de plaatselijke supers niet, gebruik ik daarnaast ook zelden. De caissière is toch stuk sneller.
nouja ik heb hier nog geen interview gezien met een oostenrijkse verslaggever, maar misschien zijn die er wel hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo grappig?
we spelen morgen teg julie
de nederlandse medie willen zich wel
ook over onz informieren
quote:
Ligt eraan...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ik snap die mensen die zelf scannen ook niet. Alsof het sneller is inderdaad. Not.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja ik heb hier nog geen interview gezien met een oostenrijkse verslaggever, maar misschien zijn die er wel hoor.
welke verslaaaggever?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja ik heb hier nog geen interview gezien met een oostenrijkse verslaggever, maar misschien zijn die er wel hoor.
Ik gebruik het altijd....veel handiger. Twee boodschapkratten en daar alles in en dan betalen en weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hier hebben ze laatst 3 kassa's weggehaald en vervangen voor zelfscan. ik weiger het te gebruiken
Het wordt gebracht als klantgemak maar het is kostenbesparing, het scheelt zoveel cassières.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hier hebben ze laatst 3 kassa's weggehaald en vervangen voor zelfscan. ik weiger het te gebruiken
Ik ook,en dan 1 krat scannen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef Dajha het volgende:
[..]
Ik gebruik het altijd....veel handiger. Twee boodschapkratten en daar alles in en dan betalen en weg.
ik ruim gewoon m'n tas in terwijl miepje alles scant, vind erg makkelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef Dajha het volgende:
[..]
Ik gebruik het altijd....veel handiger. Twee boodschapkratten en daar alles in en dan betalen en weg.
ik zei de telegraaf mann heeft en interviewquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel welke kranten jullie hebben, maar eentje daarvan
en dat vond ik dus grappigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei de telegraaf mann heeft en interview
met onze orf mann gegeven
De ene verslaggever interviewt de andere?quote:
is toch normal wanneer onze zender nr.1quote:
dat, en dat ze dan een interview doen met een andere krant.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ene verslaggever interviewt de andere?
ja geen idee of dat normaal is. blijkbaar wel dusquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch normal wanneer onze zender nr.1
interview mannen in amsterdam hebben
julie zijn onze gegner
ja, klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch normal wanneer onze zender nr.1
interview mannen in amsterdam hebben
julie zijn onze gegner
dat is wel een goede spelerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:29 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik de erste nederlandse speler
uitgepackt
het is mathias de ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |