abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199949618
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:33 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Vraag het gewoon wanneer ze aan komt lopen of je haar een knuffel mag geven. Dan doe je het ook nooit fout.
Zij kwam net van de 2e vaccinatie en kwam na aanlopen meteen met een knuffel. Dus ging helemaal vanzelf.
pi_199951589
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 18:56 schreef Faxie het volgende:
Als puntje bij paaltje komt doen de meesten het gewoon voor het geld, en niet omdat het hun roeping is.
Hmm, hoe moet ik dit vertalen? Als puntje bij paaltje komt verdragen de meeste mannen de vrouw voor de seks, niet omdat ze verder nou zo blij worden van haar?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199953000
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 21:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hmm, hoe moet ik dit vertalen? Als puntje bij paaltje komt verdragen de meeste mannen de vrouw voor de seks, niet omdat ze verder nou zo blij worden van haar?
Ja
pi_199955908
quote:

[..]

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 11:18:42 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199957302
quote:

[..]

Echt, serieus, heb jij een RVS pleepot? keramiek heeft ook zo zijn grenzen qua zuur gezeik :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 19 juni 2021 @ 11:22:42 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199957342
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:25 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Zij kwam net van de 2e vaccinatie en kwam na aanlopen meteen met een knuffel. Dus ging helemaal vanzelf.
niks mis mee, volgens mij scoor je tegenwoordig eerder minpunten als je corona-regeltjes volgt.. gewoon een beetje peilen vooraf hoe ze daarin zit, en als ze niet corona-bang is, gewoon doen wat goed voelt op dat moment. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199957469
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

niks mis mee, volgens mij scoor je tegenwoordig eerder minpunten als je corona-regeltjes volgt.. gewoon een beetje peilen vooraf hoe ze daarin zit, en als ze niet corona-bang is, gewoon doen wat goed voelt op dat moment. ;)
Precies, maar dat ik er zo over denk betekend niet iedereen zo is. Dus dacht even kijken wat mensen hier vinden. Ik had het op de app niet gevraagd. Was op zich wel dapper van dr, toen zij zo aan kwam met "oh ik heb mijn 2e prik dus kan knuffelen". Ik houd wel van die spontaniteit en go with the flow houding. Al wil ik natuurlijk wel een klein beetje sturen links en rechts. ;)
  zaterdag 19 juni 2021 @ 13:38:58 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199958973
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:35 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Precies, maar dat ik er zo over denk betekend niet iedereen zo is. Dus dacht even kijken wat mensen hier vinden. Ik had het op de app niet gevraagd. Was op zich wel dapper van dr, toen zij zo aan kwam met "oh ik heb mijn 2e prik dus kan knuffelen". Ik houd wel van die spontaniteit en go with the flow houding. Al wil ik natuurlijk wel een klein beetje sturen links en rechts. ;)
Just go with the flow, sturen is alleen nodig als het een verkeerde kant op gaat ;)
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:02:26 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199959242
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh? :D
Heb hier wel gehad dat de match verdween toen ik kritich over dat onderwerp was.
(Niet eens extreem en ook niet heel diep erop ingegaan overigens)
pi_199962564
Corona is dan ook wel het meest zaaddodende onderwerp om over te praten met je date. Iedereen heeft er zijn eigen visie op en het is eerder voer voor eindeloze discussies dan dat het een leuk onderwerp van gesprek is. Je moet het over leuke en positieve dingen hebben. Niet over een pandemie waar iedereen van voor tot achter en weer terug in zit. Zulke gesprekken kun je met zat anderen hebben.
pi_199963560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 17:36 schreef Mandéra het volgende:
Corona is dan ook wel het meest zaaddodende onderwerp om over te praten met je date. Iedereen heeft er zijn eigen visie op en het is eerder voer voor eindeloze discussies dan dat het een leuk onderwerp van gesprek is. Je moet het over leuke en positieve dingen hebben. Niet over een pandemie waar iedereen van voor tot achter en weer terug in zit. Zulke gesprekken kun je met zat anderen hebben.
Dit. Zoveel om over te praten.
pi_199964891
Sowieso, heb ook wel eens mensen gezien die een virtuele date wilden vanwege corona. Echt, dan kun je meteen opdonderen. Ga gewoon knuffelen en doe alsof corona niet bestaat. Maatregelen hou je maar aan in de supermarkt of tijdens niet-daten activiteiten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199965010
Chinese vrouwen op Facebook dating.

Ik heb vaak matches met Chinese vrouwen wel eens met 1 gedate via Happen. Maar of Facebook geven ze direct hun nummer. Is dit veilig of een scam? Want tot nu toe verwijderde ik dit soort vrouwen meteen maar nu is er 1 die wel een echt Hongkong nummer heeft.
pi_199965882
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 19:53 schreef Bintzak het volgende:
Chinese vrouwen op Facebook dating.

Ik heb vaak matches met Chinese vrouwen wel eens met 1 gedate via Happen. Maar of Facebook geven ze direct hun nummer. Is dit veilig of een scam? Want tot nu toe verwijderde ik dit soort vrouwen meteen maar nu is er 1 die wel een echt Hongkong nummer heeft.
Half scam...

Als ze gaan hebben over Crypto is het meestal niet helemaal zuivere koffie
pi_199968526
Damn, ik heb t te pakken. Gisteren 4e keer afgesproken met mijn date... Lekker uit eten en mij mij thuis geëindigd.
Ik mis haar nu zo erg als een 16-jarige puber. En dat is ook wederzijds 😊

Nu ff klagen: zij heeft om het weekend haar kind niet bij zich. Dus in principe pas over 2 weken weer mogelijk om af te spreken 😭
Hoe overleef ik dat??
pi_199971149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:54 schreef Grublit het volgende:
Damn, ik heb t te pakken. Gisteren 4e keer afgesproken met mijn date... Lekker uit eten en mij mij thuis geëindigd.

Nu ff klagen: zij heeft om het weekend haar kind niet bij zich. Dus in principe pas over 2 weken weer mogelijk om af te spreken 😭
Hoe overleef ik dat??
Door de weeks beide te druk? Of begrijp ik het 'om de weekend verkeerd'?
pi_199971559
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Half scam...

Als ze gaan hebben over Crypto is het meestal niet helemaal zuivere koffie
Oké, heb haar maar verwijderd. Gaf aan dat ik mijn nummer niet zomaar geeft. En ze bleef er toch naar vragen, bij twijfel toch maar verwijderen.
pi_199973381
quote:
Hoe overleef ik dat??
Gewoon niet zeuren man. Het zijn maar twee weekjes. Gedraag je niet als klein kind.
pi_199973913
quote:

Hoe overleef ik dat??
Doordeweeks als de kinderen op bed liggen. Net zo stiekem als een 16 jarige puber afspreken. *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199975127
@Discombobulate had jij diegene op Insta nog benaderd eigenlijk? Ben wel benieuwd.
pi_199975295
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:36 schreef koffief1lter het volgende:
@:Discombobulate had jij diegene op Insta nog benaderd eigenlijk? Ben wel benieuwd.
Nee nog niet. Doe ik later dit jaar, ik moet eerst nog even wat dingen fixen in m'n leven.
pi_199980493
Dit is veel besproken en becommentarieerd maar ik blijf het irritant en jammer vinden dat vrouwen (in mijn geval, geen idee qua mannen) niet volledig en net vanuit de juiste hoeken erop staan. Ja, ik snap dat je de meest optimale foto's wilt gebruiken maar wees ook eerlijk naar jezelf en andere.

Zelf heb ik de meest duidelijke foto's, dat krijg ik vaak ook te horen bij dates. Als je mijn foto's niks vind, prima swipe je maar door. Klinkt waarschijnlijk gefrustreerd, maar ik ben dat niet... Ik begrijp het wel maar snap niet dat je verwacht dat mensen er overheen kijken IRL en dat is vooral heel jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 20-06-2021 19:10:14 ]
  zondag 20 juni 2021 @ 20:04:00 #223
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_199981572
quote:
15s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:04 schreef koffief1lter het volgende:
Dit is veel besproken en becommentarieerd maar ik blijf het irritant en jammer vinden dat vrouwen (in mijn geval, geen idee qua mannen) niet volledig en net vanuit de juiste hoeken erop staan. Ja, ik snap dat je de meest optimale foto's wilt gebruiken maar wees ook eerlijk naar jezelf en andere.

Zelf heb ik de meest duidelijke foto's, dat krijg ik vaak ook te horen bij dates. Als je mijn foto's niks vind, prima swipe je maar door. Klinkt waarschijnlijk gefrustreerd, maar ik ben dat niet... Ik begrijp het wel maar snap niet dat je verwacht dat mensen er overheen kijken IRL en dat is vooral heel jammer.
Heb je een date gehad die niet op de foto's leek? :)
Mja ik snap het wel, foto's waar ik lelijk op sta bewaar ik sowieso niet lang en post ook liever foto's waar ik leuk op sta. Maar iig geen filters op mn datingprofiel. Misschien eens vooral lelijke foto's plaatsen, dan kun je bij een date alleen maar meevallen :)
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_199981597
Altijd van de lelijkste uitgaan
pi_199981628
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:06 schreef Faxie het volgende:
Altijd van de lelijkste uitgaan
Hoe verder naar rechts hoe "minder knap". :D
pi_199981693
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Heb je een date gehad die niet op de foto's leek? :)
Mja ik snap het wel, foto's waar ik lelijk op sta bewaar ik sowieso niet lang en post ook liever foto's waar ik leuk op sta. Maar iig geen filters op mn datingprofiel. Misschien eens vooral lelijke foto's plaatsen, dan kun je bij een date alleen maar meevallen :)
Ja, dat komt wel eens voor.. Dat zijn dan vooral oude foto's. Ik swipe nu alleen nog maar naar rechts waarop iemand in haar geheel op staat. Onduidelijke foto's naar links. Klinkt waarschijnlijk arrogant.. maar er blijven echt nog genoeg matches over. :)
  zondag 20 juni 2021 @ 21:22:34 #227
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_199982761
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:12 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, dat komt wel eens voor.. Dat zijn dan vooral oude foto's. Ik swipe nu alleen nog maar naar rechts waarop iemand in haar geheel op staat. Onduidelijke foto's naar links. Klinkt waarschijnlijk arrogant.. maar er blijven echt nog genoeg matches over. :)
Maar niet iedereen heeft die luxe. Ik heb wel netjes in mijn profiel staan dat ik overgewicht heb, en een foto waar ik in mn geheel op sta. Ik vind de eerste date sowieso al vervelend, wil me dan er niet ook nog druk om maken dat ik er niet uit zie zoals mijn foto's.
Al wist mn date vandaag niet precies wat te verwachten, omdat ik zowel foto's met als zonder make-up en met en zonder bril heb en daar wel wat verschil in zit. Daar had ik nooit zo bij stil gestaan, maar ik heb nu eenmaal niet 1 standaard look, dus ook niet op de foto's. (hij wilde nog wel een vervolgdate, dus het zal wel meegevallen zijn :))
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_199983410
Field report van dit weekend (wat een kut term :') :') )

Gisteren date gehad met dame die ik al 2 jaar ken en eerder mee heb gedate. Elkaar uit het oog verloren en nu toch weer gevonden. Was gezellig, maar dat was het dan ook. Ze heeft behoorlijk wat bagage bij zich waardoor ze zich niet open kan/wil stellen voor meer. Wel gezoend maar dat was ook niet mn eerste keer met haar. Desondanks leuk haar weer eens gezien en gesproken te hebben.

Vandaag tweede date gehad met dame die ik vorig weekend voor het eerst heb gezien. Toen zaten we in het park, nu bij haar thuis en daarna op het terras. Was echt heel chill. Goede gesprekken, lekker eten, zitten op 1 lijn over dingen die we belangrijk vinden in het leven. Voor nu heel veel potentie om meer te worden. Wederzijdse interesse is er zeker.

Ik heb gisteren nog aangebeld bij mijn oud-onderbuurvrouw die ik voor een drankje wilde vragen. Helaas was ze niet thuis. Omdat ik daar nu niet meer woon kom ik er ook niet elke dag langs dus heb ik maar besloten het over de online boeg te gooien. Ze kent me in ieder geval al van gezicht en korte gesprekjes over koetjes en kalfjes dus gaan met die banaan. Ben dus even in speurneus modus haar op insta gaan zoeken. Had haar best snel gevonden. DM gestuurd en vandaag hele nette reactie gekregen dat ze het een leuk idee vond maar al een tijdje aan het daten is met een ander en het niet zo netjes vond om dan met mij af te spreken. Jammer voor mij maar kudo's voor het feit dat ze het gewoon eerlijk zegt in plaats van lezen maar nooit reageren. Geen spijt van mijn daden. :)

Komende week derde date plannen met dame van vanmiddag en wat af proberen spreken met oud-collega. Geen idee of deze laatste persoon uberhaupt relatiemateriaal is. We gaan het meemaken. :)
  zondag 20 juni 2021 @ 22:16:50 #229
108913 Godshand
guide4you
pi_199983575
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:05 schreef Mandéra het volgende:
Field report van dit weekend (wat een kut term :') :') )

Gisteren date gehad met dame die ik al 2 jaar ken en eerder mee heb gedate. Elkaar uit het oog verloren en nu toch weer gevonden. Was gezellig, maar dat was het dan ook. Ze heeft behoorlijk wat bagage bij zich waardoor ze zich niet open kan/wil stellen voor meer. Wel gezoend maar dat was ook niet mn eerste keer met haar. Desondanks leuk haar weer eens gezien en gesproken te hebben.

Vandaag tweede date gehad met dame die ik vorig weekend voor het eerst heb gezien. Toen zaten we in het park, nu bij haar thuis en daarna op het terras. Was echt heel chill. Goede gesprekken, lekker eten, zitten op 1 lijn over dingen die we belangrijk vinden in het leven. Voor nu heel veel potentie om meer te worden. Wederzijdse interesse is er zeker.

Ik heb gisteren nog aangebeld bij mijn oud-onderbuurvrouw die ik voor een drankje wilde vragen. Helaas was ze niet thuis. Omdat ik daar nu niet meer woon kom ik er ook niet elke dag langs dus heb ik maar besloten het over de online boeg te gooien. Ze kent me in ieder geval al van gezicht en korte gesprekjes over koetjes en kalfjes dus gaan met die banaan. Ben dus even in speurneus modus haar op insta gaan zoeken. Had haar best snel gevonden. DM gestuurd en vandaag hele nette reactie gekregen dat ze het een leuk idee vond maar al een tijdje aan het daten is met een ander en het niet zo netjes vond om dan met mij af te spreken. Jammer voor mij maar kudo's voor het feit dat ze het gewoon eerlijk zegt in plaats van lezen maar nooit reageren. Geen spijt van mijn daden. :)

Komende week derde date plannen met dame van vanmiddag en wat af proberen spreken met oud-collega. Geen idee of deze laatste persoon uberhaupt relatiemateriaal is. We gaan het meemaken. :)
Lekker bezig. Als dat van die buuv met haar date niks wordt, heeft ze misschien wel een goede back-up?
pi_199983631
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker bezig. Als dat van die buuv met haar date niks wordt, heeft ze misschien wel een goede back-up?
Uiteraard hoop ik daar op mocht het voor ons beiden met onze huidige dates niks worden. De bal ligt lekker bij haar nu. Ze weet me in ieder geval te vinden. Leven en laten leven. :)
pi_199983836
Date gehad nog met iemand anders. Geen vervolg. Wist ik eigenlijk ook direct al wel toen het over muziek ging en ze veelal popmuziek heel leuk vind. Er zit echt geen diepgang in sommige mensen zeg. Saaaaaaai.
pi_199984165
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft die luxe. Ik heb wel netjes in mijn profiel staan dat ik overgewicht heb, en een foto waar ik in mn geheel op sta. Ik vind de eerste date sowieso al vervelend, wil me dan er niet ook nog druk om maken dat ik er niet uit zie zoals mijn foto's.
Al wist mn date vandaag niet precies wat te verwachten, omdat ik zowel foto's met als zonder make-up en met en zonder bril heb en daar wel wat verschil in zit. Daar had ik nooit zo bij stil gestaan, maar ik heb nu eenmaal niet 1 standaard look, dus ook niet op de foto's. (hij wilde nog wel een vervolgdate, dus het zal wel meegevallen zijn :))
Ik bracht het zo respectvol mogelijk. Niet om iemand te kwetsen. Al is dit wel Fok natuurlijk. :{ Blijft lastig iemand op een foto zien, dat vertaalt gewoon lastig naar IRL. Wat hebben jullie gedaan als date? Mooi dat er een vervolg in zit. ^O^
pi_199984323
Leuke en intelligente match op Bumble.
Met een uur rijden wel iets uit de richting, maar als het via app zo blijft komende dagen wil ik wel een stukje rijden alleen al uit nieuwsgierigheid. Waarschijnlijk heeft zij mij geliked terwijl ik in de buurt was, gezien mijn settings niet op die afstand staan. Wel goede vibes. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 20-06-2021 23:52:20 ]
  maandag 21 juni 2021 @ 01:16:27 #234
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_199985038
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:02 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik bracht het zo respectvol mogelijk. Niet om iemand te kwetsen. Al is dit wel Fok natuurlijk. :{ Blijft lastig iemand op een foto zien, dat vertaalt gewoon lastig naar IRL. Wat hebben jullie gedaan als date? Mooi dat er een vervolg in zit. ^O^
Haha gelukkig zijn de viva vrouwen hier nog niet ;) ach, ik zie ook wel eens profielen waarbij er duidelijk een aantal jaar verschil tussen foto's zit, wat zich vaak uit in meer kilo's en/of minder haar. Zou me dan ook wel misleid voelen als alleen de oude foto erop zou staan. Ook een keer gehad dat de man meer haar had, namelijk een baard, maar daar hou ik dus niet van :N
Wij zijn ergens gaan lunchen en wat drinken, er was best slecht weer voorspeld, dus iets binnen leek beter, achteraf was het natuurlijk de hele middag lekker zonnig. En dan vind ik het altijd een beetje zonde om de hele middag binnen te zitten (al zaten we op het terras). Vind de duur van zo'n date ook altijd maar lastig, ik vond 4 uur wel lang genoeg, wilde s avonds nog wat dingen thuis doen, maar had het idee dat hij dat niet helemaal snapte. Weet ook niet of er een tweede date komt, hij gaat nu eerst 3 weken op vakantie, mezelf kennende heb ik daarna niet meer zoveel zin om af te spreken (twijfel nu al).
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_199986747
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 01:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha gelukkig zijn de viva vrouwen hier nog niet ;) ach, ik zie ook wel eens profielen waarbij er duidelijk een aantal jaar verschil tussen foto's zit, wat zich vaak uit in meer kilo's en/of minder haar. Zou me dan ook wel misleid voelen als alleen de oude foto erop zou staan. Ook een keer gehad dat de man meer haar had, namelijk een baard, maar daar hou ik dus niet van :N
Wij zijn ergens gaan lunchen en wat drinken, er was best slecht weer voorspeld, dus iets binnen leek beter, achteraf was het natuurlijk de hele middag lekker zonnig. En dan vind ik het altijd een beetje zonde om de hele middag binnen te zitten (al zaten we op het terras). Vind de duur van zo'n date ook altijd maar lastig, ik vond 4 uur wel lang genoeg, wilde s avonds nog wat dingen thuis doen, maar had het idee dat hij dat niet helemaal snapte. Weet ook niet of er een tweede date komt, hij gaat nu eerst 3 weken op vakantie, mezelf kennende heb ik daarna niet meer zoveel zin om af te spreken (twijfel nu al).
Want ik moet mij aanpassen voor wat viva dames? :?
Ja, als er allemaal oude opstaan wel. Door elkaar maar wel duidelijk en de resente ook écht resent prima. Maar dan niet in eens je baard eraf of een baard of je wenkbrauwen in eens weg (van die dunnne wenkbrauwen). Je zou denken dat die mensen dat zelf ook wel door hebben. Of wel door hebben en moedwillig dat soort foto's hebben enfin.

Klinkt gezellig! Weer was van te voren geen pijl op te trekken. Ik heb mijn date afgelopen vrijdag ook "weggestuurd" want er kwamen buien aan en ik 3 uur kletsen en drinken was voor mij ook genoeg. Begrijp ik wel, 3 weken is lang zo in het beginstadium, vooral als het pas een eerste date is. Of diegene moet écht zo leuk zijn en de klik zo goed. Ik zou wel hebben door gedate hebben, is toch nog maar een eerste date. Ik verlies na 3 weken wel mijn interesse in iemand als je die dan niet meer ziet.
pi_199986931
Als je van mening bent dat de tijd langzaam gaat tijdens een date, dan weet je eigenlijk al genoeg. Anders vliegt de tijd namelijk in mijn ervaring. :)
pi_199987016
Hoeft niet altijd. Ik heb ook wel dates gehad die écht heel gezellig waren dat we de tijd vergaten. Maar als het niet klikt op romantischvlak houd het toch echt op wat mij betreft. Als het gesprek totaal niet loopt of je praat constant langs elkaar heen zegt dat veel meer dat het niet klikt. Het feit dat ik meestal wat flirterig ben helpt meer ook niet echt mee. :{
pi_199987126
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:32 schreef koffief1lter het volgende:
Hoeft niet altijd. Ik heb ook wel dates gehad die écht heel gezellig waren dat we de tijd vergaten. Maar als het niet klikt op romantischvlak houd het toch echt op wat mij betreft. Als het gesprek totaal niet loopt of je praat constant langs elkaar heen zegt dat veel meer dat het niet klikt. Het feit dat ik meestal wat flirterig ben helpt meer ook niet echt mee. :{
Alles heeft ook wel een beetje tijd nodig. Sommige mensen leer je pas wat later goed kennen; of komt het romantische ook iets later. Als het gewoon goed klikt ben ik altijd wel in voor een tweede of derde date. Eigenlijk weet ik de eerste 10 seconden al wel of het wel of niet gaat klikken, goede intuïtie.
pi_199987327
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Alles heeft ook wel een beetje tijd nodig. Sommige mensen leer je pas wat later goed kennen; of komt het romantische ook iets later. Als het gewoon goed klikt ben ik altijd wel in voor een tweede of derde date. Eigenlijk weet ik de eerste 10 seconden al wel of het wel of niet gaat klikken, goede intuïtie.
Klopt ook wel, maar dan moet het wel kloppen naast een klik. Als je verder niet veel gemeen hebt schiet het alsnog niet op. :) Als je leuk bent en het klikt en we zitten op de zelfde lijn, dan ben ik benieuwd en wil ik verder kijken in een vervolgdate. Al bij de eerste knuffel iemand zien en horen geeft bij mij al de doorslag, dat kan in een paar seconden al.
  maandag 21 juni 2021 @ 11:00:05 #240
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199987369
Vanavond een date met een 7 jaar oudere vrouw(ga helaas het NL efltal missen). We hebben beiden te kennen te geven niet naar een relatie op zoek te zijn. Afgesproken bij een centrum in haar stad. Ben benieuwd of we bij een klik in haar huis belanden. Wat denken jullie?
pi_199987530
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:00 schreef Ciclon het volgende:
Vanavond een date met een 7 jaar oudere vrouw(ga helaas het NL efltal missen). We hebben beiden te kennen te geven niet naar een relatie op zoek te zijn. Afgesproken bij een centrum in haar stad. Ben benieuwd of we bij een klik in haar huis belanden. Wat denken jullie?
Ik zou je condooms niet vergeten. _O-
pi_199987645
Nou, gaat toch wel de goede kant op met m'n andere date. :)

Slow, but steady.
pi_199987710
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:27 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, gaat toch wel de goede kant op met m'n andere date. :)

Slow, but steady.
Bedoel je die dame waar je geen hoogte van kreeg? Heb je al een datum geprikt?
pi_199987723
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:34 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Bedoel je die dame waar je geen hoogte van kreeg? Heb je al een datum geprikt?
Jup. :Y
  maandag 21 juni 2021 @ 11:40:59 #245
495961 Brodderlug_Koolvoet
Ooit een bekende drakentemmer
pi_199987779
Ze zeggen dat vrouwen uit Abidos sluw, gemeen maar o zo prachtig zijn - een gevaarlijke combinatie. Daarentegen zijn ze waar ik nu ben een stuk tammer maar het oog wil ook wat; slenterend door de straten ben ik nog niet veel tegengekomen. Afijn, voor nu heb ik genoeg aan mijn hoofd maar om aan het eind van de dag je hoofd in de schoot van een knappe dame te leggen, is toch iets waar iedere man zich stiekem op verheugd.
pi_199988368
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 07:23 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Door de weeks beide te druk? Of begrijp ik het 'om de weekend verkeerd'?
Zij heeft 12 van de 14 dagen haar kind bij zich. Ikzelf heb mijn kinderen 50/50.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gewoon niet zeuren man. Het zijn maar twee weekjes. Gedraag je niet als klein kind.
Dat is precies wat ik tegen mezelf zeg |:(
Daarom voel ik me ook zo puberaal...

quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef Hineni het volgende:

[..]

Doordeweeks als de kinderen op bed liggen. Net zo stiekem als een 16 jarige puber afspreken. *O*
Dit is de mooiste optie :) Er zijn her en der nog mogelijkheden dat zij haar kind op bed heeft liggen en mijn kinderen bij ex zijn...
  maandag 21 juni 2021 @ 13:03:24 #247
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199988873
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:18 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik zou je condooms niet vergeten. _O-
Dus je acht de kans aannemelijk? 50% bijv.? Ze had het over drankje en klein stukje lopen..
  maandag 21 juni 2021 @ 13:06:47 #248
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199988921
Ik heb nu Bumble, en de matches stromen binnen, en dat terwijl ik heb aangegeven op zoek te zijn naar wat niet bindend is. Bij TInder gebeurt er niks, misschien 1 match per week.

Heeft dat te maken met algoritme?
  maandag 21 juni 2021 @ 13:07:39 #249
108913 Godshand
guide4you
pi_199988934
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:06 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Want ik moet mij aanpassen voor wat viva dames? :?
Ja, als er allemaal oude opstaan wel. Door elkaar maar wel duidelijk en de resente ook écht resent prima.
Resente :')

De spelling is "recent".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:09:52 #250
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_199988962
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:03 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dus je acht de kans aannemelijk? 50% bijv.? Ze had het over drankje en klein stukje lopen..
Misschien is haar huis een klein stukje lopen?
Maar als je allebei aangeeft geen relatie te willen, heb je de optie vriendschap of seks (of vergeet ik nog iets)? Dan lijkt seks mij ook niet onwaarschijnlijk, als ze je heeft goedgekeurd (want ook voor seksdates is het wel verstandig niet gelijk thuis af te spreken).
B-A-N-A-N-A-S 🎶
pi_199989053
quote:
9s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Resente :')

De spelling is "recent".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt...
pi_199989436
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:03 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Neem gewoon mee voor de zekerheid. Of het aannemelijk is weet je nooit. Dat zie je vanzelf wel.

Mensen zeiken op mij hier dat ik alles analyseer, maar volgens mij doet iedereen dat... :')
  maandag 21 juni 2021 @ 13:48:12 #253
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199989478
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Neem gewoon mee voor de zekerheid. Of het aannemelijk is weet je nooit. Dat zie je vanzelf wel.

Mensen zeiken op mij hier dat ik alles analyseer, maar volgens mij doet iedereen dat... :')
Ja he he. Lol. Niet meer dan logisch met daten, en al helemaal met datingwebsites.
pi_199989829
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Precies dit. Ik vind het ook fijn hier te lezen dat ik niet de enige ben die alles compleet overdenkt. Wil geen fouten maken denk ik :)
  maandag 21 juni 2021 @ 19:43:07 #255
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199996222
Stap net de deur weer in, dus geen seks ghead. Het was wel leuk. Drankje gedaan, wat gegeten en gewandeld. Had gehoopt dat ze mij mee wilde nemen naar huis, maar helaas. Wellicht dat ze het puur vriendschappelijk zag.? Ach we zien wel, leuke dag gehad.

Zondag een andere date :). Ook haar verteld dat ik geen relatie zoek. Volgende keer ga ik het iets directer brengen, geen relatie maar wat fun ipv van enkel geen relatie want vrienden heb ik genoeg.
pi_199997458
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:43 schreef Ciclon het volgende:
Volgende keer ga ik het iets directer brengen, geen relatie maar wat fun ipv van enkel geen relatie want vrienden heb ik genoeg.
Same. Denk dat ik dat ook maar even moet gaan zeggen bij m'n volgende date. Heb het al eerder gevraagd, maar je wilt zo onderhand wel een beetje duidelijkheid.
  maandag 21 juni 2021 @ 20:33:38 #257
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199997497
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Same. Denk dat ik dat ook maar even moet gaan zeggen bij m'n volgende date. Heb het al eerder gevraagd, maar je wilt zo onderhand wel een beetje duidelijkheid.
Bij jou ging het dus hetzelfde?
pi_199997560
Dus mannen willen alleen maar leuke dates (fwb) en misschien als het op den duur wel leuk lijkt gaan ze overwegen om een relatie aan te gaan??
pi_199997705
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dus mannen willen alleen maar leuke dates (fwb) en misschien als het op den duur wel leuk lijkt gaan ze overwegen om een relatie aan te gaan??
Dat vind ik persoonlijk een gezonde instelling.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 21 juni 2021 @ 20:44:17 #260
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199997732
quote:
Hoezo niet? Ik heb nu geen behoefte aan relatie maar wel aan aandacht en seks mits er een klik is en er goed gecommuniceerd is
pi_199997980
quote:
Ja, eigenlijk wel ja. Zo sta ik er op dit moment wel in namelijk.
pi_199998002
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Bij jou ging het dus hetzelfde?
Soortgelijke situatie idd.
pi_199998053
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:44 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik heb nu geen behoefte aan relatie maar wel aan aandacht en seks mits er een klik is en er goed gecommuniceerd is
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk een gezonde instelling.
Ik loop hier dus op vast.....afgelopen weekend mijn 'relatie' verbroken omdat hij ook zo dacht terwijl ik aan onze relatie aan het bouwen was (we kenden elkaar al twee jaar).....
pi_199998061
quote:
Vind het eerder gek dat dit als een verrassing voor je komt. Er komen tig relaties voort uit fwb verhoudingen.

Is ook heel gezond. Twee mensen kunnen niet van elkaar afblijven, hebben seks, en leren elkaar later echt goed kennen. Als dan blijkt dat men op persoonlijk vlak klikt kan het zomaar een relatie worden lijkt me.
pi_199998102
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:54 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Vind het eerder gek dat dit als een verrassing voor je komt. Er komen tig relaties voort uit fwb verhoudingen.

Is ook heel gezond. Twee mensen kunnen niet van elkaar afblijven, hebben seks, en leren elkaar later echt goed kennen. Als dan blijkt dat men op persoonlijk vlak klikt kan het zomaar een relatie worden lijkt me.
Niet andersom?
pi_199998116
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

[..]

Ik loop hier dus op vast.....afgelopen weekend mijn 'relatie' verbroken omdat hij ook zo dacht terwijl ik aan onze relatie aan het bouwen was (we kenden elkaar al twee jaar).....
Dan zit je gewoon niet op 1 lijn lijkt me. Als jij aan een relatie probeert te bouwen en hij is (nog) niet zover, gaat het nergens heen natuurlijk.

Jullie hebben twee jaar een FWB gehad?
pi_199998164
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dan zit je gewoon niet op 1 lijn lijkt me. Als jij aan een relatie probeert te bouwen en hij is (nog) niet zover, gaat het nergens heen natuurlijk.

Jullie hebben twee jaar een FWB gehad?
Ik dacht dat we samen aan een relatie aan het bouwen waren, maar bleek dus niet zo....
pi_199998192
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet andersom?
Ik zou niet willen zeggen andersom, maar eerder tegelijk.

Voor seks is altijd een bepaalde seksuele spanning nodig. Je kan elkaar leren kennen, en tegelijk ook met elkaar seks hebben.

Maar eerst elkaar leren kennen, en daarna pas seks, komt denk ik vooral bij gelovige types voor enzo. En mensen die elkaar al langer kenden. Maar dan was er wss altijd al een bepaalde spanning.
pi_199998225
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik dacht dat we samen aan een relatie aan het bouwen waren, maar bleek dus niet zo....
Kwestie van communicatie ;)

Twee jaar lang 'bouwen' lijkt me ook wat veel, denk je niet? Denk je dat hij twee jaar lang nodig heeft om in te zien dat het een relatie kan worden?
pi_199998348
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:58 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Kwestie van communicatie ;)

Twee jaar lang 'bouwen' lijkt me ook wat veel, denk je niet? Denk je dat hij twee jaar lang nodig heeft om in te zien dat het een relatie kan worden?
Hij communiceerde zoveel minder als ik....maar hij heeft het nooit afgebroken....

quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:57 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik zou niet willen zeggen andersom, maar eerder tegelijk.

Voor seks is altijd een bepaalde seksuele spanning nodig. Je kan elkaar leren kennen, en tegelijk ook met elkaar seks hebben.

Maar eerst elkaar leren kennen, en daarna pas seks, komt denk ik vooral bij gelovige types voor enzo. En mensen die elkaar al langer kenden. Maar dan was er wss altijd al een bepaalde spanning.
Spanning en connectie genoeg tussen ons.....maar dus alleen in bed en verder niet...
  maandag 21 juni 2021 @ 21:09:09 #271
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199998565
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Soortgelijke situatie idd.
Brothers in Arms
pi_199998645
Twee jaar is wel erg lang. Met leuke dates en “lijkt mij op den duur wel leuk” zou ik denk ik 6 mnd ofzo Max aanhouden. Dan moet het toch wel duidelijk zijn of er perspectief is.

Ik heb nu 1 scharrel die ik al een jaar zie maar dat is dus echt duidelijk voor ons beide alleen lust.
Andere nieuwe scharrel weet ik nog niet, die zie ik nu 2 maanden ofzo. Maar ik ben sws gestopt met serieus daten voor nu.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199998762
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef Avianflu het volgende:
Twee jaar is wel erg lang. Met leuke dates en “lijkt mij op den duur wel leuk” zou ik denk ik 6 mnd ofzo Max aanhouden. Dan moet het toch wel duidelijk zijn of er perspectief is.

Ik heb nu 1 scharrel die ik al een jaar zie maar dat is dus echt duidelijk voor ons beide alleen lust.
Andere nieuwe scharrel weet ik nog niet, die zie ik nu 2 maanden ofzo. Maar ik ben sws gestopt met serieus daten voor nu.
Er zit een gat van half jaar tussen omdat ik echt niet begreep wat hij wilde.....nog één keer geprobeerd maar dus niet op één lijn gekomen...
  maandag 21 juni 2021 @ 21:17:37 #274
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199998802
FwB dat is toch gewoon 'Als er iets leukers voorbij komt dan zoek je het maar uit verder'

quote:

[..]

[..]

Terecht toch, iemand die erin staat alsof het vrijblijvend is kan je niks mee opbouwen.
Als je er beide zo instaat is het nog tot daar aan toe.
pi_199998844
quote:
6s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
FwB dat is toch gewoon 'Als er iets leukers voorbij komt dan zoek je het maar uit verder'
[..]

Terecht toch, iemand die erin staat alsof het vrijblijvend is kan je niks mee opbouwen.
Als hij dat nou gezegd had..
pi_199999293
quote:
6s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet er ook geen labeltjes aan plakken. Whatever happens, happens. Ik zou gewoon zien wat er van komt. Met alles zo.
pi_200005842
Ik heb die eerdere match afgekapt en een paar andere matches ook. Ik ben wel even klaar merk ik.
pi_200006270
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:56 schreef koffief1lter het volgende:
Ik heb die eerdere match afgekapt en een paar andere matches ook. Ik ben wel even klaar merk ik.
Ik ook. Ben met nog één iemand aan het praten en die andere date dan waar ik het over had. Die eerste wordt sowieso niks, ben er ook wel even klaar mee met nieuwen.
pi_200006869
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon aangegeven had dat je een relatie wil en geen FwB.. communicatie komt van beide kanten. Jij tolereert zelf dat hij niks zegt daarover.
pi_200007188
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:18 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon aangegeven had dat je een relatie wil en geen FwB.. communicatie komt van beide kanten. Jij tolereert zelf dat hij niks zegt daarover.
Heb na een paar maanden daten ook wel eens gehad dat ik beetje ging peilen. Bleek dat 'ze het wel gezellig' vond zo(geen intentie tot relatie). Heeft toen niet lang meer geduurd. Dan kap ik het gewoon af. Beetje initiatief vanuit de vrouw is af en toe ook wel fijn op dat soort punten.
pi_200007220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Heb na een paar maanden daten ook wel eens gehad dat ik beetje ging peilen. Bleek dat 'ze het wel gezellig' vond zo(geen intentie tot relatie). Heeft toen niet lang meer geduurd. Dan kap ik het gewoon af. Beetje initiatief vanuit de vrouw is af en toe ook wel fijn op dat soort punten.
Goed gedaan. Zo hoort het ook. Als je te veel verschilt op dat vlak, bijvoorbeeld eentje zegt duidelijk dat hij relatie wilt en de ander "gewoon gezellig hebben" als motto heeft, dan loopt het gewoon op een gegeven moment op een dood spoor.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:13:20 #282
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200007515
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien ook goed om dat voortaan beter aan te geven, uiteindelijk ben je zelf (en is wat je wil) ook belangrijk. (Geen idee of je dat gedaan hebt)

quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Je moet er ook geen labeltjes aan plakken. Whatever happens, happens. Ik zou gewoon zien wat er van komt. Met alles zo.
Kom, op zo'n manier erin staan is juist een recept voor gezeik, waarbij je niks uitspreekt en ergens tussenin blijft hangen.
Prima als je toch niks vasts wil maar bij het opbouwen van iets werkt dat echt niet.
pi_200008171
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
Kom, op zo'n manier erin staan is juist een recept voor gezeik, waarbij je niks uitspreekt en ergens tussenin blijft hangen.
Prima als je toch niks vasts wil maar bij het opbouwen van iets werkt dat echt niet.
Alles is veranderlijk na verloop van tijd. Ik bedoel meer van je bespreekt dingen, maar die kunnen na drie maanden weer heel anders zijn. Iets opbouwen kan ook na een maand weer totaal anders zijn.
pi_200008482
Maar blijven jullie dan tijdens daten anderen daten of zijn jullie direct exclusief/monogaam.
Of zijn jullie dat pas vanaf het uitspreken van “de relatie”.
pi_200008562
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:19 schreef Avianflu het volgende:
Maar blijven jullie dan tijdens daten anderen daten of zijn jullie direct exclusief/monogaam.
Ben niet zo bijster goed in multi-daten. Best pijnlijk om dingen van dates te verwisselen :') Daarom bij voorkeur maar 1 tegelijk voor mij.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_200008571
quote:
Ik date sowieso niet meer meerdere tegelijkertijd. Het screwed mijn focus gewoon te erg. Wat zij doet moet zij zelf weten.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 14:49:08 #287
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_200008889
quote:
Als ik iemand ben aan het daten waarmee het klikt, en ik wil die persoon vaker zien, stop ik met m’n andere contacten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:18:14 #288
108913 Godshand
guide4you
pi_200009352
quote:

[..]

[..]

:') na 2 jaar zou je wel van elkaar beter moeten weten...
pi_200009447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:44 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen goed helder moet hebben wat hij/zij wil en verwacht van anderen, en dat ook naleeft. Dat is ook wat je uiteindelijk krijgt.

Als iemand maanden (jaren) lang wacht op de ander maar vanaf het begin zelf verwacht een relatie te ontwikkelen, doe je iets niet goed in mijn optiek. Dan ligt dat niet aan de ander, maar vooral aan jezelf. Geef assertief je voorkeuren aan, en wat je wel en niet tolereert. Als je dat niet doet, maken anderen vroeg of laat, bewust of onbewust, misbruik van je.
pi_200009485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:18 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Jij was er niet bij hè dus je oordeel gaat te kort door de bocht. Heb vaak genoeg aangegeven wat ik wel/niet wil, hij leek ook wel echt zijn best er voor te doen, tot hij de laatste weken weer afstandelijke werd.......Toen heb ik het rechtstreeks gevraagd hoe het zat en gaf hij toe dat er niet meer in zit dan fwb.....
pi_200009534
quote:
Vanaf het eerste moment dat ik meer interesse opbouw voor iemand, graag een tweede date wil, dan verdwijnt mijn interesse voor andere vrouwen compleet.
Ik irriteer me in toenemende mate aan meldingen van Tinder en Lexa en zet die compleet uit.
pi_200009958
quote:
Hmm, vaak weet ik toch wel dat het 'm niet gaat worden als ik één leuker vind dan de ander. Dus beter gewoon exclusief gaan daten... Beetje onzinnig met meerdere, hooguit twee.
pi_200009969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:23 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen goed helder moet hebben wat hij/zij wil en verwacht van anderen, en dat ook naleeft. Dat is ook wat je uiteindelijk krijgt.

Als iemand maanden (jaren) lang wacht op de ander maar vanaf het begin zelf verwacht een relatie te ontwikkelen, doe je iets niet goed in mijn optiek. Dan ligt dat niet aan de ander, maar vooral aan jezelf. Geef assertief je voorkeuren aan, en wat je wel en niet tolereert. Als je dat niet doet, maken anderen vroeg of laat, bewust of onbewust, misbruik van je.
Dat dus gedaan. Maar wanneer de focus verschuift van uitgangspunt relatie naar gezellig en flikflooien zijn hier toch 2 mensen die iets kunnen aangeven. Maar goed, ik neem zelf het initiatief wel wanneer ik het gevoel heb niet meer op een lijn te zitten. Al "verwacht" ik dat van andere ook al dan niet in mindere mate.
pi_200010372
-edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door TucoRamirez op 22-06-2021 16:32:16 ]
pi_200010389
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij was er niet bij hè dus je oordeel gaat te kort door de bocht. Heb vaak genoeg aangegeven wat ik wel/niet wil,
Maar je hebt er niet naar gehandeld. Dus uiteindelijk vond je het dus wel best dat hij twee jaar lang niks aangaf.

Anders had je het wel eerder verbroken.
pi_200010636
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Het kan ja, maar dat lijkt me geen goede uitgangspositie. Iemand is niet verplicht om zoiets aan te geven.

Als ik iets wil, maak ik dat kenbaar en stel ik grenzen als anderen daar uiteindelijk niet in mee gaan. Met andere woorden, het is je eigen keuze om lang te wachten op iemand anders. Het heeft dan meer te maken met wat je accepteert en verwacht van anderen.

Persoonlijk accepteer ik niet dat iemand maanden of jaren nodig heeft om te kunnen bepalen of ik relatiemateriaal zou zijn. Iemand die mij echt leuk vindt, heeft zo lang niet nodig, en anders vindt diegene me waarschijnlijk niet leuk (genoeg). Dan trek ik die conclusie zelf wel. En uiteraard weet diegene dan dondersgoed wat ik wil, want dat heb ik gecommuniceerd. Hop on, or hop off.

Met zo'n houding verdwijnen dit soort onduidelijke situaties als sneeuw voor de zon.
Natuurlijk is niemand verplicht, dat heb ik ook nooit gezegd. Verplichten en verwachten zijn twee totaal verschillende dingen. In dit geval verschoof de verwachting/uitgangspunt en daarop is toen geacteerd. Kort gezegd, initiatief genomen, aangeven en afgekapt.
pi_200010647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Natuurlijk is niemand verplicht, dat heb ik ook nooit gezegd. Verplichten en verwachten zijn twee totaal verschillende dingen. In dit geval verschoof de verwachting/uitgangspunt en daarop is toen geacteerd. Kort gezegd, initiatief genomen, aangeven en afgekapt.
Volgens mij zeggen we min of meer hetzelfde ;)
pi_200010677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Volgens mij zeggen we min of meer hetzelfde ;)
Haha, volgens mij wel. :P
Ik ben wel weer stil want ik date nu toch niet meer. Kijk wel vanaf de zijlijn mee naar wat andere doen. ;)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 16:49:56 #299
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_200010919
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:34 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Haha, volgens mij wel. :P
Ik ben wel weer stil want ik date nu toch niet meer. Kijk wel vanaf de zijlijn mee naar wat andere doen. ;)
Ben je er even klaar mee?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_200010928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:18 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Maar je hebt er niet naar gehandeld. Dus uiteindelijk vond je het dus wel best dat hij twee jaar lang niks aangaf.

Anders had je het wel eerder verbroken.
Dat had ik dus al gedaan, maar hij kwam weer terug en wilde het toch een kans geven. Heb er wel degelijk naar gehandeld, ook weleens aangegeven dat ik wat afstand wilde.......maar nu was het de druppel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')