abonnement Unibet Coolblue
pi_199896667
~O>
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199896731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik snap echt helemaal niets van jullie.
Ik heb ook hetzelfde bij jullie hoor. _O-

quote:
Maar als een man blijft hangen tot de volgende dag zegt dat dus wel of niet iets?
Vind het allemaal maar vaag, nu hoor ik weer dagen niets van date en heb eerlijk gezegd ook “geen zin” om het weer zelf aan te slinger. Heb het idee dat hij gwn echt zelf zo passief is wat dat betreft terwijl het tijdens het daten wel oprecht is/voelt.
Misschien gebruikt hij die tactiek die @TucoRamirez mij gisteren uitlegde? Lees maar even terug. Ik weet het niet hoor, ik snap dat ook niet. Ik hou daar niet zo van eerlijk gezegd, dat passieve. Mja, waarom zou je dan tijdens het daten ineens wel oprecht zijn.

quote:
Dat gevoel dat je je zo dierlijk voelt ken ik wel. Heb Tinder nu weer gedownload gewoon omdat ik voor mijn gevoel seks moet hebben nu ( nog geen actie ondernomen, alleen even gekeken wat er “te halen valt”). Dan denk ik wat is er mis met mij, kan ik niet gewoon ff rustig wachten waar dit heen gaat.
Echt affectie tonen en knuffelen (zoals in de film) hou ik overigens ook niet van, heb het idee dat dit ook niet meewerkt in hoe ik overkom.
Wat let je? Seks is toch wel een basisbehoefte? Als jij denkt dat je dat nodig hebt, ga er voor zou ik zeggen. Maar je had toch iemand? Waarom krijg je het niet van hem? Het ligt niet aan jou.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199896921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:45 schreef Discombobulate het volgende:

Wat let je? Seks is toch wel een basisbehoefte? Als jij denkt dat je dat nodig hebt, ga er voor zou ik zeggen. Maar je had toch iemand? Waarom krijg je het niet van hem? Het ligt niet aan jou.
Moa. Kan wel een ding zijn. Heb zelf even gekeken of er iets mis is met mij gezien we doorgaan tot ver nadat mn lichaam aangeeft STOP GEWOON WTF. Maar echt opzoeken in de zin van het moet nu nu nu met een random iemand is er niet.

Kan duiden op verslaving of andere zaken als je dat dus wel hebt.
pi_199896928
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:01 schreef Azula het volgende:

[..]

Moa. Kan wel een ding zijn. Heb zelf even gekeken of er iets mis is met mij gezien doorgaan ver nadat mn lichaam aangeeft STOP GEWOON WTF. Maar echt opzoeken in de zin van het moet nu nu nu met een random iemand is er niet.

Kan best schadelijk zijn als je dat dus wel hebt.
Ja, dat is waar natuurlijk. Die ervaring heb ik zelf niet echt, dus kon het me zo snel niet even voorstellen. Maar je hebt gelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199896954
Heb je geen seksverslaving Aviant? Vriend van me heeft/ had het en hoe je iets beschrijft ook qua gebrek aan affectie ed komt redelijk overeen.

Hij kan er inmiddels mee overweg maar het heeft echt enge periodes gehad. Ben je op andere vlakken ook zo? En je bent ook moeder toch?
pi_199897087
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb ook hetzelfde bij jullie hoor. _O-
[..]

Misschien gebruikt hij die tactiek die @:TucoRamirez mij gisteren uitlegde? Lees maar even terug. Ik weet het niet hoor, ik snap dat ook niet. Ik hou daar niet zo van eerlijk gezegd, dat passieve. Mja, waarom zou je dan tijdens het daten ineens wel oprecht zijn.
[..]

Wat let je? Seks is toch wel een basisbehoefte? Als jij denkt dat je dat nodig hebt, ga er voor zou ik zeggen. Maar je had toch iemand? Waarom krijg je het niet van hem? Het ligt niet aan jou.
Nja er is idd iemand maar wat ik al zei, heb dan het gevoel dat het vooral van mij af komt.
Ik denk dan vooral wtf is er mis met mij dat ik gwn het liefst elke avond lig te wippen, meer behoefte dan hem schijnbaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Avianflu op 15-06-2021 15:32:07 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199897190
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef Azula het volgende:
Heb je geen seksverslaving Aviant? Vriend van me heeft/ had het en hoe je iets beschrijft ook qua gebrek aan affectie ed komt redelijk overeen.

Hij kan er inmiddels mee overweg maar het heeft echt enge periodes gehad. Ben je op andere vlakken ook zo? En je bent ook moeder toch?
Dat gevoel heb ik wel eens dat ik te veel drang heb en mss verslaafd, maar ik ben wel gewoon nog in staat om te werken en functioneren. Ik verkies niet een random date boven tijd met familie / vrienden ofzo. Mijn aantal bedpartners is ook niet schrikbarend hoog ofzo.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gevoelig ben voor dingen die dopamine triggeren, veel sporten, drinken moet ik echt onder controle houden, blowtje op zijn tijd moet ik ook in de gaten houden. Ik vraag mij wel eens af of ik geen adhd heb ofzo, eigenlijk altijd al “last” gehad van dat impulsieve en dat moet dan gwn op de ene of andere manier weg het voelt dan als een niet de houden drang ofzo. Sporten is de meest constructieve manier dus dat doe ik vaak, en “carrière”.

Ik ben moeder inderdaad, maar die twee werelden/levens zijn volledig gescheiden.

Ik praat wel met een professional over mijn bindingsproblemen en ook die drang naar seks en die zag niet direct iets zorgwekkends.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199897965
Hmmm, als je het over de duivel hebt.
Hij Iets plannen voor dit weekend, moet ik mss toch maar even mij inhouden met andere mannen.
Blijf wel rondkijken zolang hij zo passief blijft doen.

Ook geen zin om nu direct te reageren, voelt een beetje raar ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199898322
Nou, heb gevraagd om weer eens af te spreken, maar ze kan deze week helaas niet. Nu heeft ze wel wat issues (waar ik hoop dat ze eerlijk over is), maar als 't 'm volgende week niet wordt dan zet ik er gewoon een punt achter. :W

Edit: Meh, ik moet niet achterdochtig zijn. Volgens mij zijn het gewoon echt die issues die haar dwars zitten. En niet wellicht een excuus.

[ Bericht 18% gewijzigd door Discombobulate op 15-06-2021 18:20:54 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199906793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:48 schreef Avianflu het volgende:
Hmmm, als je het over de duivel hebt.
Hij Iets plannen voor dit weekend, moet ik mss toch maar even mij inhouden met andere mannen.
Blijf wel rondkijken zolang hij zo passief blijft doen.

Ook geen zin om nu direct te reageren, voelt een beetje raar ofzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ondertussen wel blauwe vinkjes, maar nog steeds geen reactie.

Het is echt een behoorlijk contrast met een paar weken geleden, toen ze zelf zelfs nog vaak de gesprekken begon.
Nah.. Misschien moet @Faxie is met jou praten. Over blauwe vinkjes vooral dan hè. ;)
pi_199907413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:16 schreef koffief1lter het volgende:

[..]


[..]

Nah.. Misschien moet @:faxie is met jou praten. Over blauwe vinkjes vooral dan hè. ;)
_O-
Nja ik snap zijn redenen nu wel.
Privé heeft hij gwn gedoe, dusdanig dat het gwn niet de goede timing is voor een relatie. Iets wat ik ook wel degelijk geloof. We hebben wel eens een serieus gesprek tussen de lusten door.

Maar goed, heb nu wel aangegeven dat ik het leuk en fijn vind met hem en graag in contact blijf. Alleen is het voor nu dan wel in een soort fwb constructie. We kunnen beide niet echt voldoen aan de “verwachtingen” die bij een relatie horen nu.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199907824
Ik denk dat mijn date toch een beetje bindingsangst heeft vanwege wat issues die ze heeft (heel sneu, ga ik hier niet over hebben). Heb het idee dat ik haar allereerste date was na haar langdurige relatie, de klik is echt heel erg aanwezig en we praten zo goed. Maar denk dat ze geschrokken is ofzo omdat het daten toch wel weer heel nieuw is en dacht van "Oh, moet ik dit wel doen?". Ze blijft maar contact zoeken en de klik is echt heel erg aanwezig, dus dat zit goed. Maar heb ook wel het idee dat ze zichzelf wil beschermen, of daar iig daaraan twijfelt, vanwege haar persoonlijke problemen. We hopen snel weer af te spreken. Maar dit moet natuurlijk niet een onmogelijke opgave worden, dus op een gegeven moment moet ik er ook maar een punt achter zetten als het niet te extreem is. Ga eerst even een paar daagjes op vakantie gelukkig. :)

quote:
Maar goed, heb nu wel aangegeven dat ik het leuk en fijn vind met hem en graag in contact blijf. Alleen is het voor nu dan wel in een soort fwb constructie. We kunnen beide niet echt voldoen aan de “verwachtingen” die bij een relatie horen nu.
Dat is denk ik ook wel wat voor mijn situatie. Voor mij geldt hetzelfde.

[ Bericht 9% gewijzigd door Discombobulate op 16-06-2021 14:50:24 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199907857


[ Bericht 100% gewijzigd door Discombobulate op 16-06-2021 10:11:05 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199907993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O-
Nja ik snap zijn redenen nu wel.
Privé heeft hij gwn gedoe, dusdanig dat het gwn niet de goede timing is voor een relatie. Iets wat ik ook wel degelijk geloof. We hebben wel eens een serieus gesprek tussen de lusten door.

Maar goed, heb nu wel aangegeven dat ik het leuk en fijn vind met hem en graag in contact blijf. Alleen is het voor nu dan wel in een soort fwb constructie. We kunnen beide niet echt voldoen aan de “verwachtingen” die bij een relatie horen nu.
Nouja, als dat duidelijk is dat wel zo fijn. Weten jullie beide waar je aan toe bent voor nu. De rest zie je later wel weer. :)
pi_199908252
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:25 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Nouja, als dat duidelijk is dat wel zo fijn. Weten jullie beide waar je aan toe bent voor nu. De rest zie je later wel weer. :)
Ja precies, dan is het voor nu gwn duidelijk en dan hoef ik daar ook niet meer verder over na te denken voor nu. Daar word ik wat rustiger van, duidelijkheid in wat ik zelf wil.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199909120
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja precies, dan is het voor nu gwn duidelijk en dan hoef ik daar ook niet meer verder over na te denken voor nu. Daar word ik wat rustiger van, duidelijkheid in wat ik zelf wil.
Precies, fijn voor je! Brengt ook weer wat rust.:)

Vandaag ga ik maar eens kijken hoe mijn match van het weekend met dr tijd zit. Ben wel benieuwd geworden, kijken hoe ze IRL is en of het dan nog klikt.
pi_199912748
Wat concreterers voorgesteld... Blauwe vinkjes maar nog geen reactie.

Ga er nog maar van uit dat ze aan het werk is ofzo....
pi_199915378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef Faxie het volgende:
Wat concreterers voorgesteld... Blauwe vinkjes maar nog geen reactie.

Ga er nog maar van uit dat ze aan het werk is ofzo....
Faxieboy het gaat werken met deze dame of niet

Relax en neem een 🍸
pi_199915536
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:46 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Faxieboy het gaat werken met deze dame of niet

Relax en neem een 🍸
Heb ik al eens gezegd dat vrouwen stom zijn? :(
pi_199915983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb ik al eens gezegd dat vrouwen stom zijn? :(
Niet allemaal toch
pi_199916112
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Niet allemaal toch
Jawel. Geen uitzonderingen :N

Volgens mij word ik geghost...
pi_199916146
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jawel. Geen uitzonderingen :N

Volgens mij word ik geghost...
Waarom had je dan ook hoop
pi_199916602
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:23 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Waarom had je dan ook hoop
Ja stom van me ;( Eeuwig naïef ;(
pi_199916645
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja stom van me ;( Eeuwig naïef ;(
It's the dating life. :{

9 van de 10 keer faalt gewoon, het is nu eenmaal zo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199916670
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja stom van me ;( Eeuwig naïef ;(
Over een maandje is Viva-forum gesloten dan is hier weer nieuwe aanwas.
pi_199916943
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Over een maandje is Viva-forum gesloten dan is hier weer nieuwe aanwas.
Allemaal gekkies :{
  woensdag 16 juni 2021 @ 21:04:12 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199917046
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Over een maandje is Viva-forum gesloten dan is hier weer nieuwe aanwas.
Tis niet te hopen ;(

Groetjens vanaf een belgisch terrasje met een lekkere triple Karmeliet 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199917163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jawel. Geen uitzonderingen :N

Volgens mij word ik geghost...
Hoe lang geleden gevraagd dan? Vandaag? Wacht het even af. Het is lekker weer. Werken, drankje, verkoeling, vrienden. Zat redenen om niet direct te reageren.
pi_199917917
Ok kak, ik denk dat ik verliefd ben :')

Maar heb daar geen zin in omdat ik dus niet weet waar het heen gaat :') en wat hij wil en vind. Sws is het geen goede timing voor ons beide :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199918930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:33 schreef Avianflu het volgende:
Ok kak, ik denk dat ik verliefd ben :')

Maar heb daar geen zin in omdat ik dus niet weet waar het heen gaat :') en wat hij wil en vind. Sws is het geen goede timing voor ons beide :') .
Gewoon go with the flow? Je kan toch ook wel beetje verliefd zijn en gewoon leuke dingen doen? Verliefdheid is er echt alleen in het begin, dat gaat straks ook wel weer weg.

Ik was ook verliefd op mijn date. Weekje later weer normaal en nu vind ik haar vooral heel heel erg leuk, maar die irrationele verliefdheid is er wel van af. Vind dat juist veel fijner nu.

Ik zou gewoon lekker rustig aan doen. Het is puur een tijdelijke irrationele emotie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199919062
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gewoon go with the flow? Je kan toch ook wel beetje verliefd zijn en gewoon leuke dingen doen? Verliefdheid is er echt alleen in het begin, dat gaat straks ook wel weer weg.

Ik was ook verliefd op mijn date. Weekje later weer normaal en nu vind ik haar vooral heel heel erg leuk, maar die irrationele verliefdheid is er wel van af. Vind dat juist veel fijner nu.

Ik zou gewoon lekker rustig aan doen. Het is puur een tijdelijke irrationele emotie.
Thanks, dat helpt
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199919339
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Thanks, dat helpt
Sarcasme spat er van af of niet? :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199919374
:')
pi_199919508
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Sarcasme spat er van af of niet? :')
Nee helpt echt, is inderdaad gwn een irrationele emotie. Wat weet ik nu eigenlijk van hem. Gewoon go with the flow. Sws zie ik hem wel weer en dan kijken we gwn, gwn genieten.
Punt is denk ik dat ik gisteren heb aangegeven dat we beter een soort fwb iets kunnen doen omdat slechte timing enzo. Nu is de druk er voor mij vanaf en komen de gevoelens.

Hij heeft overigens nog niet gereageerd op dat bericht :'). Snap geen reet van mannen, hij stuurde daar in beginsel op voor mijn gevoel. Nu geef ik min of meer hetzelfde aan en krijg ik radiostilte.
Wtf is dat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199919666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee helpt echt, is inderdaad gwn een irrationele emotie. Wat weet ik nu eigenlijk van hem. Gewoon go with the flow. Sws zie ik hem wel weer en dan kijken we gwn, gwn genieten.
Punt is denk ik dat ik gisteren heb aangegeven dat we beter een soort fwb iets kunnen doen omdat slechte timing enzo. Nu is de druk er voor mij vanaf en komen de gevoelens.

Hij heeft overigens nog niet gereageerd op dat bericht :'). Snap geen reet van mannen, hij stuurde daar in beginsel op voor mijn gevoel. Nu geef ik min of meer hetzelfde aan en krijg ik radiostilte.
Wtf is dat.
Ik ben echt precies met eenzelfde soort iets bezig met m'n date. Gewoon lekker rustig aan, geen verplichtingen, FWB, etc. Week geleden was ik kneiterverliefd en zo dom bezig, alles maar in m'n hoofd enzo. Die verliefdheid is weg nu en ik vind haar zelfs nog leuker. Het maakt mij nu allemaal niet zo veel uit behalve dan dat ik beter en intiemer wil leren kennen. Plenty of time. De rest is toekomstmuziek waar je helemaal niet over na hoeft te denken.

Ik vind trouwens verliefd zijn echt geen fijne emotie, het is zoiets irrationeels en onhandigs.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199919686
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hij heeft overigens nog niet gereageerd op dat bericht :'). Snap geen reet van mannen, hij stuurde daar in beginsel op voor mijn gevoel. Nu geef ik min of meer hetzelfde aan en krijg ik radiostilte.
Wtf is dat.
Dat snap ik trouwens ook niet, als man. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:46:42 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199919707
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee helpt echt, is inderdaad gwn een irrationele emotie. Wat weet ik nu eigenlijk van hem. Gewoon go with the flow. Sws zie ik hem wel weer en dan kijken we gwn, gwn genieten.
Punt is denk ik dat ik gisteren heb aangegeven dat we beter een soort fwb iets kunnen doen omdat slechte timing enzo. Nu is de druk er voor mij vanaf en komen de gevoelens.

Hij heeft overigens nog niet gereageerd op dat bericht :'). Snap geen reet van mannen, hij stuurde daar in beginsel op voor mijn gevoel. Nu geef ik min of meer hetzelfde aan en krijg ik radiostilte.
Wtf is dat.
Misschien heeft hij daar geen zin in en reageert hij daarom niet?

Moet ook wel zeggen dat zoals je dat hiet neerzet het ook niet echt duidelijk overkomt.

'Hij wil wat doen, moet ik wel reageren of juist niet'
'Misschien toch maar niet verderkijken'
'Wellicht toch maar een FwB constructie doen'
'Okee we hebben het besproken ik heb wellicht wel gevoel, waarom stuurt hij nou niks'
pi_199919745
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hij heeft overigens nog niet gereageerd op dat bericht :'). Snap geen reet van mannen, hij stuurde daar in beginsel op voor mijn gevoel. Nu geef ik min of meer hetzelfde aan en krijg ik radiostilte.
Wtf is dat.
Casanova aan de haak geslagen hoor :D eerst wat hinten en daarna onbereikbaar doen. Klassiekertje :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199919773
Doesn't matter, had sex
pi_199919809
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien heeft hij daar geen zin in en reageert hij daarom niet?

Moet ook wel zeggen dat zoals je dat hiet neerzet het ook niet echt duidelijk overkomt.

'Hij wil wat doen, moet ik wel reageren of juist niet'
'Misschien toch maar niet verderkijken'
'Wellicht toch maar een FwB constructie doen'
'Okee we hebben het besproken ik heb wellicht wel gevoel, waarom stuurt hij nou niks'
Ja waarschijnlijk snapt hij mij ook niet. Of wil hij idd geen fwb, of interesseert het hem allemaal niet. Who knows.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199919815
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee helpt echt, is inderdaad gwn een irrationele emotie. Wat weet ik nu eigenlijk van hem. Gewoon go with the flow. Sws zie ik hem wel weer en dan kijken we gwn, gwn genieten.
Punt is denk ik dat ik gisteren heb aangegeven dat we beter een soort fwb iets kunnen doen omdat slechte timing enzo. Nu is de druk er voor mij vanaf en komen de gevoelens.

@Discombobulate dit is wel een mooie om in te haken op jouw ervaring als vrouwen het ene zeggen maar uiteindelijk iets anders ermee bedoelen :Y :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199919861
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:48 schreef Hineni het volgende:

[..]

Casanova aan de haak geslagen hoor :D eerst wat hinten en daarna onbereikbaar doen. Klassiekertje :P
Zou ook kunnen, pfff ik ben ook vaag idd haha.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199919888
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Zou ook kunnen, pfff ik ben ook vaag idd haha.
Houdt het spannend _O_
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199920003
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef Hineni het volgende:

[..]

Houdt het spannend _O_
Tja als ik eerlijk ben berichte ik eerst ook meer en leuker en nu doe ik vaag en onbereikbaar. :@ als in ik reageer wel maar redelijk emotieloos.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199920059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ben echt precies met eenzelfde soort iets bezig met m'n date. Gewoon lekker rustig aan, geen verplichtingen, FWB, etc. Week geleden was ik kneiterverliefd en zo dom bezig, alles maar in m'n hoofd enzo. Die verliefdheid is weg nu en ik vind haar zelfs nog leuker. Het maakt mij nu allemaal niet zo veel uit behalve dan dat ik beter en intiemer wil leren kennen. Plenty of time. De rest is toekomstmuziek waar je helemaal niet over na hoeft te denken.

Ik vind trouwens verliefd zijn echt geen fijne emotie, het is zoiets irrationeels en onhandigs.
Ik vind het dus ook geen fijne emotie. Ik hou van rationeel gedrag, ben niet voor niks ingenieur :+. Irrationeel kutgedrag, baal echt van mezelf dan en vind mezelf dan echt kansloos.

Overigens was mijn fwb bericht meer een soort mededeling en niet een vraag ofzo dus wellicht dat hij het gwn ter kennisgeving heeft aangenomen en denk we zien zaterdag wel _O- .
Oké, can someone shut me up. :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199920064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Tja als ik eerlijk ben berichte ik eerst ook meer en leuker en nu doe ik vaag en onbereikbaar. :@ als in ik reageer wel maar redelijk emotieloos.
Hij zit nu waarschijnlijk ergens op een forum flink te ranten :(
  woensdag 16 juni 2021 @ 23:05:42 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199920107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:33 schreef Avianflu het volgende:
Ok kak, ik denk dat ik verliefd ben :')

Maar heb daar geen zin in omdat ik dus niet weet waar het heen gaat :') en wat hij wil en vind. Sws is het geen goede timing voor ons beide :') .
excuses, excuses :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199920119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij zit nu waarschijnlijk ergens op een forum flink te ranten :(
Bitches be crazy :o _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199920121
Ik zou er niks van verwachten iig.
pi_199920183
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef Azula het volgende:
Ik zou er niks van verwachten iig.
Sws het blijft tinder. Voor hetzelfde geld ben ik er over 1-2 maanden weer klaar mee, zou ook zomaar kunnen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199920407
Date staat gepland voor a.s. vrijdagmiddag.
Ben erg benieuwd, we gaan wat drinken in Amsterdam ook gezien het weer vrijdag. Anders had ik een wandeling door het park gepland.
pi_199920432
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Tja als ik eerlijk ben berichte ik eerst ook meer en leuker en nu doe ik vaag en onbereikbaar. :@ als in ik reageer wel maar redelijk emotieloos.
Cold hard bitch. Kan ook wel aantrekkelijk zijn IRL. :P
pi_199920456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:22 schreef koffief1lter het volgende:
Date staat gepland voor a.s. vrijdagmiddag.
Ben erg benieuwd, we gaan wat drinken in Amsterdam ook gezien het weer vrijdag. Anders had ik een wandeling door het park gepland.
Ze reageerde ja? :o
pi_199920461
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:22 schreef koffief1lter het volgende:
Date staat gepland voor a.s. vrijdagmiddag.
Ben erg benieuwd, we gaan wat drinken in Amsterdam ook gezien het weer vrijdag. Anders had ik een wandeling door het park gepland.
Klinkt leuk, mss valt het weer mee en kan de wandeling alsnog.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199920495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze reageerde ja? :o
Tuurlijk, ik ben onweerstaanbaar. :7


:N _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door koffief1lter op 16-06-2021 23:52:03 ]
pi_199920555
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klinkt leuk, mss valt het weer mee en kan de wandeling alsnog.
Ja, op app leuk en speels, gewoon een goede vibe. We gaan het zien of het weer meezit.
pi_199920602
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef Hineni het volgende:

[..]

@:discombobulate dit is wel een mooie om in te haken op jouw ervaring als vrouwen het ene zeggen maar uiteindelijk iets anders ermee bedoelen :Y :')
Hahahaha, tja.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199920712
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:29 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ben onweerstaanbaar. :7

:N _O-
Jij wel ja ;(
pi_199920730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:22 schreef koffief1lter het volgende:
Date staat gepland voor a.s. vrijdagmiddag.
Ben erg benieuwd, we gaan wat drinken in Amsterdam ook gezien het weer vrijdag. Anders had ik een wandeling door het park gepland.
Drankje + stadswandeling. Of richting Vondel als je met de auto bent. Of je huurt een fiets voor die kant op. Zoveel opties.
pi_199920787
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:04 schreef Azula het volgende:

[..]

Drankje + stadswandeling. Of richting Vondel als je met de auto bent. Of je huurt een fiets voor die kant op. Zoveel opties.
Ik ga met de auto, kan wel goed en redelijk voor normale prijs parkeren in de buurt daar. Ja, opties genoeg want Amsterdam. Zolang het maar gezellig is.
pi_199920839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij wel ja ;(
Sarcasme blijft mooi.
Maar weer en nog single dus dat valt wel mee. ;)
pi_199920866
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:22 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik ga met de auto, kan wel goed en redelijk voor normale prijs parkeren in de buurt daar. Ja, opties genoeg want Amsterdam. Zolang het maar gezellig is.
Bij de Vomar is de eerste twee uur gratis als je er iets koopt. Daarna drie euro per uur.
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:12:17 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199921453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:22 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik ga met de auto, kan wel goed en redelijk voor normale prijs parkeren in de buurt daar. Ja, opties genoeg want Amsterdam. Zolang het maar gezellig is.
De trein naar Rotterdam? enige leuke in 020 :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:13:53 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199921462
Jezelf druk moeten maken om een paar euro parkeerkosten _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199921788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:22 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik ga met de auto, kan wel goed en redelijk voor normale prijs parkeren in de buurt daar. Ja, opties genoeg want Amsterdam. Zolang het maar gezellig is.
Ij oever parking. Naast passenger terminal bij CS. ¤10 voor hele dag. Vaak op de dag zelf nog wel beschikbaar.
Of als je heel vroeg reserveert bij Oosterdok parkeergarage (pal naast CS) voor ¤ 5 voor hele dag.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199921884
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
Jezelf druk moeten maken om een paar euro parkeerkosten _O-
Wie zegt dat ik mij druk maak? Al heb ik het idee dat je niet op mij reageert. Maar die paar euro boeit mij niet zoveel...
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:03:28 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199921947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:57 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mij druk maak? Al heb ik het idee dat je niet op mij reageert. Maar die paar euro boeit mij niet zoveel...
zei ik idd ook niet. Je rijdt ergens naartoe, gooit dat ding in de buurt van je bestemming neer waar er plek is, appie aan en de rekening volgt vanzelf toch? 😋
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199922180
Toch logisch dat je kijkt waar je parkeert. Amsterdam kan nogal duur zijn qua parkeren.
pi_199922204
Geld :')
pi_199922218
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zei ik idd ook niet. Je rijdt ergens naartoe, gooit dat ding in de buurt van je bestemming neer waar er plek is, appie aan en de rekening volgt vanzelf toch? 😋
Precies, uurtje parkeren* in Amsterdam is 2 drankjes. _O-
Verwacht er geen nachtwerk van te maken dus zal wel meevallen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 17-06-2021 11:54:22 ]
pi_199922350
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef Avianflu het volgende:
Tja als ik eerlijk ben berichte ik eerst ook meer en leuker en nu doe ik vaag en onbereikbaar. als in ik reageer wel maar redelijk emotieloos.
Laat ik hetzelfde eens proberen bij mijn date. Volgens mij praatte ik ook iets te veel. _O-

Maar ben altijd bang dat ik mijn interesse verlies na een paar dagen, want ik kan er ook vrij snel klaar mee zijn. Zo werkt dat nou eenmaal bij mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199922453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Laat ik hetzelfde eens proberen bij mijn date. Volgens mij praatte ik ook iets te veel. _O-

Maar ben altijd bang dat ik mijn interesse verlies na een paar dagen, want ik kan er ook vrij snel klaar mee zijn. Zo werkt dat nou eenmaal bij mij.
Ja ik weet niet wat het bij mij is, eerlijk gezegd denk ik bang om gekwetst te worden enzo.

Ik wil ook het liefst gewoon genieten en go with the flow maar vind dat lastig zodra er ook maar iets van gevoel bij komt. Daarom ben ik ook goed in date 1-3 ongeveer en daarna word ik raar ofzo. :')

Mja we zien wel. Seks was goed, top 3 ooit goed :P dus sws komt hij daar voor terug _O- .
Mss moet ik ook iets minder op seks gericht zijn maar mijn libido enzo, als ik eenmaal zin heb dan heb ik geen controle meer ofzo. Mannen zeggen sws geen nee (nog niet meegemaakt iig) en dan word ik daar ook niet in geremd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199922525
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja ik weet niet wat het bij mij is, eerlijk gezegd denk ik bang om gekwetst te worden enzo.

Ik wil ook het liefst gewoon genieten en go with the flow maar vind dat lastig zodra er ook maar iets van gevoel bij komt. Daarom ben ik ook goed in date 1-3 ongeveer en daarna word ik raar ofzo. :')

Mja we zien wel. Seks was goed, top 3 ooit goed :P dus sws komt hij daar voor terug _O- .
Mss moet ik ook iets minder op seks gericht zijn maar mijn libido enzo, als ik eenmaal zin heb dan heb ik geen controle meer ofzo. Mannen zeggen sws geen nee (nog niet meegemaakt iig) en dan word ik daar ook niet in geremd.
Alleen de serieuzere zegt nee.
pi_199922868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

We zijn allemaal mens. Denk dat iedereen dat wel heeft. :)

Ik ga nu wel even weer onder de radar bij mijn date, gewoon iets minder praten, wat meer kortaf, etc. Kijken wat daar van gaat komen. Man, wat is daten toch ook vreselijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199923126
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

We zijn allemaal mens. Denk dat iedereen dat wel heeft. :)

Ik ga nu wel even weer onder de radar bij mijn date, gewoon iets minder praten, wat meer kortaf, etc. Kijken wat daar van gaat komen. Man, wat is daten toch ook vreselijk.
Dit ja. Eergisteren wordt ik ineens weer bericht en reageert hij snel. Ff peilen of ik nog interesse heb denk ik :') . Nu weer stil. Ga ik ook maar stil doen, de hel (op deze manier verlies ik dan ook een beetje interesse ofzo). Ga ook niet meer over zaterdag beginnen, zal alleen nog ff melden of er nog problemen zijn met Cojona. Had iemand in mijn omgeving dus daar ging zaterdag nog een beetje om.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199923264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit ja. Eergisteren wordt ik ineens weer bericht en reageert hij snel. Ff peilen of ik nog interesse heb denk ik :') . Nu weer stil. Ga ik ook maar stil doen, de hel (op deze manier verlies ik dan ook een beetje interesse ofzo). Ga ook niet meer over zaterdag beginnen, zal alleen nog ff melden of er nog problemen zijn met Cojona. Had iemand in mijn omgeving dus daar ging zaterdag nog een beetje om.
Ja, laat ik hetzelfde doen. Ze begon van de week weer ontzettend veel te praten, gister ineens weer heel stil. Dan ga ik nu ook weer heel stil zijn. Het is eigenlijk ook helemaal niet leuk. Denk dat ik zondag pas even weer vraag of ze wil afspreken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199923394
Jongens doe niet zo wanhopig en wees vooral jezelf
pi_199923557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, laat ik hetzelfde doen. Ze begon van de week weer ontzettend veel te praten, gister ineens weer heel stil. Dan ga ik nu ook weer heel stil zijn. Het is eigenlijk ook helemaal niet leuk. Denk dat ik zondag pas even weer vraag of ze wil afspreken.
Mss daten wij wel met elkaar nu _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199923759
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
Jezelf druk moeten maken om een paar euro parkeerkosten _O-
Is maar een tip hè. Kwam er gisteren toevallig achter dus denk ik deel het even. :6

Niet iedereen heeft zin (of geld, geen idee hoe oud iedereen hier is) 40 euro te betalen om je auto een paar uur neer te zetten.
pi_199923790
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mss daten wij wel met elkaar nu _O-
Neeeee hahaha, waar woon je ongeveer? :P

Het lijkt wel verdacht veel op elkaar. :7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199923811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Neeeee hahaha, waar woon je ongeveer? :P

Het lijkt wel verdacht veel op elkaar. :7
Betuwe
Ben je “exotisch”.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:23:41 #82
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199923813
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens doe niet zo wanhopig en wees vooral jezelf
Nou inderdaad. Super onzeker zijn jullie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199923820
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:23 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Betuwe
Ben je “exotisch”.
Nope, we daten niet met elkaar. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:34:50 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199923947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja ik weet niet wat het bij mij is, eerlijk gezegd denk ik bang om gekwetst te worden enzo.

Ik wil ook het liefst gewoon genieten en go with the flow maar vind dat lastig zodra er ook maar iets van gevoel bij komt. Daarom ben ik ook goed in date 1-3 ongeveer en daarna word ik raar ofzo. :')

Mja we zien wel. Seks was goed, top 3 ooit goed :P dus sws komt hij daar voor terug _O- .
Mss moet ik ook iets minder op seks gericht zijn maar mijn libido enzo, als ik eenmaal zin heb dan heb ik geen controle meer ofzo. Mannen zeggen sws geen nee (nog niet meegemaakt iig) en dan word ik daar ook niet in geremd.
Hehehe, dit klinkt behoorlijk identiek aan het verhaal wat mijn huidige playdate vertelde..

Aan de ene kant snap ik het, en aan de andere kant, ligt het 'gekwetst' worden ook een beetje aan je eigen insteek en mentaliteit; een verbroken relatie wordt vaak ervareb als het einde vd wereld, maar is het nou écht zo veel anders als het steeds weer opnieuw ditchen van een tijdelijke fling?
Het grote verschil zit hem imho in het feit dat in het laatste geval jij de regie hebt en zelf de stekker eruit trekt, en in het andere geval ben je dus bang dat de ander dat 'ineens' doet? same-same toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:36:51 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199923970
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:18 schreef Azula het volgende:

[..]

Is maar een tip hè. Kwam er gisteren toevallig achter dus denk ik deel het even. :6

Niet iedereen heeft zin (of geld, geen idee hoe oud iedereen hier is) 40 euro te betalen om je auto een paar uur neer te zetten.
ga dan niet naar die shitstad toe.. op parkeer buiten de stad en pak het OV. :s)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:39:38 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199924006
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:51 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Alleen de serieuzere zegt nee.
ik zeg vaak zat nee.. zie het probleem niet.. geen zin is geen zin.. heeft niks met serieus te maken :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199924033
quote:
3s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ga dan niet naar die shitstad toe.. op parkeer buiten de stad en pak het OV. :s)
Of of of zoek een parkeerplek dicht in de buurt van waar je moet zijn die niet achterlijk duur is en ga lekker wandelen. Ben je nog verzekerd van parkeerplek ook wat in de binnenstad nogal een mindfuck kan zijn. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199924114
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehehe, dit klinkt behoorlijk identiek aan het verhaal wat mijn huidige playdate vertelde..

Aan de ene kant snap ik het, en aan de andere kant, ligt het 'gekwetst' worden ook een beetje aan je eigen insteek en mentaliteit; een verbroken relatie wordt vaak ervareb als het einde vd wereld, maar is het nou écht zo veel anders als het steeds weer opnieuw ditchen van een tijdelijke fling?
Het grote verschil zit hem imho in het feit dat in het laatste geval jij de regie hebt en zelf de stekker eruit trekt, en in het andere geval ben je dus bang dat de ander dat 'ineens' doet? same-same toch?
Dat is het exact, zelf de touwtjes in handen willen hebben. Een probleem op meerdere vlakken van mijn leven.
Mgoed, door Corona kan ik dit weekend niet.

Heb aangegeven dat ik niet kan dit weekend maar dat het mij leuk lijkt om weer wat af te spreken dus dat hij het maar moet laten weten als hij volgende week iets wil plannen.
Is dat kwetsbaar genoeg?
Nu ben ik er klaar mee en ga mij op andere dingen focussen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199924161
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik zeg vaak zat nee.. zie het probleem niet.. geen zin is geen zin.. heeft niks met serieus te maken :)
O ok
pi_199924307
quote:
3s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ga dan niet naar die shitstad toe.. op parkeer buiten de stad en pak het OV. :s)
We moesten een beetje wijzigen, dus nu meer een urban jungle geworden meer buiten de stad. Beide prima zolang het maar concreet blijft qua datum, tijd en plaats. Ik haak anders meestal toch af als we te veel gaan lopen draaien, vooral met dagen/datums.

Goed om te merken de het enthousiasme er ook van haar kant is. En zelf ook gelijk met een alternatief. Ze bestaan nog. :P
pi_199924737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:03 schreef koffief1lter het volgende:
Goed om te merken de het enthousiasme er ook van haar kant is. En zelf ook gelijk met een alternatief. Ze bestaan nog.
Dat kan zo van de één op de andere dag weer veranderen. Zat meegemaakt. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199925118
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat is het exact, zelf de touwtjes in handen willen hebben. Een probleem op meerdere vlakken van mijn leven.
Mgoed, door Corona kan ik dit weekend niet.

Heb aangegeven dat ik niet kan dit weekend maar dat het mij leuk lijkt om weer wat af te spreken dus dat hij het maar moet laten weten als hij volgende week iets wil plannen.
Is dat kwetsbaar genoeg?
Nu ben ik er klaar mee en ga mij op andere dingen focussen.
Heb je een berichtje gestuurd? Misschien een dezer dagen even bellen? Dan kun je misschien wat makkelijker twijfels bij elkaar de wereld uit helpen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:09:40 #93
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199925385
Ik ben nu een aantal maanden aan het daten met iemand… Ik had na een paar dates ook dat ik afstand voelde en twijfelde..
ik ben een slechte apper en hou niet van gesprekken op de app die maar doorgaan de hele dag.

Nu bellen we een paar keer in de week tussen de dates door en dat is elke keer leuk. Het voelt op de een of andere manier veel meer nabij.

Je kunt op die manier elkaar zo veel meer vertellen en hoort elkaars stem. Het is gewoon beter naar mijn mening.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199925473
Bellen is sowieso beter dan appen. Het voorkomt onduidelijkheid.
pi_199925646
Heb inderdaad een berichtje gestuurd. Ik weet niet waarom ik sinds de komst van appen zo psycho ben met sociaal bellen (buiten goede vriendinnen om).

Ik wacht even af of hij hier op antwoord, maar je hebt wel gelijk met dat bellen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199925702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat kan zo van de één op de andere dag weer veranderen. Zat meegemaakt. :')
Ach, zien we dan wel weer. :)
pi_199925735
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:13 schreef Azula het volgende:
Bellen is sowieso beter dan appen. Het voorkomt onduidelijkheid.
Zeker waar, al is het in mijn geval meestal x aantal dagen appen en dan wat afspreken. Nog niet gehad dat ik daartussen nog ga bellen met iemand. Al is het wel fijn als je wat langer op de app hangt inderdaad.
pi_199925881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Zeker waar, al is het in mijn geval meestal x aantal dagen appen en dan wat afspreken. Nog niet gehad dat ik daartussen nog ga bellen met iemand. Al is het wel fijn als je wat langer op de app hangt inderdaad.
Goed van vertrouwen ben je dan. Ik bel altijd voor ik afspreek. Eerste twee dagen appen. Meestal is het de man die al vanaf begin aanstuurt op bellen (bang voor catfish), ik houd de boot nog even af tot ik iemand leuk genoeg lijk te vinden. Daarna pas afspreken.
pi_199925899
Oh echt, niet zo heel vaak meegemaakt dat een man wil bellen voor de date.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199926032
Aaaaaaand she's gone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')