Tsja, vrouwtje stinkend rijk, rustig gezinsleven in Nederland nu nog, sportief heeft hij in Nederland niet zoveel meer te zoeken. Ik zie het niet gebeuren, denk dat Wolfsburg nog steeds de beste papieren heeft.quote:
goeie speler, zeker voor die prijs maar qua type lijkt hij me ook niet bruikbaar zolang Tadic er nog is dus ik zie het ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar Ajax gaan zou voor alle betrokken partijen de verkeerde keuze zijn. Ajax heeft weinig aan een dergelijk type speler omdat Tadic er al rondloopt, Berghuis verpest zijn reputatie bij ons volledig en zal die bij Ajax opnieuw moeten opbouwen (waar hij toch binnenkomt als ‘die kakkerlak’) en waarom het voor Feyenoord niet best ie behoeft geen uitleg. Maar gebeurt niet en anders moet hij hopen dat het bij Feyenoord-Ajax in december niet sneeuwt
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.
Oke Litmanen’ik presenteer mijn niet kloppende mening altijd alsof het een onomstreden feit is’AFCAquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof zijn reputatie bij feyenoord hem iets boeit als hij bij Ajax veel meer kan verdienen.
Ajax heeft een goedkope speler erbij die Nederlands is en zich bewezen heeft in de Eredivisie (en op meerdere manieren te gebruiken), Berghuis krijgt een goed salaris en kan CL spelen en voor de prijzen meedoen. Ik zie best wat voordelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar Ajax gaan zou voor alle betrokken partijen de verkeerde keuze zijn. Ajax heeft weinig aan een dergelijk type speler omdat Tadic er al rondloopt, Berghuis verpest zijn reputatie bij ons volledig en zal die bij Ajax opnieuw moeten opbouwen (waar hij toch binnenkomt als ‘die kakkerlak’) en waarom het voor Feyenoord niet best ie behoeft geen uitleg. Maar gebeurt niet en anders moet hij hopen dat het bij Feyenoord-Ajax in december niet sneeuwt
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
Die 4miljoen is toch alleen voor buitenlandse clubs
o ja, wel Amsterdamse maar buitenland lijkt me ook een betere optiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, vrouwtje stinkend rijk, rustig gezinsleven in Nederland nu nog, sportief heeft hij in Nederland niet zoveel meer te zoeken. Ik zie het niet gebeuren, denk dat Wolfsburg nog steeds de beste papieren heeft.
Wat vangt hij bij Feyenoord eigenlijk, 2 miljoen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Het is een voetballer die hebben een belang en dat is hun bankrekening. Het is voor hem ook een mooie stap omhoog naar een CL club.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oke Litmanen’ik presenteer mijn niet kloppende mening altijd alsof het een onomstreden feit is’AFCA
Ja, iets daarboven. Tadic 4?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vangt hij bij Feyenoord eigenlijk, 2 miljoen?
Vorig jaar wel, dit jaar niet meer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat stond hier ergens
Dan nog hoef ik hem niet overigens
Ik denk eigenlijk niet dat hij bij Ajax basisspeler zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft een goedkope speler erbij die Nederlands is en zich bewezen heeft in de Eredivisie (en op meerdere manieren te gebruiken), Berghuis krijgt een goed salaris en kan CL spelen en voor de prijzen meedoen. Ik zie best wat voordelen.
Dat sentiment zal vast verkeerd vallen bij een plukje tokkies maar als je daar je beleid op gaat maken is het einde zoek.
Je hebt het over de man die maar 500 keer heeft herhaald dat hij graag zijn halve salaris inleverde om bij Feyenoord te spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een voetballer die hebben een belang en dat is hun bankrekening. Het is voor hem ook een mooie stap omhoog naar een CL club.
Gok dat de f-side er ook wel weer een fijn stukje proza tegenaan gaat gooien als het echt concreet dreigt te worden. Genot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat hij bij Ajax basisspeler zou zijn.
Verder kan je over tokkies beginnen maar het sentiment valt bij vrijwel alle supporters verkeerd. Uitgefloten worden in het stadion waar je vijf jaar lang hebt gespeeld doet zo’n jongen toch wat (zeker Stevie die, als het sentiment hem niet interesseerde, nooit bij ons nog had gespeeld).
Je houdt je mooi groot, maar stiekem zou je dit gewoon verschrikkelijk vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
Ergens zou ik het ook wel humor vinden als hij het doet. Gewoon, om de ophef en de klassieker in de Kuip.
Ik zou me dan wel ernstig vergissen in de mens Berghuis ja. Maar het stadium verschrikkelijk ben ik al weg gepasseerd ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je houdt je mooi groot, maar stiekem zou je dit gewoon verschrikkelijk vinden.
denk niet dat hij daar wakker van ligt maar eventuele bezoekjes en dreigementen is toch van een andere ordequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verder kan je over tokkies beginnen maar het sentiment valt bij vrijwel alle supporters verkeerd. Uitgefloten worden in het stadion waar je vijf jaar lang hebt gespeeld doet zo’n jongen toch wat (zeker Stevie die, als het sentiment hem niet interesseerde, nooit bij ons nog had gespeeld).
Ja ik bedoelde ook niet supporters die hem uitfluiten maar randdebielen die hem zo gaan bedreigen (heb je bij beide clubs overigens, de F-Side zal ook wel met een of ander statement vol spelfouten komen).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en Vertonghen zou ooit zeeeeker terug komen bij Ajax. Je bent echt vies dom als je dat soort dingen wat spelers zeggen serieus neemtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het over de man die maar 500 keer heeft herhaald dat hij graag zijn halve salaris inleverde om bij Feyenoord te spelen
Jan Boskamp wilde ook ooit bij Ajax spelen toen Cruijff het vroeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en Vertonghen zou ooit zeeeeker terug komen bij Ajax. Je bent echt vies dom als je dat soort dingen wat spelers zeggen serieus neemt
Natuurlijk ligt ie daar wel van wakker. Zo’n type jongen is het echt wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat hij daar wakker van ligt maar eventuele bezoekjes en dreigementen is toch van een andere orde
Je kan natuurlijk altijd een flinke tekenbonus bieden en een lager jaarsalaris.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ajax hem ongeveer hetzelfde als Tadic gaan geven, dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Wat een domme bagger kraam je weer uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en Vertonghen zou ooit zeeeeker terug komen bij Ajax. Je bent echt vies dom als je dat soort dingen wat spelers zeggen serieus neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |