SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zo ziet echte liefde er uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
https://hetistochomtegier(...)Qg3p08xJjEHPJ3ha-v5c
![]()
!
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je blijft van mijn ellebogen af hoor ...
Ik niet, dit is m'n magische broek die al 30kg lang past.quote:
Niet of net?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef koffief1lter het volgende:
Wilde ik niet Cherrylips afzeiken, deur in m'n gezicht topic dicht.
Verdiende loon wel.
Ja ik ken die grapjes van jou ...quote:
Gergi zei laatst: "is het niet raar dat er eigenlijk niks is tussen de mens (die vanalles uitvindt etc.), en de slimste dieren? Er is een soort van gat". Nou, hier hebben we ze hoor, dit soort mensen vult dat gatquote:
Welk merk is dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet, dit is m'n magische broek die al 30kg lang past.
En het is niet eens stretch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Himbaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: "is het niet raar dat er eigenlijk niks is tussen de mens (die vanalles uitvindt etc.), en de slimste dieren? Er is een soort van gat". Nou, hier hebben we ze hoor, dit soort mensen vult dat gat
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Krappe ellenboog komt meestal door vrouwenkipfilet aan de arm.
Misschien heeft ze wel kippenvleugeltjes.quote:
Niet als ik een week vrij hebquote:
Dashboard.quote:
Je hebt zelf je zaken niet op orde, geitquote:Het zou de winkels wel sieren om in ieder geval te zorgen dat klanten bij een karretje kunnen. Ik had de muntjes niet in mijn tas, cash-geld en dus munten heb ik in jaren al niet meer, maar laatst stonden de karretje dus aan de ketting bij de AH. Ik naar de balie voor een muntje, die waren op, en op de vraag want ik dan moest was geen antwoord……. Dus oké als je beleid wijzigt maar zorg dan dat je je zaken op orde hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zelf je zaken niet op orde, geit
Wie heeft er nou geen winkelwagen muntjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat als je ze een tijd niet hebt gebruikt je niet verwacht ze ineens weer nodig te hebben, maar dan ligt het niet aan de supermarkt als hun gratis muntjes even op zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen winkelwagen muntjes
Bij de Boni hebben ze weer mandjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.
Die liggen hier gewoon. Al maanden ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hebben ze weer mandjesMaar ik blijf nu wagentjes gebruiken want dat scheelt tillen
quote:
Ja maar hier dus niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen hier gewoon. Al maanden ook
Je ruimt gelijk het hele schap poestanootjes leeg als je een wagentje hebt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak altijd een mandje, past beter bij mijn zwierige vlotte karakter dan een winkelwagentje, die zijn voor huismoeders.
Zwitserland klinkt steeds aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Hier heb je dat gekloot met karretjes überhaupt nooit gehad, we hadden gewoon al die tijd ook nog mandjes en je was niet verplicht er eentje te pakken.
Of dat er een wieltje van zo'n winkelwagentje een beetje debiel is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er een wieltje van zo'n winkelwagentje een beetje debiel is.
Of tegen de kont van een bejaarde vrouw aan waardoor die denkt dat ze sjans heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.
Nee maar dan wil ik nog wel eens iets extra meenemen van de 'zware' dingen als zuivel of fruit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ruimt gelijk het hele schap poestanootjes leeg als je een wagentje hebt?
Ik heb sowieso alleen maar sjans met oude vrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of tegen de kont van een bejaarde vrouw aan waardoor die denkt dat ze sjans heb.
Omdat die platte karren trekkarren waren en geen duwkarrenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dan wil ik nog wel eens iets extra meenemen van de 'zware' dingen als zuivel of fruit.
Dat ook, al is het bij mij een plastic AH-tasjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.
Ze hadden ook normale karretjes. En volgens mij zat daar altijd precies zo'n metalen stang waar jij met je benen wil lopen, zodat ik altijd met blauwe schenen thuiskwamquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die platte karren trekkarren waren en geen duwkarren
Zelfscannen bij de AHquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.
Precies, dat hebben ze slim gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook, al is het bij mij een plastic AH-tasjeEn dat is ongeveer zoveel als in een standaardmandje past.
Ervaring telt ook mee in bed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen maar sjans met oude vrouwen
Ik had een keer een mandje zonder wieltjes. En ik maar denken 'dit sleept voor geen meter'. Maar hij had wel zo'n lang handvat, dus er was iets misgegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.
Heb je de goulash al op het vuur staan?quote:
Net goed. Hij was dus gewoon NIET gevaccineerdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ren-van-twitter.html
Haha sukkel.
CEnSuUr VaN dE BiG PhaRma.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ren-van-twitter.html
Haha sukkel.
Dat kan ik hier nietquote:
Achterstandsgebied.quote:
Nee gewoon te kleine winkel, is geen ruimte voorquote:
Dat zeg ik, achterstandsgebied.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon te kleine winkel, is geen ruimte voor
Hier is het ook krapquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon te kleine winkel, is geen ruimte voor
Ik heb zo'n grote shopperbag, maar ik altijd te veel zooi kocht dat t niet past. Nu met zelfscannen dat probleem niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.
Nee hč, dat is echt handig. Ik liep eerst enorm te kutten als het weer niet paste, nu weet je wanneer je moet stoppen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:47 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote shopperbag, maar ik altijd te veel zooi kocht dat t niet past. Nu met zelfscannen dat probleem niet meer.
Precies.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hč, dat is echt handig. Ik liep eerst enorm te kutten als het weer niet paste, nu weet je wanneer je moet stoppen.
Ja die winkel is eigenlijk veel te klein want het is ook nog eens de enige supermarkt in het dorp. Hoog tijd dat er weer eentje bij komtquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je de goulash al op het vuur staan?
Is dat nou lekker? Heb daar nog nooit wat van gegeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik vanavond de KFC leeg ga trekken
Ze hebben best lekkere burgers. Maar het is ook al jaren dat ik iets van KFC heb gegegeten. Zag wel dat ze nu bitterballen hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat nou lekker? Heb daar nog nooit wat van gegeten.
De gefrituurde aardappelreepjes zijn matig. De kip zelf is wel primaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat nou lekker? Heb daar nog nooit wat van gegeten.
Heb kortingsbonnen van Uber sinds gisteren en een bon voor thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere burgers. Maar het is ook al jaren dat ik iets van KFC heb gegegeten. Zag wel dat ze nu bitterballen hebben
Nou ja hier bezorgd de KFC volgens mij niet, dusquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Heb kortingsbonnen van Uber sinds gisteren en een bon voor thuisbezorgd.
Ze makken het wel heel lastig om niet te bestellen.
Maar dan zijn het kipbitterballen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere burgers. Maar het is ook al jaren dat ik iets van KFC heb gegegeten. Zag wel dat ze nu bitterballen hebben
Zal wel Pink Slime zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Ohja die zag ik ook inderdaad https://www.ah.nl/product(...)chy-kip-bitterballen
Gerucht gaat dat ze je eten serveren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbals Hoofd Verwijderingservice??quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbals Hoofd Verwijderingservice??
Ja die bon van Uber heb ik ook. 20 euro bestellen en zij betalen 15 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Heb kortingsbonnen van Uber sinds gisteren en een bon voor thuisbezorgd.
Ze makken het wel heel lastig om niet te bestellen.
De eerste paar keer was ik het altijd koud, anders blijf je met een half kledingstuk achterquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nieuwe bloesjes van de C&A maar die krimpen flink in de wasHopelijk kan ik het nog uitstrijken.
Dan zou ik liever wat hogere kwaliteit shirts kopen als dat het geval was.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste paar keer was ik het altijd koud, anders blijf je met een half kledingstuk achter
Creditcard; Paypal; ApplePay doen het toch wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Uber Eats heeft geen iDeal![]()
LOSERS!!!
Eerste lichte shirtje gister gewassen op 30, vandaag de donkere op 20quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste paar keer was ik het altijd koud, anders blijf je met een half kledingstuk achter
Ligt wat zwaar op de maag.quote:
Lekker, had ooit eens gnocchi met kaasquote:
Gewoon gnocchi met een plak kaas erop?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker, had ooit eens gnocchi met kaas
Nee, gevuld met kaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gnocchi met een plak kaas erop?
Nee, 20 euro korting a 10tje op je eerste 2 bestellingen bij uber.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja die bon van Uber heb ik ook. 20 euro bestellen en zij betalen 15 euro
quote:
"Waarom wel" is de betere vraag.quote:
Katoen krimpt. Dat heeft niet altijd iets met de kwaliteit te maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik liever wat hogere kwaliteit shirts kopen als dat het geval was.
Ja, maar geen iDealquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Creditcard; Paypal; ApplePay doen het toch wel?
Eh, ik kook niet dagelijks, dat scheelt ook.quote:
O ja dat scheelt ook wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik kook niet dagelijks, dat scheelt ook.
Dat is altijd zo'n stom stopwoordje voor moeders die geen zin hebben om aan hun kroost te vertellen wat er op het menu staat.quote:
Owquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n stom stopwoordje voor moeders die geen zin hebben om aan hun kroost te vertellen wat er op het menu staat.
De mijne ook niet, maar ik hoor het nu nog van schoonmoeders.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow
Mijn moeder had dat stopwoordje niet. Maar ze werd wel altijd pissig als ik vroeg of het eten al klaar was
Je hebt meerdere schoonmoeders?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar ik hoor het nu nog van schoonmoeders.![]()
Hoezo? Had ze dan het gevoel dat ze op moest schieten of zo ?
Nou gelukkig niet, maar deze telt wel voor twee in aanwezigheidquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt meerdere schoonmoeders?
Ja blijkbaarMaar ik had dan gewoon honger
Nou, lekker...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Kreeg altijd te horen poep in een oude schoen als k vroeg way we gingen eten
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet, maar deze telt wel voor twee in aanwezigheid
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl eten hey hoogtepunt van mijn dag is
Ik moet mij altijd psychisch voorbereiden en soms lukt dat niet helemaal.quote:
Wrong hole, wrong holequote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl eten hey hoogtepunt van mijn dag is
En dan? Ruzie in de tent?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet mij altijd psychisch voorbereiden en soms lukt dat niet helemaal.
Nee, dat valt wel mee.quote:
Hmm, ik gok dat jij de introvert benquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee.
Het is dan meer een soort clash van introvert tegen extravert.
Mag jij raden wie, wie is
Nee joh, introverten zijn allemaal sneu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik gok dat jij de introvert ben
U gaat door voor de magnetron.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik gok dat jij de introvert ben
Met die onzin ben ik gestopt, leuk op papier.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting over een baseline voor story points.
En dat is net zo boeiend als het klinkt.
En ze kunnen niet dansen en ze ruiken vaak naar aangebrande bloemkool.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, introverten zijn allemaal sneu.
Dat is wel heel specifiekquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze kunnen niet dansen en ze ruiken vaak naar aangebrande bloemkool.
Wil ik de details weten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US heeft een bloemkool-trauma.
Nou die was juist extreem extrovert.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US heeft een bloemkool-trauma.
Is dat niet gewoon een Duitse benaming voor smegma?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb net een half bakje met huttenkase op, maar ben er nog niet echt uit of ik het echt lekker vind.
Zucht.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een Duitse benaming voor smegma?
Sneue introvert presentquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, introverten zijn allemaal sneu.
Niet echt. Maar dan kan met mijn gebrek aan slaap te maken hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de tijd de hele dag heel snel gaatHebben jullie dat ook?
Ik vind 5,5 uur nog acceptabel, maar korter dan dat haalt mijn concentratieniveau naar beneden en dat is al niet zo bestquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. Maar dan kan met mijn gebrek aan slaap te maken hebben
Ik heb het concentratievermogen van een potje pindakaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 5,5 uur nog acceptabel, maar korter dan dat haalt mijn concentratieniveau naar beneden en dat is al niet zo best
Dat doe ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
Waarom bewegen duiven nou zo hun hoofd als ze lopen?
Om beter te zien, volgens mij doen kippen dat ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
Waarom bewegen duiven nou zo hun hoofd als ze lopen?
Ja zij doen het zelfdequote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om beter te zien, volgens mij doen kippen dat ook.
Lelijke dingen tegen mn schoonmoeder zeggen gaat ook automatisch.quote:
Ja, dat heb ik ook. Ik ben belachelijk nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik wil wel graag altijd alles zien.
Dan zijn wij gewoon twee vervaarlijke dino's?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vogels zijn eigenlijk kleine dino's met veren.
Hier zit iemand heel toevallig een nestkast met meesjes te kijken op Youtubequote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vogels zijn eigenlijk kleine dino's met veren.
Budasaurus en Ussaurus Rex?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn wij gewoon twee vervaarlijke dino's?
Ik heb vanavond een dinoburger met dinoballetjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier zit iemand heel toevallig een nestkast met meesjes te kijken op Youtubenest vol met dino's
Tok tok tokquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik wil wel graag altijd alles zien.
Boks.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet echt. Maar dan kan met mijn gebrek aan slaap te maken hebben
Houdt openen meer in dan alleen de deur van het slot doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
Ze willen mij morgen hier laten openen om in te werken. Om 11. Dus vraag ben k tot sluit zeggen ze nee :p. Nou we gaan het zien
Dat denk k ja :p zal niet heel veel zijn denk kquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Houdt openen meer in dan alleen de deur van het slot doen?
Is binnen anders dan buiten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat denk k ja :p zal niet heel veel zijn denk k
En vanaaf voor het eerst binnen
Ik heb me dat ook altijd afgevraagd over "de winkel openen". M'n nichtje mocht dat blijkbaar 'eindelijk' doen en m'n tante was er over aan het opscheppen. En ik heb nooit begrepen wat daar nou zo speciaal aan is?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Houdt openen meer in dan alleen de deur van het slot doen?
Klinkt wel heel verantwoordelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb me dat ook altijd afgevraagd over "de winkel openen". M'n nichtje mocht dat blijkbaar 'eindelijk' doen en m'n tante was er over aan het opscheppen. En ik heb nooit begrepen wat daar nou zo speciaal aan is?
Ligt er aan hoe en wat :p kleine zaak ben je sneller klaar maar grote strandtent kan je eerst een uur alle kussens buiten gaan leggen bv :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb me dat ook altijd afgevraagd over "de winkel openen". M'n nichtje mocht dat blijkbaar 'eindelijk' doen en m'n tante was er over aan het opscheppen. En ik heb nooit begrepen wat daar nou zo speciaal aan is?
Maar is het werk dan anders?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hebben een deel buiten aan het water met alleen vis. En binnen een zaak
Ik vind grote neuzen altijd wel fascinerend en niet lelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik van mijn neus. Maar ja, je moet het er mee doen.
Nee gewoon echt pijnlijk.quote:
Van het terras tippelen of wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gewoon echt pijnlijk.
Slaap altijd op mijn buik toch en savonds zo pijnlijk dat k ze niet zo op het matras kan leggen![]()
*kijkt rond naar jullie voeten*
Door je werk?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gewoon echt pijnlijk.
Slaap altijd op mijn buik toch en savonds zo pijnlijk dat k ze niet zo op het matras kan leggen![]()
*kijkt rond naar jullie voeten*
Heb je weleens bijgehouden hoeveel km je loopt, tijdens je dienst?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ze allemaal al geprobeerd. Zal wel inlopen zijn ofzo?
Sta jij dan de hele avond knipmessend naast een tafeltje om bij te schenken zodra iemand één nipje wijn heeft genomen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier buiten zoek je het maar uit en binnen hebben we echt restaurant:p
Af en toe zicht op het bescheiden spleetjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij dan de hele avond knipmessend naast een tafeltje om bij te schenken zodra iemand één nipje wijn heeft genomen?
Dat heb ik met bureaustoelzitten. Dat ben ik na een paar weken vakantie helemaal verleerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Denk dat lopen gewoon niet gewend meer. Bizar wel hoe snel je dat kwijt raakt
Wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe zicht op het bescheiden spleetje
Nee gelukkig niey zo sjiek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta jij dan de hele avond knipmessend naast een tafeltje om bij te schenken zodra iemand één nipje wijn heeft genomen?
Ja deed k wel op strand. Goede dag was 30 km:pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens bijgehouden hoeveel km je loopt, tijdens je dienst?
Mijn eigen bureaustoel gaat wel. Op het werk hebben we ook "vergaderstoelen" daar zat ik laatst eens de hele dag op. Niet goed voor mijn rug.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met bureaustoelzitten. Dat ben ik na een paar weken vakantie helemaal verleerd.
Ben niet anders gewendquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gelukkig niey zo sjiek.
Ging een keer een restaurant in thailand in. Buitene allemaal dure auto's. K in mijn olifantenbroek en tanktop. Duurste gerecht was 15 eurostond ook iemand bij de tafel om idd bij te schenken
Meestal kunnen stoelen niet laag genoeg voor mijn lengte.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eigen bureaustoel gaat wel. Op het werk hebben we ook "vergaderstoelen" daar zat ik laatst eens de hele dag op. Niet goed voor mijn rug.
Dat heb ik in Oost-Europa ook wel vaak gehadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gelukkig niey zo sjiek.
Ging een keer een restaurant in thailand in. Buitene allemaal dure auto's. K in mijn olifantenbroek en tanktop. Duurste gerecht was 15 eurostond ook iemand bij de tafel om idd bij te schenken
Het ergste zijn de stoelen die wij in ons bedrijfsrestaurant hebben. Als we daar een bijeenkomst hebben, weet ik na vijf minuten niet meer waar ik het zoeken moet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eigen bureaustoel gaat wel. Op het werk hebben we ook "vergaderstoelen" daar zat ik laatst eens de hele dag op. Niet goed voor mijn rug.
Ja vind ik ook. Ben meteen bekeerd tot omroep zwart.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hij is weer. Zwart staat je goooeeeed!
In Praag. Zo'n slangetje uit de mouw met wijn ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik in Oost-Europa ook wel vaak gehad
Haagkwasi.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ben meteen bekeerd tot omroep zwart.
Weet je zeker dat het een slangetje was? Kwam hij wel echt uit een mouw? Kwam er wel echt wijn uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Praag. Zo'n slangetje uit de mouw met wijn ofzo.
wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ben meteen bekeerd tot omroep zwart.
Dat weet hij zelf wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt meegekregen waarom Haags op vakantie is gestuurd?
Stomme regel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat mag niet besproken worden he. Dus dat ga ik ook niet doen.
Wat ging er door je heen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
mwa, het waarom is eigenlijk alleen relevant voor de gebande user.
Een hoop alcohol. Was een leuk bbq feestje zondag. Was maandag compleet naar de tering man. Maar dat kwam gewoon door het Nederlands elftal.quote:
Donderdag in de herkansing danquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Een hoop alcohol. Was een leuk bbq feestje zondag. Was maandag compleet naar de tering man. Maar dat kwam gewoon door het Nederlands elftal.
Gewoon tot morgen bewaren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 3 vragen en exact 1 vraag antwoord om vervolgens 3 uur in de wacht te worden gezet om doorverbonden te worden met een collega die het waarschijnlijk ook niet weet.
Nee donderdag niet, vrijdag moet ik naar kantoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Donderdag in de herkansing dan
Mis je het blauw zijn niet?
Te laat, ik ben al bezig en ik word waarschijnlijk doorverbonden met een 3e collegaquote:
Ik vond het altijd wel leuk om notes te lezen. Toen ik net mod-af was kon ik dat nog even, maar helaas nu niet meerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee donderdag niet, vrijdag moet ik naar kantoor.
Maar achtste finale in het weekend zou wel uitermate lekker zijn!!
En kweenie: ik deed al niet zoveel meer eigenlijk.
Die het ook niet weetquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te laat, ik ben al bezig en ik word waarschijnlijk doorverbonden met een 3e collega
Ze gaat het even vragen aan haar collega, joepiequote:
Je kan die van jezelf nog lezen. Maar dan ben je in 10 sec klaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk om notes te lezen. Toen ik net mod-af was kon ik dat nog even, maar helaas nu niet meer
Kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan die van jezelf nog lezen. Maar dan ben je in 10 sec klaar.
Gvd iemand zet de radio aanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe nou niet. Dan moet je het hele belrondje weer opnieuw doen
Tijd om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gvd iemand zet de radio aangolden oldies rockclassics
Ok mevrouw Glasbak, we verbinden u even doorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word net mevrouw Glasbeek genoemd. Dat lijkt niet eens op mijn naam
Glasbak is wel een mooie bijnaam voor een alcoholist.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok mevrouw Glasbak, we verbinden u even door
Ik ben thuis, tijd om weg te gaanquote:
Ik word morgen teruggebeld, ik hoop dat ze dan mevrouw Glasbak zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok mevrouw Glasbak, we verbinden u even door
Hey daar issie weer!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:57 schreef Haags het volgende:
@:engine wtf doet die boot trouwens aan mijn eiland? Ik kan er geen fuck mee
Ja maar mag niet naar binnen, is onveilig of zoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hey daar issie weer!
Helemaal aan de achterkant bedoel je? Dat is ook een winkeltje....kun je kunst kopen
Haha nee, Duits shirt. Vanavond steun ik de moffen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:09 schreef engine het volgende:
Heeft je poppetje al een oranje shirt @:haags?
Wie?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Om 17.30 uur moet Abrehalé hier zijn
Zou je ook niet op m'n boot laten met je Duitse shirtjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar mag niet naar binnen, is onveilig of zo
[..]
Haha nee, Duits shirt. Vanavond steun ik de moffen.
Nouja er stond toen ik aanklopte iets van, het is misschien wel gevaarlijk om alleen dit schip te betreden oid...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zou je ook niet op m'n boot laten met je Duitse shirtje
Via dat strandje moet het kunnen. Nog niet meegemaakt dat ik niet naar binnen mocht
Hm ja kan zijn. Al zal die boot er morgen waarschijnlijk niet zijn maar die komt wel weer terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja er stond toen ik aanklopte iets van, het is misschien wel gevaarlijk om alleen dit schip te betreden oid...
Maar goed, ik heb nu een kunstwerk ingeleverd bij die uil dus wellicht kan ik er morgen dan op?
je moet eerst die gozer op het strand vinden en redden ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja er stond toen ik aanklopte iets van, het is misschien wel gevaarlijk om alleen dit schip te betreden oid...
Maar goed, ik heb nu een kunstwerk ingeleverd bij die uil dus wellicht kan ik er morgen dan op?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hm ja kan zijn. Al zal die boot er morgen waarschijnlijk niet zijn maar die komt wel weer terug.
Ah toppie. Ik ga vandeweek even kijken. Of misschien vanavond als die voetbalwedstrijd dodelijk saai is, maar dat verwacht ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet eerst die gozer op het strand vinden en redden ofzo
edit:
https://www.imore.com/ani(...)d-museum-art-gallery
Viel me ook al op..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen woord over Hongarije tijdens de voorbeschouwing
Zal wel door dat gekke wetje van ze komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen woord over Hongarije tijdens de voorbeschouwing
Hoezo?quote:
Ik 1x in Almere maar toen had echt een cheapass burger, wil nog wel keertje heen hier in Emmen.quote:
Saaie burger, kleffe friet en rare bitterballenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik 1x in Almere maar toen had echt een cheapass burger, wil nog wel keertje heen hier in Emmen.
Ken ik er ook wel eentje van.quote:
Wel mooi, maar verstandig is een ander verhaal. Maar goed dat is die Orban he...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn beste vriend is Portugees, die zit vol spanning te kijken nu naar die wedstrijd.quote:
Hongarije loopt ver op ons voor met vaccineren. Daar mag alles gewoon weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel mooi, maar verstandig is een ander verhaal. Maar goed dat is die Orban he...
In Hongarije vaccineren ze erop los met dat Sputnik vaccin uit Rusland, en in Rusland zelf is er geen hond die dat vaccin wilt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongarije loopt ver op ons voor met vaccineren. Daar mag alles gewoon weer.
Schijnt toch een prima prikkie te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
In Hongarije vaccineren ze erop los met dat Sputnik vaccin uit Rusland, en in Rusland zelf is er geen hond die dat vaccin wilt.
Ik dacht al, waar hééft 'ie het over.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ah toppie. Ik ga vandeweek even kijken. Of misschien vanavond als die voetbalwedstrijd dodelijk saai is, maar dat verwacht ik niet.
Als ik dat ga doen kukel ik zo in slaapquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar even op bed liggen met een podcast
Phil Collins?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kukel ik zo in slaap![]()
Er zit iets in de lucht vandaag denk ik
Er zit nog iets in je oog, slaap denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kukel ik zo in slaap![]()
Er zit iets in de lucht vandaag denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |