SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zo ziet echte liefde er uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
https://hetistochomtegier(...)Qg3p08xJjEHPJ3ha-v5c
![]()
!
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je blijft van mijn ellebogen af hoor ...
Ik niet, dit is m'n magische broek die al 30kg lang past.quote:
Niet of net?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef koffief1lter het volgende:
Wilde ik niet Cherrylips afzeiken, deur in m'n gezicht topic dicht.
Verdiende loon wel.
Ja ik ken die grapjes van jou ...quote:
Gergi zei laatst: "is het niet raar dat er eigenlijk niks is tussen de mens (die vanalles uitvindt etc.), en de slimste dieren? Er is een soort van gat". Nou, hier hebben we ze hoor, dit soort mensen vult dat gatquote:
Welk merk is dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet, dit is m'n magische broek die al 30kg lang past.
En het is niet eens stretch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Himbaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: "is het niet raar dat er eigenlijk niks is tussen de mens (die vanalles uitvindt etc.), en de slimste dieren? Er is een soort van gat". Nou, hier hebben we ze hoor, dit soort mensen vult dat gat
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Krappe ellenboog komt meestal door vrouwenkipfilet aan de arm.
Misschien heeft ze wel kippenvleugeltjes.quote:
Niet als ik een week vrij hebquote:
Dashboard.quote:
Je hebt zelf je zaken niet op orde, geitquote:Het zou de winkels wel sieren om in ieder geval te zorgen dat klanten bij een karretje kunnen. Ik had de muntjes niet in mijn tas, cash-geld en dus munten heb ik in jaren al niet meer, maar laatst stonden de karretje dus aan de ketting bij de AH. Ik naar de balie voor een muntje, die waren op, en op de vraag want ik dan moest was geen antwoord……. Dus oké als je beleid wijzigt maar zorg dan dat je je zaken op orde hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zelf je zaken niet op orde, geit
Wie heeft er nou geen winkelwagen muntjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat als je ze een tijd niet hebt gebruikt je niet verwacht ze ineens weer nodig te hebben, maar dan ligt het niet aan de supermarkt als hun gratis muntjes even op zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen winkelwagen muntjes
Bij de Boni hebben ze weer mandjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.
Die liggen hier gewoon. Al maanden ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hebben ze weer mandjesMaar ik blijf nu wagentjes gebruiken want dat scheelt tillen
quote:
Ja maar hier dus niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen hier gewoon. Al maanden ook
Je ruimt gelijk het hele schap poestanootjes leeg als je een wagentje hebt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak altijd een mandje, past beter bij mijn zwierige vlotte karakter dan een winkelwagentje, die zijn voor huismoeders.
Zwitserland klinkt steeds aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Hier heb je dat gekloot met karretjes überhaupt nooit gehad, we hadden gewoon al die tijd ook nog mandjes en je was niet verplicht er eentje te pakken.
Of dat er een wieltje van zo'n winkelwagentje een beetje debiel is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er een wieltje van zo'n winkelwagentje een beetje debiel is.
Of tegen de kont van een bejaarde vrouw aan waardoor die denkt dat ze sjans heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.
Nee maar dan wil ik nog wel eens iets extra meenemen van de 'zware' dingen als zuivel of fruit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ruimt gelijk het hele schap poestanootjes leeg als je een wagentje hebt?
Ik heb sowieso alleen maar sjans met oude vrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of tegen de kont van een bejaarde vrouw aan waardoor die denkt dat ze sjans heb.
Omdat die platte karren trekkarren waren en geen duwkarrenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dan wil ik nog wel eens iets extra meenemen van de 'zware' dingen als zuivel of fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |