SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zo ziet echte liefde er uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
https://hetistochomtegier(...)Qg3p08xJjEHPJ3ha-v5c
![]()
!
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je blijft van mijn ellebogen af hoor ...
Ik niet, dit is m'n magische broek die al 30kg lang past.quote:
Niet of net?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef koffief1lter het volgende:
Wilde ik niet Cherrylips afzeiken, deur in m'n gezicht topic dicht.
Verdiende loon wel.
Ja ik ken die grapjes van jou ...quote:
Gergi zei laatst: "is het niet raar dat er eigenlijk niks is tussen de mens (die vanalles uitvindt etc.), en de slimste dieren? Er is een soort van gat". Nou, hier hebben we ze hoor, dit soort mensen vult dat gatquote:
Welk merk is dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet, dit is m'n magische broek die al 30kg lang past.
En het is niet eens stretch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Himbaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei laatst: "is het niet raar dat er eigenlijk niks is tussen de mens (die vanalles uitvindt etc.), en de slimste dieren? Er is een soort van gat". Nou, hier hebben we ze hoor, dit soort mensen vult dat gat
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Krappe ellenboog komt meestal door vrouwenkipfilet aan de arm.
Misschien heeft ze wel kippenvleugeltjes.quote:
Niet als ik een week vrij hebquote:
Dashboard.quote:
Je hebt zelf je zaken niet op orde, geitquote:Het zou de winkels wel sieren om in ieder geval te zorgen dat klanten bij een karretje kunnen. Ik had de muntjes niet in mijn tas, cash-geld en dus munten heb ik in jaren al niet meer, maar laatst stonden de karretje dus aan de ketting bij de AH. Ik naar de balie voor een muntje, die waren op, en op de vraag want ik dan moest was geen antwoord……. Dus oké als je beleid wijzigt maar zorg dan dat je je zaken op orde hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zelf je zaken niet op orde, geit
Wie heeft er nou geen winkelwagen muntjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat als je ze een tijd niet hebt gebruikt je niet verwacht ze ineens weer nodig te hebben, maar dan ligt het niet aan de supermarkt als hun gratis muntjes even op zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen winkelwagen muntjes
Bij de Boni hebben ze weer mandjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.
Die liggen hier gewoon. Al maanden ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, gekut met die karretjes nog steeds, wordt tijd dat de winkelmandjes gewoon weer terugkomen.
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Boni hebben ze weer mandjesMaar ik blijf nu wagentjes gebruiken want dat scheelt tillen
quote:
Ja maar hier dus niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die liggen hier gewoon. Al maanden ook
Je ruimt gelijk het hele schap poestanootjes leeg als je een wagentje hebt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak altijd een mandje, past beter bij mijn zwierige vlotte karakter dan een winkelwagentje, die zijn voor huismoeders.
Zwitserland klinkt steeds aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Hier heb je dat gekloot met karretjes überhaupt nooit gehad, we hadden gewoon al die tijd ook nog mandjes en je was niet verplicht er eentje te pakken.
Of dat er een wieltje van zo'n winkelwagentje een beetje debiel is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er een wieltje van zo'n winkelwagentje een beetje debiel is.
Of tegen de kont van een bejaarde vrouw aan waardoor die denkt dat ze sjans heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.
Nee maar dan wil ik nog wel eens iets extra meenemen van de 'zware' dingen als zuivel of fruit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ruimt gelijk het hele schap poestanootjes leeg als je een wagentje hebt?
Ik heb sowieso alleen maar sjans met oude vrouwenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of tegen de kont van een bejaarde vrouw aan waardoor die denkt dat ze sjans heb.
Omdat die platte karren trekkarren waren en geen duwkarrenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had je vroeger bij de Makro vaak. Als je niet uitkeek, reed je zo een schap met blikken tomatensoep in met die gare karretjes.
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dan wil ik nog wel eens iets extra meenemen van de 'zware' dingen als zuivel of fruit.
Dat ook, al is het bij mij een plastic AH-tasjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.
Ze hadden ook normale karretjes. En volgens mij zat daar altijd precies zo'n metalen stang waar jij met je benen wil lopen, zodat ik altijd met blauwe schenen thuiskwamquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die platte karren trekkarren waren en geen duwkarren
Zelfscannen bij de AHquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon weer mandjes zodat ik niet teveel koop en met een veel te zware tas het hele end nog moet teruglopen.
Precies, dat hebben ze slim gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook, al is het bij mij een plastic AH-tasjeEn dat is ongeveer zoveel als in een standaardmandje past.
Ervaring telt ook mee in bed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen maar sjans met oude vrouwen
Ik had een keer een mandje zonder wieltjes. En ik maar denken 'dit sleept voor geen meter'. Maar hij had wel zo'n lang handvat, dus er was iets misgegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik pas echt een hekel aan heb zijn die mandjes met wieltjes. Daar val ik me helemaal te barsten over als ik even niet oplet.
Heb je de goulash al op het vuur staan?quote:
Net goed. Hij was dus gewoon NIET gevaccineerdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ren-van-twitter.html
Haha sukkel.
CEnSuUr VaN dE BiG PhaRma.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)ren-van-twitter.html
Haha sukkel.
Dat kan ik hier nietquote:
Achterstandsgebied.quote:
Nee gewoon te kleine winkel, is geen ruimte voorquote:
Dat zeg ik, achterstandsgebied.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon te kleine winkel, is geen ruimte voor
Hier is het ook krapquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon te kleine winkel, is geen ruimte voor
Ik heb zo'n grote shopperbag, maar ik altijd te veel zooi kocht dat t niet past. Nu met zelfscannen dat probleem niet meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Biij mij moet het in mijn linnen AH-tasje passen.
Nee hč, dat is echt handig. Ik liep eerst enorm te kutten als het weer niet paste, nu weet je wanneer je moet stoppen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:47 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote shopperbag, maar ik altijd te veel zooi kocht dat t niet past. Nu met zelfscannen dat probleem niet meer.
Precies.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hč, dat is echt handig. Ik liep eerst enorm te kutten als het weer niet paste, nu weet je wanneer je moet stoppen.
Ja die winkel is eigenlijk veel te klein want het is ook nog eens de enige supermarkt in het dorp. Hoog tijd dat er weer eentje bij komtquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je de goulash al op het vuur staan?
Is dat nou lekker? Heb daar nog nooit wat van gegeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik vanavond de KFC leeg ga trekken
Ze hebben best lekkere burgers. Maar het is ook al jaren dat ik iets van KFC heb gegegeten. Zag wel dat ze nu bitterballen hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat nou lekker? Heb daar nog nooit wat van gegeten.
De gefrituurde aardappelreepjes zijn matig. De kip zelf is wel primaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat nou lekker? Heb daar nog nooit wat van gegeten.
Heb kortingsbonnen van Uber sinds gisteren en een bon voor thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere burgers. Maar het is ook al jaren dat ik iets van KFC heb gegegeten. Zag wel dat ze nu bitterballen hebben
Nou ja hier bezorgd de KFC volgens mij niet, dusquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Heb kortingsbonnen van Uber sinds gisteren en een bon voor thuisbezorgd.
Ze makken het wel heel lastig om niet te bestellen.
Maar dan zijn het kipbitterballen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere burgers. Maar het is ook al jaren dat ik iets van KFC heb gegegeten. Zag wel dat ze nu bitterballen hebben
Zal wel Pink Slime zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Ohja die zag ik ook inderdaad https://www.ah.nl/product(...)chy-kip-bitterballen
Gerucht gaat dat ze je eten serveren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbals Hoofd Verwijderingservice??quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterbals Hoofd Verwijderingservice??
Ja die bon van Uber heb ik ook. 20 euro bestellen en zij betalen 15 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Heb kortingsbonnen van Uber sinds gisteren en een bon voor thuisbezorgd.
Ze makken het wel heel lastig om niet te bestellen.
De eerste paar keer was ik het altijd koud, anders blijf je met een half kledingstuk achterquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nieuwe bloesjes van de C&A maar die krimpen flink in de wasHopelijk kan ik het nog uitstrijken.
Dan zou ik liever wat hogere kwaliteit shirts kopen als dat het geval was.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste paar keer was ik het altijd koud, anders blijf je met een half kledingstuk achter
Creditcard; Paypal; ApplePay doen het toch wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Uber Eats heeft geen iDeal![]()
LOSERS!!!
Eerste lichte shirtje gister gewassen op 30, vandaag de donkere op 20quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste paar keer was ik het altijd koud, anders blijf je met een half kledingstuk achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |