Hij doet z'n moeder kwaad. Arme vrouwquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
Hij doet niemand kwaad behalve dat ene hondje en vrienden in Antwerpen. Oh en dat over praadjes zoon was ook niet erg vriendelijk.
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vriendenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
Hij doet niemand kwaad behalve dat ene hondje en vrienden in Antwerpen. Oh en dat over praadjes zoon was ook niet erg vriendelijk.
Fraaaankiequote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vrienden
Dit gaat hem vieswoest maken, want daarmee impliceren we dat hij dik is en dat mag niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
RIP Petjesmeneerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vrienden
Ik krijg jeuk van mensen die dit soort dingen roepen en het vervolgens niet uitvoerenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit gaat hem vieswoest maken, want daarmee impliceren we dat hij dik is en dat mag niet.
hahaha ja die blijft mooiquote:
En Julia stond doodsangsten uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
hahahaha die kerel wilde me een keer in elkaar slaanquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahaha die kerel wilde me een keer in elkaar slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |