abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2021 @ 21:41:56 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_199999695
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, dat was het wel zo'n beetje :+ kleine mafketel, dit moet toch serieus wel pijn gedaan hebben ;(

En verder had meneer de hele dag door praatjes voor tien:

[..]

Ja, ik moest me wel inhouden :X .
Ommegot O+!!
disclaimer
  maandag 21 juni 2021 @ 21:46:51 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199999967
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Ommegot O+!!
De moeder in kwestie klinkt ook zo charmant :')

:7
Resistance is futile.
  maandag 21 juni 2021 @ 21:48:44 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_200000082
quote:
81s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

De moeder in kwestie klinkt ook zo charmant :')

:7
Boeiend, niemand let daar op als je zo'n kirrende baby er bij zet :P
disclaimer
  maandag 21 juni 2021 @ 22:39:57 #104
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_200001766
quote:

[..]

Ja, dat was het wel zo'n beetje :+ kleine mafketel, dit moet toch serieus wel pijn gedaan hebben ;(

[..]

Aaah hij laat het niet merken. Schattig de rossige haartjes trouwens O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 07:22:19 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200003830
Och arme Colin ;( Ik zou denk ik ook flink huilen. Gelukkig was hij verder wel vrolijk!

quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:15 schreef Donna het volgende:

[..]

Dit kon een foto van de mijne zijn, 7 maanden oud;

[ afbeelding ]
Die intensiteit van die tweede foto _O- :') Aapie vindt softijs ook echt superlekker! Laatst ook wat vulling van een roomsoesje gegeven, dat vond ie ook wel lekker :9 Gelukkig is meneer ook tevreden met een stuk komkommer dus ik ben nog niet zo bang dat ik hem verpest heb :P

quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:22 schreef SQ het volgende:
Omg ja dat ijsfilmpje _O- ja dat zou goud ook kunnen zijn :')

[ afbeelding ]

Daar ging mijn ijsje.
Die snoet met allemaal hartig spul erop en dan dat ijsje :') Heerlijk ding O+

quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef tpopml het volgende:

[..]

Poeh dat is wel erg vroeg... Is het nog gelukt uiteindelijk?
[..]

Arme Colin, schiet nou toch eens op joh! Branderige billen :'(
Ik ben de dag gelukkig doorgekomen! Was trouwens heerlijk, dagje wellness en daarna uit eten O+ De eerste hele dag zonder Aapie en dat ging best prima! We kwamen helemaal opgeladen terug en mijn ouders hadden een fantastische tijd. Ik kreeg van mijn moeder deze foto:

O+ O+

Vraagje voor de spugers onder ons: Aapie spuugt sinds een weekje weer best veel, soms hele flessen en soms een mondje, maar eigenlijk na elke fles wel iets. De JBPM lijkt niet meer zijn werk te doen. Ik zat te denken om misschien rijstepap aan te gaan bieden, iemand ervaring mee?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200004717
quote:

[..]

[..]

Wat een schrik! Meestal zijn die kleine kids al ruim en breed weer aan het spelen terwijl jij als moeder zijnde nog zit te shaken :{
pi_200005258
Ik heb niet zoveel foto's die online kunnen. Poffertje was veel bloot en een aantal foto's zie je vooral peuter die zich voor de camera propt. Misschien later.

Ze oefent wel met staan en huilt minder dat het nog niet lukt. En ze is weer opnieuw begonnen met bijten. ;(

Ze heeft nou ook de versnelling gevonden met kruipen. Naar de trapkast en tochthal trekt ze een sprintje zodra ze ziet dat de deur open staat. :D

@Seven. dat is wel even schrikken. Poffertje had haar pink pas geleden vast tussen een scharnier van peuterspeelgoed. Vooral mijn man schrok. Poffertje was vooral gefrustreerd dat ze niet gelijk terug naar het speelgoed mocht. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:08:48 #108
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200005326
Zielie rolde gister van de bank af. Heb haar gelukkig op kunnen vangen. :X

Nu begint het pas echt. Bring it on. 8-)
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:35:21 #109
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200007079
Heeft iemand mijn baby gezien? Ze zit en kruipt opeens. Zal de gezonde Nederlandse zeelucht wel zijn *)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 15:31:06 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200009558
Nou de eerste prikken zitten erin hoor. Arm ding was echt compleet over de zeik -O-

En wat knap joh, al die zittende, pratende, kruipende en bijna-lopende baby's. Ik vind het al heel wat dat mijn net-3-maander heen en terug kan rollen O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:22:22 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200012377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:31 schreef Tink89 het volgende:
Nou de eerste prikken zitten erin hoor. Arm ding was echt compleet over de zeik -O-

En wat knap joh, al die zittende, pratende, kruipende en bijna-lopende baby's. Ik vind het al heel wat dat mijn net-3-maander heen en terug kan rollen O+
Elke baby zo zijn eigen tempo. Colin loopt fysiek wel een beetje voor maar hij is ook groot en sterk. En soms denk ik... niet al te snugger :D :7
Resistance is futile.
pi_200012957
Heen en terug rollen met 3 maanden is helemaal niet traag. Mijn bijna 5 (ik typte eerst 4. Tijd gaat snel bij deze!) maander doet dat net sinds deze week. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_200013107
Niet iedereen heeft zo’n snelle hoor, volgens mij is Bubbles vrij traag vergeleken met de rest hier.
Met bijna 9 maanden kruipt ze nog niet :P Geloof ook niet dat ze er de noodzaak van inziet, want rollend komt ze ook ver :') . Oh en zelfstandig tot zit komen ook niet. Ze ligt heel vaak te chillen op haar zij, beetje ‘draw me like one of your French girls’ achtig zeg maar :D.

Iemand trouwens de gouden tip hoe je een niet stil liggende baby verschoont? Zodra haar billen het aankleedkussen raken ligt ze alweer op haar buik, word er soms een beetje moedeloos van haha.
pi_200013146
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
Niet iedereen heeft zo’n snelle hoor, volgens mij is Bubbles vrij traag vergeleken met de rest hier.
Met bijna 9 maanden kruipt ze nog niet :P Geloof ook niet dat ze er de noodzaak van inziet, want rollend komt ze ook ver :') . Oh en zelfstandig tot zit komen ook niet. Ze ligt heel vaak te chillen op haar zij, beetje ‘draw me like one of your French girls’ achtig zeg maar :D.

Iemand trouwens de gouden tip hoe je een niet stil liggende baby verschoont? Zodra haar billen het aankleedkussen raken ligt ze alweer op haar buik, word er soms een beetje moedeloos van haha.
Iets geven waarmee ze kunnen spelen. Die van mij doet het ook, maar die heeft haat aan luiers verschonen en omkleden. Iets geven helpt dan wel :)
  Moderator/colorchick dinsdag 22 juni 2021 @ 19:22:53 #115
382129 crew  Donna
pi_200013160
quote:

Dat is ook heel wat, dat doet die van mij met 7+ maanden niet. :D
pi_200013165
Oja dat klinkt wel logisch, dat ik daar niet aan gedacht heb.
pi_200013936
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:35 schreef 1inamelon het volgende:
Heeft iemand mijn baby gezien? Ze zit en kruipt opeens. Zal de gezonde Nederlandse zeelucht wel zijn *)
Veel plezier in Nederland trouwens!
pi_200014207
@Smart_ass ik heb het opgegeven. Alle luiers behalve de nachtluier plak ik gewoon aan de achterkant dicht.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_200014337
@MaJo, dat klinkt heerlijk! Fijn dat het allemaal goed is uitgepakt *O*

quote:

Herkenbaar :D Mickey rolde ook vooral alle kanten op, maar nu wordt er spaarzaam getijgerd (vooral met het linkerbeen). Mickey is een liever lui dan moe tiepje. Waarom naar jou toe, jij kan toch ook naar mij toe komen? :')

Die zijligging herken ik ook, al zie ik in mijn hoofd altijd deze Pokémon als hij dat doet...

Als knuffeltjes vervelen ga ik vaak over op Zwitsal flacons, altijd goed qua entertainment.

Sinds een week ofzo rolt Mickey op zijn zij als hij slaapt. Soms werkt de zwaartekracht mee (of tegen?) en dan rolt hij hup op zijn buik, en is hij wakker :')
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:38:28 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200014433
Iets te doen geven ja. En bij echt te weinig energie aan mijn kant om de discussie aan te gaan: een filmpje.

Ik was trouwens best een beetje boos op het consultatiebureau. Ze liepen meer dan een half uur uit, maar zeiden dat niet, dus spruit was al die tijd uitgekleed en overstuur geweest. Ze zeiden 'en over een maand beginnen met groente, zeker als hij wat traag groeit'. Alsof groente beter aanzet dan melk!? Op mijn opmerking dat we dat anders aanpakken (rapley dus), kreeg ik een informatiepakket over groentehapjes in m'n handen geduwd incl bakje om groenteprak in te vriezen. En tien tot twaalf keer borstvoeding per dag was te veel...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 23:40:44 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200018259
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zielie rolde gister van de bank af. Heb haar gelukkig op kunnen vangen. :X

Nu begint het pas echt. Bring it on. 8-)
Ik stop Aapie tegenwoordig in de box als ik even de kamer uit moet, ik vertrouw er echt niet op dat hij rustig blijft liggen :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:35 schreef 1inamelon het volgende:
Ze zijn steeds meer baby-af hè? Ik zie aapie eigenlijk niet eens meer als baby _O-

quote:

Whut? Dat is echt super snel hoor! Aapie kon bij 6 maanden pas echt goed heen en weer rollen. Sindsdien doet ie niet meer anders :D

quote:

Vaak zie je dat een kindje dan op andere vlakken weer voorloopt, bijvoorbeeld met spraak. Ik had net een online afspraak met het CB en daar vertelden ze ook dat je doeners en denkers hebt. Aapie is ook absoluut een denker :Y Eerst observeren en dan doen.

En zoals Sunshine zegt inderdaad iets geven om mee te spelen, maar ook dat is niet altijd voldoenden, aapie rolt ook altijd opzij :D

quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:24 schreef PKM het volgende:
@:Smart_ass ik heb het opgegeven. Alle luiers behalve de nachtluier plak ik gewoon aan de achterkant dicht.
Doe je de luiers dan andersom? Ik snap het even niet :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef tpopml het volgende:
@:MaJo, dat klinkt heerlijk! Fijn dat het allemaal goed is uitgepakt *O*
[..]

Herkenbaar :D Mickey rolde ook vooral alle kanten op, maar nu wordt er spaarzaam getijgerd (vooral met het linkerbeen). Mickey is een liever lui dan moe tiepje. Waarom naar jou toe, jij kan toch ook naar mij toe komen? :')

Die zijligging herken ik ook, al zie ik in mijn hoofd altijd deze Pokémon als hij dat doet...

[ afbeelding ]

Als knuffeltjes vervelen ga ik vaak over op Zwitsal flacons, altijd goed qua entertainment.

Sinds een week ofzo rolt Mickey op zijn zij als hij slaapt. Soms werkt de zwaartekracht mee (of tegen?) en dan rolt hij hup op zijn buik, en is hij wakker :')
Mickey en Aapie gaan gelijk op qua zij-slapen :Y Aapie wil volgens mij wel op zijn buik (heb hem 2x zo aangetroffen) maar snapt het nog niet zo goed. Hij kan nog niet helemaal zijn goede houding vinden. Ik tref hem vaak huilend aan en als hij dan in slaapt valt (op zijn rug) dan draait hij op zijn zij en daar moet hij weer van huilen. Maar meestal tref ik hem uiteindelijk op zijn zij/buik aan O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Tink89 het volgende:
Iets te doen geven ja. En bij echt te weinig energie aan mijn kant om de discussie aan te gaan: een filmpje.

Ik was trouwens best een beetje boos op het consultatiebureau. Ze liepen meer dan een half uur uit, maar zeiden dat niet, dus spruit was al die tijd uitgekleed en overstuur geweest. Ze zeiden 'en over een maand beginnen met groente, zeker als hij wat traag groeit'. Alsof groente beter aanzet dan melk!? Op mijn opmerking dat we dat anders aanpakken (rapley dus), kreeg ik een informatiepakket over groentehapjes in m'n handen geduwd incl bakje om groenteprak in te vriezen. En tien tot twaalf keer borstvoeding per dag was te veel...
Dat is wel stom zeg, dat mogen ze zeker even melden!

En dat infopakket terwijl je aangeeft dat niet te willen doen :X Meteen in de prullenbak ermee!

Ik had zojuist een online meeting met het CB met andere ouders en dat beviel goed! Leuk ook om ervaringen met anderen uit te wisselen en elkaar aan te vullen waar nodig. Deze verpleegkundigen/artsen stonden ook open voor Rapley dus dat was helemaal prima ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200019324
@tpopml Klinkt als een heerlijk mannetje!
Hahaha die pokémon! Dat is het echt precies ja _O-

@Tink89 Wat vervelend zeg bij het CB. Als je op verzoek voedt kun je toch eigenlijk nooit teveel of te weinig voeden? Hoe kan het ook teveel zijn als ze wel vinden dat ie ‘wat traag groeit’? Bijzonder.

@MaJo Ah dat kan heel goed! Bubbles is vrij vocaal, maar ik wijt dat altijd maar aan haar Afrikaanse genen :') . Zo’n online meeting met andere ouders klinkt ook leuk!

Hier ook een buikslaper overigens.
pi_200030339
@Tink89 wat rot zo'n behandeling bij het CB! Ik ben zo benieuwd waarom ze zulk 'zo heurt het niet'-advies geven, bestaan daar geen richtlijnen voor? Of is dit het advies van de richtlijnen?

Dat je zo lang moest wachten en dat daar niks over gecommuniceerd werd kun je best aan ze teruggeven. Mijn buurvrouw heeft eens gemeld dat z3 (=CB) zo onpersoonlijk waren. Sindsdien hangen overal foto's met voornamen en functies! Weet je toch beter waar je mee te maken hebt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:40 schreef MaJo het volgende:

Mickey en Aapie gaan gelijk op qua zij-slapen :Y Aapie wil volgens mij wel op zijn buik (heb hem 2x zo aangetroffen) maar snapt het nog niet zo goed. Hij kan nog niet helemaal zijn goede houding vinden. Ik tref hem vaak huilend aan en als hij dan in slaapt valt (op zijn rug) dan draait hij op zijn zij en daar moet hij weer van huilen. Maar meestal tref ik hem uiteindelijk op zijn zij/buik aan O+
Wat een (sch)apies zijn het toch ook O+
Hier is het dan ook een foetushouding >:) nog wel zonder deken, dat is nog te warm en belemmert het draaien :D

Hoe is het eigenlijk met het herstel van de meesten hier? Ik heb over het algemeen weinig last, behalve van mijn bekkenbodemspieren. Dacht van urineverlies af te zijn, maar nu speelt het toch weer op. Toch maar weer terug naar fysio!
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:45:47 #124
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200030423
M’n haar is gestopt met extra veel uitvallen… de kilo’s zitten er nog aan. |:)
Protège moi de mes désirs.
  Moderator/colorchick woensdag 23 juni 2021 @ 19:46:36 #125
382129 crew  Donna
pi_200030447
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
M’n haar is gestopt met extra veel uitvallen… de kilo’s zitten er nog aan. |:)
+1 |:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')