abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199925504
Slechte slaper met warm weer check. Bij koud weer ook. Vanochtend een ruim uur maar net heeft ze geweigerd dus toch weer in de draagzak. :|W

Ze drinkt prima maar vast voedsel heeft ze minder zin in. Ijs uitgezonderd. En ze is nog steeds huilerig omdat ze zou willen staan. Samen met pittige peuter is het heel gezellig. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 17 juni 2021 @ 15:07:31 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199927549
Dat zebrapak heb ik maandag van @Malteser gekregen. Is echt heel cool ja, maar de 62-68 past spruit nog niet.

Het in bed slapen overdag was overigens maar tijdelijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 16:02:37 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199928585
Aapie slaapt gelukkig wel goed, zijn middagtukkies zijn zelfs langer dan anders (2 uur per stuk ongeveer). Drinken gaat gelukkig ook goed. Gisteren hebben we hem even helemaal naakt laten spelen, hij vond het heerlijk O+ Hij heeft zijn piemeltje weer ontdekt en knijpt steeds in zijn zak en trekt eraan _O-

Gisteren sowieso een goede dag gehad. Mijn man was jarig en ik had als verrassing geregeld dat we 's avonds in het park wat zouden drinken met vrienden. Hij wist dat er 2 kwamen maar er kwamen er nog 5 extra. Ik zat super in de stress of Aapie dat wel vol ging houden maar hij was super zoet O+ Hij heeft 20 minuten in de armen van een vriendin geslapen en verder was hij heel vrolijk en heeft hij veel bij anderen gezeten. Iedereen is zo gek op hem *;
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 16:06:28 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199928637
Kruipen kan elk moment gaan gebeuren, hij staat nu hoog genoeg op z'n armen. Maar de combinatie met de beentjes onder de billetjes snapt hij nog niet.

Plaatje bij het praatje O+

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_199928773
Balen van de slechte slapers :*

Leuk he als ze zichzelf zo ontdekken MaJo! Otis is nu in de ban van zijn handjes.

Otis z'n stats met 3 maanden zijn 6.7 kilo en 64.2cm. Z'n gewicht buigt wat af dus ik moest het ff in de gaten houden. Ik wijt het aan het slechte drinken op de opvang, komt wel weer goed.

Ook op de dagen dat ik thuis ben blijven we flesjes oefenen en vandaag kreeg ik er een flesje van 60cc in O+ Ik denk dat hij meer had kunnen drinken, maar toen dat warm was wilde hij niet meer. Maar ik vind het al heel wat dat het gelukt is. Het is de eerste thuis opgedronken fles sinds ik werk :P
pi_199932913
Er zit beweging in hier! Ze 'kruipt' denk ik wel 1-2 meter. Al is het meer voortslepen aan een hand. :9

En slapen ... }:| We beginnen er niet over met dit weer. :+
pi_199935295
'Fijn' om te lezen dat J. niet de enige is die wat minder drinkt. Ze krijgt idd vast nog wel genoeg binnen, al heeft ze vandaag op de opvang écht heel veel gespuugd, arm ding. Komt volgens mij echt van de warmte. Ze is wel vrolijk en het gekolfde flesje bv ging er eind van de dag wél goed in.

En ze eet zo goed! Zijn we niet echt gewend van T., die was wat lastiger. Maar alle fruit en groente die we tot nu toe hebben aangeboden lust ze en ze blijft er maar van eten. Kan niet wachten tot ze ook goed rechtop zit en we ook af en toe wat stukjes kunnen gaan geven. Vond ik bij T. het allerleukst!

@MaJo: wat een heerlijke foto! En ben ik raar als ik wil inzoomen om te kijken wat er allemaal in je cd-rek staat?
  zaterdag 19 juni 2021 @ 08:30:26 #58
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199955673
Poging zebra romper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:20:57 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199955913
Huh, heb je 'm kapot geknipt?

Wel een zoete foto verder :D

Mijn baby heeft twee regeldagen achter de rug en is meteen flink aangekomen. Eindelijk begint hij wat beter te groeien *O* nu nog even afwachten of z'n leverwaarden bijtrekken en dan issie officieel gezond te noemen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:46:33 #60
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199956112
Dat zou fijn zijn tink! We duimen ^O^

Ik heb idd verknipt, 2x pogingen gedaan hem aan te doen, hij zat de tweede keer echt vast :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_199956155
Wat goed nieuws Tink!

Haha monsterd, die kreeg je niet meer verder aan of uit haha.

Hier geen probleem met te weinig drinken. Hij wil constant aan de borst. Lactatiekundige heeft al meegekeken, maar kan niet achterhalen waarom hij overdag er bijna geen tijd tussen wil laten, behalve in de middag, dan slaapt hij drie uurtjes. Hier dus geen slaapbaby.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 10:21:32 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_199956599
Haat aan kleding met te kleine openingen bij de kop. Die gaan hier ook de textielbak in :')

Ik heb een geweldige longsleeve van danefae maar kost echt veel tetris om m over de schedel van mijn kleuter te krijgen. Altijd huul'n ook :') en toch wil hij m aan, want er staat een monsterviking op dus is het "cool" :')
disclaimer
pi_199956842
Hahah sq ja bijzonder dan hé. Maar idd wat niet lekker past gaat hier ook weg.

Kruipen is hier nog niet maar de hele kamer door tijgeren op 1 arm, zich voortslepen is de hit. De robot stofzuiger vindt hij eng dus fungeert soms als oppas, dan blijft hij op zijn plek hahahah. Zittend spelen ook leuk maar hij gaat nog niet zelf zitten.

Kusjes, die van ons geeft bijtkusjes . Schattig maar vind het wat eng want scherpe tanden. Komt vanzelf goed toch? En piemel trekken ja haha. En tepelblazen.

Groente eten blijft hier lastig. Ik denk meteen oh jee want oudste eet nog steeds haast niks. Als ik bijv courgette in zijn mond doe, eet hij het wel maar zelf pakken is stiekem op de grond gooien. Nu prop ik het er dus maar in en dan eet hij wel meestal. :?
pi_199957338
Ik ben wel makkelijk met eten geloof ik :@ Eet ie het niet, dan niet. Wel geef ik er altijd yoghurt achter aan zodat hij wel wat in zijn buik heeft gekregen. Mijn oudste was ook geen ster in groente eten tijdens de babytijd, maar dat is wel goed gekomen. Die vrat op den duur hele stronken droge broccoli en bloemkool :r Vond ze heerlijk. Nu eet ze het alleen met kaassaus. Misschien omdat het bij mijn oudste ook goed gekomen is dat ik er makkelijk mee om ga.
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 14:50:18 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199959807
Aapie gaat compleet over de zeik als je iets over zijn hoofd trekt, als het te klein wordt dan gaat het hier ook meteen weg. Flinke stretch is dan toch wel het fijnste ^O^

Gisteravond hadden we voor het eerst een (onbekende) oppas thuis en Aapie heeft het super gedaan! Hij was wakker geworden voor een fles maar is daarna heel lief weer gaan slapen. Ik ben erg tevreden, lief meisje ook!

En sinds gisteren slaapt Aapie op zijn buik of zij O+

Ik ben gewoon weer niet lekker :{w Ik heb nu elke 3 weken of een verkoudheid of last van mijn darmen. Nu zijn mijn darmen weer aan de buurt -O- Hopelijk duurt dit niet lang want ik ga morgen met mijn man een dagje naar de wellness, ik zou het echt jammer vinden als dit niet door kan gaan ;(
pi_199969477
Meh, hopelijk is het al een beetje minder. Wat is dat met die combo prutte mama/baby en wellness hier, vorige week ook zoiets bij @Seven toch?!
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 06:59:28 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199971113
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef tpopml het volgende:
Meh, hopelijk is het al een beetje minder. Wat is dat met die combo prutte mama/baby en wellness hier, vorige week ook zoiets bij @:Seven toch?!
Dat heb ik even gemist :D Misschien is dit een teken dat wij gewoon bij de baby dienen te blijven :P

Zelf ben ik alweer klaar met vandaag, Aapie werd om kwart voor vijf wakker en wilde daarna niet meer slapen :O Maar met mijn buik gaat het beter dus ik denk dat de wellness wel doorgaat *O* Tenzij ik in slaap val :')

Fijne vaderdag voor alle mannen! *O*
  zondag 20 juni 2021 @ 12:42:03 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199973548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef tpopml het volgende:
Meh, hopelijk is het al een beetje minder. Wat is dat met die combo prutte mama/baby en wellness hier, vorige week ook zoiets bij @:Seven toch?!
Haha, klopt! Maar Colin had een prima dagje bij oma, was net op tijd hersteld met veel sudocreme. Al met al een weekje geklungeld met vieze bijtende poep, regelmatig diarree, een dramatische nacht, huilen met luiers verschonen.

EN NOG STEEDS GEEN TANDJES, HÈ?

}:|
Resistance is futile.
  zondag 20 juni 2021 @ 12:43:33 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199973568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 08:30 schreef monsterd. het volgende:
Poging zebra romper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheetje, hij heeft jouw ogen O+
Resistance is futile.
pi_199974770
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 06:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat heb ik even gemist :D Misschien is dit een teken dat wij gewoon bij de baby dienen te blijven :P

Zelf ben ik alweer klaar met vandaag, Aapie werd om kwart voor vijf wakker en wilde daarna niet meer slapen :O Maar met mijn buik gaat het beter dus ik denk dat de wellness wel doorgaat *O* Tenzij ik in slaap val :')

Fijne vaderdag voor alle mannen! *O*
Poeh dat is wel erg vroeg... Is het nog gelukt uiteindelijk?

quote:
10s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Haha, klopt! Maar Colin had een prima dagje bij oma, was net op tijd hersteld met veel sudocreme. Al met al een weekje geklungeld met vieze bijtende poep, regelmatig diarree, een dramatische nacht, huilen met luiers verschonen.

EN NOG STEEDS GEEN TANDJES, HÈ?

}:|
Arme Colin, schiet nou toch eens op joh! Branderige billen :'(
pi_199974842
Wat hebben jullie gedaan/gegeven aan de papa's?

Hier een lekker ontbijtje gemaakt, en sleutelhanger met foto :D en lekkere Rituals bad en doucheschuim gegeven!
  zondag 20 juni 2021 @ 14:27:48 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199974983
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:19 schreef tpopml het volgende:
Wat hebben jullie gedaan/gegeven aan de papa's?

Hier een lekker ontbijtje gemaakt, en sleutelhanger met foto :D en lekkere Rituals bad en doucheschuim gegeven!
Papa hier heeft 2 weken geleden vervroegd een kamado barbecue gekregen :@, we barbecuen nu zeker 3 keer per week :D . Van zijn meiden een barbecue kookboek. Dus thuisblijven voelt nu veel meer als vakantie!
Resistance is futile.
  zondag 20 juni 2021 @ 15:02:04 #73
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199975504
Leuk cadeau Seven! Ik zat ook aan een bqq te denken (beetje laat), van de baby heeft hij een tekening gehad :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zondag 20 juni 2021 @ 15:12:16 #74
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199975728
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:21 schreef SQ het volgende:
Haat aan kleding met te kleine openingen bij de kop. Die gaan hier ook de textielbak in :')

Ik heb een geweldige longsleeve van danefae maar kost echt veel tetris om m over de schedel van mijn kleuter te krijgen. Altijd huul'n ook :') en toch wil hij m aan, want er staat een monsterviking op dus is het "cool" :')
Bij de kledingmaker zo’n baby-drukknoopje bij de hals er aan laten maken. Dit heb ik ook laten doen bij een duur t-shirt. ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 20 juni 2021 @ 16:25:06 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_199977318
Ik geef principieel alleen iets aan mijn vader op vaderdag, net als mijn kinderen :+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')