SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Dat heb ik even gemistquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef tpopml het volgende:
Meh, hopelijk is het al een beetje minder. Wat is dat met die combo prutte mama/baby en wellness hier, vorige week ook zoiets bij @:Seven toch?!
Haha, klopt! Maar Colin had een prima dagje bij oma, was net op tijd hersteld met veel sudocreme. Al met al een weekje geklungeld met vieze bijtende poep, regelmatig diarree, een dramatische nacht, huilen met luiers verschonen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef tpopml het volgende:
Meh, hopelijk is het al een beetje minder. Wat is dat met die combo prutte mama/baby en wellness hier, vorige week ook zoiets bij @:Seven toch?!
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:30 schreef monsterd. het volgende:
Poging zebra romperScheetje, hij heeft jouw ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Poeh dat is wel erg vroeg... Is het nog gelukt uiteindelijk?quote:Op zondag 20 juni 2021 06:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemistMisschien is dit een teken dat wij gewoon bij de baby dienen te blijven
Zelf ben ik alweer klaar met vandaag, Aapie werd om kwart voor vijf wakker en wilde daarna niet meer slapenMaar met mijn buik gaat het beter dus ik denk dat de wellness wel doorgaat
Tenzij ik in slaap val
Fijne vaderdag voor alle mannen!
Arme Colin, schiet nou toch eens op joh! Branderige billenquote:Op zondag 20 juni 2021 12:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha, klopt! Maar Colin had een prima dagje bij oma, was net op tijd hersteld met veel sudocreme. Al met al een weekje geklungeld met vieze bijtende poep, regelmatig diarree, een dramatische nacht, huilen met luiers verschonen.
EN NOG STEEDS GEEN TANDJES, HÈ?
Papa hier heeft 2 weken geleden vervroegd een kamado barbecue gekregenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:19 schreef tpopml het volgende:
Wat hebben jullie gedaan/gegeven aan de papa's?
Hier een lekker ontbijtje gemaakt, en sleutelhanger met fotoen lekkere Rituals bad en doucheschuim gegeven!
Bij de kledingmaker zo’n baby-drukknoopje bij de hals er aan laten maken. Dit heb ik ook laten doen bij een duur t-shirt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:21 schreef SQ het volgende:
Haat aan kleding met te kleine openingen bij de kop. Die gaan hier ook de textielbak in
Ik heb een geweldige longsleeve van danefae maar kost echt veel tetris om m over de schedel van mijn kleuter te krijgen. Altijd huul'n ooken toch wil hij m aan, want er staat een monsterviking op dus is het "cool"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |