abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199905525
Ik ga morgen zien of Otis er in past, ik heb hem nog liggen van toen Jip baby was. Maar ik begrijp dat ze ze nu dus weer verkopen bij wibra? Ga ik misschien nog wat extra halen :P
  woensdag 16 juni 2021 @ 07:44:58 #27
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199906535
@monsterd. en @Aure het is zelfs maat 50/56 die Pep aanheeft. Het valt lang en idd heel smal want er zit nauwelijks stretch in. Ik vind t een vreselijk pakje om aan te trekken maar het is een cadeuathe van mijn schoonvader en was er nu eindelijk weer voor dus heb m er eergisteren even ingepropt :7
Kwak
pi_199906863
Ohja lang en smal en het hoofd ging inderdaad wat lastig :D

Maar het is gelukt, in een 62/68:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:01:40 #29
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199907753
Hij staat wel heel leuk! Was hier ook een cadeau :P
Ik zal morgen wellicht nog een poging wagen, maar ben wel meer van kleding die comfortabel aan en uit mag.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_199908942
Hier springt nu ook steeds het middelste drukknoopje open :') Ik vind dit soort zomerpakjes wel fijn voor dit weer, ziet er toch meer uit alsof ie aangekleed is dan wanneer ik 'm alleen een romper aan trek.

Net zelf even de fles met hem geoefend, dat gaat natuurlijk voor geen meter want bij mij wil hij gewoon tiet. Snap ik wel. Maar na de borst dronk ie toch nog 3 slokken uit de fles c_/
pi_199909895
Aure, wel fijn dat er op de opvang toch ook wat in is gegaan dmv van fles, dat geeft hoop!

En alle babyfoto’s O+ . Ik ga er alweer van rammelen. En ik word wat emotioneel als ik me besef dat de laatste maand van L als baby is aangebroken. Het is nu echt aftellen naar haar 1ste verjaardag.

Het is wel genieten met haar. En ik moest even lachen toen iemand vroeg of andere baby’s ook weinig slapen met de warmte. We waren zondag in de dierentuin en toen heeft ze nog geen uur in totaal geslapen overdag, om vervolgens de afgelopen 2 dagen de 4-5 uur te halen in 2 slaapjes. Ben benieuwd of ze bijna is bijgeslapen haha.
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:07:46 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199911552
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:34 schreef Aure het volgende:
Hier springt nu ook steeds het middelste drukknoopje open :') Ik vind dit soort zomerpakjes wel fijn voor dit weer, ziet er toch meer uit alsof ie aangekleed is dan wanneer ik 'm alleen een romper aan trek.

Net zelf even de fles met hem geoefend, dat gaat natuurlijk voor geen meter want bij mij wil hij gewoon tiet. Snap ik wel. Maar na de borst dronk ie toch nog 3 slokken uit de fles c_/
:o die van mij heeft geen middelste drukknoopje :P hij heeft m vandaag weer aan O+
Kwak
pi_199911704
Ja ik zag net met verschonen dat het eigenlijk de 2e van links is :P er is inderdaad geen middelste :D
pi_199912289
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:01 schreef Nolita het volgende:
Aure, wel fijn dat er op de opvang toch ook wat in is gegaan dmv van fles, dat geeft hoop!

En alle babyfoto’s O+ . Ik ga er alweer van rammelen. En ik word wat emotioneel als ik me besef dat de laatste maand van L als baby is aangebroken. Het is nu echt aftellen naar haar 1ste verjaardag.

Het is wel genieten met haar. En ik moest even lachen toen iemand vroeg of andere baby’s ook weinig slapen met de warmte. We waren zondag in de dierentuin en toen heeft ze nog geen uur in totaal geslapen overdag, om vervolgens de afgelopen 2 dagen de 4-5 uur te halen in 2 slaapjes. Ben benieuwd of ze bijna is bijgeslapen haha.
Ja zeg wat vliegt die tijd hé. Straks geen baby meer :'( vind het ook niks.

En hier ook waardeloze slaap vandaag overdag. Heb hem nu maar voor de derde keer op bed gedaan want hij trok het anders niet tot vanavond. Zo maar weer wakker maken vrees ik.
Sun, de tijd dat ze echt naar 1 slaap gaan is nu nog niet hoor. Is dan puur de warmte. Rond 12 maanden las ik is een dieptepunt van slaapregressie net als 8/9 maanden oud en bij 12 denken veel dat het tijd is om naar 1 slaapje te gaan terwijl dat tussen 15-18 maanden plaatsvindt. Op de opvang zijn we blij als F 1 slaapje doet maar thuis toch echt twee.
  donderdag 17 juni 2021 @ 07:45:31 #35
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_199921310
Baby J ligt voor het eerst op zijn buik te slapen. Hij kan eenvoudig van rug naar buik rollen, maar nog niet buik naar rug. Wel heeft hij heel goede nek controle. En hij slaapt laatste tijd op zijn zij. Hij heeft zichzelf in die positie gedraaid.

Kan ik hem veilig laten slapen zo nu? Hij is morgen 19 weken
pi_199923586
Die afweging moet je toch echt zelf maken @Bienelientjee. Toevallig had ik dinsdag (eindelijk) de laatste groepscontrole van centering pregnancy en daar ging het er ook over. Het risico dat het niet goed gaat is heel klein, zeker als ze al wat sterker zijn. Maar het risico dat het niet goed gaat, blijft altijd ietsje groter dan bij slapen op de rug. Als J. (die nauwelijks slaapt overdag) beter zou slapen op haar buik, dan zou ik dat wel aandurven. Maar dat moet je echt voor jezelf bepalen.

Meer kindjes die met dit warme weer niet zo goed drinken? Normaal drinkt J. zo'n 6 flesjes van 150 ml, maar nu drinkt ze net aan 100 ml per keer. En dan 's nachts, als het wat koeler is, inhalen, heel fijn.... :O Groente en fruit eet ze wel als een malle, het is een enorme lekkerbek!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 17-06-2021 11:12:53 ]
pi_199923643
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Gogo83 het volgende:
Die afweging moet je toch echt zelf maken @:bienelientjee. Toevallig had ik dinsdag (eindelijk) de laatste groepscontrole van centering pregnancy en daar ging ik het er ook over. Het risico dat het niet goed gaat is heel klein, zeker als ze al wat sterker zijn. Maar het risico dat het niet goed gaat, blijft altijd ietsje groter dan bij slapen op de rug. Als J. (die nauwelijks slaapt overdag) beter zou slapen op haar buik, dan zou ik dat wel aandurven. Maar dat moet je echt voor jezelf bepalen.

Meer kindjes die met dit warme weer niet zo goed drinken? Normaal drinkt J. zo'n 6 flesjes van 150 ml, maar nu drinkt ze net aan 100 ml per keer. En dan 's nachts, als het wat koeler is, inhalen, heel fijn.... :O Groente en fruit eet ze wel als een malle, het is een enorme lekkerbek!
Ja, dat drinken gaat hier ook niet echt top. Vannacht werd ie wakker en heb maar een fles gegeven (hij wordt nog zelden wakker snachts) en zijn luier gedaan. Zijn luier was nog bijna helemaal droog :{ Normaal geef ik naast melk alleen water, maar ik zag vanmorgen bij de Jumbo thee voor baby's. Misschien dat dat er beter in gaat.
pi_199923709
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, dat drinken gaat hier ook niet echt top. Vannacht werd ie wakker en heb maar een fles gegeven (hij wordt nog zelden wakker snachts) en zijn luier gedaan. Zijn luier was nog bijna helemaal droog :{ Normaal geef ik naast melk alleen water, maar ik zag vanmorgen bij de Jumbo thee voor baby's. Misschien dat dat er beter in gaat.
Jette is pas vijf maanden, dus die geef ik nog niks anders dan melk. En een beetje groente/fruithap dus. Ik ga straks maar even een dutje doen, even een beetje bijslapen.
pi_199923761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:14 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Jette is pas vijf maanden, dus die geef ik nog niks anders dan melk. En een beetje groente/fruithap dus. Ik ga straks maar even een dutje doen, even een beetje bijslapen.
Oh, ja dat snap ik. Je zou wel fruit kunnen geven wat veel vocht bevat :)
pi_199924100
Dat doe ik idd maar. :)
pi_199924585
Komkommer :)
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:47:20 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_199924937
van komkommer krijgen ze denk ik wel moeilijk wat binnen, zeker niet met 5 maanden. Als je je zorgen maakt om vochtinname raad ik sabbelen op een natte washand aan :D Goud zuigt die dingen zeer fanatiek leeg :')

[ Bericht 3% gewijzigd door SQ op 17-06-2021 12:52:35 ]
disclaimer
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:49:23 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_199924973
Overigens, Gogo, 600 ml is echt best netjes nog, zeker als het tijdelijk is. Ik denk niet dat mijn baby meer drinkt dan dat. En zeker als ze dan ook nog bij jou drinkt in de nacht krijgt ze echt wel voldoende binnen :*
disclaimer
pi_199925133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:47 schreef SQ het volgende:
van komkommer krijgen ze denk ik wel moeilijk wat binnen, zeker niet met 5 maanden. Als je je zorgen maakt om vochtinname raad ik sabbelen op een natte washand aan :D Goud zuigt die dingen zeer fanatiek leeg :')
Hier gaat dat er juist goed in. En dan vooral het zachtere gedeelte aan de binnenkant, de pitjes. Ze neemt nu echt hapjes. :P
pi_199925149
Ik zou overigens vaker de borst of vaker kleinere hoeveelheden kv aanbieden.
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:00:52 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_199925175
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hier gaat dat er juist goed in. En dan vooral het zachtere gedeelte aan de binnenkant, de pitjes. Ze neemt nu echt hapjes. :P
dat begrijpt mijn schrokop niet ;( Die probeert vooral het harde stuk plat te kauwen met zijn tandeloze kaakjes :') niet te doen :D
disclaimer
pi_199925188
Hehe. :P Watermeloen, dan?
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:01:38 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_199925193
Hij ging gisteren trouwens ook ff aan de schijterij voor extra snel vochtverlies.
disclaimer
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:02:54 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_199925224
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hehe. :P Watermeloen, dan?
ja dat gaat erg goed. Of rijpe aardbeien, zachte peer, zachte perzik.
Het meeste fruit bestaat eigenlijk wel voor 90% uit vocht, dus het maakt in die zin niet zo veel uit wat je geeft, zolang ze het maar goed kunnen eten en lekker vinden.
disclaimer
pi_199925328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef SQ het volgende:
Hij ging gisteren trouwens ook ff aan de schijterij voor extra snel vochtverlies.
:+
Niet ook nog kotsen? Zoveel moeite om je kind te voeden en dan gooien ze alles eruit. Ondankbare krengen. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')