Ja, ze weet waarom ik überhaupt naar de huisarts ging. De kale plek had ze ook gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:50 schreef SQ het volgende:
Het is ook niet snel goed he![]()
Maar had je die context er ook bij gezet in je app?
Dat was het punt niet. Mevrouw wilde beide prikken perse binnen 2 weken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een onnodige reactie, eigenlijk. Genoeg mensen die met smart wachten op een eisprong. Een kinderwens kan ook ontzettend lang duren. Ik snap het wel, als iemand dat als persoonlijke reden gebruikt. Al helemaal als een arts daar iets over heeft gezegd.
Ik hoop ook voor je dat het meevaltquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ze weet waarom ik überhaupt naar de huisarts ging. De kale plek had ze ook gezien.
Ik bedoelde het ook niet lelijk over mijn moeder hoor.
Meer van: je stelt mensen niet gerust zo.
Dank je, aan de lelijkste scenario’s ga ik gewoon niet denken.quote:
Hoho. A geloof ik niet dat er huisartsen zijn die dit advies geven en b als je het zo belangrijk vindt dat je beide vaccins gehad hebt voor je zwanger raakt kun je niet als jij vandaag belt verwachten dat je vandaag en over twee weken geprikt wordt tegen alle protocollen in omdat jij dan je eisprong hebt hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een onnodige reactie, eigenlijk. Genoeg mensen die met smart wachten op een eisprong. Een kinderwens kan ook ontzettend lang duren. Ik snap het wel, als iemand dat als persoonlijke reden gebruikt. Al helemaal als een arts daar iets over heeft gezegd.
Hebben wij dezelfde moeder?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:41 schreef vencodark het volgende:
Aangezien het nu ‘mijn’ topic is![]()
Ik schijn dus dit te hebben:
https://www.isala.nl/patientenfolders/7691-alopecia-areata/
Ik ontdekte vorig jaar een kale plek van 5 cm bij 4 cm ofzo op mijn hoofd. Gek, maar ik had een tijdje daarvoor heel hard mijn hoofd gestoten dus wellicht had het daarmee te maken.
Haar groeide terug maar toen kwam er een 2e plek.![]()
Haar groeide wederom terug en nu zit ik met plek 3. Vanmorgen heeft de huisarts bovenstaande diagnose gesteld.
Nu ben ik geen druktemaker en een beetje van: “Ach, ik ben vast niet degene met het ernstige verloop”.
Ik heb lang krullend haar dus waarschijnlijk valt het amper iemand op. Zolang het haar weer terug groeit.
Dus ik appte het mijn moeder en die belt me op: “Ooh, wat vreselijk voor je! Wat erg”.![]()
Thx mom.![]()
Mam, take a chill pill!
Een voordeel... dan is misschien de autime-mythe niet meer zo trendingquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het lijkt een nieuwe 'autisme-mythe' te gaan worden, met een beetje mazzel komen we nooit van dat soort hardnekkige flauwekul af
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:24 schreef Burdie het volgende:
Pfff, nauwelijks geslapen vannacht, en één keer in blinde paniek wakker geworden na een nachtmerrie. Heb toch iets ergere prikangst dan ik dacht![]()
.
Ja, bizar is dat hè.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:53 schreef exode het volgende:
Ik ben nogal een voetbalfan en als ik zie wat voor onzin en kwetsende dingen er de afgelopen dagen over Social Media gespuugd worden. Gadeverdamme, als wappie mag je blijkbaar alles roepen.
Dit nav de hartstilstand van voetballer Eriksen van Denemarken.
En ik lees het hardnekkige gerucht dat opperwappie Engel zelf wel gevaccineerd is inmiddels en dat vind ik hilarisch. Ik geloof het niet, maar het is zo leuk om het wel te geloven.
Het ging me om je dikgedrukte opmerking, niet om de randzaken. Maar goed, er zijn genoeg woorden over gezegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoho. A geloof ik niet dat er huisartsen zijn die dit advies geven en b als je het zo belangrijk vindt dat je beide vaccins gehad hebt voor je zwanger raakt kun je niet als jij vandaag belt verwachten dat je vandaag en over twee weken geprikt wordt tegen alle protocollen in omdat jij dan je eisprong hebt hoor.
Ik ben misschien te relaxed. Ook als het op mijn kinderen komt. Mijn man is bijv. ook snel van de leg bij zoiets. Die denkt aan de ergste dingen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Venco fijn dat je er zelf zo nuchter onder bent. Mijn ouders zouden ook zo reageren. Stel je voor dat een van jou kinderen het had?
Ja, dank je.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:49 schreef Nijna het volgende:
heftig, misschien kan het dan alleen nog meevallen... (zei ze voorzichtig... )
Ben je vandaag aan de beurt? Sterkte!
Lijkt me toch wel dat ik door de randzaken dat dikgedrukte erbij zei hè.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het ging me om je dikgedrukte opmerking, niet om de randzaken. Maar goed, er zijn genoeg woorden over gezegd.
Dat is ook wel vervelend, ja. Voor hetzelfde geldt is er dus niets verder met je aan de hand. Hopelijk blijft het onschuldig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:34 schreef Phaidra het volgende:
Venco, wat een vervelende aandoening, vooral dat je ook niet echt weet hoe het op de lange termijn gaat lopen.
Zo heb ik verkalking/botaangroei in mijn middenoor, met een mogelijk scenario dat mijn gehoorbeentjes vastgroeien en ik doof word. Nu monitoren ze dat al sinds ik 6 ben en is het in de laatste ca. 20 jaar niet schrikbarend veranderd. Dus ik maak me meestal niet zoveel zorgen. Maar als anderen er paniekerig over gaan doen, kan ik daar ook erg slecht tegen.
Het lijkt me toch wel even lastig om te verwerken, hopelijk valt het bij jou mee.
Vooral het volledige verknipte beeld wat ze hebben en zo hypocriet. Iedereen die nu neervalt, zoals Eriksen, is vast gevaccineerd en daar komt het door. Als je op de IC komt vanwege Corona, was je vast al zwak volgens dezelfde wappies. Echt....quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:00 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, bizar is dat hè.
Mijn mans tante had in de familieapp gestuurd dat ze ons wilde waarschuwen want elke gevaccineerde ging nu dood neervallen bij de volgende golf in het najaar. Het is wel verdrietig eigenlijk want zij is daar echt oprecht doodsbang voor.
Hij was overigens nog niet gevaccineerdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:53 schreef exode het volgende:
Ik ben nogal een voetbalfan en als ik zie wat voor onzin en kwetsende dingen er de afgelopen dagen over Social Media gespuugd worden. Gadeverdamme, als wappie mag je blijkbaar alles roepen.
Dit nav de hartstilstand van voetballer Eriksen van Denemarken.
De grote zijn langwerkende en lossen daarom langzaam op. De kleintjes gebruiken wij om het op peil te krijgen, de grote moet het daarna onderhouden. Praktijk: er zit eigenlijk altijd te weinig chloor in.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:17 schreef Hupje het volgende:
Zwembad vraagje: wij gebruikten altijd mini chloor tabletten maar hadden ook een pot gewoon formaat. Die zitten nu in het zwembad, maar lossen niet op? De pomp staat aan en het water is ook niet te koud... Hoe kan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |