abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199894279
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen van speelgoed, voor de kinderen of jezelf. ~O>
pi_199894331
Aangezien het nu ‘mijn’ topic is :+
Ik schijn dus dit te hebben:
https://www.isala.nl/patientenfolders/7691-alopecia-areata/

Ik ontdekte vorig jaar een kale plek van 5 cm bij 4 cm ofzo op mijn hoofd. Gek, maar ik had een tijdje daarvoor heel hard mijn hoofd gestoten dus wellicht had het daarmee te maken.
Haar groeide terug maar toen kwam er een 2e plek. :?
Haar groeide wederom terug en nu zit ik met plek 3. Vanmorgen heeft de huisarts bovenstaande diagnose gesteld.

Nu ben ik geen druktemaker en een beetje van: “Ach, ik ben vast niet degene met het ernstige verloop”.
Ik heb lang krullend haar dus waarschijnlijk valt het amper iemand op. Zolang het haar weer terug groeit.
Dus ik appte het mijn moeder en die belt me op: “Ooh, wat vreselijk voor je! Wat erg”. }:|
Thx mom. ;(

Mam, take a chill pill! :)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:50:52 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_199894443
Het is ook niet snel goed he :P

Maar had je die context er ook bij gezet in je app?
disclaimer
pi_199894474
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:50 schreef SQ het volgende:
Het is ook niet snel goed he :P

Maar had je die context er ook bij gezet in je app?
Ja, ze weet waarom ik überhaupt naar de huisarts ging. De kale plek had ze ook gezien.
Ik bedoelde het ook niet lelijk over mijn moeder hoor.
Meer van: je stelt mensen niet gerust zo. :D
pi_199894501
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een onnodige reactie, eigenlijk. Genoeg mensen die met smart wachten op een eisprong. Een kinderwens kan ook ontzettend lang duren. Ik snap het wel, als iemand dat als persoonlijke reden gebruikt. Al helemaal als een arts daar iets over heeft gezegd.
Dat was het punt niet. Mevrouw wilde beide prikken perse binnen 2 weken.
Als het nu ging om het uitstellen van de 2e prik zodat deze voor de eisprong van de volgende ronde of na die genoemde 14 weken zwangerschap zou vallen was het een ander verhaal
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:57:21 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_199894515
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, ze weet waarom ik überhaupt naar de huisarts ging. De kale plek had ze ook gezien.
Ik bedoelde het ook niet lelijk over mijn moeder hoor.
Meer van: je stelt mensen niet gerust zo. :D
Ik hoop ook voor je dat het meevalt :*
disclaimer
pi_199894560
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:57 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik hoop ook voor je dat het meevalt :*
Dank je, aan de lelijkste scenario’s ga ik gewoon niet denken.
Er schijnt ook weinig tegen te doen te zijn.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:21:00 #8
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199894808
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een onnodige reactie, eigenlijk. Genoeg mensen die met smart wachten op een eisprong. Een kinderwens kan ook ontzettend lang duren. Ik snap het wel, als iemand dat als persoonlijke reden gebruikt. Al helemaal als een arts daar iets over heeft gezegd.
Hoho. A geloof ik niet dat er huisartsen zijn die dit advies geven en b als je het zo belangrijk vindt dat je beide vaccins gehad hebt voor je zwanger raakt kun je niet als jij vandaag belt verwachten dat je vandaag en over twee weken geprikt wordt tegen alle protocollen in omdat jij dan je eisprong hebt hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199894851
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:41 schreef vencodark het volgende:
Aangezien het nu ‘mijn’ topic is :+
Ik schijn dus dit te hebben:
https://www.isala.nl/patientenfolders/7691-alopecia-areata/

Ik ontdekte vorig jaar een kale plek van 5 cm bij 4 cm ofzo op mijn hoofd. Gek, maar ik had een tijdje daarvoor heel hard mijn hoofd gestoten dus wellicht had het daarmee te maken.
Haar groeide terug maar toen kwam er een 2e plek. :?
Haar groeide wederom terug en nu zit ik met plek 3. Vanmorgen heeft de huisarts bovenstaande diagnose gesteld.

Nu ben ik geen druktemaker en een beetje van: “Ach, ik ben vast niet degene met het ernstige verloop”.
Ik heb lang krullend haar dus waarschijnlijk valt het amper iemand op. Zolang het haar weer terug groeit.
Dus ik appte het mijn moeder en die belt me op: “Ooh, wat vreselijk voor je! Wat erg”. }:|
Thx mom. ;(

Mam, take a chill pill! :)
Hebben wij dezelfde moeder?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:24:35 #10
176471 oh-oh
pi_199894855
Venco fijn dat je er zelf zo nuchter onder bent. Mijn ouders zouden ook zo reageren. Stel je voor dat een van jou kinderen het had?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199894998
Venco, wat een vervelende aandoening, vooral dat je ook niet echt weet hoe het op de lange termijn gaat lopen.

Zo heb ik verkalking/botaangroei in mijn middenoor, met een mogelijk scenario dat mijn gehoorbeentjes vastgroeien en ik doof word. Nu monitoren ze dat al sinds ik 6 ben en is het in de laatste ca. 20 jaar niet schrikbarend veranderd. Dus ik maak me meestal niet zoveel zorgen. Maar als anderen er paniekerig over gaan doen, kan ik daar ook erg slecht tegen :X.

Het lijkt me toch wel even lastig om te verwerken, hopelijk valt het bij jou mee :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_199895243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 07:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het lijkt een nieuwe 'autisme-mythe' te gaan worden, met een beetje mazzel komen we nooit van dat soort hardnekkige flauwekul af -O-
Een voordeel... dan is misschien de autime-mythe niet meer zo trending ;).
Beter nog dat er geen vaccinatie-mythes meer bestaan, maar er zal steeds wel weer iets nieuws opduiken...

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:24 schreef Burdie het volgende:
Pfff, nauwelijks geslapen vannacht, en één keer in blinde paniek wakker geworden na een nachtmerrie. Heb toch iets ergere prikangst dan ik dacht ;( :').
:* heftig, misschien kan het dan alleen nog meevallen... (zei ze voorzichtig... ) :* Ben je vandaag aan de beurt? Sterkte!
Fake it till you make it...
pi_199895300
Ik ben nogal een voetbalfan en als ik zie wat voor onzin en kwetsende dingen er de afgelopen dagen over Social Media gespuugd worden. Gadeverdamme, als wappie mag je blijkbaar alles roepen.
Dit nav de hartstilstand van voetballer Eriksen van Denemarken.

En ik lees het hardnekkige gerucht dat opperwappie Engel zelf wel gevaccineerd is inmiddels en dat vind ik hilarisch. Ik geloof het niet, maar het is zo leuk om het wel te geloven.
pi_199895309
Wel vervelend Venco, hopelijk valt het mee!
pi_199895402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:53 schreef exode het volgende:
Ik ben nogal een voetbalfan en als ik zie wat voor onzin en kwetsende dingen er de afgelopen dagen over Social Media gespuugd worden. Gadeverdamme, als wappie mag je blijkbaar alles roepen.

En ik lees het hardnekkige gerucht dat opperwappie Engel zelf wel gevaccineerd is inmiddels en dat vind ik hilarisch. Ik geloof het niet, maar het is zo leuk om het wel te geloven.
Ja, bizar is dat hè.

Mijn mans tante had in de familieapp gestuurd dat ze ons wilde waarschuwen want elke gevaccineerde ging nu dood neervallen bij de volgende golf in het najaar. Het is wel verdrietig eigenlijk want zij is daar echt oprecht doodsbang voor.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 13:13:11 #16
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199895583
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hoho. A geloof ik niet dat er huisartsen zijn die dit advies geven en b als je het zo belangrijk vindt dat je beide vaccins gehad hebt voor je zwanger raakt kun je niet als jij vandaag belt verwachten dat je vandaag en over twee weken geprikt wordt tegen alle protocollen in omdat jij dan je eisprong hebt hoor.
Het ging me om je dikgedrukte opmerking, niet om de randzaken. Maar goed, er zijn genoeg woorden over gezegd. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_199895608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Venco fijn dat je er zelf zo nuchter onder bent. Mijn ouders zouden ook zo reageren. Stel je voor dat een van jou kinderen het had?
Ik ben misschien te relaxed. Ook als het op mijn kinderen komt. Mijn man is bijv. ook snel van de leg bij zoiets. Die denkt aan de ergste dingen.
Ik lees eerst goed voordat ik bezorgd ben eigenlijk. En weet je: druk maken over dingen waar je weinig aan kan doen, heeft totaal geen zin.
Gelukkig heeft het niets te maken met hoeveel je om iemand geeft. :)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 13:17:32 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199895626
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:49 schreef Nijna het volgende:
:* heftig, misschien kan het dan alleen nog meevallen... (zei ze voorzichtig... ) :* Ben je vandaag aan de beurt? Sterkte!
Ja, dank je. :*.
KuikenGuppy
  dinsdag 15 juni 2021 @ 13:30:29 #19
176471 oh-oh
pi_199895797
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Het ging me om je dikgedrukte opmerking, niet om de randzaken. Maar goed, er zijn genoeg woorden over gezegd. :)
Lijkt me toch wel dat ik door de randzaken dat dikgedrukte erbij zei hè.
( Groucho Marx )
pi_199895941
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:34 schreef Phaidra het volgende:
Venco, wat een vervelende aandoening, vooral dat je ook niet echt weet hoe het op de lange termijn gaat lopen.

Zo heb ik verkalking/botaangroei in mijn middenoor, met een mogelijk scenario dat mijn gehoorbeentjes vastgroeien en ik doof word. Nu monitoren ze dat al sinds ik 6 ben en is het in de laatste ca. 20 jaar niet schrikbarend veranderd. Dus ik maak me meestal niet zoveel zorgen. Maar als anderen er paniekerig over gaan doen, kan ik daar ook erg slecht tegen :X.

Het lijkt me toch wel even lastig om te verwerken, hopelijk valt het bij jou mee :*.
Dat is ook wel vervelend, ja. Voor hetzelfde geldt is er dus niets verder met je aan de hand. Hopelijk blijft het onschuldig. :)
Ik kan het hebben hoor, zulke reacties. Zeker van mijn moeder. Mijn schoonmoeder en schoonzus zouden al denken dat je morgen kaal bent bijv. :P
pi_199896029
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:00 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja, bizar is dat hè.

Mijn mans tante had in de familieapp gestuurd dat ze ons wilde waarschuwen want elke gevaccineerde ging nu dood neervallen bij de volgende golf in het najaar. Het is wel verdrietig eigenlijk want zij is daar echt oprecht doodsbang voor.
Vooral het volledige verknipte beeld wat ze hebben en zo hypocriet. Iedereen die nu neervalt, zoals Eriksen, is vast gevaccineerd en daar komt het door. Als je op de IC komt vanwege Corona, was je vast al zwak volgens dezelfde wappies. Echt....

Ik zag een bericht rondgaan van een meisje van 15 die een dag na de vaccinatie was overleden aan een hartaanval. Helemaal los gingen ze, terwijl in datzelfde bericht een waslijst aan aandoeningen stond die dat meisje had voor de prik waaronder hartproblemen, ernstige hartproblemen.
Aan de andere stelt het me wel gerust, zij spenderen hun leven aan het zwart maken van de vaccinaties en kunnen vervolgens alleen dit soort berichten vinden.
pi_199896066
Ik krijg er wel leuke discussies door online (ja soms ga ik lekker mee discussiëren met ze).
Dat Big Pharma dik verdient aan mensen die zich laten vaccineren. Maar we gaan wel binnen 2 jaar door die prik. Ik vind dat een bizar slecht verdienmodel, je klanten doodmaken. Want dan stop de geldkraan ook. Die denkwijze gaat te snel voor ze kan ik je vertellen.
pi_199896148
De oma van mijn zwager is in maart gevaccineerd. Zij is al zo’n 95 jaar ofzo.
Mijn zus reageerde daarop door te zeggen dat ze dan vast binnenkort een begrafenis hebben. -O- :X

Nee, want doodgaan op je 95e moet wel aan de vaccinatie liggen.
Toen onze tante overleed aan Corona, vond ze dat maar raar want ze was toch al 95. Die had wellicht toch niet meer lang te leven. :?
Snap jij het nog?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:00:53 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199896245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:53 schreef exode het volgende:
Hij was overigens nog niet gevaccineerd ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:01:04 #25
100412 mefke79
komt goed!
pi_199896251
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:17 schreef Hupje het volgende:
Zwembad vraagje: wij gebruikten altijd mini chloor tabletten maar hadden ook een pot gewoon formaat. Die zitten nu in het zwembad, maar lossen niet op? De pomp staat aan en het water is ook niet te koud... Hoe kan dit?
De grote zijn langwerkende en lossen daarom langzaam op. De kleintjes gebruiken wij om het op peil te krijgen, de grote moet het daarna onderhouden. Praktijk: er zit eigenlijk altijd te weinig chloor in.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')