abonnement Unibet Coolblue
pi_199893568
Al een flink wat jaar had ik last van een stem in mijn hoofd die zelfs leidde naar dissociaties, dat liep soms aardig uit de hand, 2 keer op de eerste hulp beland vanwege overdosis medicatie.
Mijn medicatie Quetiapine 300mg en Citalopram 30mg hield wel wat tegen maar onvoldoende, eind 2020 kreeg ik uiteindelik emdr dat hielp wel wat maar de stem verdween niet.
Tot ruim 2 weken, ik was een vriendin van mij die adhd heeft, we zaten wat te dollen over medicatie, maar het grapje gingen we uitvoeren, ik nam een ritalin van haar, naast dat ik me wat raar voelde want het was gelijk 20mg merkte ik dat die stem weg ging.
Dit natuurlijk gemeld bij mijn psychiater, dus gestart met op de proef 2 keer 10 mg ritalin per dag, dat beviel goed en ik zit nu op 3 keer per dag 10 mg per dag, de Quetiapine ben ik aan het afbouwen naar 200mg en de citolapram naar 20mg

Maar nu het aparte niet alleen mijn stem is weg, ik ben veel geconcentreerder, scherper, assertiever, vrolijker, attenter, en veel minder onzeker, het lijkt wel of ik een nieuwe ontwikkeling door maak, ik voel en zie dingen die ik nog nooit gevoeld heb, mijn zelfbeeld is behoorlijk laag maar ik zie nu dingen van mezelf die ik kan dat zag ik eerst nooit, ik zie een toekomstbeeld, heb doelen, heb weer zin in dingen.
Dat is toch vreemd, het lijkt wel of er een rem is losgegooit.

Het voelt in ieder geval heel goed, het lijkt erop dat ik mezelf aan het vinden ben, maar komt dat door dat ene pilletje?
pi_199893620
Super nieuws, ik hoop voor je dat dit aan blijft houden en dat je een mooi leven tegemoet gaat!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_199894035
goedzo. en ja, dat kan door een stofje komen dat de chemie in je hersenen veranderd.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:17:49 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199894112
Goed, zeg!

Ben blij dat je dit doet in overleg met je psychiater.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199894435
Heftige aandoening had je. Zo zie je maar weer, je bent wat dit soort dingen betreft afhankelijk van je eigen wil tot experimenteren. Supergoed dat het resultaat opleverde.
Waarbij ik er wel bij moet zeggen dat aangezien het niet wetenschappelijk onderbouwd was, het natuurlijk ook anders had kunnen aflopen. Of had je er echt onderzoeken over opgezocht?
Maar als je wanhopig bent... tja, ik snap het wel. Dan probeer je bijna alles. Je hebt toch weinig te verliezen voor je gevoel. En dat is blijkbaar soms de enige manier om uit het dal te komen, als anderen het al lang hebben opgegeven of je zwakte actief exploiteren, maar ik kan er niets aan doen dat ik toch blijf hopen.ben zelf ook nog steeds op zoek naar iets dat ik blijvend kan nemen of voor op momenten dat ik normaal
Moet kunnen functioneren, wel op basis van onderzoek maar omdat ik blijkbaar dommer ben hierin is het nog niet gelukt om iets te vinden zonder onoverkomelijke bijwerkingen (ben nu ongeveer 7 jaar aan het experimenteren, maar moet zeggen dat ik de research chemicals nu wel links laat liggen, gevoel toch wel wat te verliezen te hebben is groter geworden. Aan de ene kant is dat mooi, aan de andere kant vermindert het mijn kans om ook ooit zo’n soort wonder mee te maken)

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-06-2021 12:29:35 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199895237
Wel bijzonder dat ze iemand die eerst antipsychotica gebruikt amfetaminen voorschrijven na een eigen experiment.
Kan dat zonder risico? Of zijn wel de risico's van dit middel met je besproken? Ik lees dat het over het algemeen geen goed idee is om ritalin te gebruiken bij psychosegevoeligheid.
What's the name of the game?
pi_199895443
Ik heb niks opgezocht, het was een spontane opwelling.

Over risico's is niet gesproken, de psychiater was eigen heel snel voorstander van het starten met ritalin en het afbouwen van de andere medicatie.
Ik neem aan dat hij weet wat hij doet, een vriendin van mij vind het ook allemaal wat dubieus maar het werkt wel
pi_199895549
Ok, aannames zijn dodelijk zeggen ze dan, maar zo'n vaart zal het in dit geval hopelijk niet lopen :P

Maak je frequente afspraken met de zorgverlener zodat ze het een beetje in de gaten kunnen houden hoe het met je gaat? Zou kut zijn als je nu ineens manisch wordt ofzo, dat is iets wat je zelf in eerste instantie misschien niet doorhebt.
What's the name of the game?
pi_199895704
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:48 schreef -marz- het volgende:
Wel bijzonder dat ze iemand die eerst antipsychotica gebruikt amfetaminen voorschrijven na een eigen experiment.
Mijn eerste reactie inderdaad
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 13:47:13 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199896039
Fijn dat je je zo goed voelt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199896310
ik denk omdat wat ritalin slikken vrij onschadelijk is.
pi_199906442
Respect! ^O^ En ik hoop voor je dat het op de langere termijn ook goed blijft. En dat die stem permanent weg is.
pi_199907306
Ik hoop dat ook en heb nu zoiets van"dit heb ik nu en dat pakken ze me niet meer af" ga gebruik maken van de ruimte die ik plots heb in mijn hoofd en probeer te kijken hoe ik mijn mogelijkheden die ik nu zie kan gebruiken in de toekomst, ik ben 52, zal misschien nog laat zijn om een switch te maken maar ik wil toch kijken wat de mogelijkheden zijn.

Net bij mijn behandelaar geweest, natuurlijk erg blij met de positieve ontwikkelingen maar het gaat erg snel, ze zijn bang dat ik wat te hard ga en dat ik mijn doelen wat bij ga stellen, ik besef dat ze gelijk hebben, het zou jammer zijn als ik nu onderuit zou gaan, dus rustig aan, even de rem erop en stap voor stap kijken wat ik aankan, ik zit natuurlijk ook zelf niet voor niets in therapie

[ Bericht 18% gewijzigd door Cupfighter op 16-06-2021 13:26:14 ]
pi_200248107
Het blijft goed gaan, zo goed zelfs dat ik gisteren besloten heb om definitief te gaan stoppen met het gebruiken van cocaine, ik ben al ruim 20 jaar verslaafd aan base coke, al meerdere malen geprobeerd te stoppen natuurlijk maar ik denk dat ik nu een goede basis heb.
Het is ook zo dat gebruiken nu niet zoveel meer oplevert, de high is er nog wel, maar de down natuurlijk ook dus dan voel ik mezelf rot terwijl ik me met de ritalin happy voel, best zonde eigenlijk toch.
Het enige wat het is dat het een gewoonte is dat moet ik dus doorbreken

Dus dit is het perfecte moment om er een punt achter te zetten, ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb, ik heb hulp van Iris zorg , ik onderschat het niet ik ben voorbereid op lastige momenten maar ik heb mensen op wie ik dan op terug kan vallen
pi_200248768
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef Cupfighter het volgende:
Het blijft goed gaan, zo goed zelfs dat ik gisteren besloten heb om definitief te gaan stoppen met het gebruiken van cocaine, ik ben al ruim 20 jaar verslaafd aan base coke, al meerdere malen geprobeerd te stoppen natuurlijk maar ik denk dat ik nu een goede basis heb.
Het is ook zo dat gebruiken nu niet zoveel meer oplevert, de high is er nog wel, maar de down natuurlijk ook dus dan voel ik mezelf rot terwijl ik me met de ritalin happy voel, best zonde eigenlijk toch.
Het enige wat het is dat het een gewoonte is dat moet ik dus doorbreken

Dus dit is het perfecte moment om er een punt achter te zetten, ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb, ik heb hulp van Iris zorg , ik onderschat het niet ik ben voorbereid op lastige momenten maar ik heb mensen op wie ik dan op terug kan vallen
Succes ^O^
pi_200249892
Ik wachtte al op een plottwist maar hij was toch nog onverwacht.

Maar hoe dan ook, super fijn om te lezen dat het echt beter met je gaat, ik hoop dat de stijgende lijn zich gaat voortzetten ^O^
What's the name of the game?
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 16:49:05 #17
414785 sirdanilot
pi_200252035
Nou ik ben heel erg blij om te horen dat het beter met je gaat.

Ritalin heeft mij destijds geholpen om van mijn scriptie af te komen. Zonder ritalin had ik nooit mijn scriptie af kunnen maken. Maar daarna ben ik er mee gestopt, want ik vind het toch erg ongezond om amphetaminen (speed) te moeten gebruiken om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij. Voor mij is het een laatste redmiddel.

[snip ivm overlijden van een gebruiker wat ik niet wist]

[ Bericht 23% gewijzigd door sirdanilot op 07-07-2021 17:41:36 ]
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200253813
Dank jullie wel

Ik ben er ook erg blij mee, had ook ergens wel een terugslag verwacht maar het blijft gewoon mooi stabiel
pi_200266855
Bijzonder om te lezen dat methylfenidaat ook baat heeft bij niet-ADHD'ers.

Erg mooi dat de stemmen in je hoofd weg zijn, TS, en lekker bezig! *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 08-07-2021 13:43:08 ]
pi_200267700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef Cupfighter het volgende:
Het blijft goed gaan, zo goed zelfs dat ik gisteren besloten heb om definitief te gaan stoppen met het gebruiken van cocaine, ik ben al ruim 20 jaar verslaafd aan base coke, al meerdere malen geprobeerd te stoppen natuurlijk maar ik denk dat ik nu een goede basis heb.
Het is ook zo dat gebruiken nu niet zoveel meer oplevert, de high is er nog wel, maar de down natuurlijk ook dus dan voel ik mezelf rot terwijl ik me met de ritalin happy voel, best zonde eigenlijk toch.
Het enige wat het is dat het een gewoonte is dat moet ik dus doorbreken

Dus dit is het perfecte moment om er een punt achter te zetten, ik voel me beter dan ik me ooit gevoeld heb, ik heb hulp van Iris zorg , ik onderschat het niet ik ben voorbereid op lastige momenten maar ik heb mensen op wie ik dan op terug kan vallen
Mooi. Houd je eigenlijk ook een dagboek bij? Nu je medicatie is geswitcht is het misschien handig voor de psychiater om te kijken wat voor effect het nu op je dagelijks leven verder heeft. Het geheugen van een mens is feilbaar maar als je zaken dagelijks noteert is de weergave van je dagelijkse leven wat beter (ook het herinneren van je dag gaat niet feilloos maar is wat minder onnauwkeurig dan herinneren wat je afgelopen week hebt gedaan, gevoeld en hebt beleefd).

Zo kunnen jullie de precieze dosis vinden. Wist je psychiater trouwens van je coke gebruik? Drugs kunnen interacteren met je medicatie, dus wel handig om je psych daarvan te informeren.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200269103
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi. Houd je eigenlijk ook een dagboek bij? Nu je medicatie is geswitcht is het misschien handig voor de psychiater om te kijken wat voor effect het nu op je dagelijks leven verder heeft. Het geheugen van een mens is feilbaar maar als je zaken dagelijks noteert is de weergave van je dagelijkse leven wat beter (ook het herinneren van je dag gaat niet feilloos maar is wat minder onnauwkeurig dan herinneren wat je afgelopen week hebt gedaan, gevoeld en hebt beleefd).

Zo kunnen jullie de precieze dosis vinden. Wist je psychiater trouwens van je coke gebruik? Drugs kunnen interacteren met je medicatie, dus wel handig om je psych daarvan te informeren.
Ik hou inderdaad wel bij hoe het per dag gaat en hoe de ontwikkelingen zijn.
Het coke gebruik is bekend
pi_200358519
Nog steeds clean en ik moet zeggen dat het tot nu toe gemakkelijk gaat ik heb geen trek in cocaine gehad het is wel een keer geweest dat een afspraak met iemand in de stad plotseling niet door ging en dat ik er toen bewust voor koos een drankje op een terras te nemen in plaats door de stad te gaan lopen met het gevaar gebruikers tegen te komen die ik kende en mij misschien zouden kunnen overhalen te gebruiken.
Over die keuze was ik achteraf wel heel tevreden.
Voor de rest blijft het hier gewoon lekker gaan met de ritalin, ik geef mijn grens aan, dat is wel nieuw
pi_200358789
Je impulsbeheersing is momenteel waarschijnlijk gewoon beter door een stabielere dopaminespiegel. 20 mg in 1x is wel relatief veel voor de eerste keer, maar je was zacht uitgedrukt niet onbekend met uppers, dus dat scheelt een stuk denk ik.

Fijn dat je psychiater hiervoor open staat.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200378921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:47 schreef Cupfighter het volgende:
Nog steeds clean en ik moet zeggen dat het tot nu toe gemakkelijk gaat ik heb geen trek in cocaine gehad het is wel een keer geweest dat een afspraak met iemand in de stad plotseling niet door ging en dat ik er toen bewust voor koos een drankje op een terras te nemen in plaats door de stad te gaan lopen met het gevaar gebruikers tegen te komen die ik kende en mij misschien zouden kunnen overhalen te gebruiken.
Over die keuze was ik achteraf wel heel tevreden.
Voor de rest blijft het hier gewoon lekker gaan met de ritalin, ik geef mijn grens aan, dat is wel nieuw
Wat goed om te lezen dit! Allemaal goede ontwikkelingen. Veel succes en geluk gewenst in je verdere leven.
pi_200444692
Drugs kan rare dingen met je doen, kijk maar uit dat je er niet verslaafd aan raakt.
pi_200541540
Weer 11 dagen verder en nog steeds clean, het gaan nog steeds vrij gemakkelijk, heb een sms en telefoontje van een dealer afgewimpeld en van de week zat ik in Kroneburger park en toen ik richting centrum liep zaten er wat mannen op een bankje waaronder ook een bekende dealer die aan me vroeg of ik wat wou, ik zei nee, toen vroeg hij of ik gestopt was en dat bevestigde ik.

Afgelopen week was ook geen gemakelijke week, iemand met wie ik goed bevriend ben zat erg in de troubles daar ben ik erg mee bezig geweest om haar eruit, normaal heeft dat ook een terugslag op mij maar nu niet dat is een goed teken.

Ik ben ook echt gemotiveerd, wil echt nog wat van mijn leven proberen te maken, eruit halen wat eruit te halen valt, en dat lukt niet met die rotzooi
pi_200604397
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
Weer 11 dagen verder en nog steeds clean, het gaan nog steeds vrij gemakkelijk, heb een sms en telefoontje van een dealer afgewimpeld en van de week zat ik in Kroneburger park en toen ik richting centrum liep zaten er wat mannen op een bankje waaronder ook een bekende dealer die aan me vroeg of ik wat wou, ik zei nee, toen vroeg hij of ik gestopt was en dat bevestigde ik.

Afgelopen week was ook geen gemakelijke week, iemand met wie ik goed bevriend ben zat erg in de troubles daar ben ik erg mee bezig geweest om haar eruit, normaal heeft dat ook een terugslag op mij maar nu niet dat is een goed teken.

Ik ben ook echt gemotiveerd, wil echt nog wat van mijn leven proberen te maken, eruit halen wat eruit te halen valt, en dat lukt niet met die rotzooi
Super ^O^
Ga zo door.
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:23:00 #28
338319 ZarB
Piña colada
pi_200604910
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:42 schreef Erasmus het volgende:
Bijzonder om te lezen dat methylfenidaat ook baat heeft bij niet-ADHD'ers.

Erg mooi dat de stemmen in je hoofd weg zijn, TS, en lekker bezig! *O*
Het is extreem populair onder niet-adhd'ers vanwege de werking zoals TS het beschrijft. In pi's wordt het al niet eens voorgeschreven omdat het erg favoriet is onder de verslaafden. Vervanging van speed. Dat een psychiater dit voorschrijft n.a.v. een experiment zonder enige verdere indicatie (bijv adhd) is op z'n zachtst gezegd erg bijzonder. Kan zijn dat sommige voor de controversiele weg gaan en dat kan goed uitpakken, maar Ritalin is daarin vaak de verkeerde keus. Ik heb iig nog nooit meegemaakt dat dat goed uitpakte (als in: verslaving wordt in de hand gewerkt dan wel in stand gehouden). Hopelijk is dat bij ts anders, maar laat het geen aanmoediging zijn voor anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZarB op 28-07-2021 22:32:27 ]
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:34:16 #29
338319 ZarB
Piña colada
pi_200605090
Je noemt jezelf clean, maar hebt cocaine vervangen door Ritalin terwijl je daar geen enkele indicatie voor hebt. Je hebt je ene verslaving vervangen voor het ander. Ernstig dat een arts hieraan meewerkt. En ernstig dat het hier zo bejubeld wordt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200619218
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:34 schreef ZarB het volgende:
Je noemt jezelf clean, maar hebt cocaine vervangen door Ritalin terwijl je daar geen enkele indicatie voor hebt. Je hebt je ene verslaving vervangen voor het ander. Ernstig dat een arts hieraan meewerkt. En ernstig dat het hier zo bejubeld wordt.
Daar heb je weliswaar een punt, het is niet officieel vastgesteld maar gezien mijn verandering in psyche en de verandering in gedrag is het aannemelijk dat ik waarschijnlijk add heb en misschien adhd
Een psychiater zou dat anders toch niet doorzetten lijkt me
pi_200826379
Nog steeds geen cocaine gebruikt, 1 keer een twijfelmoment gehad maar toen er gelijk ook weer aan gedacht wat voor een ellende het met zich meebracht en toen maar lekker boodschappen gaan halen.

Het blijft gewoon lekker lopen, op 1 persoon(zie topic zieke vriendin) is iedereen daar ook erg blij mee, mijn werktraject begint ook te lopen dus ik hoop binnenkort ook weer wat uurtjes te kunnen gaan werken
  Official ESF Kreviewer maandag 9 augustus 2021 @ 11:20:54 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200826449
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:34 schreef ZarB het volgende:
Je noemt jezelf clean, maar hebt cocaine vervangen door Ritalin terwijl je daar geen enkele indicatie voor hebt. Je hebt je ene verslaving vervangen voor het ander. Ernstig dat een arts hieraan meewerkt. En ernstig dat het hier zo bejubeld wordt.
Dit.

Na 20 jaar verslaving aan crack, is het niet zo heel gek dat je stemmen hoort in elk geval. Bijzonder knap dat je zonder bijwerkingen ineens kunt stoppen, maar ik kan me niet voorstellen dat het verloopt zoals je hier aangeeft, of je hebt toevallig 's werelds slechtste psychiater.
pi_200833975
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit.

Na 20 jaar verslaving aan crack, is het niet zo heel gek dat je stemmen hoort in elk geval. Bijzonder knap dat je zonder bijwerkingen ineens kunt stoppen, maar ik kan me niet voorstellen dat het verloopt zoals je hier aangeeft, of je hebt toevallig 's werelds slechtste psychiater.
Het verloopt echt zoals ik hier beschrijf, ik maak het niet mooier of minder mooi dan het is, het horen van de stemmen kwam niet door het drugsgebruik(al zal het dat er niet beter op gemaakt hebben) maar door ptts

[ Bericht 6% gewijzigd door Cupfighter op 10-08-2021 00:10:57 ]
pi_200910629
Kijk maar uit dat je je drugsverslaving niet omruil voor een medcijnverslaving. Je zult niet de eerste zijn die dat overkomt.
pi_200928302
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 17:24 schreef colivo het volgende:
Kijk maar uit dat je je drugsverslaving niet omruil voor een medcijnverslaving. Je zult niet de eerste zijn die dat overkomt.
zou het een ramp zijn als ik levenslang ritalin zou moeten slikken?
pi_200929046
Wat als hij verslaafd was aan cocaine omdat hij ritalin miste?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200929698
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat als hij verslaafd was aan cocaine omdat hij ritalin miste?
Dus jij geeft aan dat ik terugstap naar de coke als ik stop met de ritalin of begrijp ik je verkeerd?
pi_200931506
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dus jij geeft aan dat ik terugstap naar de coke als ik stop met de ritalin of begrijp ik je verkeerd?
Die kans is wel aanwezig ja als je het ene omruilt naar het andere. Zo heb je ook speed en heroine verslaafden die nu zijn overgestopt op methadon en ritalin. Als die met de medicijnen zouden stoppen vallen ze zeker weer terug op hun oude verslaving.
pi_200932125
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 06:20 schreef colivo het volgende:

[..]
Die kans is wel aanwezig ja als je het ene omruilt naar het andere. Zo heb je ook speed en heroine verslaafden die nu zijn overgestopt op methadon en ritalin. Als die met de medicijnen zouden stoppen vallen ze zeker weer terug op hun oude verslaving.
Toch vind ik dit een betere oplossing dan cocaine, ik zou kunnen overwegen dit een tijdje aan te houden tot die cocaine verslaving wat verder uit zicht is en dan gaan afbouwen met de ritalin
pi_200986126
Inmiddels weer 10 dagen verder en het gaat nog steeds prima, er is zelfs geen zucht naar cocaine, ik heb voldoende afleiding door me op een oude hobby te storten zoals lezen en een nieuwe hobby te starten met een dvd verzameling op te starten(ik heb er al heel veel) wat ik zo duur kan maken als ik wil, contacten leggen met anderen loopt ook soepeler via diverse kanalen waar al misschien vriendschappen lijken te ontstaan
pi_200986910
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef Cupfighter het volgende:
Dus jij geeft aan dat ik terugstap naar de coke als ik stop met de ritalin of begrijp ik je verkeerd?
Misschien maar wat ik meer bedoelde was: het is makkelijk om een oordeel te hebben over iemand en geen moeite te doen om over het idee na te denken dat er iets kan bestaan als slechte genen op psychisch gebied. Er wordt niet voor niets onderzoek naar gedaan. Het is veel makkelijker om iemand direct al te veroordelen vanwege een verslaving en aan te nemen dat alle mensen hetzelfde zijn qua kansen op een goede mentale gezondheid wanneer ze compleet nuchter zijn, dan je te verdiepen in dat onderzoek en tw erkennen dat iemand een lichamelijke handicap kan hebben in het nuchtere psychisch functioneren. En als jij dat hebt dan vind ik het alleen maar goed dat je coke hebt kunnen inruilen voor ritalin. Goed kunnen functioneren in de samenleving, dat wil toch iedereen.
Wel snap ik het als mensen daarom jaloers zijn. Maar de mensen in dit topic hebben allemaal zelf ritalin tenzij ze er zelf mee gestopt zijn of het geweigerd hebben, dus dat lijkt me niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-08-2021 19:48:11 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200986955
Klinkt goed! :Y Gefeliciteerd dan maar. :D
Eens kijken
pi_200987012
Wat een oordelen. TS gaat van een behoorlijk slechte situatie naar een minder slechte. Ritalin wordt aan veel mensen voorgeschreven. Als het TS van de coke houdt en impulsen helpt beheersen en zijn leven weer op orde te brengen: hulde.

Wat boeit het nou dat een medicijn onorthodox gebruikt wordt? Hartschade door coke, zeker slecht versneden zooi is veel hoger dan wat ritalin. Top dus.
Whatever...
pi_201211167
Inmiddels mag eindelijk in maanden gaan praten over clean zijn, 2 maanden dus, het gaat erg gemakkelijk nog steeds, het doet me weinig meer, ik zag laatst zelfs een filmpje op you tube waarop iemand gebruikte en dat was zelfs geen trigger voor me, het is natuurlijk wel zo dat ik waakzaam blijf dat moet nu eenmaal met deze verslaving.

Ook ga ik in het volgende gesprek met de psychiater de discussie aan die hier ook gevallen is, want ik neem de kritiek wel serieus, wat zal er gebeuren als ik stop met ritalin, stort dan alles weer als een kaartenhuis in elkaar of val ik wat terug en blijft een gedeelte overeind of blijft alles hetzelfde dat is wel iets wat ik me af vraag

Zonder tussenkomst van psychiater houd ik mezelf gewoon aan de voorgeschreven medicatie, los van de drugs gaat het namelijk ook prima met me, mijn psychische toestand is veel stabieler, geen stemmen meer in mijn hoofd, en ik ben van karakter meer mezelf aan het worden
pi_201240292
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
Inmiddels mag eindelijk in maanden gaan praten over clean zijn, 2 maanden dus, het gaat erg gemakkelijk nog steeds, het doet me weinig meer, ik zag laatst zelfs een filmpje op you tube waarop iemand gebruikte en dat was zelfs geen trigger voor me, het is natuurlijk wel zo dat ik waakzaam blijf dat moet nu eenmaal met deze verslaving.

Ook ga ik in het volgende gesprek met de psychiater de discussie aan die hier ook gevallen is, want ik neem de kritiek wel serieus, wat zal er gebeuren als ik stop met ritalin, stort dan alles weer als een kaartenhuis in elkaar of val ik wat terug en blijft een gedeelte overeind of blijft alles hetzelfde dat is wel iets wat ik me af vraag

Zonder tussenkomst van psychiater houd ik mezelf gewoon aan de voorgeschreven medicatie, los van de drugs gaat het namelijk ook prima met me, mijn psychische toestand is veel stabieler, geen stemmen meer in mijn hoofd, en ik ben van karakter meer mezelf aan het worden
Netjes!

En zeker dit: Zonder tussenkomst van psychiater houd ik mezelf gewoon aan de voorgeschreven medicatie.

Je schijnt er baat bij te hebben, dus waarom jezelf niet die rust gunnen? (En dan ieder geval totdat je een flinke basis van een langere periode van tijd je rust hebt gehad, en nog stukken sterker in je schoenen staat.)
pi_201254464
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:30 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
Netjes!

En zeker dit: Zonder tussenkomst van psychiater houd ik mezelf gewoon aan de voorgeschreven medicatie.

Je schijnt er baat bij te hebben, dus waarom jezelf niet die rust gunnen? (En dan ieder geval totdat je een flinke basis van een langere periode van tijd je rust hebt gehad, en nog stukken sterker in je schoenen staat.)
Zeker is dit iets wat ik niet nu al bespreekbaar ga maken, dan moet ik zeker een half jaar verder zijn
pi_201254713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeker is dit iets wat ik niet nu al bespreekbaar ga maken, dan moet ik zeker een half jaar verder zijn
Je zou het volgens mij best ook nu al kunnen bespreken wat je plannen voor de toekomst zijn, dan krijg je daar weer feedback op en daar kan je dan weer wat verder mee doen?

Bij mijn vorige reactie had ik zelf meer het gevoel dat ik je wilde steunen: Met dat stukje kritiek in de discussie hier over het gebruik van Ritalin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ook ga ik in het volgende gesprek met de psychiater de discussie aan die hier ook gevallen is, want ik neem de kritiek wel serieus,
Jij hebt er duidelijk baat bij, de psychiater heeft er geen kritiek op en schrijft het je voor, ik zou het met hem/haar overleg blijven houden en de kritiek vanuit hier maar even laten voor wat het is.

quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
zou het een ramp zijn als ik levenslang ritalin zou moeten slikken?
Ik denk niet dat het een ramp zal zijn wanneer je verder een stabiel leven op kan bouwen met Ritalin, en daardoor gelukkiger kan worden dan zonder.

Het is wat jij wil in deze situatie en dat is het belangrijkste, het is jouw leven, en wanneer het nu zoveel beter gaat dan is dat toch super!

je bent goed bezig, en vooral zo doorgaan!

[ Bericht 14% gewijzigd door PieterCornelis op 07-09-2021 18:04:04 ]
pi_201292384
Dank je wel PieterCorelis voor de support.

Ik was dinsdag even bij mijn oude werk, daar kreeg ik veel complimenten, die mensen hadden me een tijdje niet gezien en ik werd overladen met complimenten dat ik er goed uit zag, dat hoor ik veel meer, ook van mensen uit mijn flat, van familie, en van mensen die ik tegen kom op straat.
Ik ben sowieso ruim 10 kllo aangekomen, ik ben 1.80, woog 61 nu 73, mijn zelfverzorging is nu veel beter, en ik ben veel alerter.

Wat er ook veranderd is zijn mijn emoties, dat is hetgene waarvoor ik eigenlijk ook gedeeltelijk gevlucht ben in de drugs, ik voel alles weer en ik zeg eerlijk het is fijn om alles weer te voelen,.
Het voelen doe ik veel met muziek, dat is eigenlijk mijn emotionele achtbaan, alleen boosheid komt er nog niet echt uit en nee dat lukt ook niet met metal of zo.
Nu heb ik borderline en gisteren stuiterde die gevoelens alle kanten op, het veranderde binnen een minuut, ik kon het wel handelen maar het was nog in de ochtend en ik vroeg mezel af of dit wel allemaal goed ging zo dus ik heb mijn behandelaar gebeld, die zei dat dit erbij hoorde, als ik het echt niet meer trok mocht ik een oxezapam nemen, zover is het gelukkig niet gekomen,

Dan heb ik nog last van prikkels die ik moet beheersen, prikkels die destijds zijn aangewakkerd door de stemmen/opdrachten die ik mijn hoofd kreeg, ik kreeg geen frisse opdrachten ik moest meestal mezelf wat aandoen maar soms ook anderen, ik heb dat nooit gedaan maar het werd me wel lastig gemaakt en ik moest me er wel op focussen, ik weet dat het een onderwerp is dat gevoelig ligt maar ik kreeg dus als ik in de stad liep opdrachten om vrouwen/meiden vast te pakken.
Als ik nu dus in de stad loop, zeker bij warm weer, dan wordt ik geprikkeld, ik doe niks, maar moet wel controle houden over mezelf omdat die focus me is aangeleerd door die stem
Nu kan je zeggen, ga dan niet naar buiten, maar er is tegen me gezegd dat ik mezelf niet mag opsluiten, ik moet er mee leren omgaan.
Ook dit wordt besproken in de therapie
pi_201548766
Het is weer even geleden dat ik hier geschreven heb maar ik ben nog steeds clean, ga bijna richting de 3 maanden nu, inmiddels wel op punten gekomen dat het iets lastiger werd vanwege herbelevingen maar ook die dagen doorgekomen met standvastig nee zeggen tegen drugs.
Intussen ben ik veel assertiever geworden, waar ik eerst amper wat durfde te zeggen spreek ik nu iemand aan die in de trein haar geluid van de telefoon irritant hard heeft aan staan of vraag ik iemand even te wachten die mijn verhaal wil onderbreken wat ik aan het vertellen ben tijdens therapie.
Eergisteren was wel het sterkste voorbeeld, op een facebookpagina waar ik zat werd iemand gepest, daar hadden al wat mensen wat van gezegd, het was de harde kern van die pagina die daar aan meedeed en ik gaf door ook mijn mening en kritiek op en kwam in een discussie terecht met meerdere personen die grotendeels in tokkietaal gevoerd werd door hun, het enige woord wat ik verkeerd gezegd heb is kneus voor de rest ben ik netjes de discussie ingegaan, plots kan ik niet meer reageren, topic weg, pagina weg, ik ben eruit gekickt.
Nog geprobeerd verhaal te halen bij de beheerder maar die reageerde nergens op, de vriendjes/harde kern zijn dus beschermd maar het geeft niet, ik wil ook niet meer op z'n pagina zitten waar dit word toegestaan, ik ben trots op mezelf dat ik ben opgekomen voor mijn standpunten en me niet heb laat meeslepen in de massa die meeging in het pesten van die man.
Voor de rest is het nog steeds zo dat gevoelens steeds meer binnenkomen

Ik ben best tevreden over hoe het gaat nu, wat meer vrienden zou fijn zijn maar dat komt waarschijnlijk ook wel als ik zo door ga
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:08:29 #50
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201664906
Ik kom dit topic nu net pas tegen en heb alles terug gelezen. Je bent goed bezig Cupfighter! Fijn dat je nu door de Ritalin meer tot rust komt, de cocaïne kan weren en qua emoties tot zelfontdekking en zelfontplooiing komt. Chapeau!
Die social media tokkies "lekker veilig en anoniem achter het schermpje" gepest, gescheld en negatieve commentaar mag je best uit de weg gaan. Het zou toch echt zonde zijn als die onzin je uit deze positieve flow haalt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pippi op 08-10-2021 22:07:33 ]
pi_201906425
Inmiddels weer een maand verder wat niet mijn gemakkelijkste maand was maar ik ben wel overeind gebleven qua clean blijven en daar ben ik wel trots op.
Het vervelende is dat de emoties en gevoelens los zijn gekomen waardoor ik ben gaan gebruiken, gevoelens die ik niet meer wou voelen en waar ik nu weer aan wil gaan werken om die kwijt te raken zonder terug te grijpen naar de drugs, ik ben daar mee bezig maar dat is niet in een keer opgelost omdat ik daar weer specialistische therapie voor nodig heb waar ik inmiddels wel voor aangemeld ben maar geen idee heb hoe lang de wachtlijst is.

Qua persoonlijkheid voel ik mezelf steeds sterker worden, ik heb donderdag een introductie ochtend bij DHL en daarna een e learning als ik die goed maak dan kan ik weer aan het werk voor 2 dagen in de week en daar ben ik ook wel weer erg blij mee.
Ik heb ook nog andere doelen voor ogen maar alles stap voor stap, niet overhaasten , ik zie de toekomst erg zonnig in
  woensdag 27 oktober 2021 @ 08:55:42 #52
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201916135
Super update Cupfighter!
Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, ook met een eventuele baan bij DHL ^O^.
Jammer van die wachtlijsten voor specialistische therapie maar weet dat je trots op jezelf mag zijn dat je op eigen houtje al zover bent gekomen!
En inderdaad alle doelen die je wilt realiseren stapje voor stapje gaan nemen. :)
Heel bijzonder dit allemaal Cupfighter :)
pi_202117372
Het gaat nog steeds goed ondanks niet alles mee zit, de baan bij DHL is helaas niet doorgegaan, ze waren voorzien in personeel, het is sowieso de vraag of ik nog aan werk kom op het gebied waar ik vroeger werkzaam ben geweest, ik heb een zeldzame erfelijke spierziekte en nu het wat frisser gaat worden ga ik daar meer last van krijgen, het is de vraag of ik wel 8 of 4 uur per dag kan staan en lopen, het UWV heeft mij tot nu toe alleen op psychische grond gekeurd maar nog niet op lichamelijke, ik had toen de spieriziekte nog niet, dus ik zal waarschijnlijk herkeurd moeten worden in overleg met mijn jobcoach.
De kans is groot dat ik zittend werk moet gaan doen, dat is mogelijk maar dan moet ik omgeschoold worden, dat is ook geen probleem, ik weet precies al wat ik weil en mijn jobcoach weet dat ook, zij onderzoekt of dat haalbaar is voor me en dan hebben we volgende week een gesprek daarover.
Gaat een spannende week worden, als het lukt wat ik wil dan ga ik nog een mooie toekomst voor mezef tegemoet
pi_202265206
Inmiddels het gesprek gehad met de jobcoach we zijn het er over eens dat fysiek werk het niet meer gaat worden voor mij door die spierziekte dus zal het roer om moeten en er gekeken moeten worden naar zittend werk, gezien ik daar geen opleiding in heb zijn de mogelijkheden zeer beperkt qua betaalde banen en kom je terecht in callcenter werk, nu heeft dat werk geen goede naam maar ik wil het best proberen.
Zeker omdat ik groen licht heb gekregen om het vrijwilligerswerk op te gaan mogen starten wat ik wou, ik heb me daar inmiddels aangemeld en zal binnen een paar dagen bericht krijgen voor een afspraak om een gesprek aan te gaan.
Het is werk bij een inloop voor mensen met psychische problemen in allerlei soorten, ik zou daar met mijn achtergrond best veel kunnen betekenen denk ik.
Voor de rest is er een verzoek onderweg naar het UWV voor een herkeuring omdat het lichamelijk steeds lastiger wordt en ga ik komende week even een afspraak met de huisarts inplannen.

Ik ben nog steeds clean, ga richting het half jaar en voel me over het algemeen goed, soms zelfs heel goed,
  zaterdag 20 november 2021 @ 18:32:07 #55
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202265284
Was dat niet dat spul waar ouders hun ADHD-kinderen flauw mee maken?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202265395
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef Id_do_her het volgende:
Was dat niet dat spul waar ouders hun ADHD-kinderen flauw mee maken?
Had kan prima gebruikt worden als je bijvoorbeeld te snel prikkels ervaart, dat komt bijvoorbeeld ook vaak voor bij mensen met bepaalde vormen van autisme.

Daar hoeft adhd dus geen speciaal criteria voor te zijn.

Studenten gebruiken dit spul ook regelmatig tijdens belangrijke studie uren of blokken.
Kan geen kwaad, het is kortstondig spul wat maar een paar uur actief is en ook min of meer in die uren word afgebroken.
  zaterdag 20 november 2021 @ 18:47:40 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202265421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Had kan prima gebruikt worden als je bijvoorbeeld te snel prikkels ervaart, dat komt bijvoorbeeld ook vaak voor bij mensen met bepaalde vormen van autisme.

Daar hoeft adhd dus geen speciaal criteria voor te zijn.

Studenten gebruiken dit spul ook regelmatig tijdens belangrijke studie uren of blokken.
Kan geen kwaad, het is kortstondig spul wat maar een paar uur actief is en ook min of meer in die uren word afgebroken.
Ok, dan nog zie ik het als het middeltje dat ouders gebruiken om hun kinderen mak te maken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202265445
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ok, dan nog zie ik het als het middeltje dat ouders gebruiken om hun kinderen mak te maken.
Dat ligt eraan hoor, je wordt er namelijk scherper van.
Maw niet makker perse, maar meer geconcentreerd op wat er toe doet in plaats van reageren op alles wat maar binnenkomt.

Daar is het ook voor bedoeld, sommige kinderen hebben zeker met adhd geen filter, dit spul functioneert dan als een vervanging van een natuurlijke filter.

Wel even los van dat sommige ouders natuurlijk, en psychiaters ook wat dit betreft, wel erg snel normaal gedrag van kinderen qua drukte dan wegzetten onder de noemer adhd.

Die diagnoses kunnen wel beter naar mijn mening.
  zaterdag 20 november 2021 @ 18:52:29 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202265451
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat ligt eraan hoor, je wordt er namelijk scherper van.
Maw niet makker perse, maar meer geconcentreerd op wat er toe doet in plaats van reageren op alles wat maar binnenkomt.

Daar is het ook voor bedoeld, sommige kinderen hebben zeker met adhd geen filter, dit spul functioneert dan als een vervanging van een natuurlijke filter.

Wel even los van dat sommige ouders natuurlijk, en psychiaters ook wat dit betreft, wel erg snel normaal gedrag van kinderen qua drukte dan wegzetten onder de noemer adhd.

Die diagnoses kunnen wel beter naar mijn mening.
Dat is ook een beetje mijn kritiek, een kind is een beetje vervelend dus gooi er maar een middeltje in, alles voor het gemak van de ouders.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202457756
Een half jaar clean vandaag, dus mezelf lekker verwend met extra lekker eten en thuis laten bezorgen natuurlijk, dat was lekker genieten!
Mijn verzoek om vrijwilliger te worden is helaas afgewezen, ze vonden het nog te vroeg na mijn herstel en zagen er een gevaar in dat mis zou gaan en dat zouden ze jammer voor mij vinden, ze zagen wel dat ik goed aan het groeien was en zeker potentie had maar dat het nog te vroeg was, dus het is geen defentieve afwijzing.
Het UWV verwijst mijn verzoek door naar het werkbedrijf omdat er is vastgesteld is dat er nog arbeidsmogelijkheden zijn, ja zucht dat weet ik ook wel alleen ze zijn een stuk minder geworden.
Maar goed we kijken wel waar dit schip strand maar ik ben bijna 53 met lichte psychische en nu ook lichamelijke beperkingen dus ik ben benieuwd welke werkgever daar nog in mee wil.
Intussen ben ik deze week gestart aan thuiscursus Klinische psychologie,
  woensdag 8 december 2021 @ 22:20:30 #61
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_202532648
Het blijft bijzonder om jouw updates te lezen! Nu al een half jaar! Ik hoop voor jou dat het zo door kabbelt :)
pi_202640475
Lijkt me op zich best interessant om eens een lage dosering Ritalin te proberen. Puur om te hoe ik me dan zou voelen. Ik ben verder niet verslavingsgevoelig, dus maak me daar niet veel zorgen over.

Maar goed, ik heb geen idee hoe er eraan zou kunnen komen.
pi_202798652
Het is inmiddels Kerst en het gaat nog steeds goed, november en december zijn normaal niet mijn beste maanden maar ik kan me niet meer herinneren dat ik er zo gemakkelijk doorheen ben gekomen en dat zelfs met een lockdown waar ik niet zo blij mee ben,
Heb nu zelfs geen therapie meer tot 31 januari, ze vinden dat het goed gaat en willen aankijken of ik het met minder kan, als er iets mis gaat kan ik natuurlijk mezelf altijd laten horen.
Werk vinden verloopt nog wat lastig, maar ik blijf het proberen,, heb een werkgever nodig die me toch de kans geeft om me te laten zien wat ik waard ben, aan gebrek aan inzet en interesse zal het bij mij niet liggen maar iemand moet me wel een keer de kans geven.
Wens iedereen fijne kerstdagen
pi_202800948
Super goed bezig! Hele fijne kerstdagen gewenst.
  zaterdag 25 december 2021 @ 20:33:59 #65
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_202808105
Fijn dat het nog steeds zo goed gaat!
Mooie kerstdagen toegewenst en hopelijk kansen op een leuke baan in 2022! 😀
pi_203060269
Gelukkig nieuwjaar allemaal

Het oude jaar eindigde slecht, ik heb mijn maatje Spicey(agapornis) na 7 jaar gezelschap helaas moeten in laten
slapen, het ging al langzaam minder met haar door ouderdom maar nu zat ze al 2 dagen stil in een hoekje reageerde niet op mijn stem, leek moeilijk te ademen, at niet veel, klom nog wel naar haar slaaphutje maar dat was ook het enige in beweging wat ze deed, ik wist al toen ik naar de dierenarts ging dat ik haar niet mee terug naar huis mee zou nemen en dat was dus ook zo.

De eerste dagen van het nieuwe jaar begonnen moeizaam, was best down, met af en toe flinke pieken naar beneden, ik heb wel mijn ritme aangehouden, ben op famielbezoek gegaan, ben naar de inloop blijven gaan, heb daar ook over mijn stemming gepraat waarvan ik niet 100 procent van wist waar die vandaan kwam behalve van het verdriet van het verlies van mijn vogel en het moeite hebben met de lockdown maatregelen.

Gisteren leek het allemaal wel weer beter te gaan, dingen gingen weer wat meer vanzelf, was weer wat vrolijker, en hoe verder de dag vorderde hoe beter het ging, nu vandaag is het ook weer allemaal weer normaal..
pi_203069097
Sterkte met het verlies van Spicey. Was dat zo’n groen vogeltje met zo’n oranje koppie?

Goed dat je hebt aangegeven dat je stemming niet zo best was. Ga zo door :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203276337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterkte met het verlies van Spicey. Was dat zo’n groen vogeltje met zo’n oranje koppie?

Goed dat je hebt aangegeven dat je stemming niet zo best was. Ga zo door :)
Inderdaad een groen vogeltje met een oranje kopje
pi_203276349
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad een groen vogeltje met een oranje kopje
Oh ja die zijn tof echte acrobaten. Hoe gaat het met je?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203276443
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh ja die zijn tof echte acrobaten. Hoe gaat het met je?
Redelijk even wat onverwachte dingen( is een apart topic over) inmiddels heb ik 2 nieuwe vogels, een ander soort papegaai, Caiques, zijn een slag groter, soort clowntjes onder de papegaaien, ondeugend, erg actief , ze zijn tam, vragen veel aandacht dus daar ben ik aardig zoet mee maar dat is ook wel weer leuk
  vrijdag 25 maart 2022 @ 08:08:44 #71
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_204212316
Hi Cupfighter, ik moest aan jou denken toen ik dit bericht las over het project Everbody Work. Misschien iets voor jou?
Hoe gaat het trouwens?

[ Bericht 3% gewijzigd door Pippi op 25-03-2022 20:52:29 ]
pi_204219024
Het gaat hier eigenlijk best goed, wel wat hindernissen gehad maar die zonder kleerscheuren doorgekomen(zonder gebruik dus), ik heb even een paar weken gewerkt maar dat lukte niet echt, het ging te snel allemaal ik was te nerveus en het lukte allemaal niet zo, kwam erachter dat deze baan niet mijn ding was en dat vond de desbetreffende manager ook dus we zijn uit elkaar gegaan zonder problemen.
Misschien inmiddels wel de conclusie mogen trekken of betaald werk nog wel een optie voor me is, ik heb nog een vraag voor herkeuring lopen bij het UWV in verband met mijn spierziekte maar daar hebben ze een enorme achterstand omdat ze een tekort aan artsen hebben.

Moet het nog overleggen met mijn jobcoach maar ik denk dat de route via vrijwilligerswerk moet gaan lopen, ik denk dat ik gezien mijn verleden best nuttig kan zijn in de hulpverlening, ik heb aardig wat meegemaakt en ook verwerkt en ik zou daarmee best nuttig kunnen zijn op bepaalde gebieden ivm pestverleden, suicide nabestaande, vroeg ouders kwijt etc etc
  vrijdag 25 maart 2022 @ 21:07:26 #73
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_204220309
Het gaat hier eigenlijk best goed, wel wat hindernissen gehad maar die zonder kleerscheuren doorgekomen(zonder gebruik dus)
^O^
ik heb even een paar weken gewerkt maar dat lukte niet echt, het ging te snel allemaal ik was te nerveus en het lukte allemaal niet zo, kwam erachter dat deze baan niet mijn ding was en dat vond de desbetreffende manager ook dus we zijn uit elkaar gegaan zonder problemen.
Misschien inmiddels wel de conclusie mogen trekken of betaald werk nog wel een optie voor me is

Hoef niet perse de juiste conclusie te zijn, lees de link uit mijn eerdere berichtje maar eens.
ik heb nog een vraag voor herkeuring lopen bij het UWV in verband met mijn spierziekte maar daar hebben ze een enorme achterstand omdat ze een tekort aan artsen hebben.
Moet het nog overleggen met mijn jobcoach maar ik denk dat de route via vrijwilligerswerk moet gaan lopen, ik denk dat ik gezien mijn verleden best nuttig kan zijn in de hulpverlening, ik heb aardig wat meegemaakt en ook verwerkt en ik zou daarmee best nuttig kunnen zijn op bepaalde gebieden ivm pestverleden, suicide nabestaande, vroeg ouders kwijt etc etc

Misschien kan je mbv een STAP-budget daarin een gerichte opleiding, training of cursus volgen :)
Kijk eens op
https://www.stapuwv.nl/stap/p/voorportaal
pi_204221712
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 21:07 schreef Pippi het volgende:
Het gaat hier eigenlijk best goed, wel wat hindernissen gehad maar die zonder kleerscheuren doorgekomen(zonder gebruik dus)
^O^
ik heb even een paar weken gewerkt maar dat lukte niet echt, het ging te snel allemaal ik was te nerveus en het lukte allemaal niet zo, kwam erachter dat deze baan niet mijn ding was en dat vond de desbetreffende manager ook dus we zijn uit elkaar gegaan zonder problemen.
Misschien inmiddels wel de conclusie mogen trekken of betaald werk nog wel een optie voor me is

Hoef niet perse de juiste conclusie te zijn, lees de link uit mijn eerdere berichtje maar eens.
ik heb nog een vraag voor herkeuring lopen bij het UWV in verband met mijn spierziekte maar daar hebben ze een enorme achterstand omdat ze een tekort aan artsen hebben.
Moet het nog overleggen met mijn jobcoach maar ik denk dat de route via vrijwilligerswerk moet gaan lopen, ik denk dat ik gezien mijn verleden best nuttig kan zijn in de hulpverlening, ik heb aardig wat meegemaakt en ook verwerkt en ik zou daarmee best nuttig kunnen zijn op bepaalde gebieden ivm pestverleden, suicide nabestaande, vroeg ouders kwijt etc etc

Misschien kan je mbv een STAP-budget daarin een gerichte opleiding, training of cursus volgen :)
Kijk eens op
https://www.stapuwv.nl/stap/p/voorportaal
Dank je wel voor deze tip
Ik ben in november 2021 al begonnen met een thuiscursus psychologie maar dit kan misschien nog meer deuren openen
pi_204237743
En daarvoor gebruik ik WIET... ooit aan Ritalin gezeten maar was een compleet ander persoon geworden (misschien te hoge dosis) maar toen in overleg met psychiater besloten om toch maar te blijven blowen, echter niet hele dag door hoor. Gewoon een jointje voor het slapen. Werkt al 20+ jaar als een malle! :Y
Just say hi!
pi_204239534
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 09:30 schreef Chandler het volgende:
En daarvoor gebruik ik WIET... ooit aan Ritalin gezeten maar was een compleet ander persoon geworden (misschien te hoge dosis) maar toen in overleg met psychiater besloten om toch maar te blijven blowen, echter niet hele dag door hoor. Gewoon een jointje voor het slapen. Werkt al 20+ jaar als een malle! :Y
Als dat voor jou goed werkt moet je dat zeker blijven doen, Ritalin zal zeker niet voor iedereen werken,
pi_204242665
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 13:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als dat voor jou goed werkt moet je dat zeker blijven doen, Ritalin zal zeker niet voor iedereen werken,
Dank! ik zal het ook blijven doen, al wil ik wel een vervanging voor het gebruik van shag vinden, iets wat bij mij past... maar dat is nog toekomst muziek! :)
Just say hi!
pi_204248108
Hoe is dat nou eigenlijk, een stemmetje in je hoofd horen?
Ik kan me dan voorstellen dat er een ander bewustzijn in je hoofd tegen je aan aan het praten is.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_204253120
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 05:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe is dat nou eigenlijk, een stemmetje in je hoofd horen?
Ik kan me dan voorstellen dat er een ander bewustzijn in je hoofd tegen je aan aan het praten is.
Voor mij voelde het alsof iemand anders me opdrachten me gaf die ik eigenlijk niet doen wou, die iemand anders was mijn overleden ex vriendin Melanie die in de relatie ook erg dominant was dus dat waren geen prettige berichten die ze gaf, het is voor iedereen anders maar meestal is het niet prettig is mijn ervaring die ik met andere mensen heb gedeeld
pi_204681173
Nu inmiddels 10 maanden clean, en het gaat met stapjes steeds beter, het is wel accepteren dat het niet zo hard meer gaat als in het begin maar dat is ook logisch natuurlijk, ik ben erg tevreden met zoals het nu gaat en dat er ook nog dingen zijn waar gewerkt aan moet worden.

Mijn lichaam werkt helaas niet mee aan dit proces, een erfelijke spierziekte die progressief is gooit roet in het eten, ook dit is een kwestie van accepteren en proberen nu nog dingen te doen die ik nog kan, op gebied van werk ga ik waarschijnlijk 100 procent afgekeurd worden door het UWV
  maandag 9 mei 2022 @ 21:58:55 #81
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_204683551
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
Nu inmiddels 10 maanden clean, en het gaat met stapjes steeds beter, het is wel accepteren dat het niet zo hard meer gaat als in het begin maar dat is ook logisch natuurlijk, ik ben erg tevreden met zoals het nu gaat en dat er ook nog dingen zijn waar gewerkt aan moet worden.

Mijn lichaam werkt helaas niet mee aan dit proces, een erfelijke spierziekte die progressief is gooit roet in het eten, ook dit is een kwestie van accepteren en proberen nu nog dingen te doen die ik nog kan, op gebied van werk ga ik waarschijnlijk 100 procent afgekeurd worden door het UWV
Goed van je Cupfighter!
10 maanden! Echt knap!
Een erfelijke progressieve spierziekte lijkt mij heftig.
Ik snap dat je ondanks dat toch graag bezigheden wil hebben; voor afleiding, om een doel te hebben, voor sociale contacten en om een goed gevoel te hebben aan het einde van de dag.
Als een baan niet meer gaat lukken hoop ik dat je ipv een baan een andere invulling daaraan kan geven zoals leuke korte cursussen, vrijwilligerswerk, een nieuwe hobbie. 😀
pi_204687596
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:58 schreef Pippi het volgende:

[..]
Goed van je Cupfighter!
10 maanden! Echt knap!
Een erfelijke progressieve spierziekte lijkt mij heftig.
Ik snap dat je ondanks dat toch graag bezigheden wil hebben; voor afleiding, om een doel te hebben, voor sociale contacten en om een goed gevoel te hebben aan het einde van de dag.
Als een baan niet meer gaat lukken hoop ik dat je ipv een baan een andere invulling daaraan kan geven zoals leuke korte cursussen, vrijwilligerswerk, een nieuwe hobbie. 😀
Dank je wel, ik werk een paar uurtjes in de week en ben bezig met vrijwilligerswerk aan het opstarten, ik doe ook een cursus en heb genoeg hobbies om mezelf bezig te houden.
Sociale contacten is nog op erg laag pitje, ik heb mijn sociale contacten( lees drugsvrienden) gedumpt in de corona periode, in die periode was het lastig nieuwe contacten aan te gaan nu is het even weer zoeken hoe en wat, vertrouwen in mensen is ook flink beschadigd dus ik moet daar weer een balans in zien te vinden
pi_204812646
Vanmiddag bericht gehad van het UWV, wat ik verwacht had is uitgekomen voor 80-100 procent afgekeurd en ik ga een Iva uitkering krijgen.
Aan de ene kant geeft het me wat rust, ik hoef niet meer te solliciteren op werk wat ik toch niet meer aankan aan de andere kant is het vervelend, maar goed zoals ik in het laatste bericht aan gaf ga ik me richten op de dingen die ik nog wel kan, ik heb nog wel werk voor 3 uur in de week en ga er vrijwilligerswerk bij zoeken wat passend voor me is, ik heb nog plannen genoeg
pi_205042459
Een iets mindere periode waarin mijn overleden ex weer iets meer vat op me lijkt te krijgen met dromen en lichte dissociaties, gelukkig heb ik genoeg plekken waar ik erover kan praten maar het is even minder leuk, ik ben niet gaan gebruiken en inmiddels 11 maanden clean
pi_205043216
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
Een iets mindere periode waarin mijn overleden ex weer iets meer vat op me lijkt te krijgen met dromen en lichte dissociaties, gelukkig heb ik genoeg plekken waar ik erover kan praten maar het is even minder leuk, ik ben niet gaan gebruiken en inmiddels 11 maanden clean
Wat vervelend dat het wat minder met je gaat maar wat fijn dat er plaatsen zijn waar je erover kunt praten. En zo top dat je al 11 maanden clean bent. Basecoke is zo moeilijk om vanaf te komen en te blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juni 2022 @ 21:09:42 #86
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_205043736
Hi Cupfighter, jammer dat het ff wat minder gaat. Toch vind ik, net als praadje, dat je megatrots op jezelf mag zijn om wat je allemaal al bereikt hebt! Ook dat een setback er niet voor zorgt dat je een terugval krijgt. ^O^ _O_
  maandag 13 juni 2022 @ 21:19:30 #87
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205043797
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
Een iets mindere periode waarin mijn overleden ex weer iets meer vat op me lijkt te krijgen met dromen en lichte dissociaties, gelukkig heb ik genoeg plekken waar ik erover kan praten maar het is even minder leuk, ik ben niet gaan gebruiken en inmiddels 11 maanden clean
Netjes! Sterk dat je mindere periodes aankan!
  maandag 13 juni 2022 @ 21:31:11 #88
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205043900
Ik heb even teruggelezen. Ik snap helemaal dat Ritalin voor jou werkt en ik snap het verband met coke.
pi_205044020
Mooi man.

Ik slik Methylfenidaat (5x10mg per dag) om de ellende van ADD te minimaliseren. Geweldig spul. Het heeft ook wel wat nadelen, maar die wegen in mijn geval absoluut niet op tegen de voordelen.

Goed dat je van de coke af bent. Best leuk op z'n tijd, maar pure rommel.
Wiet op z'n tijd werkt voor mij als ADD'er prima om even geen gedachtes te hebben die in 100km/h van links naar rechts schieten door m'n kop. Maar ik raad het iedereen af die verslavingsgevoelig kan zijn. Zelfmedicatie kan best, maar doe dat altijd met mate, en wees er altijd eerlijk over naar je behandelaren. ^_^
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_205260647
Lastige ontwikkelingen, ik blijk een dissociatieve meer persoonlijkheid stoornis te hebben, daar heb ik al een paar jaar last van waar van we dachten dat het stemmen waren is het dus dit, de laatste weken zijn er wat dingen gebeurd die dit nog duidelijker maakte

- mezelf onbewust pijn doen
- haar naam onbewust opschrijven
- haar stem en gedrag nadoen zonder ik het door heb

Maandag ga ik bespreken wat we nog kunnen inzetten om dit af te remmen, ik heb al trauma therapie op haar gehad, misschien moet het nog een keer
pi_205266886
Jullie hebben deze medicijnen vast alleen op recept. Zonder recept moeilijk te krijgen?
pi_205268783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
Lastige ontwikkelingen, ik blijk een dissociatieve meer persoonlijkheid stoornis te hebben, daar heb ik al een paar jaar last van waar van we dachten dat het stemmen waren is het dus dit, de laatste weken zijn er wat dingen gebeurd die dit nog duidelijker maakte

- mezelf onbewust pijn doen
- haar naam onbewust opschrijven
- haar stem en gedrag nadoen zonder ik het door heb

Maandag ga ik bespreken wat we nog kunnen inzetten om dit af te remmen, ik heb al trauma therapie op haar gehad, misschien moet het nog een keer
Wat naar dat het niet lekker gaat. Hopelijk ga je niet terugvallen. Is het verstandig om tot maandag te wachten om het te bespreken, kun je niet eerder ergens terecht?
Sterkte in ieder geval, ik lees je. :*
pi_205272163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
Jullie hebben deze medicijnen vast alleen op recept. Zonder recept moeilijk te krijgen?
Ja ik heb ze op recept , ze zullen misschien via andere wegen ook wel te krijgen zijn maar die ken ik niet
pi_205272185
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:47 schreef praadje het volgende:

[..]
Wat naar dat het niet lekker gaat. Hopelijk ga je niet terugvallen. Is het verstandig om tot maandag te wachten om het te bespreken, kun je niet eerder ergens terecht?
Sterkte in ieder geval, ik lees je. :*
Dank je wel, nee terugvallen is geen goed idee en ga ik ook niet doen dat maakt de kwaal alleen maar erger, het lukt wel om tot maandag te wachten, ik kan het gelukkig ook bespreken op de inloop waar ik vaak kom
pi_205273875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, nee terugvallen is geen goed idee en ga ik ook niet doen dat maakt de kwaal alleen maar erger, het lukt wel om tot maandag te wachten, ik kan het gelukkig ook bespreken op de inloop waar ik vaak kom
Ah gelukkig dat je wel ergens je ei kwijt kunt. ^O^
pi_205285819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik heb ze op recept , ze zullen misschien via andere wegen ook wel te krijgen zijn maar die ken ik niet
Jammer, als iemand weet hoe ze zonder recept zou kunnen krijgen...:). Dm mag ook.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 juli 2022 @ 13:57:15 #97
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205285831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:50 schreef GoldRushFrog het volgende:
Jullie hebben deze medicijnen vast alleen op recept. Zonder recept moeilijk te krijgen?
Overal is handel voor , maar in principe krijg je ze op recept :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205285845
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Overal is handel voor , maar in principe krijg je ze op recept :+
Snap dat het niet helemaal de bedoeling is, maar weet niet of ik ze op recept zou krijgen, en ben toch wel benieuwd wat het met de doet :). Ben verder helemaal niet verslaving gevoelig, dus ik weet gelukkig wel wat ik doe (uiteraard) :o
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 juli 2022 @ 14:00:59 #99
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205285864
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:58 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Snap dat het niet helemaal de bedoeling is, maar weet niet of ik ze op recept zou krijgen, en ben toch wel benieuwd wat het met de doet :). Ben verder helemaal niet verslaving gevoelig, dus ik weet gelukkig wel wat ik doe (uiteraard) :o
Ik kan je vertellen : het werkt , ook als je geen AD(H)D hebt oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205285881
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 14:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen : het werkt , ook als je geen AD(H)D hebt oO<
Fijn! Kan je ze gewoon op recept krijgen zonder dat je AD(H)D hebt? O+
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 juli 2022 @ 14:06:26 #101
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205285892
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 14:03 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Fijn! Kan je ze gewoon op recept krijgen zonder dat je AD(H)D hebt? O+
Bij mijn weten niet :D
Ik heb weleens een half stripje aan mensen gegeven, en vandaaruit weet ik dat het werkt , maar uiteindelijk moet dat allemaal op recept, en gaat het wel ten koste van mijn eigen medicatie . Maar ik weet dat er handel in is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205285906
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Bij mijn weten niet :D
Ik heb weleens een half stripje aan mensen gegeven, en vandaaruit weet ik dat het werkt , maar uiteindelijk moet dat allemaal op recept, en gaat het wel ten koste van mijn eigen medicatie . Maar ik weet dat er handel in is.
Aaah, ik begrijp 'm! Ja, dat gaat ten koste van jouw medicatie, en jij hebt het dan waarschijnlijk ook echt nodig :).

Nou, als iemand hier een handeltje kent dan hoor ik het wel :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 juli 2022 @ 14:19:02 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205285953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 14:08 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Aaah, ik begrijp 'm! Ja, dat gaat ten koste van jouw medicatie, en jij hebt het dan waarschijnlijk ook echt nodig :).

Nou, als iemand hier een handeltje kent dan hoor ik het wel :D
Ik heb ADD :Y :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 9 juli 2022 @ 18:07:25 #104
441859 crew  Lenny77
pi_205288376
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 14:08 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Aaah, ik begrijp 'm! Ja, dat gaat ten koste van jouw medicatie, en jij hebt het dan waarschijnlijk ook echt nodig :).

Nou, als iemand hier een handeltje kent dan hoor ik het wel :D
Nuja dit is natuurlijk niet de bedoeling hier in dit topic hè :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205288920
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja dit is natuurlijk niet de bedoeling hier in dit topic hè :{
True! :X
pi_205300637
Vandaag een jaar clean *O*
pi_205300805
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 17:42 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag een jaar clean *O*
Wowwwww, supergoed zeg. Keep going *O* *O* *O* *O* *O*
pi_205300811
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2022 17:53 schreef praadje het volgende:

[..]
Wowwwww, supergoed zeg. Keep going *O* *O* *O* *O* *O*
Dank je wel!!
pi_205444685
Lastige week gehad met mijn dissociaties daarom helaas weinig of niets meegekregen van de Nijmeegse Vierdaagsfeesten, zelfs nog een nachtje in het Radboud ziekenhuis moeten logeren dus het gaat niet best
Er moet dringend naar passende therapie gezocht worden
Nog wel steeds clean
pi_205446584
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
Lastige week gehad met mijn dissociaties daarom helaas weinig of niets meegekregen van de Nijmeegse Vierdaagsfeesten, zelfs nog een nachtje in het Radboud ziekenhuis moeten logeren dus het gaat niet best
Er moet dringend naar passende therapie gezocht worden
Nog wel steeds clean
Heftig. Hopelijk is er snel passende hulp voor je. En zo knap dat je nog steeds clean bent _O_ Hang' in there.
pi_205520929
Het gaat nog steeds wat moeizaam, de onvoorspelbaarheid van de dissociaties maken het mij en mijn omgeving lastig, het is ook voor de buitenwereld lastig om mee om te gaan omdat de 2 persoonlijkheid wat onvriendelijker is dan ik zelf en veel grilliger is.
Het wordt tijd dat ik aangemeld ga worden bij de nieuwe behandelaar maar dat kan pas als de regiebehandelaar terug is van vakantie (over 2 weken) en dan is het natuurlijk afwachten hoe lang de wachtlijst is bij de nieuwe behandelaar
pi_205734234
Behandelaar is inmiddels terug van vakantie, aanmelding bij nieuwe instantie is mogelijk maar dat is behoorlijk buiten mijn regio, het is nog even kijken hoe ver buiten mijn regio en hoe lang de wachtlijsten zijn

Ander probleem is dat de inloop mij inmiddels al 4 weken een soort verbod heeft opgelegd omdat ze niet weten hoe ze met de dissociaties om moeten gaan, dit is voor mij best vervelend omdat ik daar gemiddeld 3 keer in de week naar toe ging, nu deze week zou het opnieuw bekeken worden maar het blijkt dat verbod nog langer van kracht gaat blijven ondanks ik meer handvaten heb voor mijn dissociaties, dit is voor mij erg teleurstellend, ik heb vandaag ook een mail gestuurd dat ik het hiermee niet eens ben.
pi_206029974
Welkom bij de GGZ in Nederland ik bots tegen wachtlijsten op van 3 tot 1 jaar en niemand weet bij de hulpverlening goed hoe ze moeten omgaan met mijn dissociaties die ik zelf nu inmiddels wel beter in de hand heb.

Het verbod op de inloop wordt deze week opgeheven, onder begeleiding mag ik er nu een uurtje heen, ben daar wel blij mee, het is een start om te verkennen wat mogelijk is.

Bizar detail is dat ik inmiddels geen enkele medicatie meer gebruik, door mijn dissociaties is de boel in de war gekomen in mijn dagindeling, dus geen ritalin, citalopram en seroquel meer, ik heb dat ook gemeld bij de hulpverlening en die vragen zich nu af of ik het opnieuw moet opstarten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')