Dit inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is wel een win-win wedstrijd voor mij. Als Portugal wint klopt mijn voorspelling, als Portugal niet wint ben ik sowieso blij.
In zijn/haar busje, gok ik.quote:
Maar zonder beeld dan waarschijnlijk?quote:
Oh, dat kan ik van hier niet zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zonder beeld dan waarschijnlijk?
Zeker! In de vergelijking tussen Messi en Ronaldo heb ik toch altijd wel meer bewondering voor Ronaldo, vanwege dat leven voor de sport. Ben er wel van overtuigd dat hij harder heeft gewerkt voor z'n voetbalcarrière dan Messiquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben echt geen fan van Ronaldo, maar dat vind ik dan toch mooi: doelbewust drie kilo spiermassa verliezen zodat je je teruglopende startsnelheid compenseert. Het is wel echt iemand die leeft voor de sport en er keihard voor werkt, respect daarvoor.
Bij Messi zit het er van nature in. Ronaldo moet er echt voor werken. Imo.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker! In de vergelijking tussen Messi en Ronaldo heb ik toch altijd wel meer bewondering voor Ronaldo, vanwege dat leven voor de sport. Ben er wel van overtuigd dat hij harder heeft gewerkt voor z'n voetbalcarrière dan Messi
Logisch toch, de tegenstander heeft armen, hoe durven ze!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Portugal wil weer een penalty. Goh, verrassend.
Absoluut. Ik denk niet dat hij de meest getalenteerde is, maar er absoluut het hardst voor werkt. Maar als ik hem dan weer een bal tegen iemand zie aanschoppen en vervolgens zie janken over hands, weet ik weer waarom ik hem totáál niet moetquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker! In de vergelijking tussen Messi en Ronaldo heb ik toch altijd wel meer bewondering voor Ronaldo, vanwege dat leven voor de sport. Ben er wel van overtuigd dat hij harder heeft gewerkt voor z'n voetbalcarrière dan Messi
Alleen als je je jong voeltquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
Mag ik wel in dit topic posten gezien de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |