SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vooral vreetbezoek denk ik, want ik moet natuurlijk met iedereen gezellig uit ontbijten/lunchen/wat drinken/dineren..quote:
Het verschilt wel sterk per persoon hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
denk als je allergie voor de zon hebt je er juist uit moet probere te blijven en niet te gaan 'voorzonnnen'
ja maar wat is voorzonnen nou :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt wel sterk per persoon hoor.
Oh, lokaal mag het ook heter zijn hoor, als dat maar niet lokaal boven mijn hoofd is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
geen strandweer![]()
Draak we moeten echt hard duimen nu voor donderdag. 25 graden, licht briesje. Als is het maar lokaak boven kijkduin ofzo![]()
Heenreis als slanke kiwi, terugrollen als een bolle meloen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral vreetbezoek denk ik, want ik moet natuurlijk met iedereen gezellig uit ontbijten/lunchen/wat drinken/dineren..
Dat wordt heel hard van de vaalserberg afrollen dan, anders kom ik nooit meer boven bij m'n huis hierquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heenreis als slanke kiwi, terugrollen als een bolle meloen.
Volgens mij is het idee erachter dat je je huid langzaamaan wat laat kleuren zodat je bij activiteiten in de zon niet meteen verkreeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is voorzonnen nou :p
ik ken wel voordrinken :p
Mental image.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt heel hard van de vaalserberg afrollen dan, anders kom ik nooit meer boven bij m'n huis hier
sappige watermeloenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heenreis als slanke kiwi, terugrollen als een bolle meloen.
Gewoon goed smerenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee erachter dat je je huid langzaamaan wat laat kleuren zodat je bij activiteiten in de zon niet meteen verkreeft.
Maar da's gewoon niet goed voor je huid ook, dus ik snap het niet.
wij hebben op werk gegrilde watermeloen. nog niet geproeftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt heel hard van de vaalserberg afrollen dan, anders kom ik nooit meer boven bij m'n huis hier
[..]
Die ligt hier in de keuken
Nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben op werk gegrilde watermeloen. nog niet geproeft
Goedemorgenquote:
gaat in de steenkooloven. Zo in plakjes gesneden dan met zout, peper en olijfolie er over heenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat in de steenkooloven. Zo in plakjes gesneden dan met zout, peper en olijfolie er over heen
Donderdag wordt 34 graden en smerig benauwd met 's avonds fikse onweerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
geen strandweer![]()
Draak we moeten echt hard duimen nu voor donderdag. 25 graden, licht briesje. Als is het maar lokaak boven kijkduin ofzo![]()
Hmm, ok. Zou ik eigenlijk wel eens willen proberen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat in de steenkooloven. Zo in plakjes gesneden dan met zout, peper en olijfolie er over heen
Klinkt als muziek in de orenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donderdag wordt 34 graden en smerig benauwd met 's avonds fikse onweer
Ik wil nu een keer echt onweer, en niet zo'n laf klapje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donderdag wordt 34 graden en smerig benauwd met 's avonds fikse onweer
Laatst zeiden mensen dat op de bbq dat die zompig werdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ok. Zou ik eigenlijk wel eens willen proberen.
Wel wat beter maar merk wel dat mijn hoofd er nog niet helemaal bij is, beetje afwezig zeg maar.quote:
Ja alles zal wel van plek zijn verwisseldquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel wat beter maar merk wel dat mijn hoofd er nog niet helemaal bij is, beetje afwezig zeg maar.
Zompig etenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laatst zeiden mensen dat op de bbq dat die zompig werd
Dat de brandweer weer de huizen moet leegpompen vanwege de hoosbuien zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nu een keer echt onweer, en niet zo'n laf klapje.
Goed plan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna gewoon nog een hamburger met friet
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren hadden we super lekker personeelseten ook.
Pasta, penne, met smakelijke kip
Heb tijdens het slapen wel enorm levendige dromen, al heb ik geen idee meer waar ze over gingenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alles zal wel van plek zijn verwisseld
oh lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond KFC ga bestellen met mijn Uber Eats kortingsbon
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
Oke mensen. Donderdag sturen we dus AL HET ONWEER naar buda
Ja prima, ik woon hoog en droogquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat de brandweer weer de huizen moet leegpompen vanwege de hoosbuien zeker
Geen idee?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed plan.
Waarom moet het donderdag mooi weer zijn? Wat gaat er gebeuren
Ja maar ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja prima, ik woon hoog en droog
Pizza Hawaīquote:
kan k naar het strandquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed plan.
Waarom moet het donderdag mooi weer zijn? Wat gaat er gebeuren
Dan koelt het helemaal niet af.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Droog onweer is eigenlijk leuker.
Dit inderdaadquote:
Alleen wordt je er dan niet ziek vanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hetzelfde als koude rauwe kip.
Was deze ook weer zo lelijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
gisteren was er weer een ex tindermatch trouwens op het terras
Gewoon allemaal nieuwsgierig wat ze hebben gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
gisteren was er weer een ex tindermatch trouwens op het terras
die jongen van eergisteren was niet lelijk maar gewoon erg goede fotosquote:
Contact has been madequote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die jongen van eergisteren was niet lelijk maar gewoon erg goede fotos
Die van gisteren was beter eigenlijk dan de fotos
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Contact has been made![]()
Of heb je alleen vochtig lopen loeren?
Afpakken die hap, als die kerel op Tinder staat kan hij nog nooit ver geraakt zijn in het minnespel.quote:
ja maar ik hoef hem nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afpakken die hap, als die kerel op Tinder staat kan hij nog nooit ver geraakt zijn in het minnespel.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:00 schreef kwiwi het volgende:
Heb al een inloopkast ontworpen maar we hebben nog geen huis gekocht
We hebben een stagair. die jongen is autistisch en heeft dus gisteren dat bij een bonnetje gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je 06 op de rekening van leuke mannen schrijven toch?
Mijn buren wonen met z'n drieën op 45m2.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier op de etage dus 1 studioachtige appartement. iets van 50 vierkante meter. Daar gaat dus een gezin met 4 mensen wonenZe zijn al vier maanden bezig met verbouwen
Ja, maar jij kunt dat beter, toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben een stagair. die jongen is autistisch en heeft dus gisteren dat bij een bonnetje gedaan.
Ik vroeg hem of hij uberhaubt wel gelfirt had met dat meisje. hij zo jaaaa echt veel naar elkaar gekeken.
Andere collega is uiteindelijk excuses gaan aanbieden aan dat meisje, ze had helemaal geen interesse in hem
We zijn er nog steeds over aan het twijfelen. Perfecte dorp/locatie, huis is groot genoeg, super uitzicht op de alpen, en het heeft wel een balkon en 2 terrassen maar vrijwel geen tuin. En dat stoort me een beetje want daardoor is het straks waarschijnlijk wat lastiger weer te verkopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe is het afgelopen met die ene die jullie hebben bekeken?
Dat is er vast een van hierquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben een stagair. die jongen is autistisch en heeft dus gisteren dat bij een bonnetje gedaan.
Ik vroeg hem of hij uberhaubt wel gelfirt had met dat meisje. hij zo jaaaa echt veel naar elkaar gekeken.
Andere collega is uiteindelijk excuses gaan aanbieden aan dat meisje, ze had helemaal geen interesse in hem
Klinkt wel goed hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn er nog steeds over aan het twijfelen. Perfecte dorp/locatie, huis is groot genoeg, super uitzicht op de alpen, en het heeft wel een balkon en 2 terrassen maar vrijwel geen tuin. En dat stoort me een beetje want daardoor is het straks waarschijnlijk wat lastiger weer te verkopen.
Holy shit.. en ik klagen over dat het huis geen tuin heeftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier op de etage dus 1 studioachtige appartement. iets van 50 vierkante meter. Daar gaat dus een gezin met 4 mensen wonenZe zijn al vier maanden bezig met verbouwen
Echtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn buren wonen met z'n drieën op 45m2.
Ballie heeft ook heel flirterig een jongen de hele tijd aangekekenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar jij kunt dat beter, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Genoeg jonge mensen die niets om een "grote" tuin geven toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn er nog steeds over aan het twijfelen. Perfecte dorp/locatie, huis is groot genoeg, super uitzicht op de alpen, en het heeft wel een balkon en 2 terrassen maar vrijwel geen tuin. En dat stoort me een beetje want daardoor is het straks waarschijnlijk wat lastiger weer te verkopen.
maar hoe groot zijn de terassen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nou deze mensen kunnen ook in een buitenwijk gaan zitten hoor. ze hoeven niet in deze flatquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shit.. en ik klagen over dat het huis geen tuin heeft
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft ook heel flirterig een jongen de hele tijd aangekekenDeze blik krijg ik erg vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft ook heel flirterig een jongen de hele tijd aangekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn huis is ook iets van 90m2, was van oorsprong gebouwd voor grote gezinnen na de Watersnoodramp. Zou het hier met zijn 2en al wat aan de krap vinden denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn appartement is 80m2. Dat heb ik net voor hun neus weggekaapt
Ja, maar mensen met kinderen waarschijnlijk wel. Hoewel het naast het bos ligt, stil dorp is waar je op straat kunt spelen, en aan de overkant van de straat een groot maisveld ligt. Dus misschien valt het toch nog aan mensen met kinderen te verkopen dan. Had een beetje het idee dat die doelgroep bij verkoop wegvalt als je geen fatsoenlijke tuin hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg jonge mensen die niets om een "grote" tuin geven toch?
maar hoe staat het met aanbod en vraag?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar mensen met kinderen waarschijnlijk wel. Hoewel het naast het bos ligt, stil dorp is waar je op straat kunt spelen, en aan de overkant van de straat een groot maisveld ligt. Dus misschien valt het toch nog aan mensen met kinderen te verkopen dan. Had een beetje het idee dat die doelgroep bij verkoop wegvalt als je geen fatsoenlijke tuin hebt.
Ik ben bijna altijd goed gesmeerd.quote:
Balkon is 15m2, ene terras 19m2 en andere 18m2. En bij dat laatste terras heb je een stukje gras voordat de helling naar beneden begint (waar ook gras op ligt maar daar kun je verder weinig mee wa t het eindigt in de tuin van de buren).quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Balkon is 15m2, ene terras 19m2 en andere 18m2. En bij dat laatste terras heb je een stukje gras voordat de helling naar beneden begint (waar ook gras op ligt maar daar kun je verder weinig mee wa t het eindigt in de tuin van de buren).
Veel vraag, vooral naar woningen met tuinquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe staat het met aanbod en vraag?
Lastig om hier een voorstelling van te maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Balkon is 15m2, ene terras 19m2 en andere 18m2. En bij dat laatste terras heb je een stukje gras voordat de helling naar beneden begint (waar ook gras op ligt maar daar kun je verder weinig mee wa t het eindigt in de tuin van de buren).
Een gezin dat net wat meer ruimte zoekt dan in de stad, zou hier toch wel blij mee zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Wegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig om hier een voorstelling van te maken.
Veel toetjes uitdelen waar rauwe eieren in zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel vraag, vooral naar woningen met tuinDaarom vinden we dat ook eigenlijk niet. Dat wordt vooral onderling verkocht en komt nooit echt op de markt. Dus we kunnen nu eventueel in dit dorp integreren, vrienden maken met bejaarden en zo hopelijk over 10 jaar een vrijstaand huis met tuin kopen daar
Ja voor mij ook hoor, maar we kopen nu wel een beetje terwijl de markt op z'n hoogtepunt lijkt te zijn dus ik zit al met eventuele verkoopproblemen in m'n hoofdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een gezin dat net wat meer ruimte zoekt dan in de stad, zou hier toch wel blij mee zijn?
Klinkt mij paradijselijk in de oren
Dit doe je zelf ook?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel toetjes uitdelen waar rauwe eieren in zitten
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
@:Kwiwi hoeveel is dat in normale mensen geld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat is ook wel zo. En nu lijkt me dat leuk omdat ik alleen balkon gewend ben, maar weet niet hoe het is als ik 10 jaar een tuin moet gaan bijhoudenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Buitenruimte is wel echt een must, tuin heeft als nadeel dat er ook een bak werk in gaat zitten als je het niet dichttegelt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]Ja kun je niet met Nederland vergelijken hč. Salarissen zijn hier ook andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een lastige afweging. Daarom wil ik nu eigenlijk ook geen huis kopen. Ook omdat de echt leuke huizen buiten mijn bereik liggen nuquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor mij ook hoor, maar we kopen nu wel een beetje terwijl de markt op z'n hoogtepunt lijkt te zijn dus ik zit al met eventuele verkoopproblemen in m'n hoofd
Ik spreek nu ook uit een jarenlang verwaarloosde tuin hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:16 schreef kwiwi het volgende:
J
[..]
ja dat is ook wel zo. En nu lijkt me dat leuk omdat ik alleen balkon gewend ben, maar weet niet hoe het is als ik 10 jaar een tuin moet gaan bijhouden
Hier op het terrein werkt ook een zwitserse firma.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof Zwitsers geld iets met normaal geld te maken heeft.
Of gewoon meteen een schuurmachine regelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vind terrassen geniaal. Je zet paar planten neer , mooie tuinset en je bent klaar![]()
Als je geen houten vloer doet hoef je ook geen schuurt ptss op te lopen
Ja of dat :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of gewoon meteen een schuurmachine regelt.
Eens.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier op het terrein werkt ook een zwitserse firma.
1 man hier uit de buurt werkt daar nu ook voor. Vaste standplaats is nu gewoon hier in Nederland, maar wel met een Zwitsers salaris.
Die regeling wil ik ook wel hebben
Ah ok, dat valt meequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik spreek nu ook uit een jarenlang verwaarloosde tuin hoor.Als ik het nu bij ga houden, is het een paar middagen in het jaar werk.
Ja dat is een goede deal natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier op het terrein werkt ook een zwitserse firma.
1 man hier uit de buurt werkt daar nu ook voor. Vaste standplaats is nu gewoon hier in Nederland, maar wel met een Zwitsers salaris.
Die regeling wil ik ook wel hebben
Gewoon een hippe man met hardbody zonder shirtje de boel laten schuren terwijl je zelf in doorzichtige bikini druiven eet op een lounge set.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vind terrassen geniaal. Je zet paar planten neer , mooie tuinset en je bent klaar![]()
Als je geen houten vloer doet hoef je ook geen schuurt ptss op te lopen
kan kwiwi met gargamel doen danquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een hippe man met hardbody zonder shirtje de boel laten schuren terwijl je zelf in doorzichtige bikini druiven eet op een lounge set.
Ik zal Gergi even wat vaker naar de fitness sturen en wat druiven halenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een hippe man met hardbody zonder shirtje de boel laten schuren terwijl je zelf in doorzichtige bikini druiven eet op een lounge set.
Ah, shit, dat is mijn fout geweest. Kerel is niet hip.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Wordt net gebeld, denk das iemand van werk of het ziekenhuis. Nee hoor is het de Ziggo met een klanttevredenheidsonderzoek, of althans dat kon ik er uit op maken want hijs sprak plat Maastrichts
Alvast een doorzichtige bikini kopen als extra sportschoolmotivatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal Gergi even wat vaker naar de fitness sturen en wat druiven halen
Kunnen we af en toe luchten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef Karzai het volgende:
Wat zijn jullie voor fokkers, buitenruimte
Wanneer is iemand hip?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, shit, dat is mijn fout geweest. Kerel is niet hip.
Door je oog?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vandaag
Ik ben het per definitie niet, dus da's m'n benchmark.quote:
Soms even je lege glas met je arm omhoog doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zal vooral 'nosy neighbour' zoals we de oude man aan de overkant noemen wel leuk vinden denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alvast een doorzichtige bikini kopen als extra sportschoolmotivatie.
Pas nou op met ballie in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd vandaag
Morgen vrij gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef Amarantha het volgende:
Fijn dat het vandaag niet warm is. Voorbereiden op de komende twee dagen. 🥵
Ja dat was ook onze eerste vraag maar dat mag niet. Je mag er ook geen houten terras op bouwen om je tuin wat groter te maken. Bouwregels vanuit de gemeente dit dat..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je dat stukje wat naar beneden loopt niet ophogen en erbij trekken? Lijkt me een tof huis.
Heeft die ook nog een prima oude dag.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zal vooral 'nosy neighbour' zoals we de oude man aan de overkant noemen wel leuk vinden denk ik
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas nou op met ballie in de buurt.
Ze mag mijn hoofd hebben. Ik ben er niet aan gehechtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas nou op met ballie in de buurt.
Jammerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was ook onze eerste vraag maar dat mag niet. Je mag er ook geen houten terras op bouwen om je tuin wat groter te maken. Bouwregels vanuit de gemeente dit dat..
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mag mijn hoofd hebben. Ik ben er niet aan gehecht
Je mag er eentje uitzoeken bij madame tusseaudquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder hoofd kun je ook niet lekker eten, muziek luisteren, boeiende dingen lezen of uitgebreid kussen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze Roger Moore nog in het archief.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je mag er eentje uitzoeken bij madame tusseaud
Stuur maar lijstje met voorkeuren, dan ga ik opzoekquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan beter een nieuwe uitzoeken. Kan ik gelijk voor een wat knapper gezicht gaan.
Zullen we ruilen? Ben wel toe aan wat boswandelingen in de natuur, een schone badkamer en wat middeleeuwse kennis.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan beter een nieuwe uitzoeken. Kan ik gelijk voor een wat knapper gezicht gaan.
Beetje distinguished, Brits.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stuur maar lijstje met voorkeuren, dan ga ik opzoek
Ik weet niet of ik helemaal toe ben aan broeierige mailtjes van dames met een vochtige bovenlipquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ben wel toe aan wat boswandelingen in de natuur, een schone badkamer en wat middeleeuwse kennis.
Ach dat went welquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik helemaal toe ben aan broeierige mailtjes van dames met een vochtige bovenlip
Die van mij moet je niet hebben hoor, daar zitten nog wat systeemerrors in.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je na je prikje gelijk een update.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij moet je niet hebben hoor, daar zitten nog wat systeemerrors in.
Ahw..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Weer een achteloos palingachtig beestje wat slachtoffer is geworden van die monsters hier beneden
Wees blij dat ze geen zeehondjes of blije kwoks doodknuppelen onder je balkon.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Weer een achteloos palingachtig beestje wat slachtoffer is geworden van die monsters hier beneden
Goed punt wel dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tom Ellis, dan vechten ze om je piel
Zullen we vanuit de KSC het Palingbeestje Protection Fund oprichten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Alsof die palingen niets voelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen zeehondjes of blije kwoks doodknuppelen onder je balkon.
Als ze die hier hadden kunnen vangen hadden ze dat gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen zeehondjes of blije kwoks doodknuppelen onder je balkon.
Een van de vele mooie woorden in Foqueville, palingbeestje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we vanuit de KSC het Palingbeestje Protection Fund oprichten?
Ja!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we vanuit de KSC het Palingbeestje Protection Fund oprichten?
Tijd voor een Foqueville Verklarend Woordenboek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de vele mooie woorden in Foqueville, palingbeestje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja!!!
Laatste miste er een vis bij een tafel op werk. Dus ze vroegen er naar en zei heel serieus dat ik van het vis bevrijdingsfront was en hem terug had gegooid in het water.
Die koppen
Hoort eigenlijk in de OP jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een Foqueville Verklarend Woordenboek.
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk in de OP ja![]()
Zat van de week te denken dat we ook wel een medische lijst kunnen gaan bijhouden want iedereen heeft wel wat op het moment.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
K geef jullie geen toestemming tot mijn medische dossier
O, wat staat daar dan allemaal in?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
O, dat is pijnlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking in mijn rechterschouder.
Mej. bitterbal.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat zeg k nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wat staat daar dan allemaal in?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mej. bitterbal.
- Extreme flatulentie.
- Nek- en schouderklachten.
- Zwembandjes.
- Te bleke huid.
Yup ik knars regelmatig mijn tandglazuur aan gort van de pijn maar het is eindelijk aan het minderen.quote:
Brrrquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup ik knars regelmatig mijn tandglazuur aan gort van de pijn maar het is eindelijk aan het minderen.
Maar goed milde klachten. Het is iets :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is wel echt super.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)vaccineerde-clienten
Nou ja ze hebben nu milde klachten, beter dan dat ze met z'n allen naar het ziekenhuis moeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat dat vaccineren zo goed werkt dus he.
Da's m'n punt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben nu milde klachten, beter dan dat ze met z'n allen naar het ziekenhuis moeten natuurlijk.
Oh ik dacht dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's m'n punt.Als het bij een kwetsbare groep blijft bij wat gesnotter dankzij dat vaccin, gaat het serieus de goede kant op.
Moeten we wel wat anders verzinnen om al die babyboomers uit hun leuke huizen te jagenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's m'n punt.Als het bij een kwetsbare groep blijft bij wat gesnotter dankzij dat vaccin, gaat het serieus de goede kant op.
Ik had stiekem gehoopt dat corona ons daar een flink handje mee zou helpen jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we wel wat anders verzinnen om al die babyboomers uit hun leuke huizen te jagen
Een blitzkrieg? Iets met vlammenwerpers?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we wel wat anders verzinnen om al die babyboomers uit hun leuke huizen te jagen
Voor de verandering eens niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde![]()
Neem een snuif.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, vier uur slapen was niet helemaal genoeg
Wat een fancy beest.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Mogelijk heb ik dit laatst van m'n balkon staan meppen, al leek hij me groter:
https://www.wildebijen.nl/blauwzwartehoutbij.html
Als je even niet goed kijkt lijkt het op een strontvliegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Mogelijk heb ik dit laatst van m'n balkon staan meppen, al leek hij me groter:
https://www.wildebijen.nl/blauwzwartehoutbij.html
Wel pluizig. Ik dacht eerst nog even dat het een vleermuisje wasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je even niet goed kijkt lijkt het op een strontvlieg
Vliegende strontmuis.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel pluizig. Ik dacht eerst nog even dat het een vleermuisje was
Hard aan het vloeken omdat kutdag.quote:
Ik moet nog op gang komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:43 schreef Karzai het volgende:
Zo maar eens lunchen daarna alweer over de helft, drie uur naar huis
Ronkend en rokend.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als zo'n stoomlocomotief uit 1898.
Niet echt een handig tijdstip, maar goed...quote:
Ja?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ongelofelijk hoe snel beenhaar weer aangroeit.
Niet dat je het ziet, maar ik zit nu steeds mezelf te aaien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja?
Het duurt nog even voor ik het kan zien, zo bruin word ik nooit.
Vachtje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat je het ziet, maar ik zit nu steeds mezelf te aaien.
Dat is wel raar, niet op je balkon of in publieke omgevingen mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat je het ziet, maar ik zit nu steeds mezelf te aaien.
Teamwolfquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Heel toevallig eet ik dit ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef koffief1lter het volgende:
Gebakken eitjes op toast.
[ afbeelding ]
Oh ja joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Kersen op sap van de Jumbo smaken heel anders dan die van AH
Ik zie nu voor me dat je gewoon uit dat blik slobbert.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Je moet ook verse hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu zit ik natuurlijk op een gedetailleerd verslag te wachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Pot. Nee, nee, ik doe ze in mijn yoghurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je gewoon uit dat blik slobbert.
Ik zal de notulen straks naar je toe sturen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu zit ik natuurlijk op een gedetailleerd verslag te wachten.
Zelf invriezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geprobeerd. Maar die zijn ranzig.
Deze moet je een keer proberen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje scheldenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pot. Nee, nee, ik doe ze in mijn yoghurt.
Suiker helpt altijd wel ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind kersen op sap lekkerder voor in de yoghurt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze moet je een keer proberen.
https://www.peccatidigola.nl/fabbri-opaline-amarena-kersen-600g
Oh, je had het over beenhaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Gaan bij mij twee potten kersen per week doorheenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost wat maar dan heb je ook wel wat.
Kersenopslag vragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan bij mij twee potten kersen per week doorheen
Goede reminder, moet ook weer eens shoppen voor sneakers en T-shirt enzo.quote:
Is ook kut vreemde mensen in huisquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Zo irritant ik wilde even slapen nog tussen mijn 2 diensten in maar toen kwamen ze een kastje voor glasvezel ofzo aanleggen en nu lopen er mannen met enorme boren enzo in mijn huis. Ik trek dat soort dingen zo slecht.
Zit te gamenquote:
moest om 1700 werken :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je strandje
Ik ben niet jaloers.
ja ik noem het werk :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Tinderdates checken en autisten voor het lapje houden.
quote:
Dat vat het wel goed samen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Tinderdates checken en autisten voor het lapje houden.
Oh joy.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het zijn ook niet de snelste werkers, volgens mij hebben ze nu pauze ofzo, ze zeiden max een uurtje bezig te zijn, nou niet dus.
Die mannen hebben nooit haastquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het zijn ook niet de snelste werkers, volgens mij hebben ze nu pauze ofzo, ze zeiden max een uurtje bezig te zijn, nou niet dus.
Ik heb prachtige ellebogenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
ellebogen zijn eigenlijk ook maar lelijk he
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ga deze voor de winter kopen denk ik
[ afbeelding ]
Noodzakelijk wel anders zouden we geen eten in onze monden kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
ellebogen zijn eigenlijk ook maar lelijk he
"Me fiets en ik"quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben een nieuwe tekstschrijver aangenomen en die gaat me zo zijn eerste content toesturen voor een check.
Ben benieuwd
De bestandsnaam belooft al niet veel goeds
Stukje huid verwijderen met een kaasschaaf.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
heb soms ook het idee dat de elleboog te krap om mijn arm zit gespannen
Zit die hier ook al?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Jezus 1995 en 1996 kunnen al een afspraak maken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
https://hetistochomtegier(...)Qg3p08xJjEHPJ3ha-v5c
![]()
!
denk juist stukje huid er bij?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje huid verwijderen met een kaasschaaf.
Vreemde klacht wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
heb soms ook het idee dat de elleboog te krap om mijn arm zit gespannen
Lovequote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:03 schreef kwiwi het volgende:
https://hetistochomtegier(...)Qg3p08xJjEHPJ3ha-v5c
![]()
!
Je blijft van mijn ellebogen af hoor ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |