SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vooral vreetbezoek denk ik, want ik moet natuurlijk met iedereen gezellig uit ontbijten/lunchen/wat drinken/dineren..quote:
Het verschilt wel sterk per persoon hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
denk als je allergie voor de zon hebt je er juist uit moet probere te blijven en niet te gaan 'voorzonnnen'
ja maar wat is voorzonnen nou :pquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt wel sterk per persoon hoor.
Oh, lokaal mag het ook heter zijn hoor, als dat maar niet lokaal boven mijn hoofd is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
geen strandweer![]()
Draak we moeten echt hard duimen nu voor donderdag. 25 graden, licht briesje. Als is het maar lokaak boven kijkduin ofzo![]()
Heenreis als slanke kiwi, terugrollen als een bolle meloen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral vreetbezoek denk ik, want ik moet natuurlijk met iedereen gezellig uit ontbijten/lunchen/wat drinken/dineren..
Dat wordt heel hard van de vaalserberg afrollen dan, anders kom ik nooit meer boven bij m'n huis hierquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heenreis als slanke kiwi, terugrollen als een bolle meloen.
Volgens mij is het idee erachter dat je je huid langzaamaan wat laat kleuren zodat je bij activiteiten in de zon niet meteen verkreeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is voorzonnen nou :p
ik ken wel voordrinken :p
Mental image.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt heel hard van de vaalserberg afrollen dan, anders kom ik nooit meer boven bij m'n huis hier
sappige watermeloenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heenreis als slanke kiwi, terugrollen als een bolle meloen.
Gewoon goed smerenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee erachter dat je je huid langzaamaan wat laat kleuren zodat je bij activiteiten in de zon niet meteen verkreeft.
Maar da's gewoon niet goed voor je huid ook, dus ik snap het niet.
wij hebben op werk gegrilde watermeloen. nog niet geproeftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt heel hard van de vaalserberg afrollen dan, anders kom ik nooit meer boven bij m'n huis hier
[..]
Die ligt hier in de keuken
Nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben op werk gegrilde watermeloen. nog niet geproeft
Goedemorgenquote:
gaat in de steenkooloven. Zo in plakjes gesneden dan met zout, peper en olijfolie er over heenquote:
Hmmquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat in de steenkooloven. Zo in plakjes gesneden dan met zout, peper en olijfolie er over heen
Donderdag wordt 34 graden en smerig benauwd met 's avonds fikse onweerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
geen strandweer![]()
Draak we moeten echt hard duimen nu voor donderdag. 25 graden, licht briesje. Als is het maar lokaak boven kijkduin ofzo![]()
Hmm, ok. Zou ik eigenlijk wel eens willen proberen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat in de steenkooloven. Zo in plakjes gesneden dan met zout, peper en olijfolie er over heen
Klinkt als muziek in de orenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donderdag wordt 34 graden en smerig benauwd met 's avonds fikse onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |