SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik ga met een stoplicht in bed liggenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Groen, oranje en rood zijn gewoon prima als safeword.
Tenzij je Lingo-roleplay aan het doen bent.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Groen, oranje en rood zijn gewoon prima als safeword.
Doe mijn maar het thermaalbadquote:Op maandag 14 juni 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je ineens in het anaal-bad in plaats van thermaalbad in Budapest
IK ZEI GROEN LUCILLEquote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tenzij je Lingo-roleplay aan het doen bent.
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Morarella zei ik Ettolientje, MOZARELLA!!"
Racletto.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Morarella zei ik Ettolientje, MOZARELLA!!"
Geil, beetje mank lopen onderweg naar de ballenbakquote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik dan die vent van jou op m'n dak, die viking?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strip-Lingo.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Rode bal!Of blauw, na het afbindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nog vrijquote:
Negerzoen bij de koffie mevrouwtje? *wink wink*quote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is nog vrijWel kans dat je dan 65+ ANWB-ers op de elektrische fiets aan de deur krijgt omdat ze denken dat je er een kopje koffie kunnen drinken met een dagschotel voor 12.50
of mijquote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is nog vrijWel kans dat je dan 65+ ANWB-ers op de elektrische fiets aan de deur krijgt omdat ze denken dat je er een kopje koffie kunnen drinken met een dagschotel voor 12.50
Gosamme kwiquote:Op maandag 14 juni 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geil, beetje mank lopen onderweg naar de ballenbak
Precies.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik geef Etto wel gelijk, misschien ben ik jaded aan het worden, maar deed een tijdje aan bdsm, en uiteindelijk kon het me steeds minder boeien (pun intended) . Ook fijn als het geil is zonder latex/leren pakjes en hand/enkelboeien etc...ben nou een beetje in de been there done that-modus eigenlijk. 🤔
De geile geur van groentesoep, 4711 en volle luierquote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat mij d'r lekker buiten ja.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik geef Etto wel gelijk, misschien ben ik jaded aan het worden, maar deed een tijdje aan bdsm, en uiteindelijk kon het me steeds minder boeien (pun intended) . Ook fijn als het geil is zonder latex/leren pakjes en hand/enkelboeien etc...ben nou een beetje in de been there done that-modus eigenlijk. 🤔
quote:
Mij heeft het hele pijn is fijn-deel nooit geboeid.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Die latex pakjes. Ik zou een lachstuip krijgen waar ik niet meer uitkwam. Daar is toch niks opwindend aanquote:Op maandag 14 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nee, die snap ik ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die latex pakjes. Ik zou een lachstuip krijgen waar ik niet meer uitkwam. Daar is toch niks opwindend aan
Ok, ik zag er behoorlijk geil en sexy uit hoor, hahaha, maar snap wat je bedoelt, ieder z'n dingquote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die latex pakjes. Ik zou een lachstuip krijgen waar ik niet meer uitkwam. Daar is toch niks opwindend aan
Sensuele wortelkanaalbehandeling tussen de lakens.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij heeft het hele pijn is fijn-deel nooit geboeid.
gewattequote:Op maandag 14 juni 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat statement kan je niet maken als je alleen nog maar gevanilla't hebt
Je hoeft niet gelijk full on BDSM te gaan. Maar een beetje experimenten met handboeien of een stropdas is toch leuk. En dan kijk je wel waar je uitkomt.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Etto heeft geschiedkundig onderzoek gedaan.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is dan in mijn beleving ook wel wat anders dan een beetje avontuurlijk zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij heeft het hele pijn is fijn-deel nooit geboeid.
nee, gewoon nee...quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk full on BDSM te gaan. Maar een beetje experimenten met handboeien of een stropdas is toch leuk. En dan kijk je wel waar je uitkomt.
Keertje smeltkaas gebruikt.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto heeft geschiedkundig onderzoek gedaan.
En hoe kom je daar een beetje sexy uit? Volgens mij komt er dan een wolk talkpoeder mee, omdat je dat nodig hebt om erin te komenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto heeft een keer een paar kopjes Senseo op en doet alsof hij een volleerd Barista is.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto heeft een keer een paar kopjes Senseo op en doet alsof hij een volleerd Barista is.
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook zo irritant piepen als je een beetje beweegtquote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken een aantrekkelijke vrouw die dit hier wel eens kwam die dit soort pakjes heel graag aantrektquote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stropdas is wel stijlvol, zie ik Etto nog wel doen dan.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk full on BDSM te gaan. Maar een beetje experimenten met handboeien of een stropdas is toch leuk. En dan kijk je wel waar je uitkomt.
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de dan kramp of jeuk krijgen in dat ding.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe kom je daar een beetje sexy uit? Volgens mij komt er dan een wolk talkpoeder mee, omdat je dat nodig hebt om erin te komen
Jij hebt je latex pakje na die ene keer niet meer gebruikt?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe kom je daar een beetje sexy uit? Volgens mij komt er dan een wolk talkpoeder mee, omdat je dat nodig hebt om erin te komen
Kaas, kaars, close enough?quote:
Uiteraard drink ik enkel zwarte koffiequote:Op maandag 14 juni 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto heeft een keer een paar kopjes Senseo op en doet alsof hij een volleerd Barista is.
Wat doe je met een stropdas?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling dat je eruit komtquote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het was rood hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje speleology between the sheets.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Enige latex die ik in huis heb is om de muur mee te wittenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je latex pakje na die ene keer niet meer gebruikt?
Ik heb Molo al een poos niet meer gezienquote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een aantrekkelijke vrouw die dit hier wel eens kwam die dit soort pakjes heel graag aantrekt
Kruis kapot knauwen met je tanden en gaan.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja, nou, kom er maar in US...quote:Op maandag 14 juni 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige latex die ik in huis heb is om de muur mee te witten
Oh, ik dacht blauwe ballen creëeren.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Molo al een poos niet meer gezien
Sexy zeg, een beetje plastic gaan lopen knagenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruis kapot knauwen met je tanden en gaan.
Daar is die zooi te prijzig voor.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruis kapot knauwen met je tanden en gaan.
Veel te dik daarvoorquote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht blauwe ballen creëeren.
Beetje catsuit kost 400 euroquote:Op maandag 14 juni 2021 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet echt een heel romantische draak jij
Er zijn geen stropdassen in dit huis.quote:
Gewoon laten sponsoren op OnlyFans. Vast wel een vies oud mannetje die het voor je wil kopen dan.quote:
Ik vind windowshoppen op m'n festivals gewoon leuk.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet echt een heel romantische draak jij
True, maar het kruis openknagen terwijl daar vaak een prima functionerende rits zit is ook weer zoiets.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks, lust en liefde moet je niet met een telraampje bedrijven.
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker op een rits knagen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True, maar het kruis openknagen terwijl daar vaak een prima functionerende rits zit is ook weer zoiets.
en die gaan ook prima samen, die driequote:Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er gaat echt een vagina wereld voor me open hier..quote:Op maandag 14 juni 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True, maar het kruis openknagen terwijl daar vaak een prima functionerende rits zit is ook weer zoiets.
Joh, als iemand wat wil doen met een telraampje moeten ze dat lekker zelf weten.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@datismijnmeningquote:Op maandag 14 juni 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joh, als iemand wat wil doen met een telraampje moeten ze dat lekker zelf weten.
1 blauw balletje, 2 blauwe balletjes..quote:Op maandag 14 juni 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joh, als iemand wat wil doen met een telraampje moeten ze dat lekker zelf weten.
Sommige mensen vinden dat een hele opwindende bezigheidquote:Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, kun je je beter in vershoudfolie wikkelen. #gierigehollander
Het is anders aardig vanilla hier nog welquote:Op maandag 14 juni 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er gaat echt een vagina wereld voor me open hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |