SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik ga met een stoplicht in bed liggenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Groen, oranje en rood zijn gewoon prima als safeword.
Tenzij je Lingo-roleplay aan het doen bent.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Groen, oranje en rood zijn gewoon prima als safeword.
Doe mijn maar het thermaalbadquote:Op maandag 14 juni 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je ineens in het anaal-bad in plaats van thermaalbad in Budapest
IK ZEI GROEN LUCILLEquote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tenzij je Lingo-roleplay aan het doen bent.
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Morarella zei ik Ettolientje, MOZARELLA!!"
Racletto.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Morarella zei ik Ettolientje, MOZARELLA!!"
Geil, beetje mank lopen onderweg naar de ballenbakquote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik dan die vent van jou op m'n dak, die viking?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strip-Lingo.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Rode bal!Of blauw, na het afbindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nog vrijquote:
Negerzoen bij de koffie mevrouwtje? *wink wink*quote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is nog vrijWel kans dat je dan 65+ ANWB-ers op de elektrische fiets aan de deur krijgt omdat ze denken dat je er een kopje koffie kunnen drinken met een dagschotel voor 12.50
of mijquote:Op maandag 14 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is nog vrijWel kans dat je dan 65+ ANWB-ers op de elektrische fiets aan de deur krijgt omdat ze denken dat je er een kopje koffie kunnen drinken met een dagschotel voor 12.50
Gosamme kwiquote:Op maandag 14 juni 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geil, beetje mank lopen onderweg naar de ballenbak
Precies.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik geef Etto wel gelijk, misschien ben ik jaded aan het worden, maar deed een tijdje aan bdsm, en uiteindelijk kon het me steeds minder boeien (pun intended) . Ook fijn als het geil is zonder latex/leren pakjes en hand/enkelboeien etc...ben nou een beetje in de been there done that-modus eigenlijk. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |