Advies: ga voor een No Frost!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Minstens 25 jaar oud, maar misschien wel ouder dan 35
Denk dat ik Dan liever wat anders in mijn gezicht krijg.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen. Dat is gewoon Streetfighter 2![]()
[ afbeelding ]
Een dolfijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ik Dan liever wat anders in mijn gezicht krijg.
Scarlet Nexus is een toffe game mattie. De demo heeft me in ieder geval overtuigd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:39 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Meh, die weeb shizzle is nooit echt interessant.
Dit bericht is gesponsord door Xbox GamePass.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Scarlet Nexus is een toffe game mattie. De demo heeft me in ieder geval overtuigd.
Is niet op GP thoquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit bericht is gesponsord door Xbox GamePass.
Helaas niet inderdaadquote:
Hij was als laatste gezien in Belgie. Dus misschien dit weekend?quote:
Gelukkig is het opgelost! Kun je weer verder met deze heerlijke game.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
Nou @:jimbo @:KennyPowers ik kan weer verder met rift apart.
ipv een save game resumen, eronder de optie load game doen. 1 checkpoint eerder kiezen en bam de lockdown wordt netjes gecancelled.
heb deze tip gevonden via de discord van Insomniac.
die load game knop was echt een blinde vlek bij mij ofzo, echt zo dom
oh jezus ik zie nu dat ik niet geantwoord had op jequote:Op donderdag 24 juni 2021 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
Nou @:jimbo @:KennyPowers ik kan weer verder met rift apart.
ipv een save game resumen, eronder de optie load game doen. 1 checkpoint eerder kiezen en bam de lockdown wordt netjes gecancelled.
heb deze tip gevonden via de discord van Insomniac.
die load game knop was echt een blinde vlek bij mij ofzo, echt zo dom
yeah zaligquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig is het opgelost! Kun je weer verder met deze heerlijke game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |