Niet mijn dingquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een prima prijs. Ga dit spelen als je het nog niet gedaan hebt. Zeer vermakelijk.
Als je een oude koelkast hebt is een upgrade wel chill hoor. Scheelt tientjes aan stroom op een jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mijn koelkast werkt nog prima, maar is waarschijnlijk bijna net zo oud als dat ik ben. Zal nog wel moeilijk afscheid worden over een half jaartje.
En dat terwijl er een furry in zitquote:
Minstens 25 jaar oud, maar misschien wel ouder dan 35quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een oude koelkast hebt is een upgrade wel chill hoor. Scheelt tientjes aan stroom op een jaar.
[..]
En dat terwijl er een furry in zit
Tijd voor een nieuwe inderdaad. Al enig idee welke je wil, of is dat meer iets voor het Xbox topic?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Minstens 25 jaar oud, maar misschien wel ouder dan 35
Koel/vries combi met een klein vriesvak onderin. In mijn schuur staat namelijk al een grote vriezer. Hij mag best duur zijn en het liefst zuinig, want ik verwacht er 10-15 jaar mee te doen. Verder moet hij aan bepaalde afmetingen voldoen en hoe meer extra's hoe beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe inderdaad. Al enig idee welke je wil, of is dat meer iets voor het Xbox topic?
Zelfs dat is nog te veelquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:36 schreef StateOfMind het volgende:
Anthem nu 2,79 euro in de Store voor Plus leden.
Anders 9,79 euro.
Ik vond die Booty-nogiets dus echt geen reet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee nee nee vriend. Je gaat R&C gewoon spelen. Dit vind je echt wel leuk.
Ja kreeg mail van Bol, dat er wat was maar ook meteen weer opquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS5 op voorraad in NL
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
Ik had ook nog nooit een Ratchet and Clank gespeeld, totdat ik een paar weken terug de 2016 versie (zat ooit bij PS Plus) op mijn PS5 speelde.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die Booty-nogiets dus echt geen reet aan
Maar ik hoor hier goede dingen overm dus zal m sowieso proberen!
Deze heeft Rivet dus sowieso beterquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die Booty-nogiets dus echt geen reet aan
Maar ik hoor hier goede dingen overm dus zal m sowieso proberen!
Sounds riveting!quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deze heeft Rivet dus sowieso beter
Ik heb er om 7:58 kunnen scorenquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS5 op voorraad in NL
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
Ik heb dan een PS9 Proquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:42 schreef Questular het volgende:
Ik heb een PS4 en een PS4 pro, heb ik nu een PS8 semi-pro?
Ik hadouken je reet als je niet oppast!quote:
Is dit gay slang?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hadouken je reet als je niet oppast!
Ik ga pas pochen als ie ook echt aangesloten en wel hier staat
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat isquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hadouken je reet als je niet oppast!
Ik ga pas pochen als ie ook echt aangesloten en wel hier staat
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat is
Geen zorgen. Dat is gewoon Streetfighter 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |