SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 14-06-2021 15:04:50 ]
Je hebt je plekje wel gevonden hè?quote:Op maandag 14 juni 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat valt misschien net goed samen met het ingaan van mijn 32 uurs contract
oh dat nog niet persequote:Op maandag 14 juni 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je plekje wel gevonden hè?
Aandoenlijk inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je plekje wel gevonden hè?
Nu nog leren luisteren en zindelijk worden.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aandoenlijk inderdaad![]()
Puppy die bij een leuk gezin terecht gekomen is.
quote:Op maandag 14 juni 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog leren luisteren en zindelijk worden.
Doe maar rustig aan, ga toch een dutje doen denk ikquote:Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef koffief1lter het volgende:
Ik ga wel even rondje lopen. Kan @:LTVDK even afkoelen.
Dat luisteren gaat ze nooit leren hoorquote:Op maandag 14 juni 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog leren luisteren en zindelijk worden.
quote:Op maandag 14 juni 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een tijdje zijn de eitjes op en raak je weer onzindelijk.
Dat was snelquote:
Klinkt allemaal heel gezellig en gezondquote:Op maandag 14 juni 2021 15:52 schreef koffief1lter het volgende:
Gezond rondje buiten lopen, auto's, scooters, Diesel generator, schijtende honden. Je maakt wat mee.
Had wel korte broek aan moeten doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel gezellig en gezond
Wat dat betreft hebben vrouwen wel een streepje voor met een korte rok of jurkje.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Had wel korte broek aan moeten doen.
Ik vertrouw het niet meerquote:Op maandag 14 juni 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh huh? Morgen wordt het 24 graden en dan daarna lekker twee dagen +30 graden
Weird.
Nee, dat snap ikquote:
Is ook wel leuk om naar te kijken als man, dat is een kleine meevaller.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben vrouwen wel een streepje voor met een korte rok of jurkje.
Een korte broek op kantoor mag hier niet, blijkbaar
Grappenmaker.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Grapje krijg het bedrag terug en 5 euro cadeaubon.
Iedereen heeft last van de warmte.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ze stuurde eerst alleen iets over 5 euro cadeaubon.
Mag hem houden maar hij werkt bij nader inzien wel (maar was ook zo toen ik mailde, maar ze kunnen niet garanderen dat hij goed blijft werken). Maar ga wel nieuwe kopen denk ik en dan deze weggeven? Of ik kijk het paar dagen aan of hij het blijft doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:21 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Iedereen heeft last van de warmte.
Moest je hem nu terugsturen, of kon die in de kliko?
Oh dat is wel netjes van ze.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag hem houden maar hij werkt bij nader inzien wel (maar was ook zo toen ik mailde, maar ze kunnen niet garanderen dat hij goed blijft werken). Maar ga wel nieuwe kopen denk ik en dan deze weggeven? Of ik kijk het paar dagen aan of hij het blijft doen.
Ik ben die collega die standje Antartica wel lekker vindquote:Op maandag 14 juni 2021 16:14 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Is ook wel leuk om naar te kijken als man, dat is een kleine meevaller.
Nee, werk thuis vandaag dus dan kan het wel. Op kantoor staat de airco altijd oo standje Antarctica dus dan is een lange broek ook wel lekker.
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:24 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes van ze.
Ik zou gewoon een nieuwe kopen voordat die stukke helemaal niet meer werkt tijdens die warme dagen.
En wat is de eindstand? Is het hotel geboekt en betaald door jullie?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Gvd.. Gergi z'n vader wil op vakantie in Zwitserland in een hotel in de bergen met mooi uitzicht voor een week, om z'n verjaardag te vieren. Hij kan het niet betalen, dus nu probeert ie het eerst zo: "kunnen jullie iets voor me zoeken? Ik ben daar niet zo goed in". Hopende dat wij dan het geld niet terug vragen en het als verjaardagscadeau geven.
Dus ik zeg: "hier Gergi, stuur 'm deze linkjes maar dan kan ie zelf iets uitzoeken dat binnen z'n budget past". Stuurt vaders daarna terug: "ik wil dit en dit hotel boeken, voor 6 nachten, met ontbijt en kamer met bergzicht. Kunnen jullie dat boeken? Jullie zijn daar vast veel beter in en kunnen ook met het hotel onderhandelen".
Gvd wat kan ik daar slecht tegen. Wíj gaan zelf niet eens op vakantie in Zwitserland in zo'n hotel omdat het bizar duur is. En dan zouden we het zo even voor een ander betalen?Maar volgens mij denkt z'n vader dat omdat we hier werken we miljonair zijn ofzo
Sjeequote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Gvd.. Gergi z'n vader wil op vakantie in Zwitserland in een hotel in de bergen met mooi uitzicht voor een week, om z'n verjaardag te vieren. Hij kan het niet betalen, dus nu probeert ie het eerst zo: "kunnen jullie iets voor me zoeken? Ik ben daar niet zo goed in". Hopende dat wij dan het geld niet terug vragen en het als verjaardagscadeau geven.
Dus ik zeg: "hier Gergi, stuur 'm deze linkjes maar dan kan ie zelf iets uitzoeken dat binnen z'n budget past". Stuurt vaders daarna terug: "ik wil dit en dit hotel boeken, voor 6 nachten, met ontbijt en kamer met bergzicht. Kunnen jullie dat boeken? Jullie zijn daar vast veel beter in en kunnen ook met het hotel onderhandelen".
Gvd wat kan ik daar slecht tegen. Wíj gaan zelf niet eens op vakantie in Zwitserland in zo'n hotel omdat het bizar duur is. En dan zouden we het zo even voor een ander betalen?Maar volgens mij denkt z'n vader dat omdat we hier werken we miljonair zijn ofzo
Ik ben Nederlands en Gergi komt uit het spaarzame gedeelte van Duitsland. Nee dusquote:Op maandag 14 juni 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat is de eindstand? Is het hotel geboekt en betaald door jullie?
Haha jezus wat niet subtiel.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Met bergzicht ookquote:Op maandag 14 juni 2021 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands en Gergi komt uit het spaarzame gedeelte van Duitsland. Nee dus
Tweedehands laptop is nog steeds duurquote:Op maandag 14 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder had precies hetzelfde trucje.
Schoonmoeder: "Ja, ik wil graag een laptop voor kerst."
Wij: "Dat past niet binnen het budget wat we hebben afgesproken."
Schoonmoeder: "Maar ik wil toch graag een laptop. Kunnen jullie kijken of je iets kunt regelen?"
Gewoon emotionele chantage
Je zult maar net een kamer treffen met muurzichtquote:Op maandag 14 juni 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat er in Zwitserland weinig hotels zijn zonder bergzicht
Ze wilde een nieuwe. Foldertje van de winkel lag ook al klaar op tafel.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands laptop is nog steeds duur
Gergi Sr. stikt er maar in!quote:Op maandag 14 juni 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zult maar net een kamer treffen met muurzicht
Okbyeeeeeeequote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Ja hij probeert er maar gelijk het maximale uit te halenquote:Op maandag 14 juni 2021 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Zwitserland ook echt meteen, het is niet alsof hij vraagt om een hotel in Duitsland ofzo haha.
quote:Op maandag 14 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmoeder had precies hetzelfde trucje.
Schoonmoeder: "Ja, ik wil graag een laptop voor kerst."
Wij: "Dat past niet binnen het budget wat we hebben afgesproken."
Schoonmoeder: "Maar ik wil toch graag een laptop. Kunnen jullie kijken of je iets kunt regelen?"
Gewoon emotionele chantage
Toch hotel in Duitsland.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien hadden we gewoon moeten zeggen: budget voor je cadeau is 100 euro, leef je uit op booking.com
Pa Gergi een week in een capsulehotel met uitzicht op de voeten van Japanse backpackersquote:Op maandag 14 juni 2021 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien hadden we gewoon moeten zeggen: budget voor je cadeau is 100 euro, leef je uit op booking.com
Heb wel Poolse collega's die ijskonijnen zijn. Maar dat heeft niet met de airco te maken.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben die collega die standje Antartica wel lekker vind
Geen logeerbed over?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Is cultuurquote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Zuinige hollanderquote:Op maandag 14 juni 2021 16:23 schreef kwiwi het volgende:
Jawel joh, je hebt ook nog altijd "volgend hotel zicht"quote:Op maandag 14 juni 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat er in Zwitserland weinig hotels zijn zonder bergzicht
Kom je ook niet onderuit ook niet (tenzij je alle banden verbreekt)quote:Op maandag 14 juni 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat het in 90 procent van de wereld zo werkt.
Dan moet je ze wel gewoon maken... Maar wat een mooie 2-0quote:
Jij dacht dat het pas vanavond zou zijn??quote:
Veel landen is het zelfs doodnormaal dat je niet alleen goed bent voor je schoonouders/ouders maar ook voor de rest van de familie, best wel bizar dat wij precies andersom denken.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom je ook niet onderuit ook niet (tenzij je alle banden verbreekt)
Ik wist helemaal niet dat ze vandaag moesten spelen.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij dacht dat het pas vanavond zou zijn??
Gemiste kans om je tartan aan te doenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ze vandaag moesten spelen.
Als je niet uitkijkt sponsor je de hele familie.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel landen is het zelfs doodnormaal dat je niet alleen goed bent voor je schoonouders/ouders maar ook voor de rest van de familie, best wel bizar dat wij precies andersom denken.
Ik vind dat op zich niet erg, maar dan wel alleen als ik het zelf aanbied. Niet als iemand in een duur hotel wil verblijven terwijl ie het niet kan betalen, en er dan maar even vanuit gaat dat ik betaalquote:Op maandag 14 juni 2021 17:02 schreef Karzai het volgende:
Ik heb geen vakanties betaald voor mijn ouders, eerder andersom
Klein stukje Noord-Europeanen denkt slechts aan zichzelf, als je het de rest van de wereld vraagt is dat wat ons apart zet van de rest van de wereld ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt sponsor je de hele familie.
Ervaring?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Wip maar eens een Filipijnse, Russische, Thaise, Italiaanse of Marokkaanse en voila daar is de hele familie er gratis bij
Kijk als schoonvader nou naar hier kwam omdat ie graag tijd met Gergi doorbrengt is één.. Maar hij komt ook het liefst als Gergi niet thuis is en haalt de sleutel wel gewoon onder de mat vandaanquote:
Heerlijk van die pragmatisch denkende mensenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk als schoonvader nou naar hier kwam omdat ie graag tijd met Gergi doorbrengt is één.. Maar hij komt ook het liefst als Gergi niet thuis is en haalt de sleutel wel gewoon onder de mat vandaanEn nu met corona zijn we niet op vakantie, maar hij wil wel graag naar Zwitserland, dus dan mogen we gewoon even het hotel betalen
quote:Wie woensdag- of donderdagmiddag een afspraak heeft staan voor het halen van het coronavaccin in Emmen of Meppel, wordt de komende dagen gebeld door de GGD. De afspraak moet verzet worden wegens de verwachte hitte.
Nope ik moet uitkijken met de zon op dit moment.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu kun je lekker gaan zwemmen
Waarom?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope ik moet uitkijken met de zon op dit moment.
Lekker blaren trekkenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag dan niet in de zon?
Jammer met die mooie dagen
om 19.30 staat het eten op tafelquote:Op maandag 14 juni 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Net weer zo'n stokje in m'n hersens laten porren zodat ik woensdag Nederland in kan
Alsof ik anders wel in de zon ga zitten als het 30 graden is.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag dan niet in de zon?
Jammer met die mooie dagen
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik anders wel in de zon ga zitten als het 30 graden is.
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik anders wel in de zon ga zitten als het 30 graden is.
Het is dat m'n 3 dagen bomvol met familiebezoek staan na een jaar coronapauze, anders was ik ff komen eten bij jequote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, wilde douchen maar al m'n handdoeken zitten nog in de wasmachine
Dat is een goede dealquote:Op maandag 14 juni 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik voor 20 euro bestel, betaalt Uber Eats 15 euro. Nou dat ga ik maar een keer doen dan
Ik was juist van plan de sleutel onder de mat vandaan te halen. Sta ik daar mooi met de vader van Gergi te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk als schoonvader nou naar hier kwam omdat ie graag tijd met Gergi doorbrengt is één.. Maar hij komt ook het liefst als Gergi niet thuis is en haalt de sleutel wel gewoon onder de mat vandaanEn nu met corona zijn we niet op vakantie, maar hij wil wel graag naar Zwitserland, dus dan mogen we gewoon even het hotel betalen
pittige gehaktballetjes, aardappelsalade met peterselie en knoflook, en veldsla, tomaatjes met een vinaigrette dressingquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 14 juni 2021 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
pittige gehaktballetjes, aardappelsalade met peterselie en knoflook, en veldsla, tomaatjes met een vinaigrette dressing
Filmpje van kwiwi die de was doetquote:Op maandag 14 juni 2021 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo groot is mijn wasmachine volgens mij niet.
Ik kreeg net ook een Uber Eats melding. Is toch wel aanlokkelijk. Be strong!quote:Op maandag 14 juni 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Aanbod van Uber Eats in Dordt valt wel tegen. Vooral veel shoarmatenten en van die Turkse Italianen.
Broodje dooierat.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Aanbod van Uber Eats in Dordt valt wel tegen. Vooral veel shoarmatenten en van die Turkse Italianen.
Ja of ik heb gewoon niet zoveel handdoeken hequote:Op maandag 14 juni 2021 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo groot is mijn wasmachine volgens mij niet.
Kwitjequote:Op maandag 14 juni 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of ik heb gewoon niet zoveel handdoeken he
Maakt niet uit, wordt ook 2x per dag gewaardeerdquote:Op maandag 14 juni 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wacht, ik had je vandaag al gezien
Ben je lekker aan het bijkomen?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wordt ook 2x per dag gewaardeerd
Zal toch wel weer een einde komen aan zijn ban?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
De servers van Fok! zullen het rustig krijgen.
1 833006 Haags 2.95%
2 336468 aloa 1.19%
3 319258 chufi 1.13%
4 249726 Dotteke 0.88%
5 230408 FreshFruit 0.82%
6 179152 aloa 0.63%
7 161009 mario390 0.57%
8 126738 Limoentjuh 0.45%
9 122109 markdeajaxfan 0.43%
10 119745 JR-Style-93 0.42%
11 116613 Ghostbuster 0.41%
12 112390 bitterbal 0.4%
13 110213 Soury 0.39%
14 106291 DKUp 0.38%
15 104055 Molo 0.37%
In ieder geval niet blauw.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal toch wel weer een einde komen aan zijn ban?
Wat, heeft Haags een ban?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal toch wel weer een einde komen aan zijn ban?
Postopkrikfora niet meetellen of iedere maand leegvegen. Dan is het niet meer zo leuk om van 3 miljoen terug te tellen in stappen van 7quote:Op maandag 14 juni 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
De servers van Fok! zullen het rustig krijgen.
1 833006 Haags 2.95%
2 336468 aloa 1.19%
3 319258 chufi 1.13%
4 249726 Dotteke 0.88%
5 230408 FreshFruit 0.82%
6 179152 aloa 0.63%
7 161009 mario390 0.57%
8 126738 Limoentjuh 0.45%
9 122109 markdeajaxfan 0.43%
10 119745 JR-Style-93 0.42%
11 116613 Ghostbuster 0.41%
12 112390 bitterbal 0.4%
13 110213 Soury 0.39%
14 106291 DKUp 0.38%
15 104055 Molo 0.37%
Een twee drie dwangneurose.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Postopkrikfora niet meetellen of iedere maand leegvegen. Dan is het niet meer zo leuk om van 3 miljoen terug te tellen in stappen van 7
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij vergat even zijn witte puntmuts af te zetten.
Onvergefelijk inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar keer te laat met lunchgenot.
Geluid van bitterbal die op de loer ligt.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Dacht ga koken maar mijn vader heeft gasslang niet goed vastgemaakt want hoor het eruit sissen. Nu wacht ik tot mijn patat er is.
Ook lekker van je vader.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Dacht ga koken maar mijn vader heeft gasslang niet goed vastgemaakt want hoor het eruit sissen. Nu wacht ik tot mijn patat er is.
Oeiquote:Op maandag 14 juni 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik wilde iets zeggen over oosterburen maar ik houd wijzelijke m'n mond maar.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:26 schreef Amarantha het volgende:
Hij is wel half Duits.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:36 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over oosterburen maar ik houd wijzelijke m'n mond maar.
Hij was ook op de fiets toevallig?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus het gas stond ook half open. Klinkt logisch
Op een éénwieler dan tochquote:Op maandag 14 juni 2021 18:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hij was ook op de fiets toevallig?
Gewoon nog even een paar dagen opsparen en zeggen dat je dat bewust doet zodat de nieuwe vaatwasser gelijk getest kan wordenquote:Op maandag 14 juni 2021 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Even afwassen,woensdag nieuwe vaatwassert
On the floor lays a empty bottle wine en clothing peaces from you or from minequote:Op maandag 14 juni 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
And then I think I on Brabant cause there is still light![]()
https://www.nu.nl/muziek/(...)steld-naar-2022.html
Kedeng, kedeng, oeh oehquote:Op maandag 14 juni 2021 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
On the floor lays a empty bottle wine en clothing peaces from you or from mine
Jaaa ! King Buzzo!quote:
Cause being in love is much more nicer, and easier then, we were much too young then and knewing nothing from loving from.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
On the floor lays a empty bottle wine en clothing peaces from you or from mine
Yup dat is hem echtquote:Op maandag 14 juni 2021 19:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaaa ! King Buzzo!die smiley lijkt ook op hem
Buzzo Beethoven?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup dat is hem echt [ link | afbeelding ]
Epic ja, dat rare mannetje is stiekem de meest invloedrijke muzikant van de laatste 35 jaarquote:
Ja vet is dat hè? En niemand die ze echt kent, iedereen heeft het altijd over nirvana/cobain/grohl en pearl jam en de commerciële Seattle scene, maar niemand erkent de Melvins.🤔quote:Op maandag 14 juni 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Epic ja, dat rare mannetje is stiekem de meest invloedrijke muzikant van de laatste 35 jaar
Dat is echt 1 van mn allerfavoriete nummers van hun...ugh..i love de Melvinsquote:
Dan is Kurt Cobain maar een snotjochie inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2021 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vet is dat hè? En niemand die ze echt kent, iedereen heeft het altijd over nirvana/cobain/grohl en pearl jam en de commerciële Seattle scene, maar niemand erkent de Melvins.🤔
Ja nogal! Cobain was een roadie bij hun, en dave grohl heeft zijn drumstijl geleerd bij de Melvins...nuff saidquote:Op maandag 14 juni 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is Kurt Cobain maar een snotjochie inderdaad
And what you think is cold, well that's the nature of my soul, sorry mannnnn..i ain't gonna be told...let it all be...🖤quote:
#viesdik is een lifestyle, niet gewicht.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ga wel richting de 61 kg nu
Oh??quote:Op maandag 14 juni 2021 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
#viesdik is een lifestyle, niet gewicht.
Tomatensaus, 100% mozzarella, Jalapeño peper, pepperoni, rode ui en paprika. Met knoflookolie op de rand.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tomatensaus, 100% mozzarella, Jalapeño peper, pepperoni, rode ui en paprika. Met knoflookolie op de rand.
Genoeg mensen die vooral ongezonde bende eten en heel lang dun blijven.quote:
Links lullen, rechts kaas vullen.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Zit die linkse tokkie nu godverdomme stiekem kaas te vreten?
Nee, ik vroeg om de kaas eraf te halenquote:Op maandag 14 juni 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tomatensaus, 100% mozzarella, Jalapeño peper, pepperoni, rode ui en paprika. Met knoflookolie op de rand.
je bent zelf een tokkiequote:Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Zit die linkse tokkie nu godverdomme stiekem kaas te vreten?
Seksboot? Klinkt interessant 🤔quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op maandag 14 juni 2021 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]Gaat alles wel goed?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet des Etto'squote:Op maandag 14 juni 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal de warmte wel zijn. Heeft ook al pizza gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ja joh. Hij hangt hem er straks even lafjes tegenaan in missionarispositie en na drie minuten gaan ze lekker slapen.quote:
drie minutenquote:Op maandag 14 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja joh. Hij hangt hem er straks even lafjes tegenaan in missionarispositie en na drie minuten gaan ze lekker slapen.
uur? Vind ik nog te weinig...gewoon hele nacht stomenquote:
3 minuten... wat is dat voor ordinaire slam bam thank you ma'am oppervlakkigheid? En dat voor een wijn-en-kaasplank connaisseur...quote:
minuutquote:Op maandag 14 juni 2021 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uur? Vind ik nog te weinig...gewoon hele nacht stomen
Niet gezegd dat dat mijn stijl is. Hier proberen we nieuwe dingen en speeltjes, maar ja das ordinair en viesbah.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
3 minuten... wat is dat voor ordinaire slam bam thank you ma'am oppervlakkigheid? En dat voor een wijn-en-kaasplank connaisseur...
Ja sorry, speeltjesquote:Op maandag 14 juni 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezegd dat dat mijn stijl is. Hier proberen we nieuwe dingen en speeltjes, maar ja das ordinair en viesbah.
Nieuwe dingen proberen kan ook vermoeiend zijn af en toe.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezegd dat dat mijn stijl is. Hier proberen we nieuwe dingen en speeltjes, maar ja das ordinair en viesbah.
Echt he... alleen al het idee, lopen klooien met attributen in de slaapkamer...quote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe dingen proberen kan ook vermoeiend zijn af en toe.
vroegtijdig ejaculeren?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat kun je nou met een minuut, man...
Verkleedkistquote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt he... alleen al het idee, lopen klooien met attributen in de slaapkamer...
... en dan samen moeten zoeken naar de vervangbatterijen of de accuoplader... nee, niet romantisch.quote:
Seks-schommel anders, lekker lui stoten.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuker dan elke keer hetzelfde trucje.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe dingen proberen kan ook vermoeiend zijn af en toe.
Als ik lui in die schommel mag hangen ben ik er wel voor inquote:Op maandag 14 juni 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks-schommel anders, lekker lui stoten.
quote:Op maandag 14 juni 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks-schommel anders, lekker lui stoten.
Misschien vinden we elkaar van onszelf al mooi, lekker en opwindend genoeg...quote:Op maandag 14 juni 2021 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuker dan elke keer hetzelfde trucje.
Doe je nooit elkaar vastbinden ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je nooit elkaar vastbinden ofzo?
Ja, en dan keihard weg rennen. Dat is leuk. Zit je lekker de hele avond bier te zuipen met je maten in alle rust.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
in de oxhtend lekker verkouden en je ziek melden voor een wattenstaaf in je neusquote:Op maandag 14 juni 2021 20:56 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Met de ventilator op gezicht.
[ afbeelding ]
Beetje boekje lezen ondertussenquote:Op maandag 14 juni 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lui in die schommel mag hangen ben ik er wel voor in
Kan het niet lezenquote:Op maandag 14 juni 2021 20:56 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/uit-and(...)-zelf-op-straat.html
als het klopt/volledig is wat hier staat is het wel treurig..
Electrische vliegenmepper.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen gekkigheid voor nodig hoor.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje spanning in je seksleven
Ad Maiorem Dei Gloriam
Safe, sane and consensualquote:Op maandag 14 juni 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook van die koppels die vooraf een 'safe word' door nemen...
De tandjes
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen gekkigheid voor nodig hoor.Nou ja. Vooral zelf weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Zolang het maar met haar is, en haar alleen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ohhh Etto... er valt nog zo veel voor je te ontdekken.....
Ik hou van jou tijdens het neuken is wel een beetje awkward, heb je kans dat de ander gaat slapen of een boek gaat lezen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik hou van je"
- "Ik ook van jou".
"Mooi, dan ga ik je nu aan gort slaan"
- "Opwindend, maar als ik 'vanilleyoghurt' zeg moet je stoppen hoor"
"Is goed".
Schattig hè?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
Ohhh Etto... er valt nog zo veel voor je te ontdekken.....
IK ZEI VANILLEYOGHURTquote:Op maandag 14 juni 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou van jou tijdens het neuken is wel een beetje awkward, heb je kans dat de ander gaat slapen of een boek gaat lezen.
Ik had het er ook eigenlijk niet over dat je bij parenclub het hijgende hertje de hele ledenlijst moest afwerken of zoquote:Op maandag 14 juni 2021 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar met haar is, en haar alleen.
"Etto" als safe word.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook van die koppels die vooraf een 'safe word' door nemen...
De tandjes
wat zeg je dat weer... poëtisch...quote:Op maandag 14 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het er ook eigenlijk niet over dat je bij parenclub het hijgende hertje de hele ledenlijst moest afwerken of zo
Verschrikkelijk lijkt me datquote:Op maandag 14 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het er ook eigenlijk niet over dat je bij parenclub het hijgende hertje de hele ledenlijst moest afwerken of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |