SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 14-06-2021 15:04:50 ]
Je hebt je plekje wel gevonden hè?quote:Op maandag 14 juni 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat valt misschien net goed samen met het ingaan van mijn 32 uurs contract
oh dat nog niet persequote:Op maandag 14 juni 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je plekje wel gevonden hè?
Aandoenlijk inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je plekje wel gevonden hè?
Nu nog leren luisteren en zindelijk worden.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aandoenlijk inderdaad![]()
Puppy die bij een leuk gezin terecht gekomen is.
quote:Op maandag 14 juni 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog leren luisteren en zindelijk worden.
Doe maar rustig aan, ga toch een dutje doen denk ikquote:Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef koffief1lter het volgende:
Ik ga wel even rondje lopen. Kan @:LTVDK even afkoelen.
Dat luisteren gaat ze nooit leren hoorquote:Op maandag 14 juni 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog leren luisteren en zindelijk worden.
quote:Op maandag 14 juni 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een tijdje zijn de eitjes op en raak je weer onzindelijk.
Dat was snelquote:
Klinkt allemaal heel gezellig en gezondquote:Op maandag 14 juni 2021 15:52 schreef koffief1lter het volgende:
Gezond rondje buiten lopen, auto's, scooters, Diesel generator, schijtende honden. Je maakt wat mee.
Had wel korte broek aan moeten doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel gezellig en gezond
Wat dat betreft hebben vrouwen wel een streepje voor met een korte rok of jurkje.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Had wel korte broek aan moeten doen.
Ik vertrouw het niet meerquote:Op maandag 14 juni 2021 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh huh? Morgen wordt het 24 graden en dan daarna lekker twee dagen +30 graden
Weird.
Nee, dat snap ikquote:
Is ook wel leuk om naar te kijken als man, dat is een kleine meevaller.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben vrouwen wel een streepje voor met een korte rok of jurkje.
Een korte broek op kantoor mag hier niet, blijkbaar
Grappenmaker.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Grapje krijg het bedrag terug en 5 euro cadeaubon.
Iedereen heeft last van de warmte.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ze stuurde eerst alleen iets over 5 euro cadeaubon.
Mag hem houden maar hij werkt bij nader inzien wel (maar was ook zo toen ik mailde, maar ze kunnen niet garanderen dat hij goed blijft werken). Maar ga wel nieuwe kopen denk ik en dan deze weggeven? Of ik kijk het paar dagen aan of hij het blijft doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:21 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Iedereen heeft last van de warmte.
Moest je hem nu terugsturen, of kon die in de kliko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |