Ik denk dat Vertoghnen zelf om een wissel zal vragen wanneer hij er weer uitgelopen word.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt maandag tegen FinlandWie zal er bij de Belgen afgevoerd worden
Klopt, die Finse shirts zijn vrij wit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Finland-Rusland is sowieso een extreem witte wedstrijd
Laat ik het zo zeggen: Ik hoop van harte dat Witsel dan weer speelt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt maandag tegen FinlandWie zal er bij de Belgen afgevoerd worden
Tjah, die winters he met al dat sneeuw.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Extra kans op blessuresquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
Lukaku kegel je niet omver, die hep drie benen.
En de enige neger kreeg meteen geel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
BLM spreekt al over racisme en discriminatie na die gele kaart,quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de enige neger kreeg meteen geel.
Het is het verschil tussen 'gelijk' en 'gelijkwaardig'.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:26 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Tjah, we zijn niet allemaal het zelfde qua DNA.
En wat is racisme eigenlijk ?Dat zullen mensen allemaal anders zien.
Voor mij is iedereen in NEderland gelijk en heb je ongeacht je huidskleur dezelfde rechten.
Maar een chinees is niet hetzelfde dan een neger . Dat mag ik wel vinden toch?
iets met etnisch profilerenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook in zijn ribbenkast werd geraakt, maar de herhaling was wat onduidelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een nahup bij de landing, daar zal het door komen.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen 'gelijk' en 'gelijkwaardig'.
Een racist vindt mensen van een andere rassen inferieur aan het eigen ras.
Dat heeft, strikt genomen, niets met gelijkheid maar met gelijkwaardigheid te maken.
Ik ben tegen racisme.
Ik denk dat er onder donkere en getinten velen zijn die het blanke ras haten. Dus hopelijk worden ze minder racistisch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen 'gelijk' en 'gelijkwaardig'.
Een racist vindt mensen van een andere rassen inferieur aan het eigen ras.
Dat heeft, strikt genomen, niets met gelijkheid maar met gelijkwaardigheid te maken.
Ik ben tegen racisme.
Het was vroeger niet voor niks De Winteroorlogquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij geeft ze wel erg Makkelie.quote:
Dat is een poging tot moord of doodslag.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er komt een mokerautistische duif mijn tuin ingevlogen om eens lekker te gaan kakken.
Heb er een bezem tegen aan gesmeten
De duif bezit helende krachten en komt vaak tevoorschijn wanneer je oude zorgen, pijn of haat met je meedraagt. De duif moedigt je aan om je emotionele ballast los te laten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er komt een mokerautistische duif mijn tuin ingevlogen om eens lekker te gaan kakken.
Heb er een bezem tegen aan gesmeten
Verbaast mij niets, Makkelie staat bekend als een racist,quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |